• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نحوه ساخت قرقره های اینستاگرام در 6 مرحله آسان -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 30, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا قربانی اعتیاد به ریل اینستاگرام شده اید؟

تو تنها نیستی!

فالوورهای اینستاگرام شما هم شیفته هستند!

آنها نیز در حال جذب این محتوای اعتیاد آور هستند.

فهمیدن دلیل آن آسان است. قرقره ها سرگرمی عالی هستند!

و همچنین یک فرصت عالی برای بازاریابان و سازندگان برند هستند!

نحوه ساخت قرقره های اینستاگرام در 6 مرحله آسان

این پست نگاهی دقیق‌تر به حلقه‌های اینستاگرام و نحوه استفاده از آن‌ها به عنوان ابزاری برای برندسازی می‌اندازد.

یاد خواهید گرفت:

حلقه های اینستاگرام چیست؟

حلقه‌های اینستاگرام به شما امکان می‌دهند کلیپ‌های ویدیویی کوتاه (هر کدام 15 تا 30 ثانیه) را با استیکر، موسیقی، متن، فیلترهای بصری و سایر جلوه‌های ویژه فیلم‌برداری و ویرایش کنید.

می‌توانید حلقه‌ها را از طریق فید با فالوورهای خود یا از طریق گزینه Explore با عموم به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام همچنین دارای یک فید جداگانه برای کاوش در Reels – آن استبسیار شبیه به صفحه «برای شما» TikTok است.

ویژگی Explore به شما امکان می دهد به فید بی پایان Reels دسترسی داشته باشید.

فقط روی آیکون تخته بند شکل در پایین صفحه ضربه بزنید.

حلقه‌ها یکی دیگر از موارد اضافه شده به فرم‌های ویدیویی انتخابی اینستاگرام (پیوستن به استوری‌ها، ویدیوهای ۱ دقیقه‌ای در فید، و پست‌های طولانی IGTV) هستند.

نحوه ایجاد و انتشار حلقه های اینستاگرام

2 راه برای ایجاد یک قرقره وجود دارد:

  1. برای شروع فیلم برداری، دکمه Record را در دوربین اینستاگرام نگه دارید
  2. یک ویدیوی از پیش ضبط شده را از دستگاه خود آپلود کنید

یک حلقه می‌تواند از یک سری کلیپ کوتاه که به‌طور متوالی آپلود می‌شوند ساخته شود، یا می‌تواند فقط یک ویدیوی طولانی باشد.

هر روشی برای آپلود و ویرایش که انتخاب می کنید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • همه قرقره ها در حالت پرتره کامل هستند (نسبت تصویر 9:16)
  • یک قرقره می تواند بین 3 تا 30 ثانیه دوام بیاورد
  • شما فقط می توانید حلقه ها را در دستگاه های تلفن همراه آپلود کنید

6 مرحله برای ایجاد و آپلود قرقره های IG که راک هستند

اکنون که به اصول اولیه پرداختیم …

در اینجا یک راهنمای گام به گام سریع برای انتشار یک حلقه اینستاگرام وجود دارد!

IMG_3373

1. در برنامه اینستاگرام iOS یا اندروید خود، روی دکمه + ضربه بزنید تا یک پست جدید ایجاد کنید. به بخش Reels در پایین صفحه بروید.
IMG_3374
2. از این گزینه های موجود برای سفارشی کردن قرقره های خود استفاده کنید:

    • موسیقی – به شما امکان می دهد آهنگ ها را جستجو کرده و به حلقه خود اضافه کنید
    • جلوه ها – به شما امکان می دهد فیلترهای اینستاگرام و جلوه های مسخره اضافه کنید
    • سرعت – حرکت آهسته را فعال می کند و فیلم شما را سرعت می بخشد
    • تایمر – به شما امکان می دهد مدت زمان قرقره را انتخاب کنید و قبل از ضبط یک شمارش معکوس اضافه می کند

IMG_3375

3. دکمه Record را نگه دارید. اگر یک تایمر تنظیم کنید، شمارش معکوس شروع می شود.

IMG_33764. اگر از عملکرد تایمر استفاده می کنید، پس از اتمام زمان از پیش تعیین شده، ضبط متوقف می شود. یا می توانید دوباره دکمه “Record” را فشار دهید تا کلیپ پایان یابد.

IMG_33775. هنگامی که یک کلیپ را ضبط کردید، دکمه Align ظاهر می شود. این دکمه به شما امکان می دهد با تراز کردن اشیاء از کلیپ قبلی، انتقال بین کلیپ های جداگانه در حلقه خود ایجاد کنید.

