این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
اگر بازاریابی ورودی مبتنی بر حساب را انجام می دهید، یک ویژگی HubSpot وجود دارد که نمی توانید از دست بدهید: اکانت های هدف HubSpot. با آن، تیم های بازاریابی و فروش شما یک مکان برای ردیابی حساب های مهم شرکت خواهند داشت و می توانند به سرعت آنها را برای شناسایی مراحل بعدی فیلتر کنند. در اینجا نحوه عملکرد آن است.
ویژگی های کلیدی Hubspot Target Accounts
صفحه اصلی حساب های هدف
این جایی است که تیم های بازاریابی و فروش شما می توانند تمام بازاریابی مبتنی بر حساب شما را ردیابی کنند. در اینجا می توانید پیشرفت کلی استراتژی خود را ببینید و حساب های هدف خود را دنبال کنید. میتوانید معیارهای عمومی مانند حسابهای هدف فعلی، حسابهای دارای معاملات باز و مبلغ آنها و حسابهایی که نقشهای کلیدی ندارند را ردیابی کنید. همچنین میتوانید برای شناسایی حسابهایی که به توجه شما نیاز دارند، اطلاعات را فیلتر کنید.
صورت حساب
علاوه بر مشاهده اطلاعات کلی در مورد حساب های هدف خود، می توانید به خلاصه ای از هر شرکت در HubSpot CRM خود نیز دسترسی داشته باشید. این به شما امکان می دهد ببینید هر حساب در کجای سفر مشتری قرار دارد.
میتوانید سوابق فعالیتهای اخیر یک شرکت (مانند ایمیلها، جلسات یا تماسها)، مخاطبین مرتبط، تصمیمگیرندگان، شرکتها و موارد دیگر را مشاهده کنید. همه اینها به شما کمک می کند تا هر فرصتی را بهتر دنبال کنید.
چشم انداز
این ابزار با پر کردن یک فرم به شما میگوید کدام کسبوکارها از سایت شما بازدید کردهاند و چند صفحه را مشاهده کردهاند، اما هنوز تبدیل نشدهاند. این می تواند به شما کمک کند سرنخ های بالقوه ای را که در غیر این صورت ممکن است از دست داده باشید، شناسایی کنید.
نحوه استفاده از حساب های هدف Hubspot
اضافه کردن حساب های هدف
هنگامی که یک حساب هدف اضافه می کنید، می توانید شرکت را دنبال کنید و داده های آن را در صفحه اصلی حساب های هدف تجزیه و تحلیل کنید. با بهروزرسانی مالکیت حساب هدف سوابق شرکت، میتوانید چند شرکت را همزمان به عنوان حساب هدف علامتگذاری کنید. همچنین می توانید با دنبال کردن مراحل زیر، حساب های هدف را به صورت دستی اضافه کنید:
- در حساب HubSpot خود، به Contacts > Target Accounts بروید.
- در گوشه سمت راست بالا، روی Choose target accounts کلیک کنید.
- در پانل سمت راست، شرکتی را که می خواهید انتخاب کنید پیدا کنید و کادر را علامت بزنید. می توانید هر تعداد شرکتی را که می خواهید بررسی کنید.
- روی Choose target accounts کلیک کنید. اکانت های انتخاب شده به پنل شما اضافه خواهند شد. برای استفاده حداکثری از حساب های هدف، مهم است که ابتدا شناسایی کنید که چه چیزی یک حساب را برای کسب و کار شما ارزشمند می کند. بهترین مشتریان خود را تجزیه و تحلیل کنید و نقاط مشترک آنها را شناسایی کنید.
هنگامی که ویژگیهای حساب ایدهآل خود را تعریف کردید، میتوانید به مخاطبین خود یک سطح نمایه مشتری ایدهآل اختصاص دهید، که مشخص میکند یک کسبوکار تا چه اندازه به نمایه مشتری ایدهآل نزدیک است. این به شما کمک می کند تا حساب های هدف خود را با استراتژی کلی خود هماهنگ کنید.
