این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
آیا نمی دانید چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنید؟ برای مثال فرض کنید یک کاربر متوسط اینستاگرام هستید.
اگر چند اکانت اینفلوئنسر و حساب های تجاری را دنبال می کنید و مخاطبان چند صد آشنا یا دوست دارید، می توانید بگویید که افزودن لینک به استوری اینستاگرام به طور فزاینده ای رایج است.
با این حال، هنوز یک ابزار تبدیل است که به خوبی کار می کند.
می پرسی چرا؟
چون همه ما عاشق دیدن داستانها هستیم، اینطور نیست؟ اگر فکر میکنید از هدایای استوریها چندان بهره نمیبرید، فوراً به راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از استوریهای اینستاگرام دقت کنید!
بله، ما ذکر کردیم که داستان ها تبلیغات اخیر هستند! برخی از آمارهای زیر نیز این را نشان می دهد.
پس چرا اشتراک گذاری لینک ها در اینستاگرام اینقدر اهمیت دارد؟
زیرا؛
- بسیاری از شرکت ها از این طریق ترافیک وب سایت را افزایش می دهند و می توانند این لینک ها را ردیابی کنند.
- بازاریابی وابسته بر اساس پیوندهای ارجاع است.
- استفاده از لینک های اینستاگرام با CTA برای اهدافی مانند عضویت بیشتر، مشاهده، دانلود بسیار راحت و مفید است.
- اینفلوئنسرها می توانند از این طریق بر مخاطبان خود تأثیر بگذارند – یعنی می توانند آنها را تشویق به خرید یک محصول/خدمت خاص یا بازدید از یک صفحه وب کنند.
- به اشتراک گذاری لینک برای میکرو اینفلوئنسرها نیز امکان پذیر شده است و اینفلوئنسر مارکتینگ به نقطه دیگری رسیده است.
- در همان زمان، پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در بخش بیو نمایه – چندین URL پیوند شروع به کار کردند، به خصوص مانند نمونه کارها از افراد.
خوب، پس بیایید وارد تجارت شویم.
نکته ای کوتاه قبل از شروع: دایره بوم رونمایی می کند برنامهریز و ناشر مدیریت رسانههای اجتماعی یکپارچه در Q2/2021. از این رو، شما می توانید sمحتوای خود را در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی برنامه ریزی و منتشر کنیدمانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، و گوگل برای کسب و کار من در یک زمان توسط برنامه ریز رسانه های اجتماعی کامل Circleboom!
پست در اینستاگرام از رایانه شخصی: 3 ساده ترین راه
اگر با تلفن همراه خود درگیر پست گذاشتن در اینستاگرام هستید، راه حل های مختلفی برای پست گذاشتن در اینستاگرام از رایانه شخصی وجود دارد.

چگونه لینک ها را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟
ممکن است بخواهید به دلایل مختلف فروش را افزایش دهید، ترافیک بیشتری به دست آورید یا کلیک های بیشتری دریافت کنید، و سپس، ما باید شروع به یادگیری نحوه اشتراک گذاری لینک در استوری اینستاگرام کنیم!

چون امروزه داستان ها دلنشین ترین عملکرد را دارند.
علاوه بر این، ویژگیها را به سمت بالا بکشید و آنها را به نقاط برجسته دائمی در نمایه خود تبدیل کنید، نشان دادن داستانهای قبلی خود را به صورت سازمانیافته و بصری آسانتر میکند.
روش شماره 1: پیوندهای Swipe Up را به استوری اینستاگرام اضافه کنید
حتماً چند دکمه چرخان Swipe-Up را در همه جا دیده اید. داستان ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن پیوندها به مطالب تازه یا حساس به زمان هستند، زیرا آنها بسیار ناپایدار هستند. برای فروش های فلش، معاملات و تبلیغات با زمان محدود، فعالیت های فصلی، یا جلسات پرسش و پاسخ هفتگی با طرفداران خود، لینک های بالا بردن داستان بسیار مفید هستند.
پس از 24 ساعت، ممکن است داستانها را با پیوندهای تند کشیدن به بالا در قسمت برجسته نمایه خود ذخیره کنید. بین شبکه بیوگرافی و عکس شما، این داستان ها اضافه خواهند شد. از نکات برجسته به عنوان مرکزی برای محتوای عالی، مانند سؤالات متداول، موارد پرفروش، و رویدادهای خاص استفاده کنید تا آنچه را که از دست داده اند را به دنبال کنندگان جدید نشان دهید.

نحوه دریافت ویژگی پیوند Swipe-Up: به دست آوردن 10000 دنبال کننده زمان می برد و برای یک کسب و کار محلی کوچک ممکن است کافی نباشد.
نشان حساب تایید شده فقط به حسابهای مورد علاقه عمومی داده میشود، اما هر کسی میتواند برای آن درخواست دهد. از سوی دیگر، اینستاگرام در مورد تأیید حساب کاربری بسیار حساس است.
در این صورت، در اینجا مراحلی برای افزودن یک اتصال به استوری شما وجود دارد:
- عکس یا ویدیوی ضبط شده در گوشی خود را انتخاب کنید.
- پس از اتمام ویرایش، دکمه زنجیره مانند را فشار دهید.
- در صورت وجود، میتوانید پیوند صفحه وب خود را اضافه کنید، یا هر URL که دوست دارید، مانند آخرین پیوند ویدیوی YouTube خود، روی «+URL» ضربه بزنید.
- در کادر متن، URL را جایگذاری کنید.

