• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اینستاگرام برای تجارت – کمک رسانه های اجتماعی مبتدیان -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 20, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا باید بیشتر در رسانه های اجتماعی کار کنید؟ راهنما در دسترس است – این وبلاگ همه چیز را در مورد اینستاگرام توضیح می دهد، که یکی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی با رشد سریع است و راهی عالی برای دستیابی به مشتریان شماست. آیا این پلتفرم برای شما مناسب است؟ چگونه شروع می کنید؟ چگونه می دانید چه چیزی را پست کنید و چگونه توجه مناسب را به خود جلب کنید؟

چرا اینستاگرام را انتخاب کنیم؟

آخرین ارقام موجود نشان می‌دهد که بیش از 800 میلیون نفر تا پایان سال 2017 از اینستاگرام استفاده می‌کردند. به ویژه، این اینستاگرام بیشترین محبوبیت را در بین مخاطبان جوان‌تر دارد – بیش از نیمی از پایگاه کاربران این پلتفرم بین 18 تا 29 سال سن دارند. همچنان به رشد خود ادامه می دهد، در رده سنی بعدی نیز کاربرانی را به دست می آورد. استفاده از آن ساده است و ماهیت بصری پست ها به این معنی است که می توانید پیام برند خود را به طور واضح و موثر منتقل کنید.

شما باید اینستاگرام را انتخاب کنید اگر:

  • بازار هدف شما از آن استفاده می کند
  • شما یک داستان بصری خوبی دارید یا می توانید آن را بسازید
  • شما راه های روشنی برای جذب افراد و سوق دادن آنها به کسب و کار خود دارید
  • شما به دنبال تعامل و اقدام واقعی هستید
  • شما می خواهید برند خود را به صورت آنلاین ارتقا دهید
  • شما آماده همکاری و اشتراک گذاری هستید

به یاد داشته باشید که تمام هدف رسانه های اجتماعی این است که با مشتریان بالقوه خود گفتگوهای واقعی و معتبر داشته باشید، آنها را تشویق کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنند، با شما ارتباط برقرار کنند و در نهایت خرید کنند. این یک برد سریع نیست، اما اگر آن را به خوبی انجام دهید – چه به تنهایی یا با استفاده از منابع اضافی مانند یک سرویس کمک رسانه اجتماعی – واقعاً می توانید نفوذ و دسترسی خود را افزایش دهید.

در اینستاگرام چه کاری می توانید انجام دهید؟

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. دانستن اینکه اینستاگرام چگونه کار می کند و درک اینکه چه چیزی ممکن است بیشترین تعامل را در کسب و کار شما ایجاد کند به شما کمک می کند تا یک استراتژی خوب تنظیم کنید.

پست های عمومی – اینها پست هایی هستند که در شبکه شما – مجموعه دائمی محتوای اینستاگرام شما – قرار می گیرند. شما یک تصویر یا ویدیوی کوتاه همراه با توضیحات کوتاه ارسال می‌کنید و افراد یا سایر مشاغل را تگ می‌کنید و هشتگ‌ها را برای مرتبط‌تر کردن پست خود اضافه می‌کنید. مردم می توانند پست شما را لایک کنند و روی آن نظر بگذارند و برای همیشه در حساب شما قرار دارد.

داستان ها – استوری‌ها در بالای داشبورد اینستاگرام قرار دارند و به شما امکان می‌دهند وقتی در حال حرکت هستید عکس‌ها و به‌روزرسانی‌ها را پست کنید. این پست‌ها پس از 24 ساعت منقضی می‌شوند و می‌توانند به پست عمومی دائمی ما پیوند داده شوند یا برای ارائه نمای وسیع‌تری از یک پروژه یا رویداد خاص استفاده شوند.

نکات برجسته – می‌توانید داستان‌های خود را در یک پوشه «برترین‌ها» ذخیره کنید تا فراتر از نقطه معمول 24 ساعته در دسترس باشند. می‌توانید اینها را دسته‌بندی کنید تا پیدا کردن داستان‌های مرتبط آسان باشد.

IGTV – می توانید ویدیوهای کوتاه را به عنوان بخشی از یک پست عمومی ارسال کنید، اما اگر می خواهید محتوای ویدیویی طولانی تری را به اشتراک بگذارید، می توانید از IGTV استفاده کنید. محتوا می‌تواند تا یک ساعت دوام داشته باشد، بنابراین می‌توانید از آن برای توضیح‌های محصول، ویدیوهای نحوه انجام، به‌روزرسانی‌های کلی و موارد دیگر استفاده کنید.

