این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
اینستاگرام مجموعهای از ابزارها را برای کمک به کسبوکارها برای موفقیت در این پلتفرم با کمک به آنها برای تبدیل شدن به بهترین در کاری که انجام میدهند، رونمایی کرده است. رشد اینستاگرام از سال 2017 به شتاب ادامه داده است، این رقم اکنون به 1 میلیارد رسیده است. تعامل پست های شما بدون توجه به آنچه در یک حساب تجاری می نویسید افزایش می یابد، زیرا ممکن است از بازاریابی حمایت شده بسیار مقرون به صرفه ای برای “تقویت” آن استفاده کنید. پس از فیس بوک، اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی متعارف از نظر اعضای فعال است. دلیل اینکه شرکتها از اینستاگرام استفاده میکنند این است که مصرفکنندگان آن ده برابر بیشتر از سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی با محصولاتشان تعامل دارند.
دنی گرین
من یک نویسنده فناوری هستم
رشد اینستاگرام از سال 2017 به شتاب ادامه داده است. این رقم اکنون به 1 میلیارد رسیده است. پس از فیس بوک، اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی متعارف از نظر اعضای فعال است.
اینستاگرام بیشتر توسط عموم مردم برای مشاهده تصاویر و ویدیوهایی که دوستان، افراد مشهور و شرکت ها ارسال کرده اند استفاده می شود. دلیل اینکه شرکت ها از اینستاگرام استفاده می کنند این است که مصرف کنندگان آن ده برابر بیشتر از سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر یا فیس بوک با محصولات خود تعامل دارند.
تعامل پست های شما بدون توجه به آنچه در یک حساب تجاری می نویسید افزایش می یابد، زیرا ممکن است از بازاریابی حمایت شده بسیار مقرون به صرفه ای برای “تقویت” آن استفاده کنید. اینستاگرام مجموعهای از ابزارها را برای کمک به کسبوکارها برای موفقیت در این پلتفرم با کمک به آنها برای تبدیل شدن به بهترین در کاری که انجام میدهند، رونمایی کرده است. نمایش توانایی اینستاگرام برای افزایش فالوور مستلزم جلب علاقه مخاطبان مورد نظر است. تعداد زیادی فالوور که بازاریابان رسانه های اجتماعی دارند این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند تا با پیروی از دستورالعمل های ذکر شده در زیر به اهداف خود دست یابند. بدون شک، اینستاگرام یک صنعت بسیار رقابتی است، اما چندین روش برای افزایش تعامل اینستاگرام شما از طریق ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام وجود دارد.
افزایش تعامل روزانه با حساب های مشابه
افزایش تعامل با تعامل با دیگران یک دستورالعمل اساسی اینستاگرام است. این امکان وجود دارد که عملکرد حساب خود را با تعامل با حساب های دیگران بهبود بخشید. زمان صرف شده در حساب های مشابه با کیفیت و کمیت تعامل در اینستاگرام ارتباط مستقیم دارد. اگر به دنبال یک حساب قابل مقایسه هستید، این مراحل را برای پیدا کردن آن امتحان کنید:
- همیشه به محتوای پیشنهادی اینستاگرام نگاهی بیندازید، خواه بر اساس آنچه قبلاً دوست داشته اید یا آنچه که ترند است.
- با وارد کردن کلمات کلیدی در کادر جستجو، حساب های مرتبط را جستجو کنید. پس از آن، نام آنها را در قسمت جستجو تایپ کنید و سپس روی “افراد” کلیک کنید. برای یافتن مرتبط ترین نتایج، جستجوی خود را بر روی چند عبارت کلیدی متمرکز کنید.
- با استفاده از نوار جستجو، می توانید هشتگ های مرتبط را برای بررسی پیدا کنید.
در مورد بهترین زمان روز برای پست کردن تصمیم بگیرید
ارسال پست در اینستاگرام در لحظه نامناسب باعث کاهش تعامل می شود. وقتی در ساعات اوج مصرف در اینستاگرام منتشر می کنید، مخاطبان شما بیشتر درگیر می شوند.
برای درک زمان بهینه برای انتشار، باید مقداری زمان برای نظارت و ردیابی و همچنین مقداری تحلیل اینستاگرام صرف کنید.
