• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه برند خود را با تعامل بیشتر در اینستاگرام بسازیم -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام یک کانال بازاریابی بسیار قابل هدف برای رشد نام تجاری یا کسب و کار شما با فرصتی برای ایجاد فالوورهای وفادار در حساب خود است. با میانگین کاربر ماهانه یک میلیارد نفر، روزانه بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام را مرور می کنند. اینستاگرام با ارائه سرگرمی های مداوم به عنوان خانه بسیاری از مخاطبان درگیر عمل می کند. اما مانند سایر رسانه های اجتماعی، در اینستاگرام نیز با استعدادهای خلاقانه و منحصر به فرد خود موفق شوید.

رشد کسب و کار خود را با یک استراتژی بازاریابی دقیق افزایش دهید و با روشی که محتوای خود را برای مخاطبان کشف می کنید، مخاطبان خود را در اکانت اینستاگرام خود درگیر کنید. فالوورهای بیشتری را در حساب خود به دست آورید که واقعاً به تجارت شما علاقه مند هستند تا به راحتی به اوج برسید. از آنجایی که 90 درصد از افراد در اینستاگرام یک حساب تجاری را دنبال می کنند، رقابت شما برای ساختن برندتان بیشتر می شود.

برای غلبه بر این کشمکش‌ها، نکات زیر برای بهبود دیده شدن برند شما با تعامل بیشتر ارائه شده است.

1. ثبات کلید موفقیت است

با استراتژی بازاریابی صحیح، کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد دهید و علاقه مخاطبان خود را شناسایی کنید تا آنها را در پست شما جذب کنید. اگر تعداد زیادی پست با محتوایی ارائه کنید، تنها یک یا دو پست ممکن است ویروسی شوند، به این معنی که باید راه بهتری برای ایجاد محتوای خود پیدا کنید. بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید محتوای خود را پست کنید، علاقه مخاطبان خود را شناسایی کنید و پست را به روشی خلاقانه و جذاب ارائه دهید.

از ابزار تجزیه و تحلیل در اینستاگرام استفاده کنید تا فرکانس عملکرد همه پست‌ها، کیفیت محتوای خود را بدانید و مشخص کنید که مخاطبان بیشتر علایق خود را به کدام محتوا نشان می‌دهند و سپس محتوای خود را در اینستاگرام ارسال کنید. یک بار پس از پیروی از این ایده ها، تغییر شدیدی در عملکرد برند خود خواهید داشت. معمولاً زمان صحیح ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر است. علاوه بر این، اگر می خواهید یک پست تعامل بیشتری داشته باشد، پست کردن در روزهای آخر هفته عملکرد حساب اینستاگرام شما را به طرز چشمگیری تغییر می دهد.

2. روی محتوای خود سرمایه گذاری کنید

پست در صفحه in-feed اینستاگرام شما نرخ تعامل را افزایش نمی دهد. اما در حال حاضر، تعامل عمدتاً به استوری های اینستاگرام، مشاهده ویدیوهای IGTV، Reels و ذکر شخصی در استوری ها بستگی دارد. با کمک ویژگی های جدید اینستاگرام به رشد ارگانیک در کسب و کار خود دست یابید. استوری های اینستاگرام فرصتی عالی برای تعامل با مخاطبان خود به شیوه ای جذاب فراهم می کند. با استفاده از استیکرهای زیر در اینستاگرام، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید تا با پرسیدن سوال و پیشنهاد، مخاطبان خود را درگیر کنید.

  • برچسب های سوال
  • برچسب مسابقه
  • برچسب های شمارش معکوس
  • برچسب های موسیقی
  • برچسب مکان و غیره،

ویژگی مهم بعدی در اینستاگرام IGTV است که ویدیوی شما را به صورت طولانی منتشر می کند و باعث می شود مردم به راحتی برند شما را درک کنند. کیفیت محتوا در آن ضروری است افزایش بازدیدهای ویدیوی IGTV برای بهبود دیده شدن برند در اینستاگرام یک محتوای با کیفیت و خلاقانه عملکرد خوبی دارد و برند شما را به افراد جدید در اینستاگرام می رساند.

3. مسابقات و تبلیغات جذاب را اجرا کنید

مسابقات و تبلیغات جذاب را اجرا کنید

معمولاً اکثر مردم اشتیاق خود را برای محصولات با تخفیف یا رایگان نشان می دهند. یعنی همیشه تخفیف نده. اما زمانی که نام تجاری یا محصول شما نیاز به افزایش در کسب و کار شما دارد، گزینه ارائه تبلیغات و به دست آوردن مشتریان بیشتر برای محصول خود را انتخاب کنید. از نظرسنجی Sprout Social Index، بیش از 72٪ از مشتریان ترجیح می دهند یک محصول با تخفیف را نسبت به یک محصول معمولی بخرند، در حالی که تنها 18٪ از بازاریابان فکر می کنند که این محصول مفید است. اما این واقعاً برای جذب مخاطبان بیشتر در برند شما خوب عمل می کند.