- روی Done در دستگاه iOS ضربه بزنید. اگر از اندروید استفاده می کنید، چک سبز رنگ را بزنید.
- اگر نماد پیوند زنجیرهای در داستان علامتگذاری شده باشد، یک URL با موفقیت متصل شده است. از آنجایی که هر داستان فقط 15 ثانیه طول می کشد، کاربران زمان زیادی برای پاسخ دادن ندارند. به یاد داشته باشید که یک فراخوان ساده برای اقدام مانند «اکنون رزرو کنید» یا «اکنون خرید کنید» را در استوری خود بگنجانید، و از برچسبها یا دایرهها برای جلب توجه به اتصال تند کشیدن به بالا استفاده کنید.
زمانبندی پستهای اینستاگرام به صورت خودکار: به کارگیری نکات و تمرینها آسان است
آیا ترجیح نمی دهید یک ساعت برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام در یک جلسه برای کل هفته وقت بگذارید؟ خوب، حدس زدن پاسخ شما چندان سخت نیست.
روش شماره 2: از طریق ویدیوی IGTV بدون 10 هزار دنبال کننده، به استوری اینستاگرام پیوند اضافه کنید
ویدیوها در IGTV باید حداقل 60 ثانیه طول بکشند و زمانی که از رایانه آپلود می شوند می توانند تا 60 دقیقه طول بکشند.
·به بخش IGTV بروید که دقیقاً در زیر بیو شما قرار دارد.
- یک نماد مثبت (+) را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد در شرف افزودن یک ویدیوی جدید هستید.
- ویدیویی را که گرفتهاید انتخاب کنید، روی «بعدی» کلیک کنید و سپس یک عنوان، خلاصه و یک URL به آن بدهید.
- اکنون زمان انتشار است! پس از بارگذاری، کتابخانه IGTV شما با آخرین ویدیوی شما به روز می شود.
- برای دیدن لینک، به بالای صفحه ای که عنوان شما در آن قرار دارد بروید، سپس وقتی کسی آن را لمس کرد، تعریف ظاهر می شود و پیوند شما نیز ظاهر می شود.

- در نهایت، به IGTV بروید و ویدیو را در استوری خود نیز ارسال کنید.
روش شماره 3: از پست های قابل خرید اینستاگرام برای اشتراک گذاری لینک ها در استوری اینستاگرام استفاده کنید
شکل دیگری از پیوند بسیار خاص، پستهای قابل خرید است. هر تگ خرید فقط به یک محصول اشاره دارد. تگ های خرید امکان تبدیل دقیق را فراهم می کنند. اما ابتدا باید یک کاتالوگ محصول در فیس بوک ایجاد کنید تا شروع به استفاده از برچسب های خرید کنید.
هنگامی که طیف کاملی از آیتمها را به همراه لینکهای خرید، عکسها و توضیحات ارسال کردید، میتوانید به پستهای اینستاگرام خود برچسب خرید اضافه کنید.
هنگامی که فروشگاه خود را در اینستاگرام دارید، می توانید از استیکر خرید در استوری خود استفاده کنید و مشتریان را به لینک هدایت کنید.

روش 4: تبلیغات پولی در استوری اینستاگرام برای اشتراک گذاری لینک ها
اگر پروفایل تجاری داشته باشید، برای تبلیغ پست ها و استوری ها در اینستاگرام هزینه خواهید کرد. این نه تنها به شما امکان می دهد هدف خود را بخش بندی کنید، بلکه به شما امکان می دهد پیوندهای قابل کلیک را در داستان های تبلیغاتی قرار دهید.
هنگامی که تبلیغات استوری اینستاگرام را ارسال می کنید، آنها به عنوان محتوای Sponsored برای مخاطبان مناسب ظاهر می شوند و لینک Swipe-Up شما بدون نیاز به 10 هزار دنبال کننده یا حساب تأیید شده قابل مشاهده خواهد بود.

در اینجا فراموش نکنید که برای جلب توجه به لینک های قابل کلیک و قرار دادن لینک های مرتبط مرتبط با تصویر، تبلیغ استوری خود را با دکمه های Call-to-Action یا برچسب ها طراحی کنید. به این ترتیب پول تبلیغات شما با هر کلیک هدر نخواهد رفت.
6 نکته ساده برای ذخیره ویدیوهای اینستاگرام در هر دستگاهی!
بیایید یاد بگیریم چگونه ویدیوهای اینستاگرام را در تلفن ذخیره کنیم و با روش های آسان شروع کنیم.

