این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
آیا تا به حال به آن فکر کرده اید آگهی در TikTok؟
محبوبیت TikTok در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. اگر بازار هدف شما Gen Z است، TikTok می تواند یک کانال عالی برای برند شما باشد. چه تولید محتوای خود، چه کار با اینفلوئنسرها یا راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی پولی، آن را تجزیه میکنیم. نحوه استفاده از tiktok برای تبلیغ برند یا محصول خود
3 نکته برای ایجاد محتوای ارگانیک TikTok
شاید فکر کنید TikTok شبیه به Reels اینستاگرام است، اما واقعیت این است که اینستاگرام Reels را برای رقابت با TikTok راه اندازی کرد. ایجاد محتوای خود در TikTok راه خوبی برای بیان صدای برند منحصر به فرد شما است. اینجا ما هستند سه نکته بالا برای تبلیغ نام تجاری خود در TikTok با محتوای ارگانیک:
-
تحقیق خود را انجام دهید: ضروری است که شما و تیمتان مدتی را برای آشنایی با این پلتفرم صرف کنید. TikTok یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار سرگرم کننده و غیررسمی است. توصیه می کنیم در مورد اینکه چگونه می توانید نام تجاری خود را در این نوع محتوا بگنجانید و همچنین بهترین زمان برای ارسال پست برای دستیابی به مخاطبان هدف خود، تحقیق کنید و فکر کنید.
-
محتوای سرگرم کننده ایجاد کنید: یکی از کلیدهای TikTok خودانگیختگی است، بنابراین نیازی به ایجاد ویدیوهای فانتزی ندارید. به برندهایی مانند Ryanair، Gymshark و Zara توجه کنید که همگی خلاقانه از TikTok استفاده می کنند.
-
چالش با هشتگ مارک دار: چالش های هشتگ مارک دار مبتنی بر تشویق کاربران TikTok برای ایجاد یا بازآفرینی محتوا با استفاده از هشتگ مارک شما است. به عنوان مثال، Chipotle با هشتگ #GuacDance برای تبلیغ “روز guacamole” موفقیت زیادی کسب کرده است.
-
معیارهای مهم TikTok را رصد کنید: برای درک عملکرد کمپین های خود، باید بدانید که برای بهینه سازی عملکرد خود به چه معیارهایی توجه کنید.
یک کمپین تأثیرگذار در TikTok راه اندازی کنید
از آنجایی که Gen Z هر چیزی را که شبیه تبلیغات سنتی باشد رد می کند، کار با اینفلوئنسرهای TikTok می تواند به شما در ارتباط با این مخاطبان کمک کند.
تبلیغ برند شما برای اینفلوئنسرها به یافتن کسانی بستگی دارد که مخاطبان آنها با شما مطابقت دارند مخاطب هدف. تعدادی ابزار آنلاین وجود دارد که می توانید برای جستجوی TikTok bios، نام تجاری و موارد دیگر استفاده کنید.
5 نوع تبلیغات TikTok
TikTok قبلاً TikTok برای تجارت را ارائه می دهد که منحصراً برای تبلیغ کنندگان ایجاد شده است. برندهایی که به دنبال استفاده از TikTok برای تجارت هستند، پنج گزینه مختلف برای تبلیغات دارند:
-
محتوای قدرت بومی: این قالب، قالب استاندارد تبلیغات Tiktok است. این شبیه به تبلیغات استوری اینستاگرام و اسنپ چت است و از چندین هدف مانند کلیک روی یک صفحه وب یا دانلود برنامه پشتیبانی می کند.
-
نمای بالا: این تبلیغات در بالای صفحات For You کاربران ظاهر می شود، بنابراین به محض باز کردن برنامه، آنها را مشاهده می کنند. تبلیغات Topview بهترین گزینه برای آگاهی از برند هستند زیرا برای دسترسی گسترده و تعداد بازدید زیاد طراحی شده اند.
-
تصاحب برند: با این فرمت، یک برند کنترل یک حساب TikTok را به مدت یک روز با تصاویر، گیفها و ویدیوها به صفحات فرود تعبیهشده یا چالشهای هشتگ در اختیار میگیرد.
-
چالش های هشتگ: از هشتگ های تبلیغ شده برای ایجاد تعامل بالا استفاده کنید.
-
جلوه های برند: مشابه لنزهای دو بعدی و سه بعدی اسنپ چت، کاربران می توانند آنها را به محتوای خود اضافه کنند.
علاوه بر استفاده از TikTok برای افزایش آگاهی از برند خود، میتوانید با گزینههای هدفیابی دقیق آن به مخاطبان دقیقی که به دنبال آن هستید نیز دسترسی پیدا کنید.
امیدواریم این نکات الهام بخش شما برای تبلیغ در TikTok باشد. به ما اجازه بدهید از تفکرات شما در نقطه نظرات آگاه شویم!