این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
بهترین راه برای جذب فالوور اینستاگرام برای کسب و کارتان، ارسال محتوای باکیفیت است که مخاطبان شما را جذب کند. این به این معنی است که عکسها و ویدیوهایی را که مردم میخواهند ببینند ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که این پستها شامل برچسبها و پیوندهایی به وبسایت یا وبلاگ شما هستند.
این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید که 8 هک برتر برای رشد اینستاگرام را برجسته می کند
https://www.youtube.com/watch?v=9Z4NeHoDlbc8 هک برتر برای رشد اینستاگرام

شماره 1: شبکه نمایه خود را انتخاب کنید
بهترین راه برای تنظیم شبکه نمایه خود این است که در نظر بگیرید چه نوع محتوایی را می خواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. اگر محصولاتی را می فروشید، شامل تصاویر و توضیحات محصول منطقی است. اگر وبلاگ دارید، در نظر داشته باشید که پیوندهایی به مقالاتی که نوشته اید ارسال کنید. اگر می خواهید مهارت های آشپزی خود را به رخ بکشید، عکس های غذاهای خوشمزه ای را که درست کرده اید، پست کنید. هر چیزی را که برای برجسته کردن انتخاب می کنید، مطمئن شوید که با هویت برند شما مطابقت دارد و از پیام اصلی صفحه شما منحرف نمی شود.
- مجموعه ای از بهترین محتوای خود را در یک مکان واحد برای تبلیغ آنلاین خود تنظیم کنید.
- یک شبکه بصری جذاب ایجاد کنید که بهترین دارایی های شما را برجسته می کند.
- از این ابزار برای برجسته کردن نمونه کارها، وب سایت، صفحات محصول، نمایه های رسانه های اجتماعی و غیره استفاده کنید.
- با برجسته کردن بهترین بخش از خود اعتماد ایجاد کنید. – مجموعه ای از بهترین محتوای خود را در یک مکان واحد برای تبلیغ آنلاین خود تنظیم کنید.
شماره 2: قرقره ها را در ترکیب محتوای خود بگنجانید
بهترین راه برای گنجاندن بازاریابی ویدئویی در استراتژی خود این است که از ابتدا آن را در ترکیب محتوای خود بگنجانید. این ویدیو نه تنها باید برای افزودن پلتفرم دیگری برای تبلیغ محصول شما استفاده شود، بلکه باید محتوای نوشتاری شما را نیز تقویت کند.
- محتوای ویدیویی سئو را بهبود می بخشد.
- اشتراکگذاری ویدیوها در شبکههای اجتماعی آسان است.
- ویدئوها مشتریان را حفظ می کنند. – محتوای ویدیویی تعامل را افزایش می دهد.
- ویدیوها نرخ تبدیل را بهبود می بخشند.
شماره 3: از برنامه وفاداری خود فالوور دریافت کنید
اگر برنامه وفاداری دارید، باید مشتریان خود را درگیر نگه دارید تا بارها و بارها برگردند. این می تواند به معنای ارائه تخفیف یا رایگان باشد، اما همچنین می تواند به معنای ارسال محتوای انحصاری برای آنها باشد یا به آنها اطلاع دهید که چه محصولاتی به زودی عرضه می شوند.
- برای مشتریان خود پیشنهادات و تبلیغات منحصر به فرد را از طریق ایمیل ارسال کنید.
- برای مشتریان وفادار جوایز انحصاری ارائه دهید.
- ایجاد حس جامعه و ایجاد وفاداری به برند. – با تبلیغ محصول یا خدمات خود فالوور به دست آورید.
- با پاداش دادن به مشتریان وفادار، خریدهای تکراری را تشویق کنید.
شماره 4: وارد حساب های ویژه شوید
حسابهای ویژگی در میان اینفلوئنسرها محبوب هستند زیرا فرصتهای تعامل و قرار گرفتن رایگان را ارائه میدهند. آنها اغلب دنبال کنندگان زیادی دارند اما ممکن است همیشه در رسانه های اجتماعی فعال نباشند. اگر می خواهید برجسته شوید، ابتدا باید با آنها رابطه برقرار کنید. با به اشتراک گذاری محتوای آنها و تگ کردن آنها در آن شروع کنید. به محض اینکه متوجه شما شوند، ممکن است از شما بخواهند که در ازای آن برخی از موارد خود را به اشتراک بگذارید.
- قرار گرفتن در معرض رایگان – پست های شما در بالای صفحه برای افراد علاقه مند به موضوع ظاهر می شود.
- تعامل – اینفلوئنسرها عاشق تعامل با پیروان خود هستند.
- دسترسی به رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید.
- ایجاد روابط با اینفلوئنسرها
شماره 5: شرح پست شما برای جستجو
بهترین راه برای بهینهسازی زیرنویسهای پست برای جستجو، نوشتن آنها به صورت طبیعی است. از استفاده از کلمات کلیدی مانند «اینجا کلیک کنید» یا «اکنون خرید کنید» خودداری کنید زیرا ارزش واقعی به پست شما اضافه نمی کنند. در عوض، روی نوشتن شرحهای توصیفی با نام و برند محصول خود تمرکز کنید.
- وقتی کسی نام شرکت شما را جستجو می کند، عنوان شما در بالای نتایج ظاهر می شود.
- هنگامی که شخصی محتوای شما را به اشتراک می گذارد، عنوان شما در رسانه های اجتماعی نمایش داده می شود.
- هنگامی که مردم محصولات شما را جستجو می کنند، عنوان شما در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) ظاهر می شود.
- زیرنویس شما به Google کمک میکند تا بفهمد پست شما در مورد چیست. – CTR را تا 40 درصد افزایش دهید.

شماره 6: میزبان هدیه اینستاگرام
اگر میخواهید یک هدیه اینستاگرامی میزبانی کنید، اگر قبلاً تجربه انجام این کار را داشته باشید، به شما کمک میکند. به عنوان مثال، اگر قبلاً یک مسابقه را میزبانی کرده اید، باید بتوانید به سرعت فرآیند خود را با عکس هایی از برند خود تطبیق دهید.
- به راحتی پست ها را در چندین پلتفرم به اشتراک بگذارید.
- با ارائه محصولات رایگان، آگاهی از برند خود را افزایش دهید.
- فالوورهای جدید به دست آورید و تعامل را افزایش دهید.
- با تشویق مشتریان به اشتراک گذاری محصول خود، فروش را افزایش دهید.
شماره 7: چالش اینستاگرام ایجاد کنید
این چالش یک راه فوقالعاده برای درگیر نگهداشتن دنبالکنندگان است، به آنها چیزی برای تلاش و انگیزه دادن به آنها برای اشتراکگذاری محتوای شما میدهد.
- با انگیزه دادن به مخاطبان خود برای اقدام، تعامل خود را افزایش دهید
- تعامل بین جامعه و برند خود را تشویق کنید
- به طور ارگانیک به بازار هدف خود برسید
- رقابتی بین خود و سایر اینفلوئنسرها ایجاد کنید.
برای ایجاد چالش، به صفحه کاوش اینستاگرام بروید، «Explore» را از نوار منوی بالا انتخاب کنید و هشتگ #createinstagramchallenge را جستجو کنید.
شماره 8: کلمات کلیدی را به فیلد نام بیو خود اضافه کنید
فیلد نام جایی است که نام کاربری خود را وارد میکنید، بنابراین باید شامل تمام اطلاعات حیاتی باشد که افراد ممکن است بخواهند درباره شما بدانند. برای مثال، اگر پزشک متخصص در درمان دیابت هستید، «دیابت» را به نام خود اضافه کنید. اگر وکیل هستید، «وکیل» را اضافه کنید. هر گونه مهارت یا صلاحیت استثنایی که به کسب و کار شما مربوط می شود را بگنجانید.
- کلمات کلیدی را به فیلد نام بیو خود اضافه کنید، تا افراد با جستجوی گوگل شما را به راحتی پیدا کنند.
- افزایش بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) – کلمات کلیدی را به بیوگرافی خود اضافه کنید تا به گوگل کمک کنید زمانی که شخصی شما را با استفاده از کلمات کلیدی شما جستجو می کند، شما را پیدا کند.
- موتورهای جستجو رتبه سایت شما را بالاتر می برند و بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما می آورند.
- هنگامی که بازدیدکنندگان دقیقاً آن کلمات کلیدی را جستجو می کنند، سایت شما را در فهرست عبارات جستجوی مرتبط مشاهده می کنند.
شماره 9: فراخوان برای اقدام
بهترین راه برای بازگرداندن ترافیک به وب سایت شما از طریق تماس برای اقدام (CTA) است. CTA هر دکمه، پیوند یا گرافیکی است که کسی را تشویق می کند که عمل کند. به عنوان مثال، اگر من بخواهم برای یک دوره آزمایشی رایگان محصول شما ثبت نام کنم، ممکن است روی “اکنون شروع کنید!” کلیک کنم. دکمه.
- نرخ تبدیل را 20 تا 50 درصد افزایش دهید.
- 25٪ – 30٪ از بازدیدکنندگان را به سرنخ یا مشتری تبدیل کنید.
- افزایش 40 درصدی مشترکین ایمیل
- سهمهای اجتماعی را 100% افزایش دهید.
شماره 10: از طریق فالو کردن لایک و کامنت با کاربران در ارتباط باشید
برای رشد برند خود، ابتدا باید با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. بهترین راه برای انجام این کار، تعامل با آنهاست. این یعنی لایک کردن و کامنت گذاشتن روی عکس ها و استوری ها و پاسخ دادن به پیام هایشان. ممکن است تلاش زیادی به نظر برسد، اما اگر می خواهید مشتریان جدیدی به دست آورید، ارزشش را دارد.
- اعتبار و اعتماد آنی به دست آورید.
- تعامل با کاربران را از طریق لایک و کامنت افزایش دهید.
- افراد علاقه مند به محصولات و خدمات خود را پیدا کنید.
