این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

امکان ارسال فالوورهای خود به یک سایت با به اشتراک گذاری لینک در استوری اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب و کارها، وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها و بازاریاب های وابسته است!
به همین دلیل است که ویژگی Swipe Up اینستاگرام بسیار مهم بود – این یک راه آسان و جذاب برای هدایت ترافیک از برنامه اینستاگرام است! همچنین به همین دلیل است که وقتی اینستاگرام این ویژگی را متوقف کرد، بسیاری از مردم گیج شدند.
نگران نباشید، آنها از یک ویژگی جدید به نام “برچسب پیوند” استفاده می کنند که به کسب و کارها اجازه می دهد همچنان از پیوندها فقط در قالبی متفاوت استفاده کنند.
در این مقاله، ما به این موضوع میپردازیم که لینکهای استیکر پیوند چیست، چگونه اکنون لینکها را در استوری اینستاگرام اضافه کنیم، و چند نمونه عالی از برندهایی که از این ویژگی برای بازاریابی رسانههای اجتماعی استفاده میکنند.
بیا یک نگاهی بیندازیم!
ویژگی Swipe Up اینستاگرام چه بود؟
لینکهای Swipe Up اینستاگرام لینکهای قابل کلیکی بودند که به برندها و پستهای کاربران در استوری آنها متصل میشدند.
هنگامی که یکی از این پیوندها ضمیمه شد، نمایشگر Story میتوانست انگشت خود را در پایین صفحه به سمت بالا بکشد تا به صفحه فرود خارج از برنامه منتقل شود.
استیکر لینک اینستاگرام چیست؟
همانطور که گفته شد، بازاریابان و اینفلوئنسرها در سرتاسر جهان زمانی که اینستاگرام اعلام کرد که دیگر ویژگی swipe-up را ارائه نمی دهد، کاملاً ناراحت شدند.
ببینید، ویژگی ها از دیدگاه بازاریابی دیجیتال مهم هستند. آنها برندها را قادر می سازند تا با مخاطبان در یک پلتفرم ارتباط برقرار کنند و سپس ترافیک را از اینستا به وب سایت، وبلاگ یا صفحه برند خود هدایت کنند!
علاوه بر این، استوری اینستاگرام نیز یکی از تنها مکانهایی است که در برنامه میتواند پیوند اضافه کند. به عنوان مثال، در یک پست معمولی اینستاگرام، گزینه ای برای اشتراک گذاری لینک وجود ندارد.
در حال حاضر، از جنبه مثبت همه چیز، اینستاگرام امکان جایگزینی هیجان انگیز، استیکرهای لینک را فراهم کرد.

