• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه حضور ارگانیک اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟ -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 18, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

نمی توان انکار کرد که اینستاگرام معدن طلایی برای دستیابی به مخاطبان جدید و ایجاد جوامع است.

طبق آخرین آمار، این غول شبکه های اجتماعی بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. چه کسی دوست ندارد با چنین مخاطب عظیمی حضور داشته باشد؟

شما می خواهید! درست؟

این پلتفرم به سرعت در حال رشد است و شگفتی های خود را با ویژگی هایی مانند استوری های اینستاگرام و حلقه ها، همراه با به روز رسانی مداوم الگوریتم حفظ می کند.

با این حال، اینستاگرام با چنین ویژگی‌های جذاب و پایگاه گسترده مخاطبان، به میدان جنگ سختی برای رشد ارگانیک کسب‌وکارها تبدیل شده است.

اگرچه تبلیغات اینستاگرام یک گزینه عالی برای تقویت برنامه های رشد رسانه های اجتماعی شما و جذب فالوورهای بیشتر است، بخش تعامل در نهایت به استراتژی ارگانیک اینستاگرام شما باز خواهد گشت.

این برای ارتقای حضور ارگانیک اینستاگرام شما است.

در این وبلاگ، نکاتی را که می توانید برای تقویت رشد ارگانیک اینستاگرام خود به کار ببرید، عمیق تر خواهیم کرد.

1. محتوای خود را بهینه کنید

در تلاش برای رشد حضور ارگانیک خود در اینستاگرام، با تولید محتوای با کیفیت شروع کنید. ایجاد محتوای نافذ در اینستاگرام مهمتر از آن چیزی است که تصور می کنید.

با این حال، ایجاد کیفیت آسان تر از انجام دادن است. ارائه محتوایی که نه تنها با مخاطبان شما طنین انداز می شود، بلکه مسحورکننده نیز به نظر می رسد، یک مصیبت است.

اول از همه، مخاطبان خود و نقاط دردناک آنها را درک کنید. هنگامی که اطلاعات مورد نیاز مخاطبان را درک کردید، قادر خواهید بود محتوایی ایجاد کنید که واقعاً با مخاطبان خود طنین انداز شود.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، مشخصات رقیب خود را مطالعه کنید و آنچه را که توجه را به خود جلب کرده است، دنبال کنید.

GoPro جامعه‌ای متشکل از ورزشکاران جوان و حرفه‌ای و عکاسان مسافرتی است که عاشق دیدن پست‌هایی هستند که سرشار از ماجراجویی هستند. بنابراین، GoPro نیز همین کار را می کند.

به یاد داشته باشید، اینستاگرام یکی از این پلتفرم‌هاست که خلاقیت شما تنها به پست‌های درون فید محدود نمی‌شود. بنابراین، مطمئن شوید که شاخک های خلاقانه خود را گسترش داده اید و از انواع محتوای دیگر مانند ویدیوها، داستان ها و حلقه ها استفاده می کنید.

اگر فکر می‌کنید که حلقه‌ها یک ویژگی است که فقط برای برندهای زیبایی ساخته شده است، این فید قرقره‌های شگفت‌انگیز Pet Scout Shop را بررسی کنید.

فروشگاه حیوانات خانگی

بصری ها راه نجات اینستاگرام هستند. برای رسیدن به اهداف اینستاگرام خود، تشخیص و ایجاد کیفیت باید در صدر فهرست شما باشد. هنگامی که به نقطه شیرین تولید محتوای ارزشمند و زیبایی برسید، خواهید دید که اعداد رشد ارگانیک در حال جمع شدن هستند.

2. به طور مداوم پست کنید

قبل از شروع، به خاطر داشته باشید که هر حساب رسانه اجتماعی منحصر به فرد است و همچنین مخاطبان آن منحصر به فرد هستند. بنابراین، آزمایش و تجزیه و تحلیل فرکانس های مختلف پست بهترین راه برای حرکت است.

حالا بیایید در مورد اجماع در مورد تعداد پست‌های پست اینستاگرام صحبت کنیم.

یک پروفایل متوسط ​​اینستاگرام با فالوورهای مناسب می رود حداقل 2-3 پست در هفته. با این حال، حساب‌های دارای فالوور بیشتر حداقل منتشر می‌کنند 2-3 پست در روز.