شروع شدن

اینستاگرام به عنوان یک برنامه موبایل طراحی شده است، نه یک برنامه دسکتاپ. بنابراین برنامه را دانلود کنید – می توانید این کار را از هر فروشگاه برنامه ای انجام دهید – در تلفن و رایانه لوحی خود تا بتوانید تصاویر را در حال حرکت آپلود کنید، که ساده ترین راه برای به روز نگه داشتن مخاطبان شماست. هنگامی که نمایه کسب‌وکار خود را تنظیم کردید، شما یا کمک رسانه‌های اجتماعی‌تان می‌توانید پست‌ها را نیز برنامه‌ریزی کنید، بنابراین دنبال‌کنندگان شما همیشه چیزی در فید خود داشته باشند – حتی اگر مشغول یا دور باشید.

حساب کاربری خود را تنظیم کنید – راه اندازی یک حساب تجاری را انتخاب کنید. درست مانند فیس بوک و توییتر، فرآیند راه اندازی گام به گام آسان است، بنابراین یک توضیح کوتاه و قانع کننده از کسب و کار خود بنویسید – 150 کاراکتر محدودیت است – و یک عکس با کیفیت عالی اضافه کنید – که ممکن است لوگوی شما باشد. ، یکی از محصولات شما یا تیمی که از وب سایت شما گرفته شده است. عکس شما باید 180×180 پیکسل باشد تا بهترین ظاهر را داشته باشید. فراموش نکنید که یک پیوند به وب سایت خود قرار دهید این می تواند به هرجایی که دوست دارید برود، بنابراین می توانید افراد را به صفحه اصلی خود یا به یک صفحه فرود اختصاصی بفرستید. پس از تنظیم حساب خود، روی گزینه “تنظیمات” ضربه بزنید و “تغییر به نمایه تجاری” را انتخاب کنید.

هنگامی که در حال راه اندازی یک حساب تجاری در اینستاگرام هستید، می توانید اطلاعات صفحه، دسته و اطلاعات تماس را اضافه کنید. می توانید حساب اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل کنید، که به شما کمک می کند هر دو کانال را برای کمک به تعامل ادغام کنید. صفحه Category به شما این امکان را می‌دهد تا صنعتی را انتخاب کنید که کسب و کار شما در آن قرار دارد، و این به اینستاگرام کمک می‌کند تا پست‌های شما را به مخاطبان مرتبط‌تر هدایت کند. در نهایت، از صفحه تماس برای اضافه کردن جزئیاتی که می‌خواهید افراد هنگام درخواست استفاده کنند، استفاده کنید.

حساب های مربوطه را دنبال کنید – درست مانند توییتر، می توانید دیگران را دنبال کنید تا ببینید در زندگی روزمره یا کاری آنها چه می گذرد. از مشتریان، تامین کنندگان و افرادی که الهام بخش شما هستند، دنبال کنید. اگر به فروش محلی متکی هستید، تأثیرگذاران محلی و افرادی را که فکر می کنید ممکن است به محصول یا خدمات شما علاقه مند باشند را دنبال کنید. می‌توانید هشتگ‌ها را جستجو کنید تا افرادی را که در مورد چیزهای مرتبط با شما پست می‌گذارند، جستجو کنید، بنابراین می‌توانید با جستجوی #bristolnetworking، اگر در آنجا مستقر هستید، یا #fashion اگر یک فروشنده لباس هستید، افرادی را برای دنبال کردن پیدا کنید.

شروع به ارسال کنید – می‌توانید مستقیماً از برنامه اینستاگرام عکس بگیرید، در هر کجا که هستید یا هر کاری که در آن لحظه انجام می‌دهید عکس بگیرید، یا می‌توانید عکسی را از گالری خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید ویدیو اضافه کنید، که یک گزینه عالی است و به این معنی است که افراد برای مدتی طولانی‌تر روی نمایه شما خواهند ماند. افکت‌های مختلفی برای اضافه کردن وجود دارد که می‌توانید در حین پیش‌روی آن‌ها را بررسی کنید و با آن‌ها بازی کنید، اما برای شروع، یک عکس بگیرید، یک پست کوتاه بنویسید که نشان دهد چرا به کسب و کار شما مرتبط است و از سه یا چهار هشتگ برای ساخت آن استفاده کنید. در دسترس مخاطبان وسیع تری است.

شایان ذکر است که اینستاگرام گفته است که توصیه می کند فقط از 3 تا 5 هشتگ در پست های خود استفاده کنید. ارزش آن را دارد که در مورد هشتگ تحقیق کنید تا ببینید چه چیزی محبوب‌ترین و مرتبط‌تر با کسب و کار شما است. فهرستی از 10 تا 20 هشتگ مفید ایجاد کنید و از مرتبط ترین آنها در پست های خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا زمانی که افراد آن هشتگ ها را جستجو می کنند دیده شوید. همیشه به دنبال محبوب ترین ها نباشید – به احتمال زیاد پست شما در جریان دائمی ترافیک گم می شود. بنابراین به دنبال هشتگ های مرتبط با حجم کمتر بگردید – شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.

