• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

برنامه های اینستاگرام و فیس بوک به برابری TikTok نزدیک می شوند | گرایش های دیجیتال -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 12, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

متا ابزارهای جدیدی را برای ویژگی ویدیویی Reels در اینستاگرام و فیس بوک معرفی کرده است که در مقابل TikTok یک یا دو پانچ است. شرکت اعلام کرد ویژگی‌های جدید در روز پنج‌شنبه، گفته می‌شود که این کار را برای سازندگان محتوا که یک یا هر دو پلتفرم را به رقیب غول‌پیکر ویدئویی طولانی‌شان ترجیح می‌دهند، آسان‌تر می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنند.

در اینستاگرام، متا Reels را به 90 ثانیه افزایش داده است و به کاربران زمان بیشتری برای ابراز نظر و تبلیغ برندها و محصولات خود می دهد. Reels علاوه بر زمان اجرا طولانی، استیکرهایی نیز دریافت می کند که زمانی منحصر به استوری اینستاگرام بودند. جدا از شرح‌هایی که در ابتدای ویدیو وجود دارد، کاربران می‌توانند هنگام نمایش چیزهای جدید به بینندگان خود یا مقایسه مدل مو، لباس یا طراحی محصولی که ممکن است بیشتر دوست داشته باشند، از نظرسنجی، استیکر و برچسب‌های اسلایدر شکلک استفاده کنند.

اینستاگرام برای ارتقای سطح TikTok، ویژگی Template را پیاده‌سازی می‌کند که به سازندگان اجازه می‌دهد یک حلقه را بر اساس یک الگوی موجود بازسازی کنند. با فشار دادن دکمه “استفاده از الگو”، آنها می توانند دنباله صدا و کلیپ را از حلقه اصلی بیرون بکشند و آن را با محتوای خود ویرایش کنند. برای اصالت بیشتر، آن‌ها می‌توانند از صدای خود با ویژگی Import Audio استفاده کنند، این ویژگی زمانی مفید است که می‌خواهند درباره رویدادهای جاری نظر بدهند و موسیقی پس‌زمینه‌ای را اضافه کنند که می‌توانند از هر ویدیوی روی رول دوربین خود که حداقل پنج ثانیه طول دارد، بکشند.

در همین حال، کاربران فیس‌بوک اکنون ساخت فیس‌بوک Reels خود را از محدودیت‌های دستگاه‌های Android و iOS خود به دسکتاپ خود خارج می‌کنند، که این امر برنامه‌ریزی پست‌های Reels را آسان‌تر می‌کند. متا همچنین ابزارهای کلیپ ویدیویی را در Creator Studio برای سازندگان عرضه می‌کند تا ویدیوهای طولانی‌تر خود را تا حلقه‌های 60 ثانیه‌ای برش داده و ویرایش کنند. از نظر صوتی، اکنون به کاربران فیس‌بوک Reels اجازه می‌دهد ویدیوهای خود را روایت کنند، صدای متن به گفتار را پیاده‌سازی می‌کند و Sound Sync را راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد کلیپ‌های ویدیویی را با آهنگ‌های مورد علاقه‌شان همگام‌سازی کنند.

ویژگی‌های جدید Reels پس از اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک ارائه می‌شوند و تب Call را به کاربران اضافه می‌کنند تا بتوانند با دوستان و خانواده خود تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند بدون اینکه وارد چت‌هایشان شوند. همانطور که مسنجر بیشتر شبیه واتس اپ می شود، فیس بوک و اینستاگرام نیز اگر از آن سبقت نگیریم، به تیک تاک تبدیل می شوند.

توصیه های سردبیران











منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

گرایش های رسانه های اجتماعی برای موزه ها: نکاتی برای بازاریابی موزه -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Easil Logo

چه چیزی به عنوان تعامل اینستاگرام به حساب می آید؟ [Plus how to ramp yours up!] – راحت -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
بدن ها لغو می شوند.  ممنون، اینستاگرام

بدن ها لغو می شوند. ممنون، اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.