• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اینستاگرام و فیسبوک در هرج و مرج هستند. در اینجا کاری است که متخصصان روابط عمومی باید انجام دهند. – روابط عمومی روزانه -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 12, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

متا – و به همراه آن، پلتفرم‌های قدیمی رسانه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام – در حال شکست هستند.

سود کاهش یافته است. محصولات دیوانه وار در حال تلاش برای چرخش هستند، اینستاگرام به ترکیبی نامقدس از TikTok و Snapchat، فیس بوک به برخی از متاورس آینده واقعیت جایگزین فقط مارک زاکربرگ می تواند ببیند.

صبر کنید، حالا آنها نمی چرخند. در حال حاضر آنها هستند توقف تغییرات در مواجهه با انتقاد. دارند گوش می دهند آنها در حال تجدید نظر هستند.

یک متخصص روابط عمومی چه کاری باید انجام دهد؟ همه ما برای دسترسی مستقیم به مخاطبان خود به این ابزارها وابسته شده ایم. اما هر روز احساس می‌شود که این پلتفرم‌ها به ما می‌گویند که تغییر خواهند کرد – و ما باید با آنها تغییر کنیم.

در اینجا مواردی است که باید در این دوران عدم اطمینان رسانه های اجتماعی در نظر داشته باشید.

رسانه های اجتماعی هرگز هدف نبودند

تنها چیزی که در مورد این پلت فرم های رسانه های اجتماعی مهم است این است که آیا آنها برای شما و مخاطبان شما کار می کنند یا نه. مراقب تجزیه و تحلیل های خود باشید – نه فقط آن هایی که اینستاگرام و فیس بوک ارائه می دهند، بلکه تجزیه و تحلیل های سطح بالاتر و ارزشمندتری که کلید آنها را در دست دارید، مانند ترافیک ارجاع، فروش یا سایر معیارهای مرتبط با تجارت که فراتر از حد لایک ها هستند. و سهام.

اینها دلایل حضور شما در شبکه های اجتماعی است.

به یاد داشته باشید: هدف رسانه های اجتماعی هرگز خوب بودن در رسانه های اجتماعی نیست. باید در رسانه های اجتماعی خوب باشید تا در خدمت اهداف تجاری شما باشند. آنچه فیس‌بوک و اینستاگرام از نظر تعامل ارزش قائل هستند ممکن است چیزهایی نباشد که شما برای شما ارزش قائل هستید.

تا زمانی که تجزیه و تحلیل ها و اهداف شما مرتب است، نگران آنچه شبکه های اجتماعی می خواهند نباشید. به اصطلاح به کاغذ خود نگاه کنید و روی مخاطبان خود تمرکز کنید. همه چیز دیگر سر و صدا است.

تنوع بخشید

اینستاگرام ویدیوهای بیشتری می خواهد. فیس بوک خواهان تکامل فراجهانی است. و آنها از الگوریتم شما برای تشویق شما به خواستن چیزهای مشابه استفاده خواهند کرد. در هر زمان معین، آنها می توانند دسترسی شما را کاهش دهند و از دسترسی شما به طرفداران و دنبال کنندگانی که بیش از یک دهه برای جمع آوری آنها صرف کرده اید، جلوگیری کنند.

این است کسب و کارها را قبلاً کشت. در آینده بیشتر خواهد کشت یادت باشد محور بدبخت به ویدیو?

هرج و مرج در شبکه های اجتماعی یادآور این است که هر پلتفرمی با چنین قدرتی هرگز نباید تنها – یا حتی اصلی – راه شما برای برقراری ارتباط با مخاطبان باشد.

این زمان حیاتی برای تأکید مجدد بر بستر خبرنامه ایمیل شماست. سرمایه گذاری در روزنامه نگاری برندی که مردم می خواهند بخوانند. به دنبال رسانه‌هایی باشید که برای مخاطبانتان مهم هستند و با روزنامه‌نگارانی که می‌توانند داستان شما را تعریف کنند، پیوندهای محکمی ایجاد کنید. برای راه اندازی پادکست یا مجموعه ویدیویی خود.

تمام هدف روابط عمومی این است که داستان سازمان خود را به روشی ارگانیک به اشتراک بگذارید. این معمولاً به معنای تکیه بر دیگران برای انتشار این خبر است. اما هرگز تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. مخصوصاً نه سبدی که قبلاً تخم مرغ خونریزی می کند.

سروصدا ادامه خواهد داشت

در هفته های آینده فقط در مورد جنون رسانه های اجتماعی بیشتر خواهید شنید. رسانه‌های اجتماعی اکنون نزدیک به دو دهه از عمر خود می‌گذرند و دردسرهای رو به رشد چرخه‌ای را که با هر صنعتی همراه است، پشت سر می‌گذارند. TikTok همچنان به مشکلات حفظ حریم خصوصی ادامه خواهد داد. توییتر همه چیز ایلان ماسک خود را در جریان است.

بر روی مخاطبان و اهداف خود تمرکز کنید. در کنار این پلتفرم‌ها، گزینه‌هایی به خود بدهید. و به هر ترفند و اطلاعیه ای دیوانه وار پاسخ ندهید.

هرج و مرج آنها مال شما نیست.

اظهار نظر



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
Qué es DM - Mensaje directo in Instagram, Twitter, Facebook…

Qué es DM - Mensaje directo in Instagram, Twitter, Facebook… -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

13 آمار تبلیغات اینستاگرام که هر کسب و کاری باید در سال 2020 بداند -پنل اینستاگرام

مرداد 12, 1401
instagram business page

8 مرحله برای ایجاد یک صفحه تجاری قاتل در اینستاگرام – Cazbah -پنل اینستاگرام

مرداد 12, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 12, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 12, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 12, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 12, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 12, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.