• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نحوه افزایش دسترسی و تعامل ارگانیک در اینستاگرام | تبلیغات آرونسون -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 27, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

گوشی هوشمند با لوگوی اینستاگرام.

اینستاگرام با چیدمان بصری غنی و رابط کاربری جالب و بصری خود، این پتانسیل را دارد که پلتفرم رویایی یک بازاریاب دیجیتال باشد. یکی از اجزای کلیدی موفقیت در اینستاگرام، دسترسی و تعامل ارگانیک است. برای یادگیری نحوه بهینه سازی پست های اینستاگرام برای حداکثر رشد ارگانیک به ادامه مطلب بروید.

برنامه ریزی فید اینستاگرام

اولین و مهمترین قدم برای داشتن یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام، ایجاد اهداف است. آیا می خواهید مخاطب را سرگرم کنید یا الهام بخشید؟ آیا می خواهید محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید؟ یک برنامه حساب طراحی کنید که مشخص کند کدام نوع پست ها با اهداف حساب شما مطابقت دارند. اگر می‌خواهید الهام‌بخش مردم باشید، ممکن است تصاویر متنی الهام‌بخش چشم‌گیر، هسته اصلی فید اکانت اینستاگرام شما باشد. اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات را تبلیغ کنید، باید فید اینستاگرام خود را با پست‌هایی پر کنید که مزایای این محصولات یا خدمات را نشان می‌دهند. برای مثال، اگر می‌خواهید فروشگاه اینترنتی گیاهان ساکولنت خود را تبلیغ کنید، پست‌هایی را با تصاویری از ساکولنت‌های مختلف در فروشگاه خود به اشتراک بگذارید.

هنگام برنامه‌ریزی حساب اینستاگرام خود، از خود بپرسید: «پست‌های من چه چیزی می‌توانند ارائه دهند؟» اگر پست‌های شما در ازای آن چیز ارزشمندی ارائه دهد، چه دانش، انگیزه، دیدگاه منحصربه‌فرد، یا دسترسی به چیزی که اکثر مردم خودشان آن را تجربه نمی‌کنند یا نمی‌توانند تجربه کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم با حساب شما درگیر شوند. با بازگشت به مثال فروشگاه ساکولنت، بخش بزرگی از پست های شما می تواند حاوی اطلاعاتی در مورد نحوه مراقبت از ساکولنت ها یا حقایق مختلف در مورد زیستگاه های بومی آنها باشد. این پست های آموزنده چیزی را به مخاطبان شما ارائه می دهد، که به نوبه خود احتمال بیشتری دارد که با حساب اینستاگرام شما درگیر شوند و از فروشگاه شما بازدید کنند.

مهم نیست که چه نوع پست هایی را به اشتراک می گذارید، هدف آن این است که فید کلی اینستاگرام خود را منسجم نگه دارید، با همان ظاهر و احساس در سراسر. فالوورهای شما باید بتوانند در یک نگاه تشخیص دهند که پست های شما از کدام حساب می آیند.
با در نظر گرفتن بازدیدکنندگان فروشگاه، ایجاد یک بیو کامل اینستاگرام نیز حیاتی است. اگر پست‌های شما افراد را به دست می‌آورد و آنها را مورد توجه قرار می‌دهد، با این حال وقتی آنها برای بررسی بیوگرافی شما به حساب اینستاگرام شما کلیک می‌کنند، با یک بیوگرافی خالی یا حداقل بدون لینک وب‌سایت مواجه می‌شوند، در این صورت خطر از دست دادن این افراد به عنوان فالوور و مشتریان بالقوه را دارید. یک تشک خوش آمدگویی دیجیتالی بچینید! اکانت اینستاگرام خود را در یک توضیح مختصر خلاصه کنید، یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید (استفاده کنید لینک تری برای چندین پیوند)، و یک مکان اضافه کنید. تصویر پروفایل را فراموش نکنید! یک لوگو از وب سایت خود بگیرید یا یک لوگو جدید ایجاد کنید که حساب اینستاگرام شما را خلاصه می کند.

