• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه از حلقه های اینستاگرام برای بهترین نتایج استراتژی بازاریابی استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 29, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

حلقه‌ها در اینستاگرام ویدیوهای کوتاه پانزده تا نود ثانیه‌ای هستند که برای جذب فالوورها طراحی شده‌اند. شما می توانید یک ویدیو را ضبط، ویرایش و منتشر کنید تا از کل جامعه بازدید داشته باشید. فرض ساده است، درست مانند TikTok، اما استراتژی های خاص می تواند به شما کمک کند تا به موفقیت برسید.

بنابراین در اینجا، ما به استراتژی های برتر برای استفاده از قرقره های IG نگاه می کنیم.

قرقره های IG خود را ارتقا دهید تا دسترسی بالقوه را به حداکثر برسانید. راه های زیادی برای بازاریابی آنها وجود دارد. گزینه های مختلف نفوذ مخاطب را به حداکثر می رساند. این گزینه ها عبارتند از:

  • تبلیغ این نوع محتوا از طریق خوراک عمومی.
  • از هشتگ های مرتبط و عجیب و غریب استفاده کنید که ویدیوهای شما را تبلیغ می کنند و چشم نواز هستند.
  • خرید نماها برای هر قرقره در اینستاگرام
  • ویدئوها را در شبکه های دیگر مانند فیس بوک، توییتر و غیره تبلیغ کنید.
  • ارسال ایمیل به مشترکین هنگام انتشار یک ویدیوی جدید.

آن را واقعی نگه دارید

یکی از بزرگترین اشتباهات برند در ضبط ویدیوها و انتشار آنها به صورت قرقره در IG این است که برندها آنها را واقع بینانه نگه نمی دارند. آنها اغلب محتوایی تولید می کنند که بیش از حد اجباری و بیش از حد تبلیغاتی است.

بخشی از حلقه اینستا در مورد ارتباط با مخاطب است. بله، شما می توانید قرقره های خود را برنامه ریزی کنید، اما آنها نباید خفه شوند یا بیش از حد اسکریپت شوند. فاکتورهای اعتماد را از نمایه برند شما حذف می کند و می تواند موفقیت شما را خراب کند.

با تایمینگ هوشمند باشید

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که شما فقط حداکثر 90 ثانیه فرصت دارید تا پیامی را منتقل کنید. این حداکثر 240 کلمه است، بنابراین اسکریپت ویدیویی حلقه اینستاگرام باید مختصر باشد. تمام تلاش خود را بکنید که کوتاه و شیرین باشد.

برای جلب توجه فالوورها، حدود 8 ثانیه فرصت دارید. اگر در آن موفق نشوید، بیننده را از دست خواهید داد و این آمار نشان می دهد که مردم به انتشار شما علاقه ندارند. با این حال، خودکار کردن تبلیغات شما می تواند به جلب بازدیدها کمک کند، به عنوان مثال، از فیدهای RSS استفاده کنید.

قرقره های خود را برنامه ریزی کنید

حتی قبل از شروع ضبط حلقه Insta خود، دقیقاً آنچه را که می خواهید بگویید، نمایش دهید و هر چیز دیگری را برنامه ریزی کنید. شما می توانید ویدیوهای خود را خیلی سریع استوری برد کنید و قبل از شروع ضبط تمرین کنید. اشکالی ندارد که ابتدا چند نسخه پیش نویس ایجاد کنید. مهم ترین نتیجه نهایی است، چیزی که دنبال کنندگان شما خواهند دید.

یک Call-to-Action ایجاد کنید

هنگام پایان دادن به ویدیو، مخاطبان خود را وادار به انجام کار دیگری کنید تا بازدیدهای بیشتری از اینستاگرام داشته باشید. این اقدام باید چیزی باشد که به نفع شما باشد اما برای مخاطبان شما نیز ارزش ایجاد کند. بنابراین سعی کنید بینندگان خود را وادار کنید تا حساب شما را دنبال کنند، از یک وب سایت بازدید کنند، حلقه IG را به اشتراک بگذارند یا موارد بیشتری را مشاهده کنند. قبل از شروع به عکاسی، این فراخوان برای اقدام را ایجاد کنید.