IMG_33806. هنگامی که ضبط قرقره خود را تمام کردید، می توانید آن را با استیکرها، متن و نقاشی ها تقویت کنید. دکمه > در گوشه سمت راست پایین به شما امکان می دهد حلقه را منتشر کنید.

اینستاگرام مجموعه‌ای از حلقه‌های عمومی را برای نمایش در صفحه کاوش انتخاب می‌کند تا به کاربران در کشف محتوای جدید کمک کند.

اگر حلقه شما انتخاب شده و در Explore برجسته شود، اینستاگرام برای شما اعلان ارسال می کند.

توجه: برای اینکه حلقه های اینستاگرام خود در صفحه کاوش نمایش داده شوند، به یک حساب عمومی نیاز دارید. اعطا شده، اگر کسب و کاری دارید، حساب شما باید عمومی باشد.

چرا Reels می تواند یک تغییر دهنده بازی برای هویت برند شما باشد

قرقره روی رادار خود ندارید؟

نه؟

سپس ممکن است زمان آن رسیده باشد که در بازاریابی دیجیتال خود تجدید نظر کنید و استراتژی برندسازی!

بیایید نگاهی به 3 دلیل بیاندازیم.

1. مد روز ماندن منجر به موفقیت در رسانه های اجتماعی می شود!

همه چیز در دنیای امروز به سرعت تغییر می کند.

و روندها یک شبه به احساسات ویروسی تبدیل می شوند!

سازندگان، تأثیرگذاران، برندها و آژانس های بازاریابی که زودتر وارد عمل شوند، پاداش می گیرند.

به عبارت دیگر، هر چه سریعتر روندهای جدید را بپذیرید، بهتر است.

همگام بودن با روندها، کلید مرتبط ماندن و دستور موفقیت در رسانه های اجتماعی است.

و مرتبط ماندن کلید موفقیت است، به خصوص اگر پایگاه مشتریان شما شامل زومرها و هزاره ها باشد.

2. موفقیت بیشتر در رسانه های اجتماعی منجر به موفقیت تجاری بیشتر می شود

به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام گامی در جهت دستیابی به تبدیل بیشتر و مشتریان طولانی مدت است.

واقعا؟؟ آره!

این آمار را در نظر بگیرید:

به گفته اوبرلو، وجود دارد 3.5 میلیارد کاربران شبکه های اجتماعی در سطح جهان

کاربر به طور متوسط ​​حدود 3 ساعت در روز را در شبکه های اجتماعی مختلف صرف می کند.

تقریباً نیمی از کاربران وقت خود را در شبکه های اجتماعی صرف تحقیق در مورد محصولات می کنند.

بیش از 70٪ می گویند که داشتن یک تجربه مثبت با یک برند در رسانه های اجتماعی باعث می شود آنها را بیشتر به دوستان خود توصیه کنند.

73% بازاریابان فکر می کنند بازاریابی شبکه های اجتماعی در رشد کسب و کار آنها موثر است.

3. محتوای ویدیویی کوتاه > حلقه های اینستاگرام > TikTok

خوب، سودمندی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای مدتی بی‌معنا بوده است، اما به طور خاص در مورد Reels چطور؟

Reels در اصل نسخه TikTok با پشتیبانی از Silicone-Valley است.

(با تشکر، مارک زاکربرگ!)

و TikTok اهمیت محتوای ویدئویی فرم کوتاه را بسیار آشکار می کند.

در مورد آن فکر کنید:

TikTok تقریباً موفق به جمع آوری شده است 700 میلیون کاربران فعال ماهانه

احتمالاً جذابیت برای کاربران این نوع محتوای اعتیاد آور این واقعیت است که هر کسی می تواند با سرگرمی های تند و سریع ویروسی شود.

یادداشت جانبی:

من همچنین حاضرم شرط ببندم که الگوریتم اینستاگرام به نفع حساب‌هایی است که به طور منظم Reels را منتشر می‌کنند و با آن‌ها تعامل دارند (برای رقابت بیشتر با TikTok).

البته هیچ تایید رسمی در این مورد وجود ندارد، اما اجازه دهید آن را یک حدس علمی بنامیم.

چگونه حلقه‌های اینستاگرام بسازیم که برند می‌سازند

تنها دلیل استفاده از Reels نیست که نام تجاری خود را در مقابل چهره های بیشتری قرار دهید.

شما می توانید و باید از آخرین ویژگی اینستاگرام برای موارد زیر استفاده کنید:

  • به مخاطبان خود آموزش دهید
  • برند خود را با نشان دادن ارزش ها و شخصیت خود بسازید
  • نشان دهید چه چیزی محصولات یا خدمات شما را از بسته متمایز می کند.

