به گزارش پنل اینستا
از کار افتاده: سلامتی خود را از بین ببرد یا در اثر کار بیش از حد کاملاً خسته شود.
Source
شما در تمام سال واقعاً سخت کار کرده اید. شما هستید از کار افتاده، و به شدت به تعطیلات نیاز دارد. مقداری آفتاب، برخی فعالیت های آبی، و مقدار زیادی غذای خوب.
و می دانید که تعادل خوب کار و زندگی کلید یک زندگی خوب است.
Source
در کتابش مزیت شادی: هفت اصل روانشناسی مثبت گرا که به موفقیت و عملکرد در کار کمک می کند (Crown Business، 2010شاون آکور به تحقیقات انجمن روانشناسی آمریکا اشاره میکند که نشان میدهد وقتی مغز میتواند مثبت فکر کند، بهرهوری 31 درصد بهبود مییابد، فروش 37 درصد افزایش مییابد، و خلاقیت و درآمد میتواند سه برابر شود.
در اینجا به شما آموزش داده شده است که چگونه می توانید از تعطیلات خود بهترین استفاده را ببرید و مطمئن شوید که استرس زدایی، شاد، مثبت و پر انرژی برمی گردید.
آماده شدن برای گرفتن تعطیلات
وقتی تصمیم گرفتید به تعطیلات بروید، باید در محل کار خود را برای آن آماده کنید.
به عنوان یک مدیر بازاریابی اینفلوئنسر، مسئولیت های اصلی شما شامل برخورد با اینفلوئنسرها و اجرای کمپین ها و رویدادها است. بنابراین، باید مطمئن شوید که همه اینفلوئنسرهایی که با آنها کار میکنید، آگاه باشند که شما از دفتر خارج میشوید، همه کمپینها و رویدادهای مهم با موفقیت به پایان رسیدهاند، و همه چیز را در محل کار برای هر کسی که مسئولیتهای شما را پوشش میدهد آماده کردهاید. .
1) به اینفلوئنسرها اجازه دهید بدانند که در حال رفتن به یک استراحت کوتاه هستید، اما آنها را معلق نگذارید.
اینفلوئنسرها و مشتریان را در مورد تعطیلات خود از قبل مطلع کنید. این به شما امکان می دهد تمام رویدادها، کمپین ها و پروژه هایی را که روی آنها کار می کنید به موقع برنامه ریزی کنید. قبل از رفتن باید تمام انتهای شل را ببندید، تا زمانی که در ساحل هستید موهیتو می نوشید، حداقل فشار در محل کار وجود دارد.
چند روز قبل از حرکت، یک ایمیل «آخرین تماس» برای همه بفرستید و از آنها بپرسید که آیا کارهای لحظه آخری دارند که میخواهند برای آن کمک کنند و تاریخ سفر و راهی برای تماس با شما در مواقع اضطراری ارائه کنید. با این حال، مطمئن شوید که آنها می دانند که این فقط در مواقع اضطراری شدید است!
و آنها را در بلاتکلیفی رها نکنید. به اینفلوئنسرها اطلاع دهید تا زمانی که در باهاما هستید، با چه کسانی می توانند تماس بگیرند. نقطه تماس خود را معرفی کنید (به احتمال زیاد یک عضو تیم) از طریق ایمیل، تلفن یا حضوری (بسته به نحوه برگزاری جلسات خود) – بنابراین آنها راحت با آنها تماس می گیرند. اطمینان حاصل کنید که عضو تیم شما در مورد اینفلوئنسرهایی که با آنها کار می کنید، در بالای همه چیز قرار دارد.
در اینجا یک الگوی عالی وجود دارد بهره وری که شما به سادگی آن را تغییر دهید و برای همه مشتریان و تأثیرگذاران خود ارسال کنید.
نام مشتری،
من از DATE LEAVING تا DATE RETURNING خارج از دفتر خواهم بود، اما میخواستم به شما اطمینان دهم که تمام اطلاعات مهم را در زمانی که دور هستم به DELEGATE’S NAME دادهام. اگر در این مدت سؤالی داشتید یا به چیزی نیاز داشتید، لطفاً با DELEGATE’s NAME تماس بگیرید و آنها تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهند داد.
هر گونه مکاتبه (ایمیل یا تماس تلفنی) که از طریق من ارسال شود، ظرف 2 تا 3 روز پس از بازگشت من پاسخ داده خواهد شد.
