• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه با استوری اینستاگرام برای تجارت شروع کنیم | آتلانتیک راید -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اگر به دنبال یک راهی برای محبوب شدن در اینستاگرام، با استوری اینستاگرام برای تجارت شروع کنید، این راهنما هر آنچه را که باید بدانید را به شما می گوید. با نحوه ایجاد داستان عالی و قوانین استفاده از “داستان ها” در سال 2022 آشنا شوید.

استوری اینستاگرام چیست؟

استوری اینستاگرام یک ویژگی جدیدتر است که به کاربران امکان می دهد پست هایی را که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند به اشتراک بگذارند. این به عنوان یک گزینه جایگزین برای اسنپ چت معرفی شد که چند سال قبل استوری ها را معرفی کرد (و از آن زمان تاکنون توسط اینستاگرام پیشی گرفته است).

استوری اینستاگرام یک ویژگی جدید در اینستاگرام است که می‌توانید با اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه و سرگرم‌کننده در زمان واقعی با دوستان و دنبال‌کنندگان، در اینستاگرام محبوب شوید. این فقط برای سرگرمی نیست، زیرا می تواند راهی کارآمد برای تبلیغ کسب و کار یا محصول شما باشد.

با ایجاد محتوا در استوری های اینستاگرام، می توانید به مردم نشان دهید که شرکت شما چه کاری انجام می دهد به شیوه ای جذاب و بصری که بسیاری از بهترین پست های رسانه های اجتماعی هرگز انجام نمی دهند. همچنین با اشتراک‌گذاری داستان‌ها در همه پلت‌فرم‌ها به‌جای اینکه هر بار یک بار، میزان نوردهی و دسترسی خود را در مدت زمان کوتاهی داشته باشید، به حداکثر می‌رسانید.

در اینجا نحوه شروع کار با استوری اینستاگرام برای تجارت آورده شده است:

1. یک داستان بسازید:

برای ایجاد استوری در اینستاگرام، روی نوار خاکستری در سمت راست پایین اکانت خود ضربه بزنید. از آنجا گزینه‌هایی در مورد نحوه اشتراک‌گذاری با دوستانتان (و همچنین برخی از تغییرات جدید) برای این کار وجود دارد دسترسی وسیع تری به دست آورید

2. استیکرها، پین‌ها و بومرنگ‌های بیشتری را به داستان‌های خود اضافه کنید:

تعدادی از ویژگی‌های جدیدتر اضافه شده با استوری اینستاگرام عبارتند از «استیکر»، «پین» و «بومرنگ». آنها تقریباً مانند سایر برنامه ها کار می کنند، اما فقط 24 ساعت از زمانی که آنها را در ابتدا منتشر کرده اید فعال می مانند. شما می توانید تا 20 در هر داستان.

3. از استیکرهای محصول برای تبلیغ محصولات خاص در استوری اینستاگرام استفاده کنید:

یک الگوی برچسب حاوی محصول خود را در مرکز قاب ایجاد کنید. حروفی مانند «جدید»، «فروش» یا «ارسال رایگان» را اضافه کنید. پس زمینه را برای تصویری از محصولات خود در مقابل مناظر جذاب یا طراحی گرافیکی دلپذیر تنظیم کنید. ویژگی هایی مانند ابعاد، مواد یا رنگ را روی استیکرها برجسته کنید تا بینندگان بتوانند هنگام جستجو در فید استوری اینستاگرام خود، آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

4. آن را به یک ویدیوی زنده تبدیل کنید:

اگر می خواهید استوری شما در نمایه شما نمایش داده شود، به سادگی روی نماد دایره در سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید و “شروع زنده” را انتخاب کنید. پس از پخش زنده، می‌توانید ببینید که چند نفر استوری شما را تماشا می‌کنند (در بالا).

5. از نکات برجسته استوری اینستاگرام استفاده کنید:

از فیلم‌ها و عکس‌های کوتاهی که با استوری‌های اینستاگرام می‌گیرید از نزدیک برای اشتراک‌گذاری استوری خود استفاده کنید. این یک راه عالی برای ایجاد تعامل در فید شما و همچنین شروع مکالمه با فالوورها و ایجاد فالوور است. ارسال ویدیو اصطکاک پست‌های پلتفرم را کاهش می‌دهد، بنابراین می‌توانید بیشتر بر بازاریابی خود یا برندتان با محتوای دیگر تمرکز کنید تا دسترسی گسترده‌تری به دست آورید.

