• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه کمپین های Google Performance Max خود را در تبلیغات گوگل بهینه کنیم -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
تیر 30, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

کمپین های Google Performance Max از هوش مصنوعی برای ایجاد تبدیل در تمام کانال‌های Google مانند جستجو، نمایش، YouTube، Gmail، Discover و Maps استفاده کنید. آنها برای دستیابی به این هدف از فناوری‌های خودکارسازی مناقصه، هدف‌گذاری، ایجاد و تخصیص استفاده می‌کنند. آنها به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنند تا عملکرد خود را از طریق هوش مصنوعی و اتوماسیون بهبود بخشند و به همه اطلاعات و داده‌های یک کمپین تبلیغاتی دسترسی داشته باشند.

چگونه می توانید این کمپین ها را بهینه کنید؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید! چگونه کمپین های Google Performance Max خود را در تبلیغات گوگل بهینه کنیم

مزایای اجرای کمپین های حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل

کمپین‌های Google Performance Max مزایای زیادی برای یک برند دارند:

  • همه دارایی‌های Google یکپارچه و خودکار هستند و پیگیری سفر مشتری را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کنند. همچنین با حضور در سایت های بیشتر، دسترسی به مشتریان بالقوه و افزایش نرخ تبدیل بسیار آسان تر می شود.
  • از مدل یادگیری ماشینی استفاده می‌شود، به این معنی که Google می‌تواند در انتخاب تبلیغات، مخاطبان و خلاقیت‌ها دقیق‌تر عمل کند و به نتایج بهتری منجر شود.
  • آمارهای جدیدی به دست می آید، مانند افزایش روند جستجو، که می تواند به برند کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرد.
  • نتایج را می توان از طریق اتوماسیون بسیار سریعتر پیش بینی کرد و تحویل داد.

با این حال، همه این مزایا تنها زمانی قابل مشاهده هستند که یک استراتژی حداکثر عملکرد خوب اجرا شود.

کلیدهای بهینه سازی کمپین های Performance Max شما

نکاتی برای افزایش بازدید از فروشگاه شما

به منظور افزایش بازدید، توصیه می کنیم کمپینی ایجاد کنید که حداقل 30 روز طول بکشد. در غیر این صورت، نتایج مورد انتظار ممکن است قابل مشاهده نباشند.

نکته مهم دیگر این است که کمپین باید در یک حساب کاربری فعال راه اندازی شود و شما باید حداقل 10 مکان را هدف قرار دهید.

مهم است که به عملکرد کمپین خود نگاه کنید و آن را با کمپین های مشابه مقایسه کنید. حتی تا زمانی که حساب کاربری شما اجازه دهد می توانید چندین کمپین را همزمان راه اندازی کنید.

بهترین روش ها برای ایجاد فرصت های فروش بیشتر

به یاد داشته باشید که این کمپین‌ها مبتنی بر یادگیری ماشینی هستند، به این معنی که هرچه داده‌های بیشتری وجود داشته باشد، الگوریتم سریع‌تر یاد می‌گیرد و اولویت‌های شما را بهینه می‌کند.

این بدان معنی است که علاوه بر ارائه داده ها، باید به راحتی به دست آورد و توسعه داد. از فرم ها می توان برای به دست آوردن داده ها استفاده کرد، اگرچه آنها فقط باید اطلاعات کاملاً ضروری را درخواست کنند.

علاوه بر این، تمام عناصر کمپین شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این به این معنی است که باید حداقل الزامات خاصی را برآورده کند زیرا اگر دارایی ها توجه کاربران را جلب نکند یا تصویری گیج کننده، غیرقابل اعتماد یا غیرحرفه ای از نام تجاری را منتقل نکند، داشتن یک استراتژی خوب فایده ای ندارد. همچنین مهم است که محتوای ارائه شده منحصر به فرد، اصلی و جالب باشد.

نکاتی برای افزایش فروش آنلاین

اگر محتوایی کار نمی کند، بهترین کار بهبود عملکرد آن است.

همچنین باید پیشنهادات، تبلیغات و اطلاعاتی را با هدف افزایش فروش از دو یا سه هفته قبل راه اندازی کنید. در این دوره باید محتوایی ایجاد کنید که پیشنهاد شما را تبلیغ کند. بخش بصری در اینجا بسیار مهم است، زیرا تصاویر اولین چیزی هستند که توجه کاربران را به خود جلب می کنند.

هر کسب‌وکاری، صرف‌نظر از صنعت، می‌تواند از کمپین Google Performance Max بهره‌مند شود. کمپین ها باید حداقل به مدت 6 هفته فعال بمانند تا الگوریتم یادگیری ماشین اطلاعات کافی برای مقایسه نتایج داشته باشد.

از آزمایش متن و تصاویر برای دیدن بهترین چیزی که دریافت می کنید نترسید!

40 استراتژی برتر برای بهینه سازی تجارت الکترونیک



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
چگونه استراتژی اینستاگرام خود را برای نتایج خاص مهندسی معکوس کنید |  بعد

چگونه استراتژی اینستاگرام خود را برای نتایج خاص مهندسی معکوس کنید | بعد -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

آنچه از گزارش تعامل اینستاگرام 2022 آموختم

آنچه از گزارش تعامل اینستاگرام 2022 آموختم -پنل اینستاگرام

تیر 30, 1401
5 ترفند ساده برای استفاده از هشتگ ها برای ارتقاء صفحه اینستاگرام شما - Social Savvy

5 ترفند ساده برای استفاده از هشتگ ها برای ارتقاء صفحه اینستاگرام شما – Social Savvy -پنل اینستاگرام

تیر 30, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 3, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

تیر 30, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

تیر 30, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

تیر 30, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

تیر 30, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.