خالصانه،
اسم شما
2) یک نقشه راه برای هر کسی که در حال واگذاری مسئولیت هستید ایجاد کنید.
در مورد تمام کمپین ها، رویدادها و سایر رویدادهای تأثیرگذار که در غیاب شما رخ می دهد، با تیم خود تماس بگیرید. یک برنامه دقیق برای عضو تیمی که از طرف شما مسئول آن هستید ایجاد کنید و از قبل هر کاری را که می خواهید انجام دهند به آنها اطلاع دهید.
چیزهایی مانند:
- ممیزی کمپین
- اجرای کمپین های اینفلوئنسر
- تبلیغات رسانه های اجتماعی
- برگزاری رویدادهای اینفلوئنسر
- ردیابی بازگشت سرمایه
- ایجاد و آپلود محتوا برای شبکه های اجتماعی
بنابراین، همه چیز و هر کاری که ممکن است لازم باشد در زمانی که شما دور هستید انجام دهند.
Source
بهتر است از آنها بخواهید چند روز با شما بنشینند (قبل از رفتن به تعطیلات) تا بتوانند نحوه کار شما را ببینند. منحنی یادگیری کمتر، بهتر است.
همچنین، فراموش نکنید که تمام اطلاعات ضروری را در اختیار آنها قرار دهید – حسابها و گذرواژههای رسانههای اجتماعی، هر برنامه دیگری که برای زمانبندی\ردیابی محتوا\CRM استفاده میکنید و جزئیات حسابشان و غیره. فهرستی از هر برنامهای که استفاده میکنید تهیه کنید. برای اینفلوئنسر مارکتینگ، و سپس آن را به مسئول آن بدهید.
3) طرح اضطراری شما کجاست؟
چه اتفاقی می افتد:
- اگر در طول یک کمپین تبلیغاتی مهم، تیم شما فراموش کند که محصولات را برای یک تأثیرگذار کلیدی ارسال کند؟
- یا، پست های مناسب را در زمان مناسب برای یک کمپین خاص در رسانه های اجتماعی آپلود نمی کنید؟
- یا به طور ناگهانی نظرات متنفر در پست های اجتماعی خود دریافت می کنید؟
- یا اینفلوئنسر به دلیل xyz از برند شما ناراحت است؟
- یا اگر اینفلوئنسر سخت است؟
- یا اگر یک آژانس تأثیرگذار شما را به دردسر می اندازد؟
و گیلاس بالای آن این است که شما نمی توانید پرها را باز کنید و همه چیز را مرتب کنید.
هرج و مرج رخ می دهد.
با شرکتهایی که این روزها ضعیفتر کار میکنند و اکثر مدیران نیاز اجباری به آن دارند آتشها را خاموش کنخود، گرفتن یک تعطیلات بدون استرس بدون داشتن نوعی برنامه اضطراری دشوار است.
به همه موارد اضطراری که ممکن است در حین رفتن شما رخ دهد فکر کنید – همه چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش بروند (و در گذشته اشتباه کرده اند) – و برنامه ای برای آن ایجاد کنید. همچنین، به تیم خود اطلاع دهید که در چه نقطه ای از شرایط اضطراری باید با شما تماس بگیرند و چگونه می توانند با شما تماس بگیرند. یک ایمیل ساده با URGENT ذکر شده در موضوع باید این کار را انجام دهد.
4) مطمئن شوید که در زمان نسبتاً کندی به تعطیلات می روید.
شما برای کاهش استرس به تعطیلات می روید، درست است؟ بنابراین اگر در غیاب شما در محل کار اتفاقات مهمی رخ دهد، استرس شما بیشتر و بیشتر می شود. یک، چون شما آنجا نیستید که شرکت کنید، دو، خیلی چیزها ممکن است در غیاب شما اشتباه پیش برود.
برای جلوگیری از آن، تعطیلات خود را در زمان کندی در محل کار برنامه ریزی کنید.
قبل از تصمیم گیری در مورد تاریخ سفر، تمام رویدادهای آینده، کمپین هایی که باید اجرا شوند، محصولاتی که باید راه اندازی شوند و غیره را با تیم خود مرور کنید.
