• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

8 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2022 -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

ایجاد محتوای تازه و سرگرم کننده در اینستاگرام زمان می برد و همانطور که برخی دوست دارند بگویند «زمان پول است». اینستاگرام برای حمایت از سازندگان و کسب‌وکارها، راه‌های مختلفی را برای کسب درآمد از حساب‌هایشان به آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

شبکه های رسانه های اجتماعی به شدت در حال سرمایه گذاری روی اقتصاد خالق هستند. متا اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال 2022 یک میلیارد دلار در اقتصاد سازندگان سرمایه گذاری کند. برای تأثیرگذاران و سازندگان محتوا، این بدان معناست که می توانید برای کارهای خلاقانه خود پول دریافت کنید.

در سمت کسب و کار، ابزارهایی که توسط این شبکه ها در اختیار شما قرار می گیرد، امکان مشارکت آسان تر با سازندگان برند را فراهم می کند. در این رابطه دوجانبه سودمند، همه در اقتصاد خالق برنده هستند.

در این مقاله به هشت راه برای کسب درآمد در اینستاگرام می پردازیم. به عنوان یک کسب و کار، مهم است که با این روش ها آشنا باشید تا بتوانید از آنها در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید.

  1. پست های حمایت شده و محتوای مارک دار
  2. برنامه های سفیر برند
  3. خرید اینستاگرام
  4. فروشگاه های وابسته و سازندگان
  5. نشان ها
  6. اشتراک ها
  7. جوایز قرقره
  8. تبلیغات اینستاگرام

اما ابتدا اکانت حرفه ای اینستاگرام خود را راه اندازی کنید

قبل از شروع هر یک از فرصت های کسب درآمد لیست شده در اینجا، باید حساب خود را به یک تبدیل کنید حرفه ای. حساب‌های حرفه‌ای یا حساب‌های تجاری یا ایجادکننده هستند. تغییر حساب خود به این نوع به شما امکان می دهد به ویژگی هایی مانند داشبورد حرفه ای و Insights دسترسی داشته باشید. هر دو اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد محتوا و حساب شما ارائه می دهند.

به خاطر داشته باشید که برخی از روش های ذکر شده در اینجا هنوز در حال اجرا هستند.

برای اینکه ببینید چه ابزارهایی در دسترس شما هستند، از اپلیکیشن موبایل اینستاگرام استفاده کنید و به مسیر خود بروید داشبورد حرفه ای به آیتم منوی «مشاهده همه ابزارها» بروید تا فهرستی از تمام ابزارهای موجود را دریافت کنید. همانطور که شروع به استفاده از آنها می کنید، با اطلاعاتی در مورد نسخه ها و به روز رسانی ها نیز به روز می شوید.

منبع: اینستاگرام

1. پست های حمایت شده و محتوای مارک دار

کسب‌وکارها به اینفلوئنسرها پول می‌دهند تا پست‌ها یا محتواهای برند محور ایجاد کنند. در اینستاگرام، محتوای برند با داشتن برچسب «مشارکت پولی» متمایز می‌شود. این برچسب داده‌های پس از عملکرد را هم به سازنده و هم به شرکای تجاری برچسب‌گذاری شده می‌دهد.

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از رایج ترین و آشناترین روش هایی است که کسب و کارها برای کسب درآمد در اینستاگرام از آن استفاده می کنند. این پلتفرم انتخابی است 72 درصد از سازندگان، آن را به مکانی عالی برای یک نام تجاری برای درگیر شدن در اقتصاد خلاق تبدیل می کند. با 75 درصد از بازاریابان برند برنامه ریزی برای اختصاص بودجه به اینفلوئنسر مارکتینگ، همچنین یک استراتژی است که نمی خواهید از آن عقب بمانید.

جدید اینستاگرام ویژگی های محتوای مارک دار شامل توانایی سازندگان برای فهرست کردن مارک های ترجیحی که می خواهند با آنها شریک شوند. و در عوض، برندها می توانند همکاران جدیدی را کشف کنند. یافتن اینفلوئنسر مناسب برای برند شما می تواند یک مرحله چالش برانگیز باشد که این قابلیت جستجو را به ابزاری ارزشمند تبدیل می کند.

