• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه در سال 2020 تعامل اینستاگرام را با استوری افزایش دهیم -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 29, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

استوری‌های اینستاگرام که در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، در ابتدا تنها به‌عنوان نسخه‌ای که منبع آن از اسنپ‌چت بود، دیده می‌شد و به‌طور کلی توسط پایگاه کاربران نادیده گرفته شد.

به سرعت به سال 2019 می رسیم، و ما می بینیم که اکثر برندهای بزرگ روزانه از این ویژگی استفاده می کنند تا توجه بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام را که به طور منظم با آنها در تعامل هستند، جلب کنند.

با بیش از 75.3٪ از مشاغل برنامه ریزی شده، پیش بینی شده برای استفاده از اینستاگرام برای اهداف بازاریابی در سال 2020، اکنون بیش از هر زمان دیگری از این ویژگی به طور موثر برای برند خود استفاده کنید.

بنابراین، در اینجا چند راه برای کمک به افزایش تعامل اینستاگرام خود با استوری ها وجود دارد:

راهنمای رسانه های اجتماعی

دانلود رایگان

راهنمای نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت

بازی بصری

با استوری ها، احساس فوریت بیشتری برای دسترسی به محتوا وجود دارد، زیرا اولین چیزی که هر کاربر با باز کردن اینستاگرام می بیند، بخش استوری در بالای صفحه اصلی است.

دایره بنفش رنگی که تا زمانی که استوری دیده شود باقی می‌ماند، احتمال نادیده گرفتن استوری اکانت دنبال‌شده را برای 24 ساعتی که فعال می‌ماند برای هر کاربری بیشتر می‌کند.

این بصری همراه با هر چهارمین استوری و پست فید که حمایت مالی می شود، این پلتفرم را برای محتوای ویدئویی کوتاه و تصاویر ثابت که چشم نواز و آموزنده هستند، بهینه می کند.

با توجه به اینکه اینستاگرام اساساً پلتفرمی است که برای محتوای گرافیکی ساخته شده است، بیایید با بحث در مورد آنچه که منجر به ایجاد یک پست بصری جذاب می شود که مخاطبان شما را درگیر می کند، شروع کنیم.

اول، کنتراست و سادگی

شما به هر دوی این موارد نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که کاربران برای تماشای پست شما مکث می کنند. همچنین، داستان‌هایی با رنگ‌های مشابه با یکدیگر ترکیب می‌شوند، به این معنی که کاربران اصلاً نمی‌توانند متن را تشخیص دهند یا تلاشی برای خواندن گرافیک‌های بد طراحی نمی‌کنند.

بازی ویژوال برای تعامل در اینستاگرام

مثالی از این پست از مک‌دونالد بزنید که متن زیرنویسی ندارد و فقط نشان‌واره سرویس مک‌دیلیوری خود را با پیوند See More نشان می‌دهد.

این مثال کاملی است که نشان می‌دهد چقدر کمتر می‌تواند بیشتر باشد زیرا کمبود متن نه تنها پیامی واضح ایجاد می‌کند، بلکه شکاف اطلاعاتی مشتریان را ترغیب می‌کند تا اطلاعات بیشتری درباره پست و اینکه آیا پیشنهاد/تبلیغ اساسی در پیوند پیوست شده است یا خیر.

ناهار کاسه ویژوال برای تعامل اینستاگرام

از سوی دیگر، این داستان از PF Chang دارای یک عنوان ضمیمه شده و مقداری متن روی هم قرار گرفته است، اما کلمات کلیدی (990 و Lunch) برای حفظ تمرکز روی آنها بزرگ شده اند.

این دو اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند زیرا مک‌دونالد این مطلب را در استوری خود برای دنبال‌کنندگان ارسال کرد، در حالی که PF آن را به استوری‌های حمایت‌شده خود اضافه کرد، که در عرض 24 ساعت خود تخریب نمی‌شوند.

به همین دلیل است که داستان‌های حمایت‌شده و معمولی باید متفاوت باشند، زیرا برای مخاطبان مختلف ارائه می‌شوند. یکی از فالوورهای موجود در مقابل یکی که مشتریان بالقوه را جذب می کند.

برنامه ریزی و ثبات

مانند سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، آپلود محتوا به شیوه‌ای روتین و ثابت توسط این الگوریتم ترویج می‌شود، توسط کاربرانی که مشتاقانه منتظر آن هستند، قدردانی می‌شود و به‌طور پیوسته نرخ تعامل اینستاگرام را افزایش می‌دهد.