توسعه دهندگان اینستاگرام از ژوئن 2021 عملکرد ویژگی آینده را آزمایش کرده اند. دو ماه بعد، در 30 آگوست، دنیا روی استیکرهای پیوند دست یافت. خوب، حداقل بخشی از آن. اما بعداً در مورد در دسترس بودن این ویژگی بیشتر می شود.
استیکرهای پیوند جدید عملکردی مشابه با نسخه قدیمی کشیدن به بالا ارائه می دهند. به عنوان یک کاربر، می توانید یک بار دیگر یک لینک خارجی به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید. فقط این بار، مزایای کلیدی بیشتری دارد.
استیکرهای پیوند در مقابل. بالا کشیدن
فرض کنید یک استیکر لینک به استوری اینستاگرام خود اضافه کرده اید.
ابتدا، بینندگان داستان شما می توانند به آن پاسخ دهند یا به آن واکنش نشان دهند و تعامل بهتری ایجاد کنند. از سوی دیگر، ویژگی قبلی سوایپ به بالا اجازه چنین گزینههایی را نمیداد.
در مرحله بعد، میتوانید از استیکرهای پیوند برای تبلیغ چندین محتوا و محصولات به طور همزمان در اینستاگرام استفاده کنید. این ویژگی همه چیز را به سطح دیگری می برد زیرا برای تجزیه و تحلیل نیز فراهم می کند.
به عنوان مثال، می توانید معیارهای خود را پیگیری کنید. شما می توانید با دسترسی به مواردی که برای فالوورهای شما مفید است و چه چیزی مناسب نیست، نرخ کلیک خود را بیشتر بهینه کنید.
و بهترین بخش این است که کاربران اینستاگرام از قبل با استیکرها آشنا هستند. آنها از آنها برای پرسیدن سوال، اضافه کردن مکان، نظرسنجی و موسیقی استفاده می کنند. بنابراین، آنها می توانند خیلی سریع با آنها سازگار شوند.
سوالی که در این مرحله مطرح میشود این است که چرا کسی با اضافه کردن لینک اینستاگرام به استوری خود دچار مشکل میشود؟ تحلیل هزینه و فایده یا ارزش این ویژگی چیست؟
ارزش لینک های اینستاگرام چیست؟
ویژگی های پیوند هستند بنابراین از دیدگاه بازاریابی دیجیتال مهم است. آنها برندها را قادر می سازد تا در یک پلتفرم با مخاطبان ارتباط برقرار کنند و سپس ترافیک را از اینستا به وب سایت، وبلاگ یا صفحه برند خود هدایت کنند!
استوری های اینستاگرام نیز یکی از تنها مکان هایی در برنامه است که می توانید پیوند اضافه کنید.
به عنوان مثال، در یک پست معمولی اینستاگرام، گزینه ای برای اشتراک گذاری لینک وجود ندارد.
چه کسی می تواند استیکرهای لینک اینستاگرام را اضافه کند؟
اگر مایل به استفاده از این ویژگی هستید، لازم است بدانید. تو باید:
مشخص نیست که 10000 فالوور سقف است، اما به نظر می رسد این تعداد از شواهد میدانی باشد. اما نگران نباشید، چند راه حل برای اضافه کردن برچسب پیوند وجود دارد، حتی اگر هنوز این شرایط را برآورده نکرده باشید! ما آنها را فقط در یک بیت پوشش خواهیم داد.
نحوه استفاده از ویژگی استیکر پیوند اگر 10000 دنبال کننده دارید (یا تأیید شده اید!)
برای شروع استفاده از برچسب های پیوند در استوری های خود آماده اید؟ اگر 10000 فالوور دارید یا در اینستاگرام تأیید شده باشید، انجام این کار بسیار آسان است!
این راهنمای گام به گام در مورد نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام خود را دنبال کنید:
- یک ویدیو یا عکس برای استوری خود بگیرید
- روی نماد پیوند در بالای صفحه در برنامه کلیک کنید
- URL آنچه را که می خواهید پیوند دهید اضافه کنید
- با فالوورهای خود و جهان به اشتراک بگذارید!
مرحله 1: یک ویدیو یا عکس برای داستان خود بگیرید
شما این بخش را فراموش کرده اید: فقط با ضربه زدن روی نماد دوربین یا آپلود یک عکس از رول دوربین خود، یک عکس یا ویدیو بگیرید که معمولاً برای استوری اینستاگرام خود می گیرید!
برای تبلیغ لینک خود، استوری اینستاگرام خود را با جلوه های جالب، استیکرهای استوری، گیف بپوشانید!
مرحله 2: روی نماد پیوند ضربه بزنید
وقتی آماده اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام هستید، به بالای صفحه خود نگاه کنید تا نماد پیوند را پیدا کنید! به آن نماد زنجیره ای نیز می گویند، زیرا شبیه حلقه های یک زنجیره است!
به یاد داشته باشید، اگر در اینستاگرام تأیید نشده باشید یا بیش از 10000 دنبال کننده داشته باشید، گزینه پیوند معمولی نخواهید داشت.