بیشتر در مورد آن در زیر!

به مخاطبان خود آموزش دهید

بسیاری از بازاریابان رسانه های اجتماعی در مورد تعامل بسیار صحبت می کنند …

… که فراموش می کنند یکی از اصول اصلی بازاریابی را ذکر کنند:

تحصیلات!

معامله اینجاست:

چشم انداز تحصیل کرده بسیار درگیر هستند و احتمال بیشتری برای تکمیل خرید دارند.

بنابراین اگر بازاریابی محتوای شما آموزشی نیست – اشتباه بزرگ (و پرهزینه) مرتکب می شوید.

متأسفانه، آموزش کاربران اینترنت زومر امروزی چندان آسان نیست زیرا دامنه توجه آنها کوتاهتر می شود.

ایجاد حلقه‌ها بهترین راه برای جلب توجه مخاطبان و انتشار پیام شما تا حد امکان (به لطف فرمت سریع و قابل هضم آنها) است.

از Reels برای ایجاد آموزش و ارائه نکات در صنعت یا مخاطبان خود استفاده کنید!

IMG_3386در اینجا @asos دقیقاً این کار را با این قرقره انجام می دهد که در مورد نحوه پوشیدن ژاکت در زمانی که هوا خیلی گرم است راهنمایی می کند!

برند خود را به نمایش بگذاریدس ارزش ها و شخصیت

بازاریابی رسانه های اجتماعی به ارتباط شخصی و ارتباط با مشتریان احتمالی متکی است – خیلی بیشتر از فروش سخت!

از Reels برای ایجاد صدایی معتبر برای برند خود استفاده کنید که واقعاً با مخاطب هدف شما طنین انداز شود.

احتمال موفقیت شما بسیار بیشتر خواهد بود!

موفق ترین بازاریابان رسانه های اجتماعی به مشتریان نشان می دهند که ارزش های آنها مشابه است.

این شکل از بازاریابی به جای تمرکز بر تلاش برای فروش، دعوت از مخاطبان شما برای پیوستن به یک باشگاه انحصاری است.

مخاطب شما می‌خواهد بخشی از گروهی شود که نشان می‌دهد چه کسی هستند و چه کسی امیدوار است باشند.

یک حلقه اینستاگرام با برنامه ریزی دقیق و ساخته شده می تواند یکی از مؤثرترین ابزارها برای نشان دادن ارزش و شخصیت برند شما باشد.

که باعث ایجاد اعتماد و جذب مخاطب شما می شود!

بنابراین از ایجاد خلاقیت و ارتباط نترسید.

IMG_3388در اینجا یک حلقه از @crossfitbrazil است که در آن به افراد در هر سنی نشان می‌دهند که در باشگاه خود سرگرم هستند!

محصول یا خدمات خود را برجسته کنید

چرا مردم باید محصول شما را بخرند یا از خدمات شما استفاده کنند؟

برند شما چه چیزی را ارائه می دهد که دیگران ارائه نمی دهند؟

از قرقره ها برای برجسته کردن تفاوت بین محصولات خود و محصولات رقیب استفاده کنید!

این فرصت عالی برای ایجاد ویدیوهای خلاقانه و سرمایه گذاری بر توجه و علاقه مخاطبان است.

IMG_3391@grantcardone از این حلقه IG برای دریافت سرنخ برای آموزش املاک و مستغلات زنده خود استفاده کرد. درخشان!

چگونه از حلقه های اینستاگرام بیشترین بهره را ببریم

ویژگی جدید اینستاگرام ممکن است سریع و سریع باشد.

اما اگر می‌خواهید موفق باشید، چیزی بیشتر از گرفتن گوشی و گرفتن یک ویدیوی کوتاه وجود دارد.

استفاده از ویژگی Reels تا حد امکان نیاز به آمادگی دارد (همانطور که در مورد هر کانال بازاریابی وجود دارد).

اما نگران نباشید، خبر خوب این است که هنگامی که پایه و اساس خود را پایه گذاری کردید و سبک خود را پیدا کردید، دسترسی به مخاطبان جدید و جذب آن به طور فزاینده ای آسان می شود.

در اینجا چند راه برای استفاده حداکثری از حلقه های اینستاگرام آورده شده است.

تحقیق کن

قبل از اینکه حتی مفهوم قرقره های خود را شروع کنید، باید کمی آمادگی را انجام دهید.

قرقره ها ممکن است یک ویژگی نسبتاً جدید باشند.

اما ویدیوهای بیشماری قبلاً با استفاده از آن منتشر شده است که میلیون ها بازدید را جمع آوری کرده است.

