این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
چگونه کسب و کارها مشتریان مد را فراتر از اینستاگرام پیدا می کنند؟
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی داراییهای ارزشمندی هستند که روابط مشتری و برند را تعیین میکنند و ابزاری ساده، ساده و شفاف برای ایجاد تجارت قابل اعتماد ارائه میدهند.
بازاریابان دیجیتال با هدف استفاده از رسانه های اجتماعی این کار را از طریق استراتژی های مختلف انجام می دهند، زیرا از امکانات متعددی که این پلتفرم برای ترویج و ایجاد نفوذ مادام العمر برای برند ارائه می دهد آگاه هستند.
دنیای کاملا جدیدی فراتر از اینستاگرام وجود دارد که مصرف کنندگان مد می توانند برای دریافت پوشاک و لوازم جانبی مورد نظر خود از آن استفاده کنند.
در ادامه بخوانید تا متوجه شوید که چگونه تاکتیکها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال مناسب به یافتن مشتریان مد فراتر از اینستاگرام کمک میکنند و برندها و مصرفکنندگان را در یک رابطه سودمند متقابل به هم متصل میکنند.
پلتفرم های تبلیغاتی دیجیتال و بحث و گفتگو
کمپینهای تبلیغاتی همیشه وسیلهای بوده است که به مصرفکنندگان مد نشان میدهد از کجا میخواهند چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. با این حال، وقفه بیماری همه گیر، راه اساسی را تغییر داده است که کمپین های تبلیغاتی به مردم دسترسی پیدا می کنند و بر آن تأثیر می گذارند.
تغییر مد به دنیای آنلاین با توجه به امکانات متعدد نگهداری و جذب مشتری از طریق رسانه های اجتماعی و زیرپلتفرم های متنوع آن، به این زودی ها باز نخواهد گشت.
تابلوهای بحث که زمانی حاشیهای به حساب میآمدند، ابزاری شخصیسازی شده برای ارتباط با مخاطبان و اجازه دادن به آنها برای انتشار اخبار در مورد برند و تجارت شما هستند.
اینستاگرام یک ابزار بازاریابی در کلاس خود است، اما Reddit را نباید دست کم گرفت یا برند پوشاک Tracksmith، Reddit را به جای سایر اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و توییتر به عنوان پلتفرم اصلی خود انتخاب کرد تا در هنگام برنامه ریزی برای کمپین بازاریابی پاییز، هر مطبوعات محتوای نوشته شده را به نمایش بگذارد.
کمپین تبلیغاتی آن نشاندهنده بازگشت شش ماراتن بزرگ جهانی پس از وقفه همهگیری بود و تصمیم گرفت که تبلیغات نمایشگاهی پولی را همراه با جلسه «از من هر چیزی بپرس» برای پاسخگویی به سؤالات خاص در صفحه بحث Subreddit با بیش از 1.5 میلیون مشترک اجرا کند.
Tracksmith حرکت جسورانه آنها را به عنوان وسیله ای برای هدیه دادن به جامعه به جای اینکه فقط محصول جدید خود را ارائه دهند و گفت: “اینجاست، بیا آن را دریافت کن!”
در حالی که این برند به دلیل این نوع تبلیغات مورد انتقاد قرار گرفت، Tracksmith ادعا می کند که فروش محصولات بالاتر و افزایش نفوذ جدید را تجربه می کند و گنجاندن Reddit در ترکیب تبلیغات و کانال بازاریابی آنها هرگز قدیمی نخواهد شد.
پلتفرمهای بحث یک شبکه ارتباطات دیجیتالی هستند که به اشتباه درک شدهاند
پلتفرمهای بحثی مانند Reddit یا Twitch و حتی Discord بسیار دست کم گرفته شدهاند و همچنان به دلیل استانداردهای یکنواختشان حاشیهای در نظر گرفته میشوند. برندهای مد و زیبایی به آنها نگاه تحقیر آمیز داشتند و همیشه با برنامههای فعال نمایش مد مانند اینستاگرام یا یوتیوب که در آن گرایشها آتش میگیرند، هدف بالاتری داشتند.
امروزه، بازاریابان به دنبال تنوع بخشیدن به حوزه خود با دسترسی به میلیونها کاربر هستند که در خانههای دیجیتال جوامع بحث و گفتگو مشغول هستند.
نکته در مورد تابلوهای گفتگو این است که افرادی که در این پلتفرم مرور و تعامل می کنند نسبت به کاربران معمولی وب بسیار مطلع هستند. آمارها نشان می دهد که جوامع سبک Reddit بیش از 20 میلیون خواننده دارند که بیش از 41٪ مایل به بررسی عمیق وب سایت های خرده فروشی هستند.
علاوه بر این، کاربران Reddit با بیش از 15٪ مایل به هزینه اضافی برای رسیدن به آنچه میخواهند، انتخابهای بهتری انجام میدهند.
