این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
ایجاد محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا می تواند زمان بر و منابع زیادی باشد. اما راهی وجود دارد که بتوانید مخاطبان خود را بدون نیاز به تولید بی پایان جذب کنید جدول زمان بندی پست های اصلی. ارسال مجدد داستانها، عکسها و ویدئوها از مشتریان و سایر حسابهای شما راهی عالی برای افزایش تعامل و افزایش دنبالکنندگان شما بدون ایجاد محتوای تازه در هر بار است.
اینستاگرام کاملاً از این موضوع آگاه است – قابلیت جدید ارسال متقاطع آن، ارسال مجدد را در خط مقدم ذهن کاربران قرار داده است و منجر به تعامل بیشتر و تنوع بیشتر محتوا می شود. در حقیقت، تعامل 28 درصد افزایش می یابد زمانی که کاربران می توانند با ترکیبی از محتوای ایجاد شده توسط کاربر (UGC) و پیام های برند.
با این حال، محدودیت ها و قوانینی در مورد ارسال مجدد در اینستاگرام وجود دارد. مهم است که آن را به درستی انجام دهید تا هیچ پل را نسوزانید یا هیچ قانونی را نقض نکنید.
چگونه به صورت قانونی ارسال مجدد توسط کاربر ایجاد شده است محتوا در اینستاگرام
بزرگترین نگرانی هنگام ارسال مجدد محتوای شخص ثالث، دانستن نحوه صحیح دریافت مجوز و اعتبار نویسنده است. دستورالعمل های انجمن اینستاگرام می گوید شما فقط باید به اشتراک بگذارید محتوا که گرفته اید یا حق اشتراک آن را دارید، به همین دلیل است که اگر محتوا در آن دو پرانتز قرار نگیرد، درخواست مجوز بسیار مهم است. برای جلوگیری از مغایرت با این قوانین، اعتبار مناسب را با عنوان خود قائل شوید و سازنده اصلی را در پست تگ کنید.
اگر همانطور که Sta Travel انجام می دهد، مخاطبان خود را تشویق می کنید تا محتوای خود را تحت یک هشتگ مارک دار به اشتراک بگذارند، هنوز هم تمرین خوبی است که قبل از ادامه کار و ارسال مجدد محتوا در استوری اینستاگرام خود، اجازه بگیرید.
بهترین راه برای ارتباط با یک سازنده این است که به آنها پیام مستقیم بدهید (از گذاشتن نظر عمومی در مورد پست آنها خودداری کنید). در اینجا یک الگو وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید:
سلام [creator name]! شما را حفاری می کنیم پست در باره [product] و دوست دارم آن را با ما به اشتراک بگذارم پیروان با اجازه شما. ما به شما یک کلاه و یک برچسب می دهیم! آیا شما علاقه مند هستید؟
سفورا هنگام اشتراکگذاری داستانهایی از اینفلوئنسرها و مشتریانش، مطمئن میشود که سازندگان را به وضوح تگ میکند.
کی ارسال مجدد آ داستان و الف را به اشتراک بگذارید خوراک پست به استوری اینستاگرام
زمان بندی همه چیز است، و انتخاب پست های مناسب برای به اشتراک گذاری کلید ایجاد یک استراتژی ارسال مجدد است که نتیجه می دهد. در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است به اشتراک گذاشتن یک پست فید در استوری اینستاگرام خود یا ارسال مجدد یک استوری از یک حساب دیگر فکر کنید:
- زمانی که با یک اینفلوئنسر اینستاگرام شریک شده اید و می خواهید پست او را در استوری خود به اشتراک بگذارید
- وقتی می خواهید پستی از برند دیگری را به اشتراک بگذارید که ممکن است با مخاطبان شما طنین انداز شود
- هنگامی که می خواهید یک پست فید جدید را تبلیغ کنید (این فرصت خوبی برای دستیابی به دنبال کنندگان بیشتر است، زیرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند ابتدا داستان ها را مشاهده کنند و سپس فید خود را پیمایش کنند)
- وقتی مشتری یک قطعه UGC ایجاد کرده است، چه شما را تگ کرده باشد یا نه
نکته پاداش: جدید اینستاگرام ویژگی Collabs به کاربران این امکان را می دهد که همکاران را تگ کنند و یک پست اینستاگرام را در هر دو فید به اشتراک بگذارند. این نیاز به کمی برنامه ریزی از قبل دارد، اما یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن UGC قبل از پست کردن شریک است.
