• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بازاریابی ورودی: انواع فرم‌های تولید سرنخ برای صفحات وب شما -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 16, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

در هر استراتژی بازاریابی درونگرا باید فرم هایی وجود داشته باشد زیرا منبع اطلاعاتی بسیار ارزشمندی هستند. البته بسته به داده هایی که می خواهید از بازدیدکنندگان خود دریافت کنید و اهدافی که به دنبال دستیابی به آنها هستید، انواع مختلفی از فرم ها وجود دارد.

با انواع مختلف آشنا شوید فرم های تولید سرب که می توانید در وب سایت خود قرار دهید!

انواع فرم های بازاریابی ورودی برای صفحات وب شما

انواع فرم ها برای وب سایت شما

اگرچه همه آنها به یک هدف عمل نمی کنند، انواع مختلفی از فرم ها را می توان در یک صفحه وب یافت.

فرم تماس

فرم های تماس به کاربران این امکان را می دهد که برای پاسخ به هر گونه سوال یا نگرانی با برند تماس بگیرند. به طور معمول، در این نوع فرم، از کاربر خواسته می شود تا علاوه بر سوال یا پیشنهاد، نام کامل، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کند.

همچنین می‌توانید فهرست‌های کشویی را با دلایل از پیش تعریف‌شده برای تماس با برند اضافه کنید.

فرم های تولید سرب

هدف از فرم تولید سرنخ، به دست آوردن داده هایی در مورد کاربران علاقه مند به برند شما یا محصولات و خدمات آن است. سپس می توانید از داده ها برای ارسال اطلاعات، از جمله اخبار، تبلیغات و پیشنهادات برای آنها استفاده کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

این نوع فرم علاوه بر اطلاعات شخصی مانند نام و ایمیل، نام کاربری و رمز عبور را نیز می خواهد.

سفارش خرید

هنگامی که کاربر سفارشی را ارسال می کند، فرم سفارش ظاهر می شود. این فرمی است که اطلاعات شخصی بیشتری مانند آدرس تحویل، جزئیات بانک یا پرداخت، اطلاعات صورتحساب و غیره را می‌خواهد.

با توجه به پیچیدگی این نوع فرم ها، باید در چند مرحله تکمیل شوند.

فرم ثبت نام

فرم ثبت نام برای شناسایی همه کاربران ناشناس که به یک وب سایت دسترسی دارند استفاده می شود. کاربر زمانی که قصد خرید دارد تصمیم می گیرد این فرم را پر کند. برای مثال، در مورد بازار، کاربر باید هم برای خرید و هم برای فروش از طریق آن ثبت نام کند.

تحقیق و بررسی

یک نظرسنجی برای اطلاع از تجربه مشتری استفاده می شود. این می‌تواند ناشناس باشد و می‌تواند شامل سوالاتی باشد که به برند کمک می‌کند تا بفهمد فرآیند خرید چگونه بوده، تجربه محصول چگونه است و هر چیزی پس از فروش است.

این نوع فرم برای دانستن اینکه چه چیزی می تواند از نظر مشتری بهبود یابد بسیار مفید است. پرسیدن نظر مشتریان باعث می شود احساس کنند به آنها گوش داده شده است.

فرم انتقادات و پیشنهادات

فرم بازخورد به کاربر اجازه می دهد تا با تیم فنی یا خود شرکت تماس بگیرد تا مشکل را حل کند. برخلاف فرم تماس، هدف این فرم حل مشکلات است.

می توان آن را با ابزارهای دیگر ادغام کرد تا ارتباط بین شرکت و کاربر کارآمدتر شود، مانند WhatsApp.

فرم دمو

فرم دمو در شرکت های فناوری بسیار رایج است، اگرچه می توان آن را در بخش های دیگر نیز اعمال کرد. برای درخواست نمایش محصول استفاده می شود. کاربر با درخواست این دمو، می‌تواند از ابتدا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول آشنا شود تا تصمیم بگیرد آن را بخرد یا خیر.

این نوع فرم کمی طولانی تر از فرم های سنتی است.

بهترین روش ها برای یک فرم

اینکه کاربر تصمیم به پر کردن یک فرم بگیرد یا نه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه آیا از نظر بصری جذاب است و پر کردن آن آسان است. علاوه بر این، باید تا حد امکان کوتاه باشد، بنابراین باید با تفکر دقیق در مورد اینکه کسب و کار واقعا به چه داده هایی نیاز دارد، طراحی شود.

اگرچه فضای زیادی را اشغال می‌کنند، اما نمایش خط‌مشی‌های حفظ حریم خصوصی و داده‌ها ضروری است، زیرا کاربر در حال وارد کردن اطلاعات حساس به خصوص هنگام خرید است.

اهمیت فرم های صفحه وب در بازاریابی ورودی

فرم های وب به بخش بسیار مهمی از استراتژی های بازاریابی ورودی تبدیل شده اند زیرا سریع ترین و کارآمدترین راه برای به دست آوردن و مدیریت اطلاعات و داده های کاربر هستند.

فرم ها همچنین به ایجاد اعتماد با کاربر و تصویر حرفه ای تر از نام تجاری در ذهن کاربر کمک می کنند.

در نتیجه، فرم‌های موجود در یک وب‌سایت، هم برای کاربر برای انجام برخی اقدامات و هم برای کسب اطلاعاتی که شرکت به بهبود و رشد آن کمک می‌کند، ضروری است. با این حال، آنها فقط زمانی مفید هستند که سؤالات درست پرسیده شود و به روشی بصری جذاب ارائه شود.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Instagram Marketing Tips for small business

10+ ایده آسان بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک در سال 2022 -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
نحوه استفاده از ویدیوی بومی در FB، LinkedIn، Twitter، Instagram

نحوه استفاده از ویدیوی بومی در FB، LinkedIn، Twitter، Instagram -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 16, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.