یکی دیگر از پلتفرمهایی که بهطور مشابه اشتباه فهمیده شده، Twitch است، جایی که بیش از 30 میلیون کاربر برای اجرای پخش زنده به آن متصل میشوند. کاربران Twitch بهعنوان گیمرهایی در نظر گرفته میشوند که روزها و شبها در زیرزمین خود مینشینند، جایی که در واقعیت، این گیمرها، مانند مصرفکنندگان معمولی روزمره، بینندگان را با فعالیتهای متنوع بسیار درگیر میکنند.
بازاریابهای دیجیتال و برندهایی که راه رهایی از این باورهای غلط را دریافتهاند، با یافتن مشتریان مد فراتر از اینستاگرام، ترکیب کانالهای تبلیغاتی خود را با هم مخلوط میکنند.
بازاریابانی که تعاملات دیجیتالی را در این سطح متنوع تجربه کردهاند، میگویند که این بیشتر یک ارتباط روانشناختی غنی است که مصرفکنندگان و برند را هنگام درگیر شدن در یک پلتفرم بحثمحور به هم متصل میکند.
چالش های یافتن مصرف کنندگان مد فراتر از اینستاگرام
برنامهها و پلتفرمهای بازاریابی دیجیتالی با روند، مانند اینستاگرام یا فیسبوک، چالشهای کمی برای یافتن جایگاه مناسب برای مصرفکنندگان مد ایجاد میکنند. نکته قابل توجه افزایش هزینه سرمایه گذاری و کاهش بازده کمپین های تبلیغاتی است.
بازاریابان دیجیتالی که قصد دارند مخاطبان خود را در پلتفرم های بحث محور هدف قرار دهند، بازی توپ بسیار بزرگتری برای مقابله با آن دارند.
چالش در یافتن مصرف کنندگان مد نیست، بلکه در ارائه ارزشی است که آنها می خواهند. منحنی یادگیری در اینجا شیبدار و حتی تندتر در Discord است، جایی که بازاریابی مد و مارکها ممکن است نور خورشید زیادی را ندیده باشند.
هدف اصلی پلتفرمهای بحث و گفتگو با پلتفرمهای بازاریابی متفاوت است، که چالش دیگری برای مقیاسبندی برندهای مد است.
و در حالی که اجرای تبلیغات پولی گزینه ای است که باید در نظر گرفته شودReddit و Discord منابع مورد نیاز را برای پشتیبانی از چنین پیشنهادهای تجاری ارائه نمی دهند. با این حال، Discord این ویژگی را دارد که با پلتفرم های دیگری مانند فیس بوک و توییچ و Patreon ادغام شود.
همچنین جنبه ارسال محتوای توهینآمیز و ایجاد مقایسههای اجتماعی در اینستاگرام و برنامههای مشابه وجود دارد که امکان قطعی در پلتفرمهای بحثمحور است. Reddit، Discord و Twitch بارها به دلیل ارسال محتوای سمی که برندهای مد را قبل از سرمایه گذاری تبلیغات تجاری خود در اینجا صد بار به فکر فرو می برد، مورد انتقاد قرار گرفته اند.
یکی دیگر از نشانه هایی که باید در نظر گرفت، مشکلات بدافزاری است که در Reddit وجود دارد که حتی کاربران آن نیز از آن شکایت دارند. هر بار که کاربر تصمیم می گیرد شانس خود را امتحان کند، ربات های روی Discord مشکل مشابهی دارند، توزیع بدافزار.
سرمایه گذاری در پلتفرم های کمتر مورد توجه ذهنیت متفاوتی می طلبد. در حالی که چالش ها زیاد هستند، نتیجه مطمئناً ارزش تلاش را دارد. علاوه بر این، این فقط به پلتفرمی که از آن تبلیغ می کنید نیست، بلکه به نحوه تبلیغ و ارائه آن به مخاطبان تخصصی خود نیز مربوط می شود.
اکنون زمان پیدا کردن مصرف کنندگان مد فراتر از اینستاگرام است!
با هکرهای رشد تماس بگیرید
یافتن مصرف کنندگان مد فراتر از اینستاگرام
IG تنها برنامه رسانه اجتماعی نیست که می توانید از آن برای برآورده کردن علایق تجاری خود استفاده کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد که به شما کمک می کند کانال های دیجیتال ایده آل را برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود هدف قرار دهید.
1. جستجوی پایه خود را گسترش دهید
به دنبال پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیگر باشید که در آن کاربران باهوش مد جمع می شوند. پینترست و یوتیوب هر دو مکان های خوبی برای شروع هستند.
2. از داده های مصرف کننده استفاده کنید
از تکنیک های بازاریابی داده محور برای شناسایی مشتریان بالقوه ای که ممکن است به محصولات یا خدمات شما علاقه مند باشند، استفاده کنید. استفاده از داده های جمعیت شناختی، روانشناختی و رفتاری را برای ایجاد کمپین های بازاریابی هدفمند در نظر بگیرید.