زمان و نحوه ارسال در اینستاگرام

این برای شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال که به دنبال استفاده از اینستاگرام هستید چه معنایی دارد؟ در گذشته، دسترسی به پست‌ها و تعامل بسیار آسان بود، به خصوص هنگام استفاده از هشتگ. با سرکوب حساب‌های اسپم، مشخص شد که برخی از آن لایک‌ها و کامنت‌های مورد علاقه از ربات‌های اسپم بوده و در نتیجه بی‌معنی هستند. اگر لایک و تعامل به عنوان اعداد خام چیزی است که به دنبال آن هستید، پس این خبر ناامیدکننده است. اما اگر تعامل با فالوورهای واقعی را ترجیح می دهید، این خبر عالی است!

صبح زود زمان ایده آل برای پست های اینستاگرام است. پس از مدتی که پست گذاشتید، تجزیه و تحلیل اکانت اینستاگرام خود را بررسی کنید. ابتدا باید حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید تا به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید. تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد به اطلاعات ارزشمندی درباره فالوورهای خود دسترسی داشته باشید، مانند زمانی که آنها بیشتر فعال هستند، از جمله روزهای هفته و زمان. زمان‌های اوج فعالیت را یادداشت کنید و پست‌های خود را برای مدت کوتاهی قبل از این زمان‌ها برنامه‌ریزی کنید تا بیشترین دیده شدن را داشته باشید.

گوشی هوشمندی که تجزیه و تحلیل اینستاگرام را نشان می دهد.

قبل از سال 2016، فیدهای اینستاگرام به ترتیب زمانی بودند. در سال 2016، الگوریتم‌های اینستاگرام تغییر کرد تا پست‌های خانواده و دوستان را در درجه اول و پست‌های بازاریابان را در رتبه آخر قرار دهد. این باعث شد که پست‌ها در فیدهای اینستاگرام نامرتب ظاهر شوند و پست‌های چند روزه دوستان در بالای فیدها نشان داده شوند. در اوایل سال ۲۰۱۸، الگوریتم‌های اینستاگرام به نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی بازگشتند. با این حال، با فید زمانی جدید و قدیمی، جارو و خاک انداز اینستاگرام بیرون آمد. در زمستان 2019 و 2019، اینستاگرام برنامه‌های فالوور شخص ثالث را سرکوب کرد و در تابستان 2019، این پلتفرم شروع به حذف و خاموش کردن ربات‌های اسپم کرد. این منجر به یک تجربه کاربرپسندتر و تمیزتر و همچنین کاهش چشمگیر تعامل در حساب های عمومی اینستاگرام شد.

دفعات ارسال را آزمایش کنید – آیا به نظر می رسد پست های روزانه بهتر از پست های یک روزه هستند؟ چند پست در روز چطور؟ مانند هر آزمایش دیگری، به هر تغییر در فرکانس ارسال یک مقدار زمان مشخص بدهید. به عنوان مثال، یک ماه، قبل از بازگشت به دفعات پست معمول خود. به یاد داشته باشید که پست کردن مداوم توسط الگوریتم اینستاگرام پاداش می گیرد و در طول زمان منجر به افزایش دسترسی و تعامل می شود.

به انتهای هر پست اینستاگرام هشتگ اضافه کنید یا یک نظر با تمام هشتگ های آن پست اضافه کنید. با اعداد هشتگ آزمایش کنید. اینستاگرام حداکثر 30 هشتگ را مجاز می‌کند، اما استفاده از حداکثر مقدار برای هر پست ممکن است اسپم به نظر برسد، مگر اینکه آنها را به یک نظر اضافه کنید. سعی کنید از هشتگ های محبوب یا ساده خودداری کنید وگرنه پست های شما در بین دریایی از 500000 نفر دیگر هر روز گم می شود. اکانت های اینستاگرام مشابه اکانت های شما را بررسی کنید و ببینید از چه هشتگ هایی استفاده می کنند و آن هایی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با ایجاد هشتگ های خود آزمایش کنید. هشتگ ها را مرتباً تغییر دهید و همیشه مطمئن شوید که با پستی که به آن پیوست شده اند مرتبط هستند. به عنوان مثال، اگر پستی در مورد ساکولنت های یشم ایجاد می کنید، از استفاده از هشتگ های مربوط به گیاهان آلوئه خودداری کنید.