خوش بگذره

برندها با استفاده از تجربیات و دانش خود و تبدیل آن به ویدیوهای سرگرم کننده باعث موفقیت اینستاگرام می شوند. لبخند زدن و خندیدن در ویدئوها می تواند بسیار مسری باشد. شما باید سعی کنید تا آنجا که می توانید آن را انجام دهید. این صفحه شما را قابل دسترس‌تر می‌کند و به حلقه IG شما کمک می‌کند بازدیدهای بیشتری داشته باشد.

ایجاد عناصر آشنا

برندها عناصر قابل پیش بینی را در حلقه های خود ایجاد می کنند. این می تواند زمانی باشد که آنها منتشر می کنند، چه سبک/نوعی ویدیوهای IG منتشر می کنند یا چگونه به آنها پایان می دهند. شما باید حلقه‌های Insta را که ایجاد می‌کنید علامت‌گذاری کنید و عناصر ثابتی مانند قرار دادن لوگو را انتخاب کنید. می‌توانید در طول مسیر تغییرات کوچکی ایجاد کنید، اما مطمئن باشید که تغییرات منطقی هستند و بازدیدهای بیشتری را برای حلقه‌های شما به ارمغان می‌آورند.

ترکیبی از محتوا ایجاد کنید

انواع مختلفی از ویدیوها وجود دارد که می توانید برای هر نشریه مارک دار تهیه کنید. برخی از این موارد بسیار مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند و به شما کمک می کنند تا تعداد زیادی بازدید از حلقه های IG را به دست آورید. بنابراین در اینجا چند ایده وجود دارد که ممکن است بخواهید برای ویدیوی بعدی خود در نظر بگیرید:

  • یک تور اداری یا دپارتمان در ساختمان شما.
  • یک حلقه آشکار برای یک محصول/خدمات جدید برای ایجاد هیجان.
  • نظرات مشتریان از کسانی که از خدمات شما راضی هستند.
  • معرفی یک عضو جدید از کارکنان یا همکاری با برند.
  • یک نکته روزانه برای کمک به بینندگان برای حل مشکلی که ممکن است مرتباً با آن مواجه شوند.
  • برای ترغیب شرکت‌های دیگر به تبلیغ حلقه‌های اینستاگرام، یک مسابقه یا جایزه برگزار کنید.

افکت های ویدیویی را اضافه کنید

افزودن جلوه‌ها به ویدیوهای شما کمک می‌کند تا برجسته شوند و اطمینان حاصل شود که خسته‌کننده به نظر نمی‌رسند. جلوه‌های ویژه را می‌توان از طریق تلفن همراه با موجودی جلوه‌ها در برنامه تلفن همراه گنجاند. بنابراین، برای ایجاد محتوای بصری عالی در اینستا، نیازی به خرید نرم افزارهای گران قیمت ندارید. بنابراین، قطعاً به شما کمک می کند تا بازدیدهای بیشتری از Reels داشته باشید.

مجریان مختلف

اگر تیم دارید، مطمئن شوید که به طور مرتب افرادی که قرقره ها را ارائه می دهند را با هم ترکیب می کنید. با استفاده از صداها و چهره های مختلف، شما اعتماد را گسترش دهید که مخاطبان در صفحه شما دارند. آنها همچنین در بسیاری از موارد مجری مورد علاقه خود را انتخاب می کنند. با این حال، امیدواریم در حین جستجوی مجری مورد علاقه‌شان، سایر حلقه‌های IG را نیز تماشا کنیم.

مخاطبان خود را درگیر کنید

مشارکت دادن دنبال کنندگان و مشتریان اینستا می تواند یکی از بهترین راه ها برای ایجاد حلقه های هیجان انگیز برای برند شما باشد. شما می توانید این کار را به روش های مختلفی انجام دهید. گزینه هایی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • مصاحبه با مشتریانی که علاقه زیادی به استفاده از یک نام تجاری یا معرفی آنها از طریق اشتراک گذاری نظرات دارند.
  • از آنها بخواهید که برای تیم شما سؤالاتی مطرح کنند تا پاسخ دهند. اینها می توانند جدی یا سرگرم کننده باشند.
  • آنها را وادار کنید محصولات/خدمات جدید را امتحان کنند.
  • در جایی که آنها بخشی از حلقه های اینستاگرام هستند، یک مسابقه، هدیه یا قرعه کشی برگزار کنید. این باعث افزایش تعداد بازدیدهای قرقره های IG می شود.