تصویری از ویژگی های اینستاگرام پیدا کردن سازندگان
منبع: اینستاگرام

درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام چقدر است؟

نرخ اینفلوئنسر بر اساس عوامل متعددی از جمله تعداد فالوورها و تخصص در صنعت متفاوت است. مطابق با یک گزارشدر اینستاگرام به شرح زیر است:

  • نانو اینفلوئنسررها (1k-10k دنبال کننده) در هر پست 10-100 دلار درآمد کسب می کنند
  • میکرو اینفلوئنسرها (10 تا 50 هزار دنبال کننده) در هر پست 100 تا 500 دلار درآمد کسب می کنند
  • اینفلوئنسرهای سطح متوسط (50-500 هزار دنبال کننده) در هر پست 500 تا 5 هزار دلار درآمد کسب می کنند
  • اینفلوئنسرهای کلان (500 هزار تا 1 میلیون دنبال کننده) در هر پست 5 تا 10 هزار دلار درآمد کسب می کنند
  • مگا اینفلوئنسرها (بیش از 1 میلیون دنبال کننده) در هر پست 10 هزار دلار درآمد کسب می کنند
  • سلبریتی ها می تواند بیش از 1 میلیون دلار در هر پست کسب کند

نکات

  • اگر پست سازنده عملکرد خوبی داشته باشد، یک کسب و کار می تواند آن را به یک تبلیغ محتوای مارک دار تبدیل کند. نشان داده شده است که ترکیب آن با یک برند تمام شده است 90 درصد احتمالش بیشتره برای هدایت اقدام مقرون به صرفه نسبت به هر یک از تاکتیک ها به صورت جداگانه.
  • از گزارش های تحلیلی مانند آنچه که توسط Sprout ارائه می شود برای اندازه گیری عملکرد کمپین استفاده کنید. پست های کمپین برنامه ریزی شده و پیام های دریافتی را تگ کنید. پس از انجام این کار، عملکرد پیام ها در گزارش عملکرد برچسب کامپایل می شود.

2. برنامه های سفیر برند

برنامه های اینفلوئنسر مارکتینگ و سفیر برند یکسان نیستند. اینفلوئنسر مارکتینگ بر یک پست یکباره یا چند پست از طرف شخصی متکی است، در حالی که یک برنامه سفیر برند درخواست تبلیغ منظم دارد. برنامه های Ambassador اغلب مزایای دیگری مانند پیش نمایش محصول و پیوندهای وابسته دارند.

مزیت تجاری برنامه سفیر برند این است که شما محتوا را به طور منظم از یک منبع قابل اعتماد دریافت می کنید. قراردادها طولانی تر هستند، بنابراین سفیر برند نیز جریان درآمد ثابتی دارد.

FUJIFILM از سفیران برند برای تبلیغ دوربین های سری X خود استفاده می کند و چنیل روخاس یکی از آنهاست. او علاوه بر یک صفحه پروفایل اختصاصی در منطقه X-Photographer، این نقش را در پروفایل اینستاگرام خود نیز دارد. پست‌هایی که بخشی از مسئولیت‌های سفیر برند او هستند با #fujifilmx_creator برچسب‌گذاری شده‌اند.

تصویر پروفایل سازنده فوجی فیلم با همکاری اینستاگرام

نکات

انتظار می رود تجارت اجتماعی به آن برسد بیش از 100 میلیون نفر در ایالات متحده تا سال 2023

اگر محصولات دیجیتالی یا فیزیکی برای فروش دارید، راه‌اندازی خرید اینستاگرام درها را به روی چندین فرصت باز می‌کند. با فعال کردن این ویژگی، می‌توانید محصولات خود را روی پست‌ها، زیرنویس‌ها و در استوری‌ها و تبلیغات برچسب‌گذاری کنید.

تصویر مغازه های اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

برای گسترش دامنه دسترسی فروشگاه خود، از شرکای خرید ویژگی. این به حساب‌ها اجازه می‌دهد تا به فروشگاه شما پیوند بزنند، محصولات آن را برچسب‌گذاری کنند و اطلاعات پستی را به فروشنده ارائه دهند.

