این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات است. این شرکت به اندازه شرکت مادرش، فیسبوک، به یک پلتفرم تبلیغاتی بزرگ تبدیل شده است. در واقع، تا سال 2023، این سایت احتمالاً از یک میلیارد کاربر فراتر خواهد رفت. طبق آمار Statista
بهترین شرط شما برای موفقیت اینستاگرام، اشتراک گذاری تصاویر خیره کننده و عکس های با کیفیت است.
یک هشتگ مارک دار یا هدفمند اضافه کنید و در کمترین زمان با مشتریان ایده آل خود ارتباط برقرار خواهید کرد.
اگر می خواهید دسترسی خود را حتی بیشتر کنید، تبلیغات اینستاگرام راهی برای رفتن است.
اگر کاملاً مطمئن نیستید که چگونه از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید یا نگران هزینه آنها هستید، در ادامه مطلب بخوانید تا بدانید چگونه می توانید با هر بودجه ای تبلیغات موثر اینستاگرام را اجرا کنید.
چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
اینستاگرام در حال رشد است و به سرعت در حال رشد است.
بیش از وجود دارد 200 میلیون حساب تجاری در اینستاگرام، و به نظر نمی رسد این تعداد به این زودی ها کاهش یابد.
رشد باورنکردنی این پلتفرم همگی دلیل خوبی دارد. بازاریابان می دانند که ارزش آن را دارد: درآمدهای تبلیغاتی اینستاگرام می تواند به آن برسد 18.16 میلیارد دلار تا سال 2021.
اینستاگرام نه تنها به طور قابل توجهی در حال رشد است، بلکه مقداری نقدینگی جدی برای مشاغل به ارمغان می آورد. هزاران برند بزرگ را به خود جذب می کند زیرا ارزش آن را دارد که در آنجا تبلیغ کنید. حتی اگر برندی چند میلیون دلاری نیستید، تبلیغات اینستاگرام همچنان به همان اندازه برای شما مهم است که از آن استفاده کنید (اگر مهمتر نباشد).
به همین دلیل است که هر کسب و کاری باید اینستاگرام را راهی برای تبلیغ برند، خدمات یا محصولات خود در نظر بگیرد:
- هر کسی می تواند در این پلتفرم تبلیغ کند.
- از آنجایی که فیسبوک مالک اینستاگرام است، میتوانید مخاطبان خود را با دادههای فیسبوک هدف قرار دهید.
- مشارکت مخاطب نامحدود است. کسب و کارها می توانند در قسمت نظرات عکس های خود با کاربران تعامل داشته باشند.
- تبلیغات پست مانند سایر پست های اشتراک گذاری شده در اینستاگرام است که باعث می شود کمتر احساس شود.
- روشهای مختلفی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد، از جمله در استوری، ویدیو، IGTV و تبلیغات خرید.
چه بخواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، کلیکهای بیشتری به وبسایت خود وارد کنید، فروش داشته باشید یا دانلود جدیدترین کتاب الکترونیکی خود را افزایش دهید، اینستاگرام میتواند به شما کمک کند مخاطبان زیادی را جذب کنید.
فرمت های تبلیغات اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام طیف وسیعی از تبلیغات اینستاگرام را به شما ارائه می دهد تا از آنها استفاده کنید و به شما آزادی خلاقانه ای می دهد تا چیزی دیدنی بسازید و به اهداف خود برسید. در اینجا چند گزینه برای بررسی و کمی در مورد چگونگی استفاده موثر از هر یک وجود دارد.
1. تبلیغات عکس
تبلیغات عکس به صورت ارگانیک در فید اینستاگرام شما با پیمایش نشان داده می شود. یک تبلیغ عکس اینستاگرام مانند یک پست از هر یک از حسابهایی است که قبلاً دنبال میکنید، اما شامل یک نماد کوچک «حمایتشده» در گوشه میشود تا به مردم اطلاع دهد که در حال تماشای یک تبلیغ هستند. این تبلیغات شامل یک دکمه تماس برای اقدام در پایین است تا افراد را به یک URL خاص یا حساب اینستاگرام شما سوق دهد.