Source
اگر راه اندازی بزرگ، کمپین تأثیرگذار یا رویداد تأثیرگذار وجود دارد که می دانید باید در آن شرکت کنید، تعطیلات را در آن تاریخ ها برنامه ریزی نکنید. سعی کنید همه چیزهای مهم را جمع و جور کنید (چیزهایی که مستقیماً به نظر شما نیاز دارند) و سپس برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنید. در صورت نیاز، یک کمپین را تمام کنید، به تمام اهداف درست برسید و بلافاصله بعد از آن به تعطیلات بروید.
5) همه کارها را از قبل برنامه ریزی کنید.
مطمئن شوید که از قبل برای تمام محتوایی که باید در زمانی که دور هستید، آپلود شود، برنامه ریزی کرده باشید. می توانید از هر یک از برنامه های زمان بندی زیر برای برنامه ریزی پست های اجتماعی خود استفاده کنید (اطمینان حاصل کنید که به عنوان یک اقدام احتیاطی محتوای اضافی ایجاد کنید، تا در مواقع اضطراری محتوای تیم شما تمام نشود).
- HootSuite
- بافر
- CoSchedule
- PostPlanner
- خوراکی
این برنامهها همچنین به شما کمک میکنند نتایج را ردیابی کنید و استفاده از آنها بسیار آسان است، بنابراین تیم شما میتواند به راحتی برنامهریزی اجتماعی و ارسال پست از طریق این برنامهها را در غیاب شما انجام دهد. و اگر در مورد کار دچار OCD هستید، همیشه می توانید هر از چند گاهی پیشرفت را بررسی کنید تا ببینید آیا همه چیز مرتب است یا خیر.
در حالی که شما در تعطیلات خود هستید
شما چند هفته گذشته را صرف کردهاید تا به اهداف خود دست و پنجه نرم کنید، اینفلوئنسرها و مشتریان را راضی کنید، و به اعضای تیم خود هر چیز کوچک مرتبط با شغلتان را آموزش دهید (بنابراین آنها قادر به مدیریت بخش اینفلوئنسر مارکتینگ از طرف شما هستند). شما خسته شده اید و برای تعطیلات شایسته خود آماده هستید.
پرواز شما رزرو شده است، چمدان های شما همه بسته شده است. به باهاماهای آفتابی، یا اهرام قاهره، یا خیابان های شلوغ شهر نیویورک، یا هاوایی، یا هر کجا که دلتان می خواهد بروید.
تعطیلات خود را به درستی انجام دهید، با انرژی، بدون استرس و با بهره وری بهتر برمی گردید. این کار را اشتباه انجام دهید، و در وضعیت بدتر از آنچه بودید خواهید بود – خسته، استرس و ناراضی.
3/4 از مدیران، خارج از یک بررسی از 1600 متخصص، اعتراف کردند که حداقل یک بار در روز در تعطیلات به محل کار خود متصل می شوند، از جمله 34٪ که گفته اند چندین بار در روز چک این می کنند. تنها 3 درصد می گویند که در زمانی که دور هستند به دفتر مراجعه نمی کنند.
و آیا می دانستی، تقریبا 9 در 10 (88 درصد) گفتند به دلیل فشار کاری تعطیلات خود را کوتاه کرده اند یا لغو کرده اند؟
بنابراین، چگونه از این تعطیلات بهترین استفاده را می کنید؟
1) باز کردن و کشیدن برق.
مرزهای مبهم بین کار و مرخصی می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.کاتلین هال، بنیانگذار و مدیر عامل شبکه زندگی ذهنی و موسسه استرس می گوید.
در صورت امکان، پیچ را کاملاً باز کرده و از برق بکشید. تا جایی که ممکن است کمتر دستگاه الکترونیکی را با خود ببرید – اگر تلفن شما تقریباً همه کارها را انجام می دهد، لپ تاپ خود را نبرید. هرچه چیزهای کمتری مصرف کنید، احساس سبکی بیشتری خواهید داشت. بنابرین تو باید:
- به روز رسانی رسانه های اجتماعی خود را خاموش کنید.
- بهتر است در این مدت حسابهای رسانههای اجتماعی شخصی خود را غیرفعال کنید تا کمترین زمان ممکن را جلوی صفحه موبایل خود بگذرانید. به کوچکی دو ساعت قرار گرفتن در معرض صفحه نمایش (از طریق تلویزیون، لپ تاپ یا حتی دستگاه تلفن همراه شما) یک روز می تواند خطر افزایش وزن، دیابت و بیماری قلبی را در بزرگسالان افزایش دهد.
- به روز رسانی ایمیل خود را خاموش کنید. ایمیل ها را هر زمان که می خواهید بررسی کنید، نه هر بار که پینگ می شود.
Source
و به طور کلی در تعطیلات خود، سعی کنید:
- خود را در فعالیت های تمام روز غرق کنید تا به کار فکر نکنید.
- اگر برای اقامت یا یک هفته تنبل در ساحل میروید، تلفن خود را بیرون نبرید. آن را در اتاق هتل نگه دارید.
- تا حد امکان زمان بیشتری را در طبیعت بگذرانید. مطالعهای که توسط دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی دانشگاه ویسکانسین انجام شد، نشان داد که «محیط طبیعی به افراد اجازه میدهد استرسهای زندگی روزمره خود را پشت سر بگذارند». دقیقا همان چیزی است که از این تعطیلات می خواهید.
2) اگر نمی توانید برق را جدا کنید، حد و مرزهای بسیار دقیقی تعیین کنید.
زمانهای کاری مشخصی را برای خود تنظیم کنید – یک ساعت یا نیم ساعت وقت بگذارید تا در محل کار خود را چک کنید، چند تماس تلفنی داشته باشید، ایمیلها و حسابهای اجتماعی خود را بررسی کنید. جدا از آن زمان، حتی به کار فکر نکنید. در مورد آن سختگیر باشید.
این شخص نباشید:
به نظر می رسد این تصور که ممکن است یک ایمیل دریافت کنید، این نوع نگرانی همیشه در مورد وصل شدن، بسیار مضر است. بیل بکر، دانشیار دانشکده بازرگانی پامپلین ویرجینیا تک که رفتار سازمانی را مطالعه می کند، می گوید.
مثل برایان اسکودامور، حتی می توانید از دستیار خود یا یکی از اعضای تیم بخواهید رمز عبور ایمیل و حساب رسانه های اجتماعی شما را تغییر دهد.
3) یک دفترچه یادداشت برای الهامات غیرقابل پیش بینی همراه خود داشته باشید.
اگر در حین پیادهروی طولانی در کنار ساحل، یا لذت بردن از شترسواری در جیزه، یک ایده کمپین عالی به ذهنتان میرسد، آن را یادداشت کنید. هنگامی که ما آرام هستیم، الهامات به طور کامل در حال چرخش هستند (احتمالاً به همین دلیل است که هنگام دوش گرفتن بهترین ایده های خود را دریافت می کنید)، بنابراین یک دفترچه یادداشت در دسترس داشته باشید تا بتوانید به سرعت آنها را یادداشت کنید.
با این حال، روی آنها وسواس نداشته باشید یا به آخرین جزئیات مربوط به آن ایده نپردازید. آن را برای بعد از تعطیلات نگه دارید.
بعد از تعطیلات
آرام و شاد برگشتی اکنون زمان آن است که با اطمینان به کار خود بازگردید.
1) از همه چیزهایی که در غیاب شما گذشته است، بخواهید یک بررسی دقیق داشته باشید.
از همکار خود بپرسید (چه کسی را مسئول می گذارید) برای ردیابی همه پست ها و بازگشت سرمایه، و پس از بازگشت به شما یک گزارش دقیق ارائه می دهد. هر تماس تلفنی با یک مشتری، هر نقطه تماس دیگر با آنها، هر ملاقات، هر ایمیل باید در گزارش نوشته شود. اگر آنها کمپینهایی را اجرا کردهاند یا کمپینهایی را ردیابی کردهاند که قبلاً در حال اجرا بودند، یک حساب دقیق در مورد آن نیز بخواهید.
Source
Source
اساساً، هر چیز کوچکی باید ردیابی و مستند شود تا وقتی برگشتید بتوانید در اسرع وقت شروع کنید.
2) به اینفلوئنسرها اجازه دهید بدانند که برگشته اید و با آنها تماس بگیرید.
به اینفلوئنسرها ایمیلی بفرستید و به آنها اطلاع دهید که برگشته اید و از آنها بپرسید در زمانی که شما نبودید چه اتفاقی افتاده است. آیا اشکالی وجود داشت یا همه چیز به خوبی پیش رفت؟
پس از کمپین کردن کمپین ها و فعالیت های اینفلوئنسرهایی که در غیاب شما ادامه یافتند، با اطمینان به اینفلوئنسرها نشان دهید که در بالای همه چیز هستید.