3. نفوذ را از طریق تأثیرگذاران ماهر گسترش دهید
از اینفلوئنسر مارکتینگ برای دستیابی به مصرف کنندگان مد از طریق افرادی که به آنها اعتماد دارند و آنلاین دنبال می کنند، استفاده کنید. این می تواند راهی موثر برای ارتباط با مشتریان بالقوه ای باشد که ممکن است از طریق کانال های بازاریابی سنتی به آنها دسترسی نداشته باشید.
4. به جایی که هستند بروید
در کمپین های بازاریابی خود خلاق باشید و خارج از چارچوب فکر کنید تا به روش های جدید و نوآورانه به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.
با کمی تلاش، می توانید به مصرف کنندگان مد فراتر از اینستاگرام دسترسی پیدا کنید و با آنها در جایی که زمان خود را به صورت آنلاین می گذرانند ارتباط برقرار کنید. با استفاده از ترکیبی از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به مخاطبان هدف خود برسید و کسب و کار خود را توسعه دهید.
مانند مشتریان خود فکر کنید
همیشه افرادی هستند که به دنبال چیزی متفاوت هستند، چیزی که سبک آنها می تواند به عنوان اکسسوری استفاده کند. و اپلیکیشنی مانند اینستاگرام به همه موارد مرتبط با مد کمک نمی کند.
هنگامی که یاد می گیرید مانند مشتریان بالقوه خود فکر کنید، چند راه خلاقانه پیدا خواهید کرد تا سفر آنها به سمت شما را از نظر ارزش مشتری و هویت برند مفیدتر کنید.
راه های مختلفی وجود دارد که کاربران وب می توانند برندهای مد جدید را پیدا کنند.
- یک راه از طریق دایرکتوری های آنلاینی است که مارک های مختلف را در دسته بندی های مختلف فهرست می کنند.
- راه دیگر جستجوی کلمات کلیدی خاص مرتبط با برندهای مد در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نیز می توانند برای کشف برندهای مد جدید استفاده شوند.
- در نهایت، وجود دارد بسیاری از وبلاگ های مد و وب سایت های خبری که شامل مصاحبه با طراحان جدید و همچنین بررسی و توصیه های محصول می شود.
اجازه دهید به شما کمک کنیم مصرف کنندگان مد را فراتر از اینستاگرام پیدا کنید.
با هکرهای رشد کار کنید
بعد چه می شود؟
اکنون که می دانید مشتریان شما چگونه کسب و کار شما را پیدا می کنند، باید به طور جدی شروع به جذب آنها کنید. این امر مستلزم تاکتیک صحیح بازاریابی دیجیتال برای متنوع کردن پایگاه مشتری شما و جلب علاقه بیشتر به برند شما از طریق خدمات اختصاصی مشتری است.
اما قبل از اینکه وارد میدان شوید، صرف داشتن محتوای خوب و ارسال آن به امید ارتباط با مخاطبان شما کافی نیست. حتی استفاده از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ مناسب نیاز به یک استراتژی دارد.
نظرات نهایی در مورد راهنمای یافتن مشتریان مد فراتر از اینستاگرام
وقتی صحبت از مد می شود، IG فقط نوک کوه یخ است. راه های مختلفی برای یافتن مشتریان بالقوه وجود دارد که فراتر از این پلت فرم رسانه های اجتماعی است. با استفاده از ترکیبی از روشهای آنلاین و آفلاین، میتوانید به طیف وسیعتری از افرادی که ممکن است به محصولات یا خدمات شما علاقهمند باشند دسترسی داشته باشید.
سعی کنید از سایر کانال های بازاریابی دیجیتال مانند اسنپ چت، فیس بوک و حتی روش های سنتی مانند تبلیغات چاپی استفاده کنید. با استفاده از شبکه گسترده تر، شانس بیشتری برای یافتن افراد مناسبی خواهید داشت که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.
اگر به دنبال جهش حرفه ای هستید، هکرهای رشد در خدمت شما هستند. ما به عنوان یک شرکت بازاریابی دیجیتال موفق، رشد پایدار و مقیاسپذیری را ارائه میکنیم و با شما برای بهینهسازی فروش و تسریع رشد درآمد همکاری میکنیم. ما به برندهای مد کمک می کنیم تا مشتریان را در هر کجا که هستند پیدا کنند، نه تنها در IG. ما در اینجا متوقف نمیشویم: به بازاریابان مد، کارآفرینان و صاحبان مشاغل کمک میکنیم تا سرنخهای واجد شرایط ایجاد کنند، نرخ تبدیل آنها را بهینه کنند، کاربران را جذب کنند و آنها را حفظ کنند.
بنابراین، چه به دنبال یافتن مشتریان مد بیشتری برای برند خود باشید و چه به دنبال این هستید که کدام استراتژی در کدام نقطه تولید بهتر عمل می کند، ما به شما کمک می کنیم تا با تمام جنبه های فنی و عملیاتی مقابله کنید. همین امروز با هکرهای رشد تماس بگیرید تا درباره کارهایی که انجام می دهیم و اینکه چگونه می توانیم به شما در گسترش کسب و کارتان کمک کنیم بیشتر بدانید.
اکنون کسب و کار خود را رشد دهید
(24 بار بازدید شده، 5 بازدید امروز)