• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه پنهان کردن لایک در اینستاگرام بر مشاغل تأثیر می گذارد | تبلیغات آرونسون -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 14, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

در دنیای پر وسواس رسانه های اجتماعی امروزی، اینستاگرام در حال برداشتن یک قدم به عقب است. شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو اخیراً آزمایشی را ارائه کرده است که نحوه مشاهده لایک‌ها را تغییر می‌دهد. تعداد کل لایک‌هایی که یک پست دریافت می‌کند همچنان برای پوستر قابل مشاهده است، اما از دید دنبال‌کنندگان آن پنهان می‌شود. به جای دیدن یک عدد زیر یک عکس، عموم مردم می بینند “[user] و دیگران.” از زمان اولین اعلام این تغییر، این به روز رسانی برای تعدادی منتخب از کاربران در هشت کشور منتشر شده است که ایالات متحده جدیدترین آنهاست.

زمانی که اینستاگرام ایجاد شد، این پلتفرم مکانی بود که مردم می‌توانستند خود را بیان کنند. امروزه به یک مسابقه محبوبیت تبدیل شده است که در آن لایک ها مهر تایید هستند. سازندگان محتوایی را آپلود می‌کنند که معتقدند بهترین عملکرد را دارد، نه چیزی که بیشتر از آن لذت می‌برند. هرچه تعداد لایک های یک پست بیشتر باشد، احساس بهتری نسبت به خود دارد و بالعکس. با این به روز رسانی، مدیر عامل اینستاگرام، آدام موسری، آرزوی تغییر آن را دارد. او امیدوار است که لایک های پنهان باعث کاهش مقایسه اجتماعی و ایجاد خلاقیت بیشتر شود. اگر این تست همانطور که موسری می‌خواهد انجام شود، به‌روزرسانی دائمی برای همه اینستاگرامرها خواهد شد.

این عرضه ممکن است به کاربران کمک کند که فشار کمتری برای تهیه پست عالی احساس کنند، اما این برای بازاریابان آنلاین چه معنایی دارد؟ بدون شک، کسب و کارها نگران هستند. لایک ها به عنوان راهی برای سنجش موفقیت کمپین ها استفاده می شد و اکنون که پنهان شده اند، برندها می ترسند که این کار را هم نکنند. اگرچه این یک نگرانی معتبر است، اما جای نگرانی نیست. به‌روزرسانی اینستاگرام می‌تواند به برندها کمک کند تا زمانی که چند استراتژی کلیدی را اجرا کنند، موفق‌تر از همیشه باشند.

الهام بخش تبدیل

در گذشته، لایک‌ها با علاقه واقعی مرتبط بودند. با این حال، هیچ راهی برای نشان دادن اینکه آیا شخصی که پستی را دوست دارد واقعاً از محتوا لذت می‌برد یا اینکه بدون فکر در حال پیمایش است، آن را لایک کرده و به پست بعدی می‌رود، وجود ندارد.

برای سنجش علاقه، اکنون باید تمرکز روی تبدیل ها معطوف شود. این موارد می‌تواند شامل تعداد افرادی باشد که در یک خبرنامه شرکت می‌کنند، روی پیوند کلیک می‌کنند یا محصولی را خریداری می‌کنند، اما محدود نمی‌شوند. انجام این کار به جای آنچه به نظر می رسد، آنچه را که واقعاً کار می کند، به نمایش می گذارد. از این گذشته، اگر کسی محصولی را خریداری نکند، تعداد لایک‌هایی که تبلیغات دریافت می‌کند، مهم نیست.

با مخاطب ارتباط برقرار کنید

پشت هر حساب کاربری اینستاگرام انسانی است که از تعاملات معتبر لذت می برد. برندها باید با ایجاد زیرنویس‌های فریبنده با پرسش‌ها یا موضوعاتی که افراد را ترغیب می‌کند تا با محتوای آن‌ها تعامل داشته باشند، گفتگو را تشویق کنند. اگر شخصی در مورد یک پست نظر دهد یا پیامی مستقیم بفرستد، بازاریابان می توانند با پاسخ دادن به پیام یا لایک کردن آن، روابط را تقویت کنند. کسب و کارها باید به دنبال کنندگان خود نشان دهند که حمایت آنها قابل قدردانی است و دیده و شنیده می شوند. انسانی کردن برند شما، مردم را به تعامل بیشتر تشویق می‌کند، که می‌تواند منجر به خرید محصول در آینده شود.

تابش اعتماد به نفس

پیش از این، شرکت‌های کوچک‌تر ممکن بود به دلیل تسلط کسب‌وکارهای بزرگ‌تر بر این پلتفرم، از پست‌های مکرر خودداری می‌کردند. با حذف لایک های عمومی، زمین بازی هموار می شود. مردم دیگر نمی توانند موفقیت یک کسب و کار را با میزان لایک هایی که یک قطعه از محتوا دریافت کرده است مقایسه کنند. اکنون این موضوع به این موضوع بستگی دارد که آیا آنها از محتوا لذت می برند یا به محصول اعتقاد دارند. با این تغییر، شرکت های کوچک و بزرگ می توانند به خوبی عمل کنند، به شرطی که در محتوای اینستاگرام خود اعتماد به نفس داشته باشند. در صورت عدم اعتماد به ظاهر نام تجاری، افراد کمتر با یک پست ارتباط برقرار می کنند. اگر شرکت به محصولی ایمان نداشته باشد، مشتری نیز باور نخواهد کرد. بازاریابان باید به محصولات خود ایمان داشته باشند و مخاطبان خود را نیز متقاعد کنند که این کار را انجام دهند.

ممکن است مدتی طول بکشد، اما پنهان کردن لایک ها در اینستاگرام می تواند یک تغییر مثبت برای دنیای بازاریابی آنلاین باشد. این ویژگی جدید، برندها را مجبور می‌کند تا بیشتر بر صحت محتوای خود و همچنین کیفیت رابطه‌ای که با مخاطبان خود دارند، تمرکز کنند. هرچه این رابطه قوی تر باشد، تبلیغ محصول می تواند موفق تر باشد.

به دنبال به حداکثر رساندن حضور خود در رسانه های اجتماعی هستید؟ ما می توانیم کمک کنیم! از طریق تماس با کارشناسان رسانه های اجتماعی در تبلیغات آرونسون تماس بگیرید (847) 297-1700. ما را دنبال در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر برای به روز رسانی روزانه بازاریابی رسانه های اجتماعی.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
آیا برندها از ابزار خرید اینستاگرام استفاده می کنند؟ [Data from 500+ Instagram Marketers]

آیا برندها از ابزار خرید اینستاگرام استفاده می کنند؟ [Data from 500+ Instagram Marketers] -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

آیا برندها از ابزار خرید اینستاگرام استفاده می کنند؟ [Data from 500+ Instagram Marketers]

آیا برندها از ابزار خرید اینستاگرام استفاده می کنند؟ [Data from 500+ Instagram Marketers] -پنل اینستاگرام

خرداد 14, 1401
اینستاگرام قابلیت کلکسیون های دیجیتال را راه اندازی کرد

اینستاگرام قابلیت کلکسیون های دیجیتال را راه اندازی کرد -پنل اینستاگرام

خرداد 14, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 14, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 14, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 14, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 14, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 14, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.