می‌توان گفت که برندهای مطرح‌تر می‌توانند چندین بار در روز پست بگذارند و همچنان موفق شوند تعامل و دسترسی خوبی داشته باشند. از سوی دیگر، مشاغل کوچک باید از بمباران فیدهای فالوورهای خود با پست های متعدد در روز خودداری کنند.

به جای اینکه تمام محتوای خود را بر روی پست های فید متمرکز کنید، بهتر است از فضای استوری اینستاگرام استفاده کنید. شما می توانید حداقل یک داستان در روز ارسال کنید.

نکته: اگر می خواهید به طور مداوم پست کنید و در زمان و تلاش صرفه جویی کنید، پست های خود را با ابزار زمان بندی رسانه های اجتماعی زمان بندی کنید.

اگر پست‌های شما به طور منظم تعامل واقعی را انتخاب می‌کنند، الگوریتم اینستاگرام آن را در بالای فید فالوورهای شما نگه می‌دارد و به زودی فالوورها و لایک‌های بیشتری خواهید دید.

3. هشتگ های با کیفیت را بارگذاری کنید

هشتگ ها از توییتر سرچشمه گرفتند و به زودی به بخشی از تقریباً هر پلتفرم رسانه های اجتماعی تبدیل شدند. با این حال، وقتی صحبت از هشتگ در اینستاگرام است، برخی از مردم آنها را دوست دارند و برخی از آنها متنفرند. با این حال، تعامل یک پست به طور متوسط ​​زمانی که حتی با یک هشتگ پست می شود بیش از 12.6 درصد افزایش می یابد.

هشتگ ها یکی از بهترین راه ها برای رشد اکانت اینستاگرام به حساب می آیند. هشتگ های مناسب برای معرفی برند شما به مخاطبان هدف و افزایش شانس شما برای جذب فالوورها و لایک های جدید به صورت خودکار است.

در یک نکته خاص، هشتگ ها ابزارهایی هستند که به فرآیند بهینه سازی محتوا کمک می کنند. آنها به قرار دادن محتوا و ویدیوها در دسته بندی مناسب کمک می کنند و در نهایت دریافت اطلاعات مورد نیاز را برای خوانندگان آسان تر می کنند.

یک مثال سریع – یک وبلاگ نویس مواد غذایی تصویری از یک کاسه سالاد را با هشتگ هایی مانند #غذاهای سالم یا #غذاهای گیاهی ارسال می کند. پس کسانی که به دنبال انگیزه برای تغذیه سالم هستند می توانند به این پست مراجعه کنند.

تغذیه سالم

هدف از هشتگ ها جذب افرادی است که به دنبال یک محصول یا خدمات ترند هستند و نه یک برند خاص.

بنابراین، آنچه را که مخاطبان شما مشتاقانه منتظر آن هستند بیابید یا ممکن است در حین تهیه محتوا برای نمایه خود آن را پیدا کرده باشید. برای مزیت بهتر، ما از استفاده از کلمات کلیدی به عنوان هشتگ حمایت می کنیم.

4. قدرت ایموجی ها را امتحان کنید

از آنجایی که اینستاگرام تماماً در مورد تصاویر بصری است، باید از ایموجی ها استفاده کنید. این بازی‌های فکری به دلیل تقویت پیوند با مخاطبان شما شناخته می‌شوند.

ماموریت تک نقطه ای شما در حین ایجاد حضور در اینستاگرام باید بر هر بخش از بازدیدکنندگان متمرکز شود و دوستداران ایموجی یکی از آنها هستند.

ایموجی ها نیاز به تفسیر دارند و حداقل چند ثانیه از بازدیدکنندگان نمایه شما را می گیرند (که برای ایجاد اولین موضوع اعتماد کافی در نظر گرفته می شود). برخی از افراد با احساسات ایموجی پیوند می خورند و نسبت به پست های دارای ایموجی بیشتر از بدون ایموجی واکنش نشان می دهند.

پست اینجا به طور مساوی با ایموجی شکسته شده است و 3481 لایک دارد.

50 درصد کامنت ها و پست های اینستاگرام حداقل یک ایموجی دارند و اینها پست هایی هستند که حداکثر پاسخ را دارند. شکلک‌های تک قلب قرمز، شکلک و احساسات مثبت بیشترین واکنش‌ها را به همراه دارند.