اگر یک عکس واقعا هیجان انگیز برای به اشتراک گذاشتن پیام خود داشته باشید، این موارد مفید هستند. اینستاگرام توصیه می کند وقتی محصول یا پیام خاصی دارید که میخواهید در مورد آن صحبت کنید، از این نوع استفاده کنید. ساده نگه داشتن آن می تواند به شما کمک کند تا زمانی که مردم در حال پیمایش هستند، متمایز شوید و توجه را به خود جلب کنید.
میتوانید از این قالب برای تبلیغ پستهای قبلی اینستاگرام خود استفاده کنید، بنابراین به دنبال محبوبترین آنها باشید و برای شروع روی «تبلیغ» کلیک کنید.
2. تبلیغات چرخ فلک
تبلیغات اینستاگرام چرخ فلک تبلیغات عکس را به سطح بعدی ببرید. با استفاده از این سبک، می توانید یک سری تا 10 عکس یا ویدیو را در یک تبلیغ ایجاد کنید.
درست مانند تبلیغات عکس، آنها در فید اخبار اینستاگرام وجود دارند، اما هر عکس یا ویدیو می تواند به URL یا مکان دیگری متصل شود.
این به شما امکان می دهد مجموعه یا گروهی از محصولات را به نمایش بگذارید.
اگر مطمئن نیستید که بین تبلیغات عکس و تبلیغات چرخ و فلک یکی را انتخاب کنید، به آنچه میخواهید تبلیغ کنید فکر کنید. در مقابل تمایل به فکر کردن به تبلیغات چرخ و فلک به عنوان راهی برای قرار دادن عکسهای بیشتر در یک آگهی مقاومت کنید. آنها باید با هم عمل کنند و به عنوان یک واحد معنا پیدا کنند.
تبلیغات عکس مانند یک آگهی یک صفحه ای در مجله یا روزنامه است، در حالی که تبلیغات چرخ و فلک مانند لوک بوک یا خود کاتالوگ های کوچک هستند. هنگامی که یک خط محصول جدید یا یک مجموعه فصلی را اعلام می کنید، اینها گزینه بسیار خوبی هستند.
3. تبلیغات ویدیویی
تبلیغات ویدیویی اینستاگرام دقیقاً همانطور که به نظر می رسد هستند. مانند تبلیغات چرخ و فلک و عکس، در فید اینستاگرام ظاهر می شوند. شما می توانید یک آگهی به کوتاهی یک ثانیه یا شصت دقیقه یا هر جایی در این بین ارسال کنید.
وقتی ایجاد می کنید تبلیغات ویدیویی برای اینستاگرام، می خواهید به اهداف خود فکر کنید. ممکن است انتخاب کنید که اطلاعات زیادی را دقیقاً در ویدیو برای سرگرمی یا آموزش ارائه دهید یا می توانید از این تبلیغ به عنوان تیزر استفاده کنید تا مردم را وادار به کلیک کردن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند شما کنید.
باز هم، اینجا جایی است که می خواهید در مورد اینکه کدام یک برای شما در فید خبری بهترین است فکر کنید – عکس ها، فیلم ها یا چرخ فلک. ویدیوها به شما امکان می دهند محتوای پویا تری را به اشتراک بگذارید، اما مردم برای مشاهده همه آن باید از پیمایش خودداری کنند. شما باید توجه آنها را به سرعت و در اوایل ویدیو جلب کنید.
4. خرید اینستاگرام
تبلیغات خرید اینستاگرام یک گزینه تعاملی برای نمایش محصولات شما، چه در فید اینستاگرام و چه در بخش کاوش اینستاگرام است. با تبلیغات خرید اینستاگرام، می توانید لینک های خرید را روی عکس های خود اضافه کنید تا بینندگان کلیک کنند و درباره محصول بیشتر بدانند و حتی مستقیماً از برنامه اینستاگرام خرید کنند.
برای استفاده از این گزینه تبلیغاتی باید یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید. اگر برند شما از ویژگی فروشگاه اینستاگرام استفاده می کند، این گام بعدی هوشمندانه برای اطلاع رسانی به مخاطبان جدید در مورد محصولات شما است.