اما چه زمان و مناسبتی را برای ارسال پست انتخاب می کنید؟

برنامه ریزی و یکپارچگی بینش IG برای تعامل در اینستاگرام

یک سوال معتبر که بسیاری پاسخ آن را نمی‌دانند، تنها با تجزیه و تحلیل صفحه شما در بخش بینش مخاطبان می‌توان به آن پاسخ داد که می‌تواند زمان‌ها/روزهایی را که مخاطبان شما در آن بیشترین فعالیت را دارند به شما نشان دهد. مانند ساعت 1 بعد از ظهر در طول ساعت ناهار یا 11 بعد از ظهر زمانی که آنها می خواهند به رختخواب بروند.

این زمان‌بندی پست‌های شما خواهد بود، و همچنین می‌توانید بر اساس موقعیت‌ها، نقاط عطف یا رویدادهای خاص مرتبط با برندتان، برنامه زمان‌بندی ارسال پست‌های اضافی را انتخاب کنید.

قوام محتوای اینستاگرام شما همچنین می تواند در تصاویر باشد، زیرا شما شروع به اعمال رنگ ها، فونت ها و پیام ها در قالب های خاصی می کنید که بخشی از شخصیت دیجیتال شما می شود.

رنگ و فونت برای تعامل در اینستاگرام
U30 برای تعامل در اینستاگرام

این دو اسلاید از فوربس این مفهوم را به تصویر می‌کشند، زیرا رنگ زرد یکسانی را در تمام اسلایدهای این رویداد اعمال می‌کنند و آن را از نظر بصری ثابت نگه می‌دارند.

با این حال، تفاوت‌های ظریف در کدنویسی رنگ و زیرنویس‌ها باعث می‌شود آنها خسته‌کننده نشوند.

بسیاری از مدیران موثر رسانه های اجتماعی انتخاب می کنند که مجموعه هایی از محتوای خود را از قبل ایجاد کنند و از ابزارهایی برای زمان بندی محتوا استفاده کنند.

برای مثال، با ابزاری مانند SocialBu، می‌توانید هفته‌ها یا ماه‌ها قبل از ارسال، پست‌هایی را از نظر پیام، لحن و کدهای رنگی تنظیم کنید.

Social Bu برای تعامل در اینستاگرام

پلتفرم این کار را با امکان آپلود کردن، استوری اینستاگرام بسازید و برنامه ریزی کنید به صورت انبوه بر اساس جدول زمانی انتخابی شما، برای تمام حساب های رسانه های اجتماعی شما.

این امکان از بین رفتن یک پست خود به خودی خارج از خط را از بین می‌برد و باعث می‌شود که از نظر بصری سازگار باشند تا تعامل اینستاگرام به طور پیوسته در حال افزایش باشد.

اصلاح داستان ها بر اساس تجزیه و تحلیل

برای اصلاح محتوا، برنامه زمان‌بندی ارسال و قالب‌های خود، ابتدا باید شروع به درک آماری کنید که در اندازه‌گیری عملکرد استوری‌های شما نقش دارد.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید، بخش Discovery تعداد افرادی که داستان شما به آنها رسیده است و دقیقاً چگونه با آن تعامل داشته اند را به شما می گوید.

استوری های مبتنی بر تجزیه و تحلیل برای تعامل اینستاگرام

برای هر برندی، اینها معیارهای حیاتی هستند، زیرا، برای مثال، تعداد بالای ضربه زدن به جلو روی محتوای ویدیویی به این معنی است که کاربران قبل از پایان اسلایدهای شما، از اسلایدهای شما پرش می‌کنند.

سپس احتمالاً باید قالب را کاملاً تغییر دهید یا آنها را جذاب تر کنید.

ضربه زدن به عقب می تواند برعکس باشد و به شما می گوید که مخاطب به محتوا علاقه مند است و تلاش می کند آن را بخواند، پس حتما این نوع محتوا را برای کمپین های بعدی در اولویت قرار دهید.

داستان‌های استوری‌برد و جمع‌سپاری

اگر قبلاً با این اصطلاح برخورد نکرده اید، استوری بردینگ فرآیند ایجاد یک نمایش گرافیکی است که دقیقاً محتوای شما را شبیه به اسلاید به اسلاید در مورد داستان ها شبیه سازی می کند.

Storyboarding و Crowdsourcing Stories برای تعامل در اینستاگرام

این فقط یک نمونه از این است که چگونه می توانید این فرآیند را گام به گام برای ایجاد یک داستان منسجم و جذاب که از یک روایت تشکیل شده است انجام دهید.

جایگزین این فرآیند استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر با جمع سپاری محتوا است.

بازنشر رسانه از طرف فالوورهای شما باعث ایجاد اعتماد برای برند شما می شود و به شما امکان دسترسی گسترده به حلقه های اجتماعی آنها را می دهد و حسی ارگانیک به محتوای شما می بخشد.

اگر نمی‌خواهید به این راه بروید، همیشه روش RSS Scheduling وجود دارد که به طور خودکار محتوا را از فید RSS یا سایر منابع مشهور مانند Engadget یا Mashable پست می‌کند.