6. از تبلیغات استوری اینستاگرام استفاده کنید:

اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در جهان است و به طور فزاینده ای در بین مشاغل محبوب شده است. استوری های اینستاگرام مخصوصاً تبلیغاتی با کارایی بالا هستند زیرا می توانند به وب سایت شما یا یک پست وبلاگ در وبلاگ شرکت شما پیوند داده شوند. آنها همچنین نیازی به بودجه یا سرمایه گذاری زمانی زیادی از جانب شما ندارند: شما مجبور نیستید مانند YouTube، Facebook، Snapchat یا Google Plus یک تبلیغ ایجاد کنید.

7. اخبار به موقع را در استوری های اینستاگرام تبلیغ کنید:

تبلیغ آخرین پست وبلاگ، ویدیو یا سایر اخبار به موقع خود در استوری اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن شرکت شما در مقابل مخاطبانی است که ممکن است حساب شما را دنبال نکنند. دیدن مراقبت شما باعث می شود که آنها احساس کنند بیشتر با شما درگیر هستند و کمتر مشتری هستند.

نکات اضافی:

1. کسب و کار خود را در مرکز تجاری اینستاگرام ثبت کنید تا ویژگی هایی مانند Live، Stories و مدیریت حساب برای پروفایل شرکت شما فعال شود.

2. برای کمک به افزایش آگاهی برای برند خود، پست‌هایی را با نحوه محتوا و شیوه زندگی اجرا کنید.

3. مخاطبان خود را تشویق کنید تا دوستان خود را از طریق برچسب گذاری جغرافیایی تگ کنند.

4. از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید در استوری های خود برای کمک به دستیابی به مخاطبان گسترده تر، و به این دلیل که برخی قبلاً در گذشته استفاده شده اند.

5. اضافه کردن اطلاعات مبتنی بر مکان یا حساس به زمان را به استوری اینستاگرام خود از طریق ایجاد ژئوفیلتر بر اساس تقاضا در نظر بگیرید.

6. سؤالات نظرسنجی و درخواست‌های فراخوان برای اقدام (CTA) را از نمایه کسب‌وکارتان ارسال کنید تا بهتر بفهمید چه کسی تماشا می‌کند و چه چیزی از شما می‌خواهد.

7. از قبل نظرسنجی های سریع ایجاد کنید، مانند “کدام طعم را بهتر دوست دارید؟” یا “چه کسی در بازی بزرگ برنده خواهد شد؟” بنابراین شما آنها را از قبل برای استفاده در محتوای داستان خود در زمان مناسب آماده کرده اید.

نتیجه

در پایان، اگر صاحب یک کسب و کار با یک وبلاگ هستید، اینستاگرام مکانی عالی برای شروع است. با تعداد زیادی پست در حال وقوع است استوری های اینستاگرام، داستان شما برجسته خواهد شد اگر به مردم چیزی را نشان دهید که در هیچ جای دیگری نمی توانند به دست آورند. شما این شانس را خواهید داشت که کنترل خلاقانه ای بر پست های خود داشته باشید و با استفاده از هشتگ در همه آنها محدود نشوید! انجمن در اینستاگرام نیز بسیار تشویق کننده است و مایل است به مبتدیانی مانند خودتان کمک کند. قطعا برای هر نوع کسب و کاری ارزش امتحان کردن را دارد.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اینستاگرام یا اجازه می دهد عکس ها یا ویدیوها در فید الفید: como se hace y quiénes tienen la función

اینستاگرام یا اجازه می دهد عکس ها یا ویدیوها در فید الفید: como se hace y quiénes tienen la función -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

نکاتی برای تولید ترافیک اینستاگرام |  آکادمی دید آنلاین

نکاتی برای تولید ترافیک اینستاگرام | آکادمی دید آنلاین -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
Vista Social

انتشار مستقیم پست های چرخ فلک اینستاگرام: راهنمای AZ شما | Vista Social -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.