اگر می‌دانید جمعیت هدف شما چه کسی است، اولین قدم تماشای چند حلقه (یا بیشتر) محبوب در میان این جمعیت‌شناسی است.

هنوز نمی دانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟

سپس با تحقیق درباره مشتری و مخاطب شروع کنید.

فکر:

  • هدف مخاطب شما چیست؟
  • آنها به چه چیزی علاقه دارند؟
  • در حال حاضر با چه مشکلاتی روبرو هستند؟
  • جمعیت آنها چگونه است؟
  • شخصیت آنها چگونه است؟

هنگامی که دیدید چه چیزی با مشتریان ایده آل شما کار می کند، بررسی کنید که رقبای شما با Reels چه می کنند.

2 چیز وجود دارد که می توانید از این بیاموزید:

  1. اگر رقبای اصلی شما از Reels استفاده می کنند، می توانید ببینید که آنها چه کاری را درست یا غلط انجام می دهند و از اطلاعات برای ایجاد استراتژی بهتر استفاده کنید.
  2. اگر رقبای اصلی شما هنوز از Reels استفاده نمی کنند، کل این کانال بازاریابی را برای خود دارید (حداقل برای مدت کوتاهی، پس از این فرصت استفاده کنید).

استوری بورد بسازید

قرقره ها داستان نیستند.

بنابراین قرار نیست آنها همان احساس خودانگیخته را نسبت به آنها داشته باشند.

قبل از شروع تصویربرداری از استوری‌برد ایده‌های Reel خودداری نکنید.

با تعیین یک هدف واضح برای کلیپ خود و ترسیم نحوه دستیابی به آن شات به شات شروع کنید.

با این حال، فریب نخورید – شما فقط 30 ثانیه در اختیار دارید.

به بیش از 3 نکته یا امتیاز در یک حلقه نچسبید.

محتوای با ارزش واقعی بسازید

به جای اینکه سعی کنید به هر قیمتی محصول خود را تحت فشار قرار دهید، با ارائه نکات مفید یا محتوای جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.

اگر بتوانید نام تجاری خود را به عنوان مرجع صنعت معرفی کنید، کاربرانی خواهید داشت که به طور ارگانیک به سمت شما هجوم می آورند و هویت برند شما به طور طبیعی رشد می کند.

در اینجا 7 ایده برای آموزش و ارائه ارزش به مخاطبان آورده شده است:

  1. سعی کنید از Reels استفاده کنید تا به کاربران خود راه های خلاقانه برای استفاده از محصولات خود را نشان دهید
  2. یک راهنمای نحوه سریع ایجاد کنید
  3. نکات رایگان را ارائه دهید که به مخاطبان شما کمک می کند
  4. نتایجی را نشان دهید که مشتریان شما از استفاده از محصول یا خدمات شما به دست آورده اند
  5. نظر خود را در مورد رویدادهای اخیر در صنعت خود ارائه دهید
  6. یک پست وبلاگ موفق را به یک ویدیوی 30 ثانیه ای (جذاب کننده) تبدیل کنید
  7. محتوای ویدیویی طولانی مدت را به یک حلقه کوتاه تبدیل کنید

همین حالا از قرقره های اینستاگرام استفاده کنید!

رسانه های اجتماعی یک کانال بازاریابی است که همیشه در حال تکامل است، اما یک چیز در مورد آن ثابت است:

محبوبیت آن.

هر ویژگی جدیدی از اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به برندها فرصت دیگری برای جذب مخاطبان جدید می‌دهد.

اگر می‌خواهید استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود را تطبیق دهید (و اگر می‌خواهید موفق باشید، باید موفق باشید)، به حلقه‌های اینستاگرام کمک کنید.

پاسخ اینستاگرام به TikTok یک راه سریع و آسان برای تعامل و ارتباط با مخاطبان از طریق الهام بخشیدن و آموزش به آنها ارائه می دهد.

چه کسی می داند، ممکن است ویروسی شوید و آن را بزرگ کنید!

آیا یک TikTok یا Reel ویروسی ساخته اید؟ لطفاً در نظرات زیر به ما در مورد آن بگویید!



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
چگونه برنامه محتوای اینستاگرام خود را ایجاد کنیم

چگونه برنامه محتوای اینستاگرام خود را ایجاد کنیم -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

آخرین به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام برای تجارت شما چه معنایی دارد

آخرین به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام برای تجارت شما چه معنایی دارد -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
¿Cómo agregar un enlace a una historia de Instagram؟

¿Cómo agregar un enlace a una historia de Instagram؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.