چگونه ارسال مجدد آ داستان در اینستاگرام
اینستاگرام اشتراکگذاری استوریهایی که در آنها تگ شدهاید را بسیار آسان میکند. شما بهطور خودکار یک پیام مستقیم از جمله داستانی که در آن ذکر شدهاید دریافت میکنید، و سپس به سادگی یک مورد از موارد زیر است:
- باز کردن داستان
- با کلیک بر روی دکمه “افزودن به داستان”.
- سفارشی کردن یا شخصی کردن پست با افزودن متن، گیف، و ایموجی های خود
- پست را در استوری خود به اشتراک بگذارید
اما اگر در الف تگ نشده اید چه می شود پست که می خواهید به اشتراک بگذارید؟
چگونه ارسال مجدد آ داستان در اینستاگرام زمانی که شما تگ نشده اید
طبق قوانین اینستاگرام، مهم است که ابتدا اجازه کتبی یا شفاهی برای اشتراک گذاری پست دریافت کنید. از نمونه پیام بالا استفاده کنید تا مطمئن شوید همه اطلاعات درست را از کاربران دریافت می کنید. پس از دریافت مجوز، دو راه برای ارسال مجدد یک داستان وجود دارد:
- صفحه نمایش را با استفاده از قابلیت ضبط صفحه گوشی خود ضبط کنید و ضبط شده را در استوری خود آپلود کنید
- از یک برنامه شخص ثالث مانند استفاده کنید بازنشر کن
چگونه ارسال مجدد یک عکس اینستاگرام یا ویدیو پست به عنوان یک داستان
هنگام اشتراکگذاری عکس یا ویدیوی فید در استوری اینستاگرام، گرفتن مجوز چندان مهم نیست، زیرا پلتفرم به طور خودکار سازنده اصلی را برچسبگذاری میکند.
وقتی عکسی پیدا کردید یا ویدیو اینستاگرام فکر می کنید مخاطبان شما از آن لذت خواهند برد، مراحل زیر را انجام دهید:
- روی دکمه «اشتراک گذاری» (که شبیه یک هواپیمای کاغذی کوچک است) در زیر عکس یا ویدیو کلیک کنید
- استوری خود را طوری ویرایش کنید که شامل متنها، گیفها یا شکلکهای اضافی باشد
- روی دکمه “افزودن به داستان” کلیک کنید
نکته حرفه ای: برای جالبتر کردن بازپستهای فید به داستان، پست فید را به همراه محتوای اضافی، مانند عکسهای همان روز اما از زاویهای دیگر، موسیقی پسزمینه یا GIF به اشتراک بگذارید تا افکار شما را در مورد عکس یا ویدیو منعکس کند. اگر آن را برای مخاطب جذاب تر کنید و از آنها بپرسید که آیا پست فید واقعاً بهترین بود یا خیر، امتیاز پاداش می دهید.
چگونه ارسال مجدد حلقه ها در استوری های اینستاگرام
حلقههای اینستاگرام مورد استقبال کاربران قرار گرفته و به آنها اجازه میدهد تا برندها و حسابهای جدید را مستقیماً از صفحه کاوش پیدا کنند. اگر قرقرهای را دیدهاید که دوست دارید و میخواهید آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، به سادگی مراحل بالا را برای اشتراکگذاری پست فید یا ویدیو در استوری خود دنبال کنید.