از آنجایی که هر حساب اینستاگرام دارای فالوورهای متمایز از مناطق زمانی مختلف است، همیشه باید زمان بهینه شخصی خود را برای ارسال پست در اینستاگرام کشف کنید. در نتیجه، تعداد افرادی که دنبال و شرکت می کنند افزایش خواهد یافت.
از استیکرهای استوری اینستاگرام برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید
به گفته این شرکت، روزانه بیش از 500 میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. فیلترهای چندگانه، برچسبگذاری موقعیت مکانی و گیفها همگی در استوری اینستاگرام موجود هستند. استوری های اینستاگرام مکانی برای اینفلوئنسر مارکتینگ است. دنبال کردن از طریق استفاده از استیکرهای استوری اینستاگرام مانند استیکر شمارش معکوس و استیکر آزمون تشویق می شود.
محتوای جدید را تجزیه و تحلیل کنید
این منجر به نمایش سریع پست در فیدهای دنبال کنندگان می شود که تعامل را در اولین ساعت پس از ارسال بهبود می بخشد. این در اصطلاح اینستاگرام به عنوان تعامل شناخته می شود. قبل و بعد از نوشتن مقاله خود، با پست های دیگران درگیر شوید. با استفاده از این روش تعداد فالوورهای خود را در یک ساعت اول پس از انتشار افزایش دهید.
با یادگیری از اشتباهات و آزمایش انواع مختلف محتوا، ممکن است رویکرد خود را برای به دست آوردن فالوور بهبود بخشید.
ارسال محتوای قابل ذخیره
علاوه بر نظرات و اشتراکگذاریها، دکمه ذخیره اینستاگرام تعامل را افزایش میدهد. مطالب بیشتری که مخاطبان شما را تشویق به صرفه جویی می کند باید همیشه ایجاد شود.
اصطلاح “محتوای قابل ذخیره” به محتوایی اشاره دارد که کاربر ممکن است بخواهد بعداً به آن بازگردد. تعداد ذخیرههای پستهای چرخ فلک را با توصیهها و اطلاعات مفید افزایش دهید تا به خوانندگان فرصتی دوباره برای یافتن نکات بدهید.
برای مثال، ارائه دهندگان محتوای سفر با انتشار اطلاعات سبک و موقعیت مکانی مینی وبلاگ، ممکن است مخاطبان خود را جذب کنند.
از هشتگ هایی با عبارات طولانی و توصیفی استفاده کنید
با هشتگ های دم بلند، محتوای شما زمینه بیشتری دارد و راحت تر پیدا می شود.
با استفاده از هشتگ، مطالب شما از طریق لایک و کامنت توسط افراد بیشتری دیده می شود زیرا مربوط به پست های دیگر با برچسب های مشابه خواهد بود. هر دقیقه، یک پست جدید با یک هشتگ مرتبط ظاهر می شود که بیشتر دیده شدن پست شما را افزایش می دهد. هشتگ های دم بلند به مواردی اشاره دارند که تا حد امکان خاص هستند.
پس از ارسال عکس خود، در اسرع وقت نظر دهید و پاسخ دهید
عکسهایی که افراد در آنها هستند، 38 درصد امتیاز واکنشپذیری بالاتری نسبت به عکسهای بدون آن دارند. ارسال تصاویر افراد با چهرهشان در اینستاگرام، چه در حال فروش و چه در حال تبلیغ کالا هستید، تعامل را افزایش میدهد.
میتوانید از عکسهای مشتریان و افرادی که کسبوکارتان به آنها خدمات میدهد، یا مدلهایی که اقلام شما را حمل میکنند، برای کمک به بازاریابی برند شرکتتان استفاده کنید. از این طریق می توانید برند خود را انسانی کنید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و وفاداری مشتری را افزایش دهید.
در گفتگوهای اجتماعی شرکت کنید و با درگیر شدن با مخاطبان خود، به پست خود کمک کنید تا در صدر فیدهای خبری دنبال کنندگان خود قرار گیرد. پست های اینستاگرام به طور فزاینده ای آن را به عنوان یک محتوای مهم می شناسند. همیشه با پاسخ به موقع به همه نظرات سریع پاسخ دهید.
نتیجه
دفعه بعد که درباره کسب و کار خود پست میکنید، مطمئن شوید که محتوای اینستاگرام مبتنی بر هشتگهای خوش رفتار را درج کردهاید و با این اشارهها برای فعالیتهای زیادی از طرف فالوورهای فداکار خود آماده باشید.
بارگذاری
. . . نظرات & بیشتر!