مرحله 3: URL خود را اضافه کنید
پس از کلیک بر روی نماد پیوند، از شما خواسته می شود پیوندی را که می خواهید در استوری خود به اشتراک بگذارید اضافه کنید.
این می تواند یک تماس برای اقدام (CTA) باشد که مستقیماً به صفحه اصلی وب سایت شما یا به صفحه فرودی که می خواهید تبلیغ کنید باشد.
اگر با یک شریک تجاری روی محتوای مارک دار کار می کنید، می توانید آنها را در پست تگ کنید و به آنها اجازه دهید معیارها را ببینند/ تبلیغ کنند!
وقتی پیوند قابل کلیک خود را اضافه می کنید، حتماً روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید تا مطمئن شوید که پیوند قبل از انتشار کار می کند!

مرحله 4: با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید!
اکنون که استیکر پیوند اینستاگرام شما در جای خود قرار دارد، زمان آن رسیده است که استوری خود را با جهان به اشتراک بگذارید!
وقتی تو روی Send to Stories ضربه بزنید، بینندگان شما یک فلش و یک اعلان «See More» را در پایین استوری شما می بینند.
به خاطر داشته باشید که استوریها فقط 24 ساعت دوام میآورند، بنابراین اگر میخواهید مسافت پیمودهشده بیشتری از پست پیوند داده شده خود داشته باشید، آن را در قسمت برجسته داستان خود ذخیره کنید!
نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام (اگر 10000 فالوور ندارید)
اگر هنوز ویژگی برچسب پیوند را ندارید، چند راه حل وجود دارد! این ترفند مورد علاقه ما است:
- لینکی را که می خواهید فالوورها را به آن هدایت کنید در لینک پروفایل خود در بیو اضافه کنید (می توانید این را در بیو اینستاگرام خود ویرایش کنید!)
- یک ویدیو یا عکس برای استوری خود بگیرید
- یک پوشش متنی اضافه کنید تا کاربران از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کنند
- برای تگ کردن خود از استیکر @mention استفاده کنید
- داستان خود را به اشتراک بگذارید
در حالی که این یک مرحله کوچک اضافی برای کاربران شما اضافه می کند، برچسب زدن خود در استوری به آنها یک روش یک کلیک برای بازدید از صفحه شما و یافتن پیوند ارزشمند در نمایه شما می دهد.
بدون این برچسب، آنها باید از استوری های شما عقب نشینی کنند، نام شما را جستجو کنند و برای یافتن آن به نمایه شما بروند – و چه کسی می داند که آیا در این راه علاقه خود را از دست می دهند.
همچنین میتوانید با استوری اینستاگرام خود پیوندهایی به ویدیوهای IGTV اضافه کنید – فقط روی نماد پیوند کلیک کنید!
و اگر فروشگاه های اینستاگرام راه اندازی کرده اید، می توانید محصولات را در استوری اینستاگرام خود پیوند دهید – 10000 دنبال کننده لازم نیست!
از DM برای ارائه پیوند به بینندگان استفاده کنید
یکی دیگر از ترفندهای مفید استفاده از DM برای به اشتراک گذاشتن لینک ها به طور مستقیم با بینندگان علاقه مند است! در اینجا چند ایده وجود دارد:
- از برچسب DM Me در استوری خود استفاده کنید و اگر بیننده شما پیوند صفحه فرود شما را بخواهد، از شما پیامکی بفرستد.
- از استیکر نظرسنجی یا سوالات در استوری اینستاگرام استفاده کنید! بینندگان علاقه مند می توانند به سوال یا نظرسنجی شما پاسخ دهند و شما می توانید با یک لینک در DM پیگیری کنید!
نکاتی برای استفاده از ویژگی استیکر لینک اینستاگرام
راه های زیادی برای ایجاد یک استوری جذاب در اینستاگرام وجود دارد.
خواه از اینستاگرام برای تبلیغ محصول در وب سایت خود استفاده می کنید، ترافیک را به آخرین پست وبلاگ خود هدایت می کنید یا برند مورد علاقه خود را تکرار می کنید، ویژگی استیکر پیوند اینستاگرام به شما کمک می کند فالوورهای خود را مستقیماً به پیوندهایی که می خواهید بازدید کنند ارسال کنید.
آیا می خواهید تأثیر بیشتری ایجاد کنید؟ از این بینش استوری اینستاگرام برای بهبود استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.
در اینجا چند نمونه از برخی از برندهای سرگرم کننده که به خوبی از ویژگی های برچسب پیوند استوری اینستاگرام استفاده می کنند، آورده شده است. یادداشت بردارید!
مثال 1: مولسکین
برند نوت بوک Moleskine به ما نشان می دهد که چگونه. برای افزودن پیوندی به استوری های اینستاگرام با حالات مثبت از طرف روزنامه نگاران در سرتاسر وب در نمایه کسب و کار و استوری آنها.
اگر بخواهید روی برچسب کلیک کنید، آنها نکات بیشتری را برای نوشتن در دفترچه های باورنکردنی خود ارائه می دهند.