نکات پاداش: نحوه ایجاد تعامل با اینستاگرام داستان بازنشر می کند
آماده اضافه کردن پستهای مجدد استوری اینستاگرام در خود هستید استراتژی رسانه های اجتماعی? در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از اشتراک گذاری مجدد محتوا می برید.
بهترین کیفیت تصویر را دریافت کنید
ارسال مجدد محتوا اغلب میتواند منجر به کیفیت تصویر کمتر از ستارهای شود، بهخصوص اگر در حال عکسبرداری یا ضبط صفحه از پستهایی هستید که میخواهید دوباره به اشتراک بگذارید. اگر متوجه شدید که کیفیت پایین است، فایل های اصلی را از سازنده درخواست کنید. این به ویژه اگر شخصی باشد که در گذشته با او کار کرده اید یا با او همکاری کرده اید، این کار به خوبی کار می کند.
مدیریت تولید شده توسط کاربر محتوا
داشتن انبوهی از محتوای تولید شده توسط کاربر برای بهره برداری می تواند به رفع شکاف ها در زمانی که سطح تولید خودتان پایین است کمک کند. مدیریت پست های ایجاد شده توسط مشتری توسط:
- استفاده از هشتگ
- ایجاد یک دسته در پست های ذخیره شده برای ایجاد کتابخانه خود از محتوای UGC
- پاشیدن پست های UGC در بین محتوای ایجاد شده توسط برند
اکانت هایی که از شما نام برده اند را تایید کنید
وقتی صحبت از ارسال مجدد در استوری اینستاگرام به میان میآید، «تو پشت من را بمالی و من پشتت را میمالم» هرگز صادقتر نبوده است. با تایید پروفایل هایی که از شما نام برده اند، اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان و مشتریان شما احساس ارزشمندی می کنند آنها داستان ها و ارسال یک تشکر سریع – هر کوچک کمک می کند!
تمبر خود را به داستان های اشتراک گذاری مجدد اضافه کنید
در اینجا یک آموزش برای inspo آمده است:
نکات برجسته از بازپست های خود را ایجاد کنید
ویژگی هایلایت اینستاگرام برای گروه بندی استوری های شما و نگه داشتن آنها در نمایه شما بیش از 24 ساعت استاندارد وجود دارد. اگر استوریها، عکسها و ویدیوهایی که در استوری اینستاگرام خود بازنشر میدهید بسیار مفید هستند یا موضوع مشابهی را دنبال میکنند، چرا آنها را در موضوعاتی تحت عنوان هایلایت خود گروهبندی نکنید؟ این امر باعث میشود دنبالکنندگان شما به راحتی محتوای مرتبط را پیدا کنند و در محتوای انتخاب شده برای تجربهای جذابتر مرور کنند.
اینستاگرام بسازید داستان بخشی از شما را بازنشر می کند رسانه های اجتماعی استراتژی
ارسال مجدد به استوری اینستاگرام یک راه عالی برای افزایش فالوور، اشتراک گذاری محتوای ایجاد شده توسط مشتری و افزایش تعامل اینستاگرام شما است. اما مهم است که آن را درست انجام دهید. در جایی که باید اعتبار داشته باشید و مطمئن شوید که قبل از به اشتراک گذاشتن در استوری اینستاگرام خود، در صورت نیاز به آن اجازه میخواهید.
در غیر این صورت خلاق باشید!
محتوای تولید شده توسط کاربر را انتخاب کنید، مهر خود را با یک برچسب، متن و GIF به پستهای مجدد خود اضافه کنید، و برای جاودانه کردن محتوای به اشتراک گذاشته شده در نمایه خود، نکات برجسته داستان را ایجاد کنید.
از چک لیست حسابرسی اینستاگرام ما برای کشف فرصت های بهینه سازی در نمایه خود و یافتن بهترین راه ها برای گنجاندن پست های مجدد در استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.