به طور منظم منتشر کنید

شما باید به طور مرتب محتوا را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. برای اینستا، هر هفته بین چهار تا هفت منتشر کنید. این را در برنامه انتشار خود قرار دهید، که نباید بیش از سه پست در روز باشد. شما نباید یکشنبه را منتشر کنید زیرا روز کم حجمی است و بازدیدهای کمتری برای Reels نسبت به معمول کسب خواهید کرد.

با سایر کاربران حلقه اینستاگرام همکاری کنید

برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر، ویدیوهای جدید و هیجان‌انگیزی تولید کنید همکاری با برندهای دیگر. در این استراتژی، هر دوی شما حلقه‌های جدید و جالب اینستا را با نام تجاری دیگر که به عنوان مهمان ظاهر می‌شود، ایجاد می‌کنید. شما محتوای خود را منتشر می کنید و آنها آن را مجدداً ارسال می کنند. این به شما امکان می‌دهد به مخاطبان جدیدی دسترسی داشته باشید که به برند دیگری اعتماد کرده‌اند و بازدیدهای بیشتری از IG Reel داشته باشید.

زمان مناسب را بدست آورید

انتشار قرقره های خود در زمان مناسب بسیار مهم است. یکشنبه بدترین زمان برای انتشار ویدیوهای جدید است. سه شنبه و جمعه روزهای بسیار بهتری برای انتشار قرقره ها هستند و صبح زود بهترین زمان است. سعی کنید هیچ چیزی را خیلی دیر شب پست نکنید، مگر اینکه چهارشنبه باشد، که می تواند تا ساعت 11 شب بازدیدهای زیادی از اینستاگرام داشته باشد.

استفاده مجدد از محتوای TikTok

اگر قبلاً ویدیوهای TikTok دارید، می‌توانید از آن برای اینستا دوباره استفاده کنید. از آنجایی که هر دو پلتفرم بسیار مشابه هستند، این کار آسان است. می‌توانید با ایجاد برخی تغییرات کوچک که آن را با مخاطبان اینستاگرام خود هماهنگ‌تر می‌کند و نتایج بازاریابی بهتری را به همراه خواهد داشت، از محتوای TikTok دوباره استفاده کنید.

ممکن است بخواهید قبل از انتشار قرقره های IG نیز چندین عنصر را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که می توانید از همان صدا و تصاویر استفاده کنید یا به دلایل قانونی نیاز به ایجاد تغییرات کوچک دارید.

برای فروش سخت نروید

در نهایت، پیام‌های موجود در حلقه‌های اینستا را که منتشر می‌کنید در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان از «فروش سخت» اجتناب می‌کنید. حلقه های اینستاگرام در مورد درگیر کردن مخاطبان در گفتگوهایی است که شما شروع می کنید. سعی نکنید با فشار آوردن به مخاطبان خود برای خرید، به آنها بفروشید.

ارسال شده توسط دراگان سوتفسکی

دراگان سوتفسکی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مشاوره سوتفسکی است که از طریق تفکر نوآورانه برتری کسب و کار را ایجاد می کند. از Dragan بیشتر دریافت کنید توییتر. مخاطب دراگان

ناوبری پست



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
فیلم فارغ التحصیلی اینستاگرام، «خالق» را به عنوان یک حرفه قابل دوام معرفی می کند

فیلم فارغ التحصیلی اینستاگرام، «خالق» را به عنوان یک حرفه قابل دوام معرفی می کند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

A-Few-Blunders-To-Be-Ignored-During-Instagram-Marketing

چند اشتباه که باید در بازاریابی اینستاگرام نادیده گرفته شوند -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
متا کلکسیون NFT را از این هفته در اینستاگرام آزمایش خواهد کرد

متا کلکسیون NFT را از این هفته در اینستاگرام آزمایش خواهد کرد -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 29, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.