این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام طول آن را افزایش داده است قرقره ها تا 90 ثانیه، کاربران دارند در شبکه های اجتماعی اعلام کرد.

پیش از این، ویدئوهای کوتاه عمودی تنها تا 60 ثانیه طول می‌کشیدند.

اینستاگرام هنوز اظهارنظر رسمی نکرده است. با این حال، این پلتفرم روشن کرده است که آنها به دنبال بهبود تجربه Reels برای کاربران در سال 2022 هستند. همین ماه گذشته، اینستاگرام این گزینه را معرفی کرد. حلقه‌ها را از نکات برجسته داستان ایجاد کