• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه از TikTok برای تبلیغ برند خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 6, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا تا به حال به آن فکر کرده اید آگهی در TikTok؟

محبوبیت TikTok در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. اگر بازار هدف شما Gen Z است، TikTok می تواند یک کانال عالی برای برند شما باشد. چه تولید محتوای خود، چه کار با اینفلوئنسرها یا راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی پولی، آن را تجزیه می‌کنیم. نحوه استفاده از tiktok برای تبلیغ برند یا محصول خود

https://www.youtube.com/watch?v=atmenFprctU

3 نکته برای ایجاد محتوای ارگانیک TikTok

شاید فکر کنید TikTok شبیه به Reels اینستاگرام است، اما واقعیت این است که اینستاگرام Reels را برای رقابت با TikTok راه اندازی کرد. ایجاد محتوای خود در TikTok راه خوبی برای بیان صدای برند منحصر به فرد شما است. اینجا ما هستند سه نکته بالا برای تبلیغ نام تجاری خود در TikTok با محتوای ارگانیک:

  1. تحقیق خود را انجام دهید: ضروری است که شما و تیمتان مدتی را برای آشنایی با این پلتفرم صرف کنید. TikTok یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار سرگرم کننده و غیررسمی است. توصیه می کنیم در مورد اینکه چگونه می توانید نام تجاری خود را در این نوع محتوا بگنجانید و همچنین بهترین زمان برای ارسال پست برای دستیابی به مخاطبان هدف خود، تحقیق کنید و فکر کنید.

  2. محتوای سرگرم کننده ایجاد کنید: یکی از کلیدهای TikTok خودانگیختگی است، بنابراین نیازی به ایجاد ویدیوهای فانتزی ندارید. به برندهایی مانند Ryanair، Gymshark و Zara توجه کنید که همگی خلاقانه از TikTok استفاده می کنند.

  3. چالش با هشتگ مارک دار: چالش های هشتگ مارک دار مبتنی بر تشویق کاربران TikTok برای ایجاد یا بازآفرینی محتوا با استفاده از هشتگ مارک شما است. به عنوان مثال، Chipotle با هشتگ #GuacDance برای تبلیغ “روز guacamole” موفقیت زیادی کسب کرده است.

  4. معیارهای مهم TikTok را رصد کنید: برای درک عملکرد کمپین های خود، باید بدانید که برای بهینه سازی عملکرد خود به چه معیارهایی توجه کنید.

یک کمپین تأثیرگذار در TikTok راه اندازی کنید

از آنجایی که Gen Z هر چیزی را که شبیه تبلیغات سنتی باشد رد می کند، کار با اینفلوئنسرهای TikTok می تواند به شما در ارتباط با این مخاطبان کمک کند.

تبلیغ برند شما برای اینفلوئنسرها به یافتن کسانی بستگی دارد که مخاطبان آنها با شما مطابقت دارند مخاطب هدف. تعدادی ابزار آنلاین وجود دارد که می توانید برای جستجوی TikTok bios، نام تجاری و موارد دیگر استفاده کنید.

5 نوع تبلیغات TikTok

TikTok قبلاً TikTok برای تجارت را ارائه می دهد که منحصراً برای تبلیغ کنندگان ایجاد شده است. برندهایی که به دنبال استفاده از TikTok برای تجارت هستند، پنج گزینه مختلف برای تبلیغات دارند:

  1. محتوای قدرت بومی: این قالب، قالب استاندارد تبلیغات Tiktok است. این شبیه به تبلیغات استوری اینستاگرام و اسنپ چت است و از چندین هدف مانند کلیک روی یک صفحه وب یا دانلود برنامه پشتیبانی می کند.

  2. نمای بالا: این تبلیغات در بالای صفحات For You کاربران ظاهر می شود، بنابراین به محض باز کردن برنامه، آنها را مشاهده می کنند. تبلیغات Topview بهترین گزینه برای آگاهی از برند هستند زیرا برای دسترسی گسترده و تعداد بازدید زیاد طراحی شده اند.

  3. تصاحب برند: با این فرمت، یک برند کنترل یک حساب TikTok را به مدت یک روز با تصاویر، گیف‌ها و ویدیوها به صفحات فرود تعبیه‌شده یا چالش‌های هشتگ در اختیار می‌گیرد.

  4. چالش های هشتگ: از هشتگ های تبلیغ شده برای ایجاد تعامل بالا استفاده کنید.

  5. جلوه های برند: مشابه لنزهای دو بعدی و سه بعدی اسنپ چت، کاربران می توانند آنها را به محتوای خود اضافه کنند.

علاوه بر استفاده از TikTok برای افزایش آگاهی از برند خود، می‌توانید با گزینه‌های هدف‌یابی دقیق آن به مخاطبان دقیقی که به دنبال آن هستید نیز دسترسی پیدا کنید.

امیدواریم این نکات الهام بخش شما برای تبلیغ در TikTok باشد. به ما اجازه بدهید از تفکرات شما در نقطه نظرات آگاه شویم!

دوره رایگان TikTok برای تجارت



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
ارزش پیشنهادی: تعریف و مثال

ارزش پیشنهادی: تعریف و مثال -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

instagram logo with blurred phone background

اینستاگرام NFT ها را به بیش از 100 کشور گسترش می دهد -پنل اینستاگرام

مرداد 17, 1401
چگونه از بازاریابی اینستاگرام برای افزایش فروش استفاده کنیم؟  - ماک تک بلاگ

چگونه از بازاریابی اینستاگرام برای افزایش فروش استفاده کنیم؟ – ماک تک بلاگ -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.