اکنون آزمایش را شروع کنید! تحقیق خود را انجام دهید و درج کنید ایموجی ها در پست های اینستاگرام شما.

5. از برچسب گذاری اینستاگرام استفاده کنید

تگ کردن وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها یا همکاران مرتبط در پست های اینستاگرام خود برای ایجاد جذابیت و جلب توجه بیشتر به نمایه شما عالی است.

می توانید افراد را در کپشن پست خود ذکر کنید یا آنها را مستقیماً روی تصاویر اینستاگرام خود تگ کنید. وقتی حسابی را تگ می‌کنید، یک اعلان دریافت می‌کند و پست شما در بخش «برچسب‌شده» نمایه حساب شما و حساب برچسب‌گذاری شده شما نشان داده می‌شود.

تگ گذاری اینستاگرام

اینستاگرام اخیراً با ارائه گزینه ای برای برچسب زدن و دعوت از همکاران، ویژگی برچسب گذاری خود را افزایش داده است. این بهترین راه برای فریاد زدن سازندگان و تأثیرگذارانی است که برای ایجاد پست با شما همکاری کرده اند.

پست یا حلقه ای که در آن همکاری خواهید کرد در هر دو نمایه شما نمایش داده می شود.

ویژگی برچسب گذاری

وقتی اکانت های مرتبط با جایگاه خود را تگ می کنید، فالوورهای اکانت تگ شده را جذب می کنید، که احتمالاً محتوای شما و محصول یا خدماتی که برند شما ارائه می دهد را دوست دارند و با آن درگیر می شوند.

آیا هنگام مدیریت برچسب‌گذاری تصویر اینستاگرام برای چندین حساب مشتری از پلتفرم بومی، وظایف معنی‌داری را از دست می‌دهید؟

از SocialPilot برای تگ کردن چندین پروفایل عمومی اینستاگرام در پست تصویر برنامه ریزی شده خود استفاده کنید. بعد از برنامه ریزی پست خود نیازی به بازگشت به اینستاگرام ندارید. به سادگی، پروفایل ها را در هر نقطه از تصویر در زمان برنامه ریزی تگ کنید و پست های آماده اینستاگرام را مستقیماً از SocialPilot ایجاد کنید.

برچسب گذاری تصاویر اینستاگرام

آزمایشی 14 روزه خود را شروع کنید

6. در ارسال ویدیوها تردید نکنید

بازاریابی ویدیویی موضوع داغی است که در اینترنت دست به دست می‌شود، و وقتی در مورد عملکرد اینستاگرام صحبت می‌کنیم، باید برای بازاریابی ویدیویی تلاش کنید. 46٪ از افراد باهوش اینترنت موافق هستند که تنها پس از تماشای ویدیوهای مربوط به محصول، به دنبال اطلاعات بیشتر درباره محصول هستند. از این رو، مرتبط کردن پروفایل خود با چند ویدیوی خوب می تواند یک تغییر بازی برای شما باشد.

ویدئو به شما یک زبان مناسب برای به اشتراک گذاشتن آنچه در نام تجاری شما اتفاق می افتد، می دهد. این می تواند بهترین قدم شما برای افزودن شخصیت به برندتان باشد. در حالی که تصاویر به کندی کار می کنند، ویدیوها احتمالاً نظرات شما و اهداف دقیق شرکت را نشان می دهند.

در ارسال ویدیوها تردید کنید

شما می توانید از این فیلم ها به روش های مختلفی استفاده کنید، مانند:

  • پیامی برای طرفداران شما
  • برای اعلام فروش
  • برای اعلام ورود یک محصول جدید
  • معرفی یک تیم
  • نظرات مشتریان
  • فروش فلش
  • ویدئویی که نکات و ترفندها را توضیح می دهد

به هدف برند خود نگاه کنید و یکی از این ایده ها را انتخاب کنید.

نکته: همیشه زیرنویس‌هایی را در ویدیوی اینستاگرام خود اضافه کنید تا حتی بدون روشن بودن صدا برای بینندگان قابل دسترسی باشد.