خلاق بودن – اینستاگرام همه چیز در مورد آوردن شخصیت به برند شما است. بنابراین، علاوه بر اشتراک‌گذاری تصاویر محصولات، به مردم نشان دهید که برای جلسات کجا می‌روید، عکس‌هایی از پشت صحنه از تامین‌کنندگان یا خطوط تولیدتان، اعضای تیم که به سختی به تماس‌ها پاسخ می‌دهند – هر چیزی که به دنبال‌کنندگان کمک می‌کند برند شما را واقعی ببینند. اگر تصمیم دارید در زمینه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کمک بگیرید، ارزش آن را دارد که در مورد چیزهایی که مردم می‌خواهند ببینند، طوفان فکری انجام دهید و آن چیزها را در داستانی بسازید که برند شما را تبلیغ کند.

دوستانه باشید – می‌توانید افراد دیگر را در پست‌های خود تگ کنید، بنابراین اگر به ملاقات کسی رفته‌اید یا از کمک و توصیه‌ای قدردانی کرده‌اید، آن شخص یا سازمان را در پست خود تگ کنید. همکاری یک موضوع کلیدی برای همه موفقیت‌های رسانه‌های اجتماعی است – هر چه دوستانه‌تر، خوب‌تر و مشارکت‌کننده‌تر باشید، برند شما بهتر به نظر می‌رسد. و فراموش نکنید که به نظرات یا سؤالات پاسخ دهید و در مورد پست های دیگران نظر دهید – این به افزایش تعامل و ایجاد حسی دوستانه و قابل دسترس به برند شما کمک می کند.

مقاوم باش – هنگامی که شروع به ایجاد مخاطب کردید، آنها انتظار دارند به‌روزرسانی‌های منظم را از شما ببینند. بنابراین مطمئن شوید که اغلب و با محتوای خوب پست می گذارید. می توانید یک تقویم محتوا جمع آوری کنید و از یک سرویس زمان بندی یا یک سرویس دستیار مجازی رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا مطمئن شوید حساب خود را با محتوای جالب و جذاب به روز نگه می دارید.

تبلیغات – همچنین می‌توانید در اینستاگرام به تبلیغات پولی بپردازید، اما توصیه معمولاً این است که ابتدا به عنوان یک کاربر معمولی قبل از غواصی با پول خود به پلتفرم عادت کنید – باید مطمئن شوید که به افراد مناسب دسترسی دارید. و اینکه قیف بازاریابی شما به درستی تنظیم شده باشد تا مسیر روشنی برای هدایت افراد از تبلیغات اینستاگرام شما به جایی وجود داشته باشد که بتوانند خرید کنند.

همچنین می توانید از مسیر اینفلوئنسر برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. اینفلوئنسرها در اینستاگرام ایجاد شده‌اند و می‌توانید از گروه بزرگ فالوورهای آن‌ها برای برجسته‌تر کردن برند خود استفاده کنید. اینفلوئنسرهایی را پیدا کنید که با کسب و کار شما همسو هستند و برای مشاهده نحوه عملکرد آنها با یکدیگر تماس بگیرید. برخی از بررسی محصول خوشحال می شوند، در حالی که برخی دیگر برای پست کردن در مورد محصول شما هزینه دریافت می کنند.

مزیت داشتن یک حساب تجاری در اینستاگرام، تجزیه و تحلیل هایی است که به آنها دسترسی دارید – می توانید ببینید کدام پست ها کار می کنند و کدامیک به شما امکان نمی دهد کارهای بیشتری را انجام دهید که پاسخ مثبت دریافت می کنند. و با کمک مناسب بازاریابی رسانه های اجتماعی، و کمی آزمون و خطا، واقعاً می توانید این پلتفرم را برای کسب و کار خود کارآمد کنید.

به کمک رسانه های اجتماعی بیشتری نیاز دارید؟

شما می توانید طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی را برون سپاری کنید ، به شما امکان دسترسی فوری به برنامه ریزان باتجربه رسانه های اجتماعی را می دهد که می توانند نمایه های شما را تنظیم کنند، برنامه ارسال پست شما را مدیریت کنند و از طرف شما با دنبال کنندگان تعامل داشته باشند. برای اطلاع از مزایای دستیار شخصی آنلاین ، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید 0800 994 9016 یا از فرم تماس ما در منوی بالا استفاده کنید.

لینک های وبلاگ مرتبط:

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
با این ایده های منحصربفرد برای کاور هایلایت اینستاگرام متمایز شوید

با این ایده های منحصربفرد برای کاور هایلایت اینستاگرام متمایز شوید -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

10 نوع محتوای بصری در اینستاگرام که دیوانه وار به اشتراک گذاشته می شوند - وبلاگ جفبولاس

10 نوع محتوای بصری در اینستاگرام که دیوانه وار به اشتراک گذاشته می شوند – وبلاگ جفبولاس -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 20, 1401

Comment utiliser Instagram efficacement pour se faire connaître ? -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.