بهترین راه برای به دست آوردن تعامل بیشتر برای کسب و کار و حضور آنلاین خود، ایجاد محتوای جذاب مرتبط با برند شما است. مخاطبان جدید را مجبور کنید در محتوا شرکت کنند و آنها را وادار کنید قبل از تگ کردن شخصی در مسابقه، شما را دنبال کنند. بنابراین تعداد فالوورهای شما به تدریج افزایش می یابد و برند شما به سرعت محبوب می شود. اگر در اجرای مسابقات ثابت قدم باشید، مردم به صفحه شما می‌چسبند و تعامل بیشتری را برای برند شما به ارمغان می‌آورند.

4. تبلیغات متقابل انجام دهید

راه های زیادی برای هدف قرار دادن مخاطبان وجود دارد، چه از طریق نزدیک شدن به دوستان فالوورهای خود یا ایجاد تبلیغات. راه دیگر نزدیک شدن به سایر رسانه های اجتماعی است. اکثر برندها برای تبلیغ کسب و کار خود در تمام حساب های رسانه های اجتماعی حساب دارند. نمی توانید مطمئن باشید که فالوورهای فیسبوک مخاطبان شما در اینستاگرام خواهند بود. بنابراین آنها را با تبلیغ ویدیوهای خود در سایر رسانه های اجتماعی و درخواست از آنها برای تماشای ویدیوهای شما با فالو کردن حساب کاربری خود، به آنها اطلاع دهید.

تبلیغات متقابل انجام دهید

از فضاهای دیجیتال دیگر برای تبلیغ پروفایل اینستاگرام خود با ارائه پیوند به حساب خود با استفاده از نماد اینستاگرام در وب سایت یا امضای ایمیل خود استفاده کنید. ایده تبلیغات متقابل نتیجه بهتری در افزایش تعداد فالوورهای شما خواهد داشت و همچنین راه آسان تری برای جلب توجه فالوورهای فعلی و جدید به حساب خود است. آنها همچنین ممکن است فرصتی برای شنیدن کلمه ای در مورد برند شما داشته باشند که منجر به ارتقای کسب و کار شما می شود.

5. رشد را با اینفلوئنسرها به اشتراک بگذارید

در چند سال اخیر، اینفلوئنسر مارکتینگ به نقاط بالاتری در اینستاگرام رسیده است، جایی که افراد کسب‌وکار کوچک یا شرکت‌های نوپا به دنبال اینفلوئنسرها برای افزایش فالوورهای خود هستند. اینفلوئنسرها نه تنها برای افراد تجاری که بودجه کافی دارند، بلکه برای مشاغل کوچک نیز هستند. اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، می توانید به میکرو اینفلوئنسرهایی که مخاطبان هدف خود را دارند نزدیک شوید. اگرچه میکرو اینفلوئنسرها فالوورهای کمتری دارند، اما مخاطبان خود را با حساب های خود درگیر می کنند. بنابراین بهتر است با بودجه کمی به آنها نزدیک شوید و همچنین برند خود را به مخاطبان جدید برسانید.

ترکیب با میکرو اینفلوئنسرها باعث ایجاد اعتماد به برند در بین مخاطبان می شود و راهی برای جذب مشتریان وفادار برای برند خود پیدا خواهید کرد. هنگامی که آنها در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند یا محتوایی را در مورد محصول شما ارسال می کنند، مخاطبان آنها قطعاً علاقه خود را به دنبال کردن برند شما و خرید محصول شما نشان می دهند، جایی که برند شما به طور ارگانیک رشد می کند و مخاطبان جدیدی به دست می آورد.

خاتمه دادن:

اینستاگرام گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا مخاطبان خود را با برند خود درگیر کنید. استعداد خود را در ایجاد محتوای منحصر به فرد در هر پست نشان دهید و کاری کنید که فالوورهای خود در فید شما در هنگام ارسال محتوای شما حضور داشته باشند. زمان ارزشمند خود را برای جذب مخاطبان و تعامل با آنها برای ایجاد اعتماد به برند سرمایه گذاری کنید. با ایده های قدرتمند بالا، کسب و کار خود را در اینستاگرام با نرخ تعامل بالاتر رشد دهید. همه استراتژی ها را ترکیب کنید تا حساب خود را به طور ارگانیک در میان مخاطبان گسترده تر رشد دهید.

caterina

کاترینا تیلور یک بازاریاب و نویسنده باتجربه رسانه های اجتماعی است که در آن کار می کند PlanYourGram.com. او دوست دارد روی تولید محتوا برای وبلاگ های رسانه های اجتماعی کار کند و پتانسیل ارائه محتوای جذاب را در پلتفرم ها و شبکه های مختلف دارد.

به خواندن ادامه دهید

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
how-to-use-instagram-stories-a-simple-guide-for-marketers

نحوه استفاده از استوری اینستاگرام: راهنمای ساده برای بازاریابان -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

عناصر کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری

عناصر کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
8 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2022

8 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2022 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 19, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.