میتوانید از لایههای مسطح، تصاویر دنیای واقعی یا سایر عکسهای دقیق از محصولات خود استفاده کنید و برچسبهایی ایجاد کنید تا افراد را به جایی که میتوانند مستقیماً آنها را خریداری کنند، راهنمایی کنید. اگر محصولات منحصر به فردی دارید، شاید با تغییرات فصلی یا محلی، این عالی است.
5. پدیدآورندگان
اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی این روزها نقش بزرگی در دنیای بازاریابی محتوا دارند. تبلیغات سازنده برند جزء این بازی هستند. آنها می توانند شامل عکس ها یا ویدیوهایی باشند که یک حساب اینستاگرام به صورت ارگانیک ایجاد می کند و دیگری به عنوان یک تبلیغ به اشتراک می گذارد.
برای تحقق این امر، یک اکانت سازنده اینستاگرام باید به شریک تجاری یا برندی که با آن کار میکند اجازه دهد تا آن پست خاص را به اشتراک بگذارد.
این نوع تبلیغات بر اساس رابطه موجود بین سازندگان و برندها ساخته شده اند. اگر قبلاً با یک اینفلوئنسر کار میکنید، اینها راهی عالی برای به نمایش گذاشتن محتوای ارگانیکی است که با محصولات یا خدمات شما ایجاد کردهاند.
6. قرقره
تبلیغات قرقره اینستاگرام تبلیغات بین ویدیوهای حلقه هستند. آنها از همان فرمت ویدیوهای حلقه اینستاگرام پیروی می کنند و به تبلیغ اجازه می دهند تا مانند بخشی طبیعی از فید ویدیوی حلقه احساس شود. تبلیغات قرقره اینستاگرام می تواند حداکثر 30 ثانیه باشد و به صورت حلقه ای و در یک صفحه عمودی کامل پخش شود. می توانید آنها را به عنوان فرمت TikTok اینستاگرام در نظر بگیرید.
اگر محتوای ویدیویی کوتاه چشم نواز و جذابی دارید که مردم با آن ارتباط برقرار می کنند و به اشتراک می گذارند، ممکن است بخواهید از این قالب تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. ویژگی های لازم برای یک ویدیوی ویروسی را در نظر بگیرید.
7. داستان
بر فراز 500 میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند هر روز، پس چرا با تبلیغات اینستاگرام خود وارد آن نمی شوید؟ درست مانند سایر انواع تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات استوری ها به صورت بومی در محیط استوری قرار می گیرند تا مخاطبان هدف شما محتوا را همانجا ببینند، همانطور که در استوری های اکانت هایی که دنبال می کنند پیمایش می کنند.
برای استفاده حداکثری از این نوع تبلیغات، اینستاگرام توصیه می کند استفاده از محتوای متمرکز بر حرکت، همراه با پیام از قبل، تا به خوبی با ماهیت سریع داستانها مطابقت داشته باشد.
8. IGTV
IGTV یکی از جدیدترین مدل های تبلیغات اینستاگرام در دسترس سازندگان است. این تبلیغات در ابتدای تبلیغاتی که کاربر اینستاگرام روی آنها کلیک می کند پخش می شود، دقیقاً مانند تبلیغات ویدیویی در YouTube یا پلتفرم های ویدیویی دیگر. تبلیغات IGTV می تواند تا 15 ثانیه طول بکشد، بنابراین شما باید از همان توصیه های بالا پیروی کنید و از قبل به پیام خود برسید.
نمونه هایی از تبلیغات عالی اینستاگرام
بیایید نگاهی به نمونههای واقعی تبلیغات اینستاگرامی بیاندازیم.
1. MUD/WTR

MUDWTR کارهای زیادی را با تبلیغات اینستاگرام خود به درستی انجام می دهد. این نمونه ای از آگهی داستانی است که آنها اجرا کردند. محتوا از سوی یک سازنده محتوا در اینستاگرام، از جمله زیرنویس متن در پایین، بسیار ارگانیک به نظر می رسد. آنها همچنین شامل یک سری داستان بودند، نه فقط یک. داستان به شیوه ای روایی تنظیم شده است و از همان ابتدا توجه شما را به خود جلب می کند. علاوه بر این، آنها تبلیغات معمولی عکس و ویدیو را نیز اجرا میکنند، بنابراین وقتی در اینستاگرام در حال حرکت هستید در همه جا نمایش داده میشوند.