علاوه بر این، اگر به روند خرید لایو استریم بپیوندید، می‌توانید محصولات را تگ کنید و در حین انجام لایو اینستاگرام، محصولات را مستقیماً به مشتریان بفروشید. ایجاد کننده @NikitaDragun میزبان یک رویداد خرید زنده بود که 43 هزار طرفدار را برای تماشا جذب کرد و 5 هزار محصول به کیسه های خرید اضافه شد.

عکس خرید لایو اینستاگرام
منبع: اینستاگرام

نکات

4. فروشگاه های وابسته و خلاق

در برنامه های وابسته، سازندگان می توانند محصولات را در پست های خود برچسب گذاری کنند و همچنین می توانند فروشگاهی از محصولات توصیه شده راه اندازی کنند. برندها همچنین می توانند نرخ کمیسیون سفارشی را تعیین کنند، کمپین های وابسته ایجاد کنند و بینش عملکرد را مشاهده کنند. در بالای کمیسیون نام تجاری، متا یک مطابقت تقریبی کمیسیون و برای هر قطعه جدید از محتوای وابسته 40 دلار پرداخت خواهد کرد.

فروشگاه سازندگان در قالبی مشابه با فروشگاه خود یک برند با چند تفاوت کلیدی ظاهر می شوند. فروشگاه سازندگان می‌توانند چندین برند را ارائه دهند. محصولات آن با برچسب “واجد شرایط برای کمیسیون” نشان داده شده است.

براندی گیاری یک خالق و طراح دیجیتال است که دکمه CTA “مشاهده فروشگاه” را در نمایه خود دارد که به دو فروشگاه منتهی می شود: محصولات پیشنهادی او و برند لباس او. هنگامی که شخصی محصولی را از طریق لینک فروشگاه خود خریداری می کند، کمیسیون دریافت می کند.

تصویر محصولات پیشنهادی در اینستاگرام

هم برنامه وابسته و هم فروشگاه سازندگان در اینستاگرام در حال آزمایش هستند و ممکن است هنوز در دسترس شما نباشند. اطلاعات بیشتر در مورد برنامه وابسته برای سازندگان و بررسی کنید که آیا کسب و کار شما واجد شرایط است.

5. نشان ها

نشان‌ها در دسترس سازندگان برای ویدیوهای لایو اینستاگرام به‌عنوان راه دیگری برای طرفداران برای نشان دادن حمایت از پخش‌کننده‌های مورد علاقه‌شان است. حامیانی که مدالها را خریداری می کنند، قلب(های) در کنار نام کاربری آنها نمایش داده می شود. علاوه بر این، ویژگی‌های خاصی مانند اضافه شدن به فهرست دارندگان نشان سازنده را باز می‌کنند.

از آنجایی که این هنوز یک ویژگی نسبتاً جدید است، مراقب در دسترس بودن گسترده و به‌روزرسانی‌های اینستاگرام باشید.

نشان‌ها نیز برای برخی از سازندگان در دسترس هستند. درباره برنامه بیشتر بدانید از اینستاگرام

6. اشتراک ها

سازندگان محتوا که طرفداران بسیار فعالی دارند ممکن است بخواهند از مزایای اینستاگرام استفاده کنند برنامه اشتراک ها. با این برنامه، سازندگان می توانند نرخ های ماهانه خود را تعیین کنند و به طرفداران اجازه دهند تا از طریق صفحات نمایه خود ثبت نام کنند. مشترکین به محتوا و مزایای انحصاری مانند Lives، داستان ها و نشان ها دسترسی خواهند داشت.

برای سازندگان، اشتراک‌ها امکان کسب درآمد از طریق انتشار محتوای انحصاری را فراهم می‌کنند. این به متعهدترین حامیان شما پاداش می دهد و درآمد ثابتی را برای سازندگان فراهم می کند.

ایجاد کننده @AlanChikinChowنمایه یک دکمه “اشتراک” را نمایش می دهد، که سپس به اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که با 0.99 دلار در ماه دریافت می کنید منجر می شود.

تصویر اشتراک از طریق اینستاگرام

اشتراک‌ها برای انتخاب سازندگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اشتراک ها و چگونه آنها را فعال کنیم.