معیارهای حساب های هدف خود را مشاهده کنید
هنگامی که حساب های هدف خود را اضافه کردید، می توانید آمارهای کلیدی را در بالای صفحه فهرست حساب های هدف مشاهده کنید:
- حساب های هدف: تعداد حساب های هدف در حساب HubSpot شما.
- حساب در یک شرکت دولتی: تعداد حساب های هدف مرتبط با معاملاتی که هنوز برنده یا باخته نشده اند.
- ارزش شرکت باز: مقدار کل تجارت باز مرتبط با حساب های هدف شما.
- نقش خرید گم شده است: تعداد حسابهای هدفی که هیچ مخاطبی با نقش خرید ندارند.
- غایب تصمیم گیرندگان: تعداد حسابهای هدفی که هیچ ارتباطی با نقش «تصمیمگیرنده» ندارند.
در جدول مربوط به هر حساب، می توانید موارد زیر را مشاهده کنید:
- تعداد مخاطبین مرتبط با حساب مورد نظر.
- تعداد پیشنهادات باز و ارزش آنها.
- آخرین تماس با حساب.
- آخرین تعامل حساب با شرکت.
- فعالیت برنامه ریزی شده بعدی مرتبط با حساب هدف.
حساب های هدف بالقوه را شناسایی کنید
برای شناسایی حسابهای بالقوه در صفحه فهرست حساب هدف خود، این مراحل را دنبال کنید:
- در منوی نوار کناری سمت چپ روی Leads و سپس روی Recommendations کلیک کنید.
- نشانگر را روی یک حساب توصیه شده نگه دارید و روی انتخاب به عنوان حساب هدف یا حذف کلیک کنید.
حساب های مورد نظر خود را فیلتر و نمایش دهید
برای شروع، به Contacts > Target Accounts بروید، سپس روی «All Owners» یا «Select Teams» در بالای صفحه کلیک کنید.
در منوی نوار کناری سمت چپ، روی دستهای کلیک کنید تا حسابهای هدف فیلتر شوند:
- همه: تمام حساب های هدف را نمایش می دهد.
- بدون کار باز: اکانت های هدف را بدون وظایف باز نمایش می دهد.
- تماسی ضبط نشده است: حساب های هدف را بدون تماس ضبط شده نمایش می دهد.
- بدون جلسه: اکانت های هدف را بدون جلسات ضبط شده نمایش می دهد.
- بدون کسب و کار آزاد: حساب های هدف را بدون فعالیت باز نمایش می دهد.
- بدون تصمیم گیرنده: حساب های هدف را که هیچ ارتباطی با نقش تصمیم گیرنده ندارند نمایش می دهد.
- موانع: حسابهای هدف را با برخی از تماسهای دارایی «مانعی» در نقش خریدشان نشان میدهد.
همچنین می توانید با کلیک بر روی نام، خلاصه ای از حساب مورد نظر را مشاهده کنید. اگر Sales Hub Pro یا Enterprise دارید، خلاصه حساب در قسمت سمت راست ظاهر می شود. در غیر این صورت، فهرست کسب و کار شما در یک برگه جدید باز می شود.
انجام اقدامات با حساب های هدف
اگر میخواهید با یکی از حسابهای هدف خود کار کنید، نشانگر را روی آن نگه دارید و روی منوی کشویی Actions کلیک کنید. می توانید گزینه های زیر را انتخاب کنید:
- ایجاد یک کار: یک کار برای حساب هدف در فهرست کسب و کار خود ایجاد کنید.
- یک یادداشت ایجاد کنید: یک یادداشت برای حساب مورد نظر در پوشه شرکت خود ایجاد کنید.
- مشخصات شرکت را مشاهده کنید: مشاهده ثبت شرکت (در یک برگه جدید باز می شود).
- نمای کلی حساب باز: اگر Sales Hub Professional یا Enterprise دارید، می توانید این گزینه را برای باز کردن نمای کلی حساب در صفحه سمت راست انتخاب کنید.