برنامه‌ریزی این موارد در طول روز دلیلی برای تعامل کاربران با پست‌های اطلاعاتی/سرگرم‌کننده شما و افزایش فالوور و تعامل کلی شما خواهد بود.

هشتگ ها و برچسب ها برای افزایش دسترسی

در حالی که بسیاری از کاربران مسن‌تر ممکن است هشتگ‌ها را درک نکرده یا از آن استفاده نکنند، 75.3 درصد از جوانان ایالات متحده به طور معمول از تابع #xyz استفاده می کند.

برای دسترسی به این بازار، دانستن چگونگی و زمان استفاده از ویژگی‌های مختلف اینستاگرام، کلید تولید محتوای جذابی است که مخاطبان زیادی را به دست می‌آورد.

به عنوان مثال، اگر یک کلوپ رقص هستید که به دنبال جذب گردشگران و مسافران است، یک استراتژی ممکن این است که از برچسب‌ها و هشتگ‌های موقعیت مکانی برای هدف قرار دادن شهر به طور کلی استفاده کنید.

هشتگ ها و استیکر برای افزایش دسترسی به تعامل اینستاگرام

با این کار هر بار که کسی روی هر یک از هشتگ های موجود در ۲۴ ساعت آینده ضربه می زند، داستان شما نمایش داده می شود و به دنبال کاری برای انجام دادن می گردد.

از طرف دیگر، این برای تعطیلات و مناسبت‌هایی مانند #BlackFriday، که در آن کاربران فعالانه از هشتگ‌ها برای جستجوی فعالیت‌ها و معاملات استفاده می‌کنند، حتی بهتر عمل می‌کند و تعامل را حتی بیشتر تسهیل می‌کند!

استیکرهای دیگری که می‌توانند به نرخ تعامل شما کمک کنند سؤالات و نظرسنجی‌ها هستند که طبیعتاً پاسخ‌های کاربران را جلب می‌کند و باعث می‌شود نظرات آنها معتبر باشد.

سؤالات دامنه وسیع تری از موضوعات در دسترس دارند و به منظور ایجاد بازخورد مفید از کاربران بازتر هستند، در حالی که نظرسنجی ها از نظر دامنه محدودتر هستند، اما می توانند اهداف مختلفی را انجام دهند.

استوری اینستاگرام برای تعامل در اینستاگرام

این فقط یک نمونه از این است که چگونه محتوای داستان می تواند تعاملی و جذاب باشد. این پست مد نه تنها مستقیماً به دوشس و مد پرطرفدار مربوط می‌شود، احتمالاً دو موضوع مورد علاقه دنبال‌کنندگان این صفحه، بلکه اسلاید بعدی با هدایت آنها به وب‌سایتشان با یک سوایپ به بالا، کنجکاوی آنها را تحریک می‌کند. افزایش تعامل در اینستاگرام به یکباره!

نتیجه

به طور خلاصه، پست‌ها و استوری‌های خود را از نظر طراحی تمیز، از نظر پیام مختصر و از نظر موضوع و زمان ثابت نگه دارید، در حالی که محتوا را با توجه به بینش‌هایی که از آنالیتیکس اینستاگرام دریافت می‌کنید، اصلاح کنید.

به منظور استفاده موثر از ویژگی استوری در تمام پتانسیل خود، باید از نکات ذکر شده در بالا در برنامه پست های معمول خود استفاده کنید تا با صبر و ثبات، تعاملی که نام تجاری شما برای دستیابی به شهرت اینستا در سال 2020 به آن نیاز دارد، حاصل شود!

نویسنده مهمان: جولیان اسکات از علاقه مندان به فناوری، بازی و نتفلیکس است که تمایل زیادی به نوشتن دارد. دارای چشم تیزبین برای سبک، جریان و دستور زبان است. ویرایش اجباری یکی از بزرگترین نقاط قوت و نقص من است (ویرایش اجباری واقعی است، نگاه کنید!). در حال حاضر، یک دانشجوی مدیریت بازرگانی، که برای یک شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی (SocialBu) به عنوان مدیر محتوا کار می کند، با این امید که روزی سرمایه گذاری کارآفرینی خود را اجرا کند.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
کاربران اینستاگرام با تغییرات اساسی در آزمایش پلتفرم خشم خود را به اشتراک می گذارند

کاربران اینستاگرام با تغییرات اساسی در آزمایش پلتفرم خشم خود را به اشتراک می گذارند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Meta will test digital collectibles on Instagram starting this week

متا از این هفته مجموعه های دیجیتالی را در اینستاگرام آزمایش خواهد کرد – CoinRegWatch -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
10 ابزار محبوب اینستاگرام برای ارتقاء بازی بازاریابی شما

10 ابزار محبوب اینستاگرام برای ارتقاء بازی بازاریابی شما -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.