- بینش ارزشمندی در مورد رفتار کاربر به دست آورید
شماره 11: ویژگی های تعاملی استوری های اینستاگرام را کاوش کنید
آخرین آپدیت استوری اینستاگرام سال گذشته منتشر شد. این به شما امکان می دهد فیلترها، برچسب ها، پوشش های متنی و شکلک ها را به داستان های خود اضافه کنید و به اشتراک گذاری لحظات سرگرم کننده از روزتان را آسان تر می کند. اما اگر میخواهید از تمام ویژگیهای جدید استفاده کنید، باید به آخرین نسخه اینستاگرام در iOS یا اندروید ارتقا دهید.
- ایجاد داستان های سرگرم کننده با استفاده از ویژگی های تعاملی جدید آسان تر از همیشه.
- از افکت های مختلف برای تبدیل داستان خود به چیزی کاملاً منحصر به فرد استفاده کنید.
- تم های داستانی خود را ایجاد کنید.
- موسیقی را به داستان های خود اضافه کنید، سپس آن را بعداً پخش کنید.



#12: از ویژگی Live Video استفاده کنید
اگر به دنبال افزایش مخاطبان اینستاگرام خود هستید، یکی از راههای فوقالعاده برای انجام این کار استفاده از ویژگی ویدیوی زنده این پلتفرم است. وقتی در اینستاگرام لایو میشوید، فالوورهای شما اعلانی دریافت میکنند که در حال پخش آن هستید. این یک راه فوق العاده برای تعامل با مخاطبان خود در زمان واقعی است و به آنها نگاهی از پشت صحنه به زندگی یا تجارت خود می دهید. به علاوه، ویدئوهای زنده نسبت به پستهای معمولی تعامل بیشتری دارند، بنابراین با این روش مطمئناً به افراد جدیدی دسترسی خواهید داشت.
- با دسترسی به افراد جدید از طریق لایو اینستاگرام، مخاطبان خود را افزایش دهید.
- فالوورهای خود را در زمان واقعی درگیر کنید.
- در زمان واقعی با فالوورهای خود درگیر شوید.
- دنبال کنندگان خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید.
شماره 13: برای نشان تأیید درخواست دهید
نشان تأیید به مشاغل تأیید شده و افرادی که معیارهای خاصی را دارند اعطا می شود. آنها در کنار نمایه ها در نتایج جستجو ظاهر می شوند که برای ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مشتریان بالقوه ضروری است.
- افرادی که شما را پیدا می کنند می دانند که شما یک تجارت واقعی هستید.
- از طریق افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند، سرنخ دریافت کنید.
- شروع به دریافت نظرات کنید تا اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید.
- افراد ممکن است فهرست شما را در جستجوهای محلی ببینند.
شماره 14: کاربران مربوطه را تگ کنید
بهترین راه برای یافتن افراد مرتبط برای دنبال کردن در اینستاگرام، جستجوی آنها بر اساس هشتگ هایی است که پست می کنند. برای مثال، اگر میخواهید ببینید که اینستاگرامیها در مورد فودپورن چه پست میکنند، هر کاربری را که عکسهایی با برچسب فودپورن پست کرده است جستجو کنید.
- کاربرانی که به موضوعات مرتبط با شما علاقه مند هستند را دنبال کنید.
- ببینید سایر کاربران چه چیزی را در پست ها خود را تگ می کنند.
- با جستجوی برچسب ها حساب های مرتبط را پیدا کنید.
- اکانت های جدیدی را برای دنبال کردن پیدا کنید.
شماره 15: میزبانی برای تصاحب حساب اینستاگرام
تصاحب اکانت اینستاگرام زمانی است که یک کاربر اینستاگرام حساب کاربری دیگری را برای یک روز تصاحب کند. این یک راه فوق العاده برای افزایش فالوورها و قرار دادن نام تجاری خود در مقابل مخاطبان جدید است. در اینجا چند نکته برای میزبانی از تصاحب حساب موفق وجود دارد: کاربری با مخاطبان مشابه انتخاب کنید. این به اطمینان از موفقیت آمیز بودن تصاحب و دستیابی به افراد مناسب کمک می کند. محتوای روز را از قبل برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید و اطمینان حاصل کنید که محتوا با برند شما مرتبط است. در طول روز با مخاطبان درگیر باشید. این یک فرصت زیبا برای ارتباط است.
• به مخاطب جدیدی دست پیدا کنید
• دنبال کنندگان خود را افزایش دهید
• تعامل را افزایش دهید
• بازخورد ارزشمند دریافت کنید — آگاهی از برند را افزایش دهید
حساب اینستاگرام شما ویترین فروشگاه آنلاین شماست. شما باید سعی کنید تا حد امکان فرصت های بیشتری برای تعامل ایجاد کنید تا دنبال کنندگان شما بخواهند دائماً محتوای به روز شده را کشف کنند. اما اینها تنها چند راه برای جذب فالوورهای بیشتر اینستاگرام به صورت آنلاین هستند. اگر هنوز با حساب خود مشکل دارید و میخواهید فالوورهای بیشتری داشته باشید، همیشه میتوانید به استخدام یک تأثیرگذار برای کمک به تبلیغ برند خود فکر کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرید و ببینید که آیا آنها مایل به همکاری با شما به صورت موردی هستند یا خیر.