مثال 2: راکسی
Roxy با ارسال این برچسب پیوند داستانی اینستاگرام CTA، کار بسیار خوبی را در ارائه مانترای “حالات جالب” خود انجام داد.
نه تنها بازی کولاژ آنها قوی است، بلکه آنها با ادای احترام عالی به برزیل در سارافون برجسته، آن را می کشند!
نخلها و تابلوهای خیابان به خوبی موقعیت ساحلی را با پسزمینه آسمان آبی و ابری نشان میدهند

مثال 3: پوشمارک
Poshmark به طرز شگفت انگیزی جامعه عظیم خود را برای یک آخر هفته کامل مشارکت مجازی گرد هم می آورد.
جالب ترین چیز این است که آنها آن را از طریق استوری اینستاگرام با استفاده از ویژگی برچسب پیوند تبلیغ می کنند!
هیچ راه بهتری برای تبلیغ صفحه فرود این رویداد عالی وجود ندارد.

مثال 4: ModCloth
اگرچه کمی رمزآلودتر، ModCloth یک تبلیغ کاملاً ملایم ایجاد کرد که فقط متن دارد، اما نمیتوانید از کلیک کردن خودداری کنید!
آنها من را از قبل با زرد خردلی گرفته بودند… اما متن اسرارآمیز واقعاً شما را به جستجوی بقیه ظرف طلا می آورد.

مثال 5: نمک سیاه بخرید
من کاملا مطمئن هستم که آنها در مورد آن شلوارهای گلدار ست شده با سه راهی جنیس جاپلین درست می گویند.
@shopblacksalt تمام لباسهای شیک دهه 1970 را دارد که از اولین باری که تماشا کردم در رویای آنها بودم. تقریبا مشهور.
و بله، آنها قطعا راه خود را در مورد استوری های اینستاگرام می دانند. یک دراز ساده و تاریک، روح های موسیقی را در همه ما فرا می خواند، درست است؟

از Tailwind Instagram Planner برای برنامه ریزی استوری بعدی اینستاگرام خود استفاده کنید!
اکنون میدانید که چگونه مانند یک حرفهای، پیوندی را در استوری اینستاگرام قرار دهید، یک قدم دیگر برای آسانتر کردن بازاریابی اینستاگرام خود با برنامهریزی استوریهای اینستاگرام خود با برنامه جدید برنامهریز اینستاگرام Tailwind بردارید!
Tailwind برای اینستاگرام نه تنها یک ابزار برنامهریزی اینستاگرام در سطح جهانی است، بلکه میتوانید از آن برای یافتن بهترین هشتگهای ممکن برای پستهای خود استفاده کنید و با ویژگی Grid Planning ما، فید اینستاگرام خود را بهطور بصری برنامهریزی کنید.
و اکنون، میتوانید با برنامه جدید ما که در دسترس است، همه ابزارهای Tailwind مورد علاقه خود را در حال حرکت استفاده کنید iOS و اندروید.
آیا می خواهید آن را برای خودتان امتحان کنید؟ گیره الف آزمایشی رایگان Tailwind برای اینستاگرام اینجا – نیازی به کارت اعتباری نیست!
یک آزمایش رایگان از Tailwind برای اینستاگرام شروع کنید!

پین من برای بعد 📌:
