این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
الکساندرناکیچ / گتی ایماژ
اینستاگرام در سال 2010 راه اندازی شد و در سال 2012 توسط فیس بوک به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری شد. فیس بوک که اکنون متا نام دارد، میزان درآمد خود را از اینستاگرام فاش نمی کند، اما آنچه مشخص است این است که اینستاگرام به بیش از 1.28 میلیارد فعال ماهانه افزایش یافته است. بر اساس آمار Statista، کاربران تقریباً به اندازه TikTok و Twitter هستند.
اگر در اینستاگرام بودهاید، احتمالاً متوجه شدهاید که برخی از اکانتهای مورد علاقهتان محصولاتی را پیشنهاد میکنند. برخی این کار را با ظرافت بیشتری نسبت به دیگران انجام می دهند – ممکن است یک اطلاعات تجاری کامل ببینید یا متوجه شوید که پوستر از هشتگ یا برچسب گذاری محصولات در عکس استفاده می کند. به احتمال زیاد اینستاگراممر در حال دریافت حقوق است. و هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشند، وضعیت “اینفلوئنسر” بالاتر و درآمد بیشتری می توانند به دست آورند.
لازم نیست دواین «راک» جانسون یا آریانا گرانده باشید، دو اکانت پر طرفدار – با بیش از 300 میلیون فالوور در هر کدام – برای به دست آوردن پول نقد جدی برای تبلیغ یک محصول یا دریافت هزینههای رایگان، مانند تمام هزینهها. -سفر پولی در ادامه بخوانید تا بدانید اینفلوئنسرهای اینستاگرام چقدر درآمد دارند – و همچنین چگونه می توانید درآمد کسب کنید.
درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام چقدر است؟
حسابهای سلبریتی با بیشترین فالوورها میتوانند بیش از 1 میلیون دلار در هر پست حمایت شده کسب کنند. Hopper HQ فهرستی غنی از میزان درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام دارد. بیشترین درآمدها عبارتند از:
- کریستیانو رونالدو | کریستیانو | $1,604,000 در هر پست | 450 میلیون دنبال کننده
- دواین جانسون | صخره | $1,523,000 در هر پست | 320 میلیون دنبال کننده
- آریانا گرانده | آریاناگراند | $1,510,000 در هر پست | 315 میلیون دنبال کننده
- کایلی جنر | کیلیجنر | $1,494,000 در هر پست | 345 میلیون دنبال کننده
- سلنا گومز | سلنا گومز | $1,468,000 هر پست | 325 میلیون پیروان
- کیم کارداشیان | کیم کارداشیان | $1,419,000 در هر پست | 316 میلیون دنبال کننده
شش پردرآمد این شانس را دارند که افراد مشهوری باشند. رسیدن به وضعیت میلیونی فالوور برای آنها راحت تر از افراد عادی است. اما تعجب خواهید کرد – اینستاگرامرهایی که دنبال کننده های کوچکی دارند می توانند به عنوان یک تأثیرگذار نیز درآمد کسب کنند.
اینستاگرام را به عنوان یک مشکل جانبی رد نکنید
میکرو اینفلوئنسرها – آنهایی که بین 2000 تا 50000 دنبال کننده دارند – می توانند در پلتفرم به عنوان یک کار جانبی درآمد کسب کنند. یک نظرسنجی از 5000 اینفلوئنسر نشان داد که تقریباً نیمی از آنها 200 تا 400 دلار برای یک پست حمایت شده دریافت می کنند. USA Today گزارش داد که برخی از میکرو اینفلوئنسرها هزاران هزینه دریافت می کنند. با افزایش تعداد فالوورهای شما، پتانسیل کسب درآمد بیشتر نیز افزایش می یابد.
چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم
کسب درآمد به عنوان اینفلوئنسر به معنای داشتن مخاطبی است که مایل به شنیدن صدای شما و امتحان محصولاتی است که شما توصیه می کنید. برای جلب توجه تبلیغکنندگان و کسب درآمد در اینستاگرام، باید حداقل چند هزار فالوور فعال داشته باشید که پستهای شما را لایک و کامنت بگذارند. ممکن است در ابتدا فقط رایگان دریافت کنید، اما با افزایش فالوورهای شما، پتانسیل درآمد نیز افزایش می یابد.
در اینجا ایده هایی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد:
پست های حمایت شده
تبلیغ یک محصول برای افزایش آگاهی از طریق توصیه آن به دنبال کنندگان خود یکی از سودآورترین راه های کسب درآمد در اینستا است. همچنین یکی از فرصتهای سختتر برای فرود است زیرا تبلیغکنندگان معمولاً به حسابهایی با فالوورهای بزرگتر نزدیک میشوند.
برای افزایش شانس موفقیت خود، مطمئن شوید که حساب شما دارای جایگاه منحصر به فردی است. طاقچه زیبایی بیش از حد اشباع شده است، اما ممکن است شانس داشته باشید که به عنوان مثال بر روی طاقچه زیبایی برای زنان فعال و در فضای باز تمرکز کنید.
خوب برای دانستن
استیکرهای پیوند، که به شما امکان میداد به جای اینکه از مردم بخواهید آن را در بیو پیدا کنند، پیوندی را به استوریهای اینستاگرام خود اضافه کنید، قبلاً فقط برای حسابهای تأیید شده و حسابهای دارای 10000 فالوور یا بیشتر در دسترس بودند. اینستاگرام اخیرا دسترسی استیکر لینک را برای همه کاربران گسترش داده است. این کار یک اینفلوئنسر اینستاگرام را بسیار آسانتر میکند، به خصوص اگر همزمان بیش از یک محصول را تبلیغ میکنید.