2. پشم و

هنگامی که به طور معمولی اینستاگرام را مرور می کنید و یک تبلیغ ویدیویی شما را با یک چالش متوقف می کند. Wool& از تبلیغات اینستاگرام خود برای تبلیغ چالش 100 روزه خود استفاده می کند، جایی که از کاربران دعوت می کند تا محصولات خود را به مدت 100 روز بپوشند و 100 دلار دریافت کنند. این یک چالش ساده است که توجه شما را به خود جلب می کند. فقط یک عکس دیگر از لباس ممکن است نادیده گرفته شود.
3. Nailboo

تصویر شروع فقط شما را به هم می ریزد، اینطور نیست؟ موثر است زیرا تقریباً می توانید آن را احساس کنید. لاک قرمز روی فرش سفید. ایک تبلیغات ویدیویی از آنجا به سرعت، تقریباً دیوانهوار، از طریق اطلاعات مربوط به محصول آنها حرکت میکند و قول میدهد که از این اتفاق جلوگیری کند. این با پویایی یک پلت فرم با حرکت سریع مطابقت دارد و از همان ابتدا به نقطه دردناکی برخورد می کند.
4. دچوکر

نمونه دیگری از تبلیغات اینستاگرام که از همان ابتدا احساسات را تحت تأثیر قرار می دهد، با کمی فاکتور فاحش. گاهی اوقات نمی توانی به دور نگاه کنی. این یکی از گرمای عکس کودک با روایت چیزی که محصولش جلوی آن را می گیرد استفاده می کند. همچنین یک محصول و پیام بسیار ساده، یکی دیگر از ویژگی های مهم است. اگر مردم باید تعجب کنند که شما در مورد چیست، آنها به پیمایش ادامه خواهند داد.
5. اکنون یک کیک بفرستید

از جانب دوربین رک به خنده دارترین ویدیوهای خانگی آمریکا، یک سری طولانی از شواهد سرگرمی وجود دارد که نشان می دهد ما عاشق تماشای یک شوخی خوب هستیم. Send a Cake Now با نشان دادن ویدیوهایی از افرادی که محصول خود را باز می کنند، در این مورد بازی می کند، که باعث راه اندازی سورپرایزهای جشن تولد و جشن می شود. این برای اینستاگرام ایدهآل است، با ویدیوهای خانگی و سریع. قطعاً می خواهید توقف کنید و تماشا کنید که چه کسی بعد از آن غافلگیر می شود.
سوالات متداول تبلیغات اینستاگرام
انتخاب برای اجرای تبلیغات فیس بوک یا اینستاگرام بستگی به بازار هدف شما دارد و اینکه از کدام پلتفرم بیشتر استفاده می کنند. همچنین می توانید روی هر دو پلتفرم اجرا کنید.
می توانید از صفحه تجاری فیس بوک خود برای تنظیم تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید.
تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند افراد بیشتری را در اینستاگرام جذب کنید. اگر یک عکس یا پست ویدیویی محبوب دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که آن را برای مخاطبان بیشتری تبلیغ کنید.
نتیجه گیری تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام می تواند با افزایش تعداد افرادی که یک پست خاص را می بینند یا مخاطبانی را که به طور ارگانیک با پست های خود به آنها دسترسی پیدا می کنید، به شما کمک کند تا بازی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید.
از طریق طیف وسیعی از فرمتهای مختلف عکس و ویدیو، میتوانید یکی را انتخاب کنید که با محتوای شما و مخاطبان هدف شما مطابقت دارد و روایت برند خود را به اشتراک بگذارید.
اگر متوجه شدید که مشتریان شما در اینستاگرام حضور دارند، و ممکن است بخواهید تبلیغات اینستاگرام را بررسی کنید تا پیام را به تعداد بیشتری از آنها برسانید.
بهترین تبلیغ اینستاگرامی که تا به حال دیده اید چیست؟

ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
یک تماس رزرو کنید