با فالوورها و اکانت های مرتبط درگیر شوید

هنگامی که مردم با شما درگیر هستند، دوباره تعامل کنید! هنگامی که نظرات خود را در مورد پست های خود دریافت می کنید، نظرات را لایک کنید و به موقع به آنها پاسخ دهید. هنگام پاسخ دادن به نظرات، رفتاری گرم و دوستانه داشته باشید و از استفاده از طنز یا ایموجی های مرتبط نترسید. نظرات منفی ممکن است اتفاق بیفتد، و بهترین پاسخ یک پاسخ ساده است: “از شما سپاسگزارم که نظر خود را به اشتراک بگذارید.” اگر نظر منفی مربوط به مشکلی با محصول یا خدمات شما باشد، پس باید خدمات مشتری خوب را تمرین کنید و برای حل فوری مشکلات مشتری تلاش کنید.

اکانت های اینستاگرام مرتبط با اکانت خود را دنبال کنید و به طور منظم با آن ها تعامل داشته باشید. نظراتی که روی پست‌های حساب‌های مرتبط گذاشته می‌شود، به دنبال‌کنندگان آن حساب‌ها هشدار می‌دهد که به حساب شما وارد می‌شوند و منجر به افزایش دسترسی، تعامل و احتمالاً فالوورهای حساب شما می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که همه نظرات شما واقعی هستند – از کپی و چسباندن همان نظر در چندین پست خودداری کنید. مردم متوجه خواهند شد!

استوری های اینستاگرام فالوورهای مرتبط را با افکار و نظرات مثبت به اشتراک بگذارید. از طریق ویژگی ذکر استوری، می‌توانید ذکرهای حساب خود را در استوری‌های عمومی دنبال کنید و به نوبه خود، این داستان‌ها را با نظرات، ایموجی‌ها و GIF‌های خود در استوری‌های حساب خود به اشتراک بگذارید. ویژگی ذکر داستان اجازه می دهد تا یک تجربه تعاملی سرگرم کننده و لایه ای برای چندین حساب و دنبال کنندگان ترکیبی آنها داشته باشید.

هر حساب اینستاگرام به اندازه فردی که پشت آن قرار دارد منحصر به فرد است، و آنچه برای یک حساب کار می کند ممکن است لزوماً برای دیگری کارایی نداشته باشد. با در نظر گرفتن این دستورالعمل‌ها، می‌توانید تجربه یکپارچه بازاریابی اینستاگرامی را تجربه کرده و ایجاد کنید که منجر به رشد بلندمدت در دسترسی ارگانیک و تعامل برای حساب اینستاگرام شما می‌شود.

آیا به دنبال آژانسی برای استراتژی و مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود هستید؟ امروز با Aronson Advertising تماس بگیرید تا بدانید که چگونه شرکت ما می تواند کسب و کار شما را در رسانه های اجتماعی متمایز کند! ما را دنبال در فیس بوک، اینستاگرام @AronsonAdvertising، و توییتر @AronsonAds برای نکات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
15 راه برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2022

15 راه برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2022 -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

به نظر می رسد اینستاگرام به طور کامل از اهمیت دادن به کاربران خود دست کشیده است

به نظر می رسد اینستاگرام به طور کامل از اهمیت دادن به کاربران خود دست کشیده است -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

چگونه اینفلوئنسرهای نانو اینستاگرام با کمتر از 10000 فالوور درآمد کسب می کنند -پنل اینستاگرام

خرداد 4, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 7, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 31, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.