این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
کمپین های Google Performance Max از هوش مصنوعی برای ایجاد تبدیل در تمام کانالهای Google مانند جستجو، نمایش، YouTube، Gmail، Discover و Maps استفاده کنید. آنها برای دستیابی به این هدف از فناوریهای خودکارسازی مناقصه، هدفگذاری، ایجاد و تخصیص استفاده میکنند. آنها به تبلیغکنندگان کمک میکنند تا عملکرد خود را از طریق هوش مصنوعی و اتوماسیون بهبود بخشند و به همه اطلاعات و دادههای یک کمپین تبلیغاتی دسترسی داشته باشند.
چگونه می توانید این کمپین ها را بهینه کنید؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!
مزایای اجرای کمپین های حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل
کمپینهای Google Performance Max مزایای زیادی برای یک برند دارند:
- همه داراییهای Google یکپارچه و خودکار هستند و پیگیری سفر مشتری را برای شما بسیار آسانتر میکنند. همچنین با حضور در سایت های بیشتر، دسترسی به مشتریان بالقوه و افزایش نرخ تبدیل بسیار آسان تر می شود.
- از مدل یادگیری ماشینی استفاده میشود، به این معنی که Google میتواند در انتخاب تبلیغات، مخاطبان و خلاقیتها دقیقتر عمل کند و به نتایج بهتری منجر شود.
- آمارهای جدیدی به دست می آید، مانند افزایش روند جستجو، که می تواند به برند کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرد.
- نتایج را می توان از طریق اتوماسیون بسیار سریعتر پیش بینی کرد و تحویل داد.
با این حال، همه این مزایا تنها زمانی قابل مشاهده هستند که یک استراتژی حداکثر عملکرد خوب اجرا شود.
کلیدهای بهینه سازی کمپین های Performance Max شما
نکاتی برای افزایش بازدید از فروشگاه شما
به منظور افزایش بازدید، توصیه می کنیم کمپینی ایجاد کنید که حداقل 30 روز طول بکشد. در غیر این صورت، نتایج مورد انتظار ممکن است قابل مشاهده نباشند.
نکته مهم دیگر این است که کمپین باید در یک حساب کاربری فعال راه اندازی شود و شما باید حداقل 10 مکان را هدف قرار دهید.
مهم است که به عملکرد کمپین خود نگاه کنید و آن را با کمپین های مشابه مقایسه کنید. حتی تا زمانی که حساب کاربری شما اجازه دهد می توانید چندین کمپین را همزمان راه اندازی کنید.
بهترین روش ها برای ایجاد فرصت های فروش بیشتر
به یاد داشته باشید که این کمپینها مبتنی بر یادگیری ماشینی هستند، به این معنی که هرچه دادههای بیشتری وجود داشته باشد، الگوریتم سریعتر یاد میگیرد و اولویتهای شما را بهینه میکند.
این بدان معنی است که علاوه بر ارائه داده ها، باید به راحتی به دست آورد و توسعه داد. از فرم ها می توان برای به دست آوردن داده ها استفاده کرد، اگرچه آنها فقط باید اطلاعات کاملاً ضروری را درخواست کنند.
علاوه بر این، تمام عناصر کمپین شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این به این معنی است که باید حداقل الزامات خاصی را برآورده کند زیرا اگر دارایی ها توجه کاربران را جلب نکند یا تصویری گیج کننده، غیرقابل اعتماد یا غیرحرفه ای از نام تجاری را منتقل نکند، داشتن یک استراتژی خوب فایده ای ندارد. همچنین مهم است که محتوای ارائه شده منحصر به فرد، اصلی و جالب باشد.
نکاتی برای افزایش فروش آنلاین
اگر محتوایی کار نمی کند، بهترین کار بهبود عملکرد آن است.
همچنین باید پیشنهادات، تبلیغات و اطلاعاتی را با هدف افزایش فروش از دو یا سه هفته قبل راه اندازی کنید. در این دوره باید محتوایی ایجاد کنید که پیشنهاد شما را تبلیغ کند. بخش بصری در اینجا بسیار مهم است، زیرا تصاویر اولین چیزی هستند که توجه کاربران را به خود جلب می کنند.
هر کسبوکاری، صرفنظر از صنعت، میتواند از کمپین Google Performance Max بهرهمند شود. کمپین ها باید حداقل به مدت 6 هفته فعال بمانند تا الگوریتم یادگیری ماشین اطلاعات کافی برای مقایسه نتایج داشته باشد.
از آزمایش متن و تصاویر برای دیدن بهترین چیزی که دریافت می کنید نترسید!