7. جوایز قرقره

به عنوان بخشی از فشار اینستاگرام برای تشویق سازندگان به ساخت قرقره های بیشتر، آن را معرفی کرد جوایز قرقره به گروه منتخبی از سازندگان. مقدار پول به دست آمده بر اساس عملکرد قرقره است، اما اینستاگرام هنوز هیچ داده ای برای پشتیبان گیری از موفقیت این ویژگی منتشر نکرده است، اما با توجه به این شرکت رسانه ای درآمد از 600 تا 35000 دلار متغیر است.

تصویر ویژگی پاداش اینستاگرام

این ویژگی هنوز در حال آزمایش است، بنابراین ممکن است هنوز به آن دسترسی نداشته باشید. در مورد اینستاگرام بیشتر بخوانید Reels Play Bonus Program.

8. تبلیغات اینستاگرام

گاهی اوقات برای کسب درآمد بیشتر باید پول پرداخت کنید. خوشبختانه، تبلیغات اینستاگرام طیف وسیعی از ویژگی‌های سفارشی‌سازی را از مکان‌یابی تا مخاطبان ارائه می‌دهد و کسب درآمد را بسیار در دسترس می‌کند. برخی از جدیدترین مکان‌ها شامل پست‌های تقویت‌شده مرتبط با واتس‌اپ، قرقره‌ها و ویدیوهای درون جریان هستند.

در اینجا می‌توانید برند لباس Feroldis را ببینید که در حال اجرای یک تبلیغ حمایت‌شده Reels است.

تصویری از تبلیغات قرقره های اینستاگرام
منبع: اینستاگرام

تبلیغات ویدیویی درون جریانی همچنین برای برخی از سازندگان ویدیوی طولانی در دسترس است. این تبلیغات در ویدیوهایی که بیش از یک دقیقه طول می‌کشند ظاهر می‌شوند و دسترسی برندها را به مخاطبان با هدف بالا فراهم می‌کنند.

اگر ترجیح می‌دهید کنترل بیشتری بر محل تبلیغات خود داشته باشید، پست‌های محتوای مارک‌دار را که قبلاً ذکر شد، تقویت کنید. یا، پست های با عملکرد بالا خود را تبلیغ کنید.

نکات

  • اطمینان حاصل کنید که دارایی های خلاقانه تبلیغات اینستاگرام شما برای بهترین عملکرد در اندازه بهینه است.
  • کاوش کنید همه مکان ها و قالب هایی که اینستاگرام ارائه می دهد.

زمان کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود است

اینستاگرام به طور مداوم تلاش‌های کسب درآمد خود را برای حمایت از سازندگان به‌روزرسانی می‌کند. این برای برندها چه معنایی دارد؟ با ابزارها و ویژگی های جدید، برندها بیش از هر زمان دیگری فرصت کار با تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا را دارند.

چه زمانی 71 درصد از کاربران ماهانه اینترنت موبایل اینستاگرام را قویاً با اینفلوئنسرها و افراد مشهور دنبال کنید، برندهایی که از این پتانسیل بهره می‌برند ممکن است از مزایای قابل توجهی بهره ببرند. مشارکت با سازندگان ممکن است آگاهی از برند شما و با این ابزارهای جدید را افزایش دهد و به شما امکان دسترسی عمیق به عملکرد محتوا را بدهد.

اجرای کمپین های متعدد در چندین شبکه می تواند به سرعت پیچیده شود. Sprout Social می تواند در مدیریت کمپین به شما کمک کند و زمان بیشتری برای برنامه ریزی و مشارکت در اختیار شما بگذارد.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

اینستاگرام از این هفته آزمایش NFT را با کاربران منتخب آغاز خواهد کرد -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

8 نکته برای به دست آوردن فالوورهای واقعی اینستاگرام برای تجارت

8 نکته برای به دست آوردن فالوورهای واقعی اینستاگرام برای تجارت -پنل اینستاگرام

خرداد 1, 1401
اینستاگرام محبوب ترین میم ها و تم های هندی را برجسته می کند

اینستاگرام محبوب ترین میم ها و تم های هندی را برجسته می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.