این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
در دنیای پر وسواس رسانه های اجتماعی امروزی، اینستاگرام در حال برداشتن یک قدم به عقب است. شبکه اجتماعی اشتراکگذاری عکس و ویدیو اخیراً آزمایشی را ارائه کرده است که نحوه مشاهده لایکها را تغییر میدهد. تعداد کل لایکهایی که یک پست دریافت میکند همچنان برای پوستر قابل مشاهده است، اما از دید دنبالکنندگان آن پنهان میشود. به جای دیدن یک عدد زیر یک عکس، عموم مردم می بینند “[user] و دیگران.” از زمان اولین اعلام این تغییر، این به روز رسانی برای تعدادی منتخب از کاربران در هشت کشور منتشر شده است که ایالات متحده جدیدترین آنهاست.
زمانی که اینستاگرام ایجاد شد، این پلتفرم مکانی بود که مردم میتوانستند خود را بیان کنند. امروزه به یک مسابقه محبوبیت تبدیل شده است که در آن لایک ها مهر تایید هستند. سازندگان محتوایی را آپلود میکنند که معتقدند بهترین عملکرد را دارد، نه چیزی که بیشتر از آن لذت میبرند. هرچه تعداد لایک های یک پست بیشتر باشد، احساس بهتری نسبت به خود دارد و بالعکس. با این به روز رسانی، مدیر عامل اینستاگرام، آدام موسری، آرزوی تغییر آن را دارد. او امیدوار است که لایک های پنهان باعث کاهش مقایسه اجتماعی و ایجاد خلاقیت بیشتر شود. اگر این تست همانطور که موسری میخواهد انجام شود، بهروزرسانی دائمی برای همه اینستاگرامرها خواهد شد.
این عرضه ممکن است به کاربران کمک کند که فشار کمتری برای تهیه پست عالی احساس کنند، اما این برای بازاریابان آنلاین چه معنایی دارد؟ بدون شک، کسب و کارها نگران هستند. لایک ها به عنوان راهی برای سنجش موفقیت کمپین ها استفاده می شد و اکنون که پنهان شده اند، برندها می ترسند که این کار را هم نکنند. اگرچه این یک نگرانی معتبر است، اما جای نگرانی نیست. بهروزرسانی اینستاگرام میتواند به برندها کمک کند تا زمانی که چند استراتژی کلیدی را اجرا کنند، موفقتر از همیشه باشند.
الهام بخش تبدیل
در گذشته، لایکها با علاقه واقعی مرتبط بودند. با این حال، هیچ راهی برای نشان دادن اینکه آیا شخصی که پستی را دوست دارد واقعاً از محتوا لذت میبرد یا اینکه بدون فکر در حال پیمایش است، آن را لایک کرده و به پست بعدی میرود، وجود ندارد.
برای سنجش علاقه، اکنون باید تمرکز روی تبدیل ها معطوف شود. این موارد میتواند شامل تعداد افرادی باشد که در یک خبرنامه شرکت میکنند، روی پیوند کلیک میکنند یا محصولی را خریداری میکنند، اما محدود نمیشوند. انجام این کار به جای آنچه به نظر می رسد، آنچه را که واقعاً کار می کند، به نمایش می گذارد. از این گذشته، اگر کسی محصولی را خریداری نکند، تعداد لایکهایی که تبلیغات دریافت میکند، مهم نیست.
با مخاطب ارتباط برقرار کنید
پشت هر حساب کاربری اینستاگرام انسانی است که از تعاملات معتبر لذت می برد. برندها باید با ایجاد زیرنویسهای فریبنده با پرسشها یا موضوعاتی که افراد را ترغیب میکند تا با محتوای آنها تعامل داشته باشند، گفتگو را تشویق کنند. اگر شخصی در مورد یک پست نظر دهد یا پیامی مستقیم بفرستد، بازاریابان می توانند با پاسخ دادن به پیام یا لایک کردن آن، روابط را تقویت کنند. کسب و کارها باید به دنبال کنندگان خود نشان دهند که حمایت آنها قابل قدردانی است و دیده و شنیده می شوند. انسانی کردن برند شما، مردم را به تعامل بیشتر تشویق میکند، که میتواند منجر به خرید محصول در آینده شود.
تابش اعتماد به نفس
پیش از این، شرکتهای کوچکتر ممکن بود به دلیل تسلط کسبوکارهای بزرگتر بر این پلتفرم، از پستهای مکرر خودداری میکردند. با حذف لایک های عمومی، زمین بازی هموار می شود. مردم دیگر نمی توانند موفقیت یک کسب و کار را با میزان لایک هایی که یک قطعه از محتوا دریافت کرده است مقایسه کنند. اکنون این موضوع به این موضوع بستگی دارد که آیا آنها از محتوا لذت می برند یا به محصول اعتقاد دارند. با این تغییر، شرکت های کوچک و بزرگ می توانند به خوبی عمل کنند، به شرطی که در محتوای اینستاگرام خود اعتماد به نفس داشته باشند. در صورت عدم اعتماد به ظاهر نام تجاری، افراد کمتر با یک پست ارتباط برقرار می کنند. اگر شرکت به محصولی ایمان نداشته باشد، مشتری نیز باور نخواهد کرد. بازاریابان باید به محصولات خود ایمان داشته باشند و مخاطبان خود را نیز متقاعد کنند که این کار را انجام دهند.
ممکن است مدتی طول بکشد، اما پنهان کردن لایک ها در اینستاگرام می تواند یک تغییر مثبت برای دنیای بازاریابی آنلاین باشد. این ویژگی جدید، برندها را مجبور میکند تا بیشتر بر صحت محتوای خود و همچنین کیفیت رابطهای که با مخاطبان خود دارند، تمرکز کنند. هرچه این رابطه قوی تر باشد، تبلیغ محصول می تواند موفق تر باشد.
به دنبال به حداکثر رساندن حضور خود در رسانه های اجتماعی هستید؟ ما می توانیم کمک کنیم! از طریق تماس با کارشناسان رسانه های اجتماعی در تبلیغات آرونسون تماس بگیرید (847) 297-1700. ما را دنبال در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر برای به روز رسانی روزانه بازاریابی رسانه های اجتماعی.