بازاریابی وابسته
اگر وبلاگ یا دنبال کننده ای دارید، ممکن است بتوانید کاری را که انجام می دهید با تبلیغ یک محصول یا خدمات و دریافت پورسانت از فروش، افزایش دهید. بازاریابی وابسته با پست های حمایت شده متفاوت است زیرا اگر دنبال کنندگان شما محصول را بخرند، درآمد کسب می کنید.
ممکن است راه آسان تری برای پول نقد در حساب اینستاگرام شما باشد. به جای اینکه امیدوار باشید یک برند برای یک پست حمایت شده با شما تماس بگیرد، می توانید از برنامه های وابسته مانند آمازون برای کسب درآمد از فروش کالاها و خدمات خود درخواست دهید.
محصولات خود را بفروشید
اگر مشاغلی مانند آرایشگاه، فروشگاه خرده فروشی یا فروشگاه Etsy دارید، اینستاگرام می تواند راه خوبی برای فروش محصولات شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند عکس با کیفیت بگیرید و آنها را در فید خود آپلود کنید. اینستاگرام دارای حسابهای تجاری و ابزارهایی مانند فروشگاهها است که راهاندازی فروشگاه و پذیرش پرداختها را مستقیماً از پلتفرم ساده میکند.
چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم
همانطور که گفته شد، قبل از اینکه بتوانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید، به فالوور نیاز دارید. سخت ترین قسمت رسیدن به 100 فالوور، سپس 500 و سپس 1000 فالوور است. برخی از مردم فکر میکنند میتوانند فالوورهای تقلبی بخرند و از کار سخت صرف نظر کنند، اما برندها و تبلیغکنندگان باهوش هستند – کیفیت فالوور به همان اندازه مهم است.
علاوه بر تعداد فالوورهای مناسب، مخاطبان شما باید فعال و درگیر باشند. تعامل به این معناست که پستهای شما لایکها و همچنین نظرات، ذخیرهها و اشتراکگذاریهای زیادی دریافت میکنند. در اینجا چند نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام با مخاطبان با کیفیت آورده شده است:
مخاطبان خود را رشد دهید
احتمالاً میدانید که هشتگها، بیوگرافی بهینهسازی شده و بازاریابی صفحه اینستاگرام شما در رسانههای اجتماعی دیگر راههای خوبی برای شروع رشد مخاطبان شما هستند. اما این روزها رقابت برای فالوور داغ است. یافتن راههای خلاقانه برای جذب فالوور بسیار مهم است. برخی از ایده ها شامل موارد زیر است:
- مطمئن شوید که عکس های شما زیبا و منحصر به سبک شما هستند.
- به طور منظم پست کنید. ایجاد چندین پست در یک زمان و زمان بندی آنها بر اساس یک برنامه ثابت این کار را آسان تر می کند.
- هدایای محصول را برای فالوورهایی که دیگران را به دنبال کردن شما دعوت می کنند میزبانی کنید.
- با فالوورهایی که روی پستهای حسابهای بزرگتر در جایگاه شما نظر میدهند، تعامل داشته باشید.
- با سایر اینفلوئنسرها دوست شوید و درخواست کنید – یا پرداخت کنید – برای فریاد زدن.
با فالوورهای خود تعامل کنید
تعامل به اندازه تعداد فالوورها مهم است. ایجاد پست هایی که فالوورها را وادار به اشتراک گذاری یا اظهار نظر کند، باید به همان اندازه که افزایش مخاطبان شما در اولویت باشد. بر اساس مطالعه ای که توسط Rival IQ انجام شده است، برای درک سطح مشارکتی که پست های شما باید داشته باشند، میانگین نرخ تعامل برند کمتر از 2 درصد و در حال کاهش است. Instagram Insights که برای حسابهای تجاری و سازندگان موجود است، میتواند به شما در ارزیابی عملکرد پستهایتان کمک کند.
برخی از راههای تعامل مخاطبان از طریق ارسال سؤال یا درخواست مشاوره یا نظر است. فراموش نکنید که به دنبال کنندگان خود که برای تعامل وقت می گذارند پاسخ دهید.
نگهداری گاه به گاه فالوور را انجام دهید
این یک راز است، اما بسیاری از اینستاگرامرها شکایت دارند که حساب های مبهم که شبیه ربات ها هستند، آنها را دنبال می کنند. این حسابها تعداد فالوورهای شما را افزایش میدهند، اما بر نرخ تعامل شما تأثیر میگذارند، زیرا پستهای شما را نظر نمیدهند یا لایک نمیکنند.
با افزایش تعداد فالوورهای شما، ممکن است بخواهید به صورت دوره ای حساب خود را تمیز کنید و از شر فالوورهای غیرفعال خلاص شوید. این نرخ مشارکت شما را بهبود می بخشد – و شانس شما را برای دریافت یک حمایت مالی سودآور.
چقدر راهنما می سازند
داریا اولیگ در گزارش این مقاله مشارکت داشت.
دادهها از 6 ژوئن 2022 دقیق هستند و ممکن است تغییر کنند.
تیم تحقیقاتی داخلی ما و کارشناسان مالی در محل برای ایجاد محتوای دقیق، بیطرف و بهروز با یکدیگر همکاری میکنند. ما تک تک آمارها، نقل قول ها و واقعیت ها را با استفاده از منابع اولیه قابل اعتماد بررسی می کنیم تا مطمئن شویم اطلاعاتی که ارائه می کنیم صحیح است. می توانید در خط مشی تحریریه ما درباره فرآیندها و استانداردهای GOBankingRates اطلاعات بیشتری کسب کنید.