روش شماره 5: بیو بهشت لینک های اینستاگرام است
جدای از اشتراک گذاری لینک در استوری های اینستاگرام، بیو پروفایل شما بیشترین توجه را به خود جلب می کند، و راه های متعددی برای دادن لینک در بیو و بهترین استفاده از آن وجود دارد.
میتوانید وبسایت یا URL کانال YouTube خود را در بیو کپی پیست کنید و قابل کلیک میشود. همچنین، یکی دیگر از کاربردهای رایج این است که پیوندهای پلتفرم فروشگاه شخص ثالث خود را به شرح زیر به بیو اینستاگرام اضافه کنید.

با این حال، اگر بیش از یک شبکه اجتماعی یا پلتفرم دارید، چرا آنها را یکجا به مردم پیشنهاد نمی کنید؟
استفاده از خدمات لینک برای نمایش چندین پیوند در پلتفرم های مختلف
برای اشتراک گذاری چندین لینک در اینستاگرام چند فرمت مختلف وجود دارد. سرویس پیوند سنتی شبیه Linktree است، زیرا فهرستی از دکمههای قابل کلیک مانند جعبههای متن را به بینندگان ارائه میدهد.

به صورت اختیاری، می توانید از سرویسی استفاده کنید که شبیه رابط کاربری اینستاگرام نیز باشد. همانطور که در مثال زیر مشاهده می شود، به جای دکمه های جعبه متن، یک شبکه تصویری به سبک Insta در اختیار مشترکین قرار می گیرد. سرویس پیوند زمانی که روی تصویری که در ابتدا توجه آنها را جلب کرد کلیک می کنند، آنها را به صفحه مناسب راهنمایی می کند.


نحوه استفاده از استوری اینستاگرام برای تجارت: در 9 دقیقه کشف کنید
استوری اینستاگرام تجربه ای ساده تر و کمتر گیج کننده را برای کاربران فراهم می کند. اگر شما یک کسب و کار هستید، راه های زیادی برای یادگیری نحوه استفاده از استوری اینستاگرام وجود دارد.

روش شماره 6: پیوندهای کوتاه یا دستورالعمل های صفحات وب را در زیرنویس پست ارائه دهید
می توانید از زیرنویس پست های اینستاگرام برای به اشتراک گذاری لینک ها به صورت متن استفاده کنید.
از یک سرویس کوتاهکننده پیوند مانند Bitly استفاده کنید تا پیوند را برای کاربران آسانتر کپی یا به یاد بیاورید. این روش مستلزم کمی کار بیشتر از سوی مخاطبان شما است، بنابراین آن را برای مهمترین مطالب خود ذخیره کنید.
همچنین، میتوانید با بیان چیزی شبیه به «لینک در بیو» یا برای دریافت پیوند، به بیو مراجعه کنید، مخاطبان را برای مشاهده بیو خود هدایت کنید.
استفاده از کوتاه کننده های URL
کوتاهکنندههای URL میتوانند به شما کمک کنند هم چندین URL را در یک زمان منتشر کنید و هم کلیکهای روی آن پیوندها را ردیابی کنید.
کوتاه کننده URL محبوب Bitly دارای چندین ویژگی مناسب برای بازاریابی رسانه های اجتماعی است. با استفاده از Bitly می توانید پیوندها و کدهای QR را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
Ow.ly برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی طراحی شده است. مانند Bitly، می تواند ترافیک لینک های شما را بر اساس معیارهای بسیاری، از جمله کانال و سیستم ترافیک، کنترل کند. Ow.ly همچنین ممکن است ROI اجتماعی (بازده سرمایه گذاری) را برای هر پیوند کمپین محاسبه کند.
چگونه یک ویدیو را در اینستاگرام بازنشر کنم؟
با این روش ها می توانید در عرض چند ثانیه یک ویدیو را در اینستاگرام بازنشر کنید.
بسته بندی
به اشتراک گذاری پیوندها در بسیاری از سایت های دیگر، مانند ایمیل یا وب سایت شما، بسیار ساده است. افراد روی لینک زنده ای که شما قرار داده اید کلیک می کنند. اما در اینستاگرام اینطور نیست.
از سوی دیگر، این چالش افراد را مجبور میکند تا از طراحیها، دکمههای فراخوان، استیکرها و زمینههای اشتراکگذاری مانند داستانها و IGTV با شدت و شدت معقول استفاده کنند.
بازاریابی اینستاگرام و بهویژه اشتراکگذاری لینکهای وابسته، برندها و بازاریابان مورد علاقه هستند، زیرا تبدیلها هنوز به اوج خود میرسند.
اگر میخواهید یاد بگیرید که چگونه از استوریهای خود به عنوان بخشی از بازاریابی اینستاگرام بهتر استفاده کنید، از مقاله «۱۵ ایده خلاقانه استوری اینستاگرام برای ایجاد سر و صدا» دیدن کنید.
7 نکته بازاریابی اینستاگرام برای استفاده با اینستاگرام برای تجارت
این نکات بازاریابی اینستاگرام به شما کمک می کند چه مبتدی باشید و چه متخصص در بازاریابی اینستاگرام.