7. ارتقاء متقابل

هنگامی که در تلاش برای تبلیغ یک نام تجاری هستید، مطمئن هستیم که در سایر پلت فرم های رسانه های اجتماعی نیز به همان اندازه فعال خواهید بود. اگر در توییتر، فیس بوک و اسنپ چت پروفایل دارید، در معرفی پروفایل اینستاگرام که به تازگی راه اندازی کرده اید دریغ نکنید.

شما می توانید به سادگی از اکانت اینستاگرام خود اسکرین شات بگیرید و آن را در تمام پروفایل های خود ارسال کنید. پیوند دادن پست ها به پروفایل شما نیز یک روش بسیار تمرینی است و بازدیدکنندگان پروفایل را مستقیماً به حساب اینستاگرام شما می برد.

یا می توانید به سادگی یکی از پست های محبوب خود را در این پلتفرم ها ارسال کنید. این یک ترفند ساده برای جذب مخاطبان فعلی شما به یک پلت فرم جدید است. فقط روی چند عکس مربعی شکل کلیک کنید. این باعث صرفه جویی زیادی در زمان شما می شود، به خصوص در زمان کشت. این تصویر را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید و آن را به پروفایل های دیگر خود از جمله لینک بیو متصل کنید.

پیوند موجود در بیو همچنین می تواند برای اتصال صفحه فرود حاوی همان پست هایی که شما در اینستاگرام پست کرده اید استفاده شود. این به شما امکان می دهد وب سایت خود را تبلیغ کنید، داده ها و ورودی ها را برای یک جایزه جمع آوری کنید و همچنین مشترکین وبلاگ را به دست آورید.

8. دعوت به اقدام

بسیاری از شرکت‌ها از اینستاگرام استفاده می‌کنند تا خدمات خود را در معرض دید مخاطبان نگه دارند، اما مخاطب را راهنمایی نمی‌کنند که چه کاری و چگونه انجام دهند. این معضل خوانندگان خود را با دعوت به اقدام حل کنید.

برخی از افراد بینندگان خود را به صفحه اصلی وب سایت خود هدایت می کنند که از آنجا می توانند در وب سایت ثبت نام کنند. یا فراخوان اقدام را به یک محصول خاص پیوند دهید.

فراخوانی برای اقدام

همچنین می توانید از بخش نظرات برای برقراری تماس خود استفاده کنید. معمولاً مردم دعوت به اقدام را فقط در عنوان پست ارسال می‌کنند، اما از بخش‌های نظرات نیز می‌توان به روشی چشمگیر استفاده کرد. هر زمان که شخصی به پست‌های شما پاسخ داد و محصول را با جزئیات درخواست کرد، می‌توانید با جزئیات خاص و یک فراخوان برای اقدام که به صفحه محتوا منتهی می‌شود نظر دهید.

خط پایین

اینستاگرام ثابت کرده است که یکی از موثرترین کانال ها برای بازاریابی ارگانیک یک برند است. تنها چیزی که نیاز دارید چند نکته برای شروع تلاش برای رشد و پیشی گرفتن از رقبا است.

تمام روش های فوق امتحان شده و آزمایش شده اند و یک شات مطمئن برای افزایش حضور شما در اینستاگرام هستند. روی این نکات یک به یک تمرکز کنید و نحوه تأثیر آنها بر رشد حساب شما را تجزیه و تحلیل کنید.

برای تقویت حضور ارگانیک اینستاگرام خود از SocialPilot کمک بگیرید. به راحتی پست های خود را ایجاد، زمان بندی و تجزیه و تحلیل کنید و با پیام های دنبال کنندگان خود از یک داشبورد ارتباط برقرار کنید.

خودتان آن را تجربه کنید! برای آزمایش رایگان آن بروید یا امروز یک تماس آزمایشی برنامه ریزی کنید.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
خلاقیت های جدید در los Reels در اینستاگرام و فیس بوک

خلاقیت های جدید در los Reels در اینستاگرام و فیس بوک -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

▷ حلقه های اینستاگرام، le clone parfait de TikTok avec cette nouvelle fonctionnalité ?

▷ حلقه های اینستاگرام، le clone parfait de TikTok avec cette nouvelle fonctionnalité ? -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

خطای «عدم استفاده از افکت» اینستاگرام باعث ناامیدی کاربران با از بین رفتن فیلترها می شود – توییت های پرطرفدار امروز -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.