• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
تیر 7, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

تیم بازاریابی هر برندی باید بداند سفر مشتری کاربرانشان چگونه به نظر می رسد و چه تفاوتی دارد نقاط تماس هستند. اما a چیست نقطه تماس? در این مقاله به این می پردازیم که آنها چه هستند، محبوب ترین ها، و چرا برای کسب و کار شما مهم هستند.

نقطه تماس چیست و چگونه تجربه مشتری را با برند شما شکل می دهد

نقاط تماس چیست؟

نقطه تماس به تمام مواقعی اطلاق می شود که مشتری و برند با یکدیگر تماس پیدا می کنند که باعث می شود مشتری خرید کند یا با تصور یا تصویر خاصی از آنجا خارج شود. آنها در فرآیند ساخت برند اساسی هستند.

نقاط تماس فقط در یک نقطه خاص از سفر مشتری اتفاق نمی‌افتند، بلکه در طول فرآیند، حتی زمانی که مشتری از قبل وفادار است، باقی می‌مانند.

تفاوت بین نقاط تماس و کانال ها

مهم است که نقاط تماس را با کانال‌های ارتباطی و فروش مانند رسانه‌های اجتماعی، ایمیل یا تلفن اشتباه نگیرید، اگرچه ارتباط نزدیکی با هم دارند. در حالی که اینها ابزارهای تعامل هستند، نقاط تماس جایی هستند که برندها با مشتریان ارتباط برقرار می کنند و آنها می توانند این کار را از طریق این کانال ها انجام دهند.

به عبارت دیگر، کانال ها جایی هستند که این نقاط تماس در آن قرار می گیرند.

برای درک بهتر این دو مفهوم و تفاوت‌های آن‌ها، مثالی برای شما می‌آوریم: وقتی مشتری از طریق شبکه‌های اجتماعی سؤالی می‌پرسد و برند پاسخ می‌دهد، کانال شبکه اجتماعی و نقطه تماس، تعاملی است که بین شخص و شرکت

5 مزیت استفاده از نقاط لمسی

همانطور که قبلاً دیدید، ایجاد نقاط تماس برای کسب و کار شما بخش بسیار مهمی از استراتژی بازاریابی و ارتباطات شما است. اما، از چه راه های خاصی این نقاط تماس می توانند برای برند شما مفید باشند؟ پنج مزیت اصلی وجود دارد.

1. شهرت

رابطه ای که با مشتریان خود دارید بسیار مهم است. یک پاسخ کافی و کامل که مشکل مشتری را حل کند به بهبود تصویر برند شما و در نهایت افزایش آگاهی شما کمک می کند.

2. تمایز

نقاط تماس منبع بسیار خوبی هستند که می توانید از آنها برای متمایز شدن از دیگران استفاده کنید. بدون توجه به اینکه در چه بازاری هستید، امروز رقابت زیادی وجود دارد. از فرصت‌هایی که این نقاط تماس به شما می‌دهند برای متمایز کردن برندتان از سایرین استفاده کنید.

3. سودآوری

از نقطه نظر اقتصادی، جذب مشتریان جدید گرانتر از حفظ آنهاست. نقاط تماس از هر دو طرف به شما کمک می کند، تبدیل ها را افزایش می دهد و در نتیجه سودآوری کسب و کار شما را افزایش می دهد.

4. تجربه مشتری

اگر جامعه و مشتریان شما پاسخ هایی دریافت کنند و توجه کافی را از برند شما دریافت کنند، تجربه آنها در کانال های مختلف ارتباطی و فروش مثبت خواهد بود.

5. شخصی سازی

اکثر مشتریان از شرکت ها انتظار دارند که توجه فوری، فعال و شخصی را در هر نقطه تماس ارائه دهند. به همین دلیل است که بازاریابی بیشتر و بیشتر شخصی می شود تا به هر کاربر آنچه را که واقعاً می خواهد ارائه دهد. نقاط تماس به شما این امکان را می دهد که برای هر یک تجربه منحصر به فرد ایجاد کنید.

رایج ترین نقاط تماس در هر سفر مشتری

اکنون که اهمیت نقاط تماس را درک کردید، زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چگونه آنها را در استراتژی بازاریابی خود پیاده سازی کنید.

نقاط تماس زیادی برای بیشتر کسب و کارها مشترک است، اما ما شما را تشویق می کنیم که هم در ابتدای سفر مشتری و هم در میانه و انتهای مسیر خود، تحقیق و طراحی کنید. فراموش نکنید که وقتی فرد مشتری شد، باید او را حفظ کنید.

در اینجا برخی از رایج ترین آنها آورده شده است.

نقاط تماس قبل از خرید

در مرحله اول سفر مشتری، کاربران به تازگی نیاز خود را تشخیص داده اند و به دنبال شرکت هایی مانند شما هستند که بتوانند آن نیاز را برآورده کنند. این زمانی است که از طریق کانال هایی مانند شبکه های اجتماعی یا موتورهای جستجو، تحقیقات خود را آغاز می کنند. بنابراین، حضور شما در هر دو مکان برای ارائه اطلاعات واضح و ساده در مورد هر چیزی که محصولات یا خدمات شما می توانند ارائه دهند بسیار مهم است.

در شبکه های اجتماعی، کاربران می توانند نظرات خود را به صورت عمومی یا خصوصی درج کنند. یک استراتژی خوب برای ایجاد نقاط تماس شما باید ایجاد شکل و سبک پاسخگویی به این پیام ها باشد، زیرا نباید اولین فرصت تماس را از دست بدهید.

از سوی دیگر، در موتورهای جستجو، افراد تمایل به جستجوی اطلاعات در مورد یک موضوع خاص دارند و نگرانی های خود را در وبلاگ های برند ترک می کنند. فراموش نکنید که از طریق این کانال ها نیز پاسخ دهید، زیرا اگرچه رسانه های اجتماعی محل اصلی برقراری تماس هستند، اما این کانال ها نیز مهم هستند.

نقاط تماس در حین خرید

اگرچه ما بر روی نقاط تماس مجازی تمرکز کرده‌ایم، اما نمی‌توانیم فراموش کنیم که نقاط تماس می‌توانند فیزیکی نیز باشند. خدمات مشتری از طریق تلفن و همچنین حضوری در خط مقدم ارائه تعاملات شخصی به مشتریان است.

نقاط تماس وفاداری

افزایش فروش راهی برای ایجاد یک نقطه تماس دیگر در مرحله نهایی سفر مشتری است. انجام نظرسنجی های رضایتمندی یا ارائه امکان اشتراک نیز راه های بسیار خوبی برای انجام این کار است.فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

اینفلوئنسرهای اینستاگرام چقدر درآمد دارند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

فهرست نهایی برای الهام گرفتن! -پنل اینستاگرام

تیر 7, 1401
اینستاگرام تست NFT ها را از این هفته آغاز می کند |  نیوف

اینستاگرام تست NFT ها را از این هفته آغاز می کند | نیوف -پنل اینستاگرام

تیر 7, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 3, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

تیر 7, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

تیر 7, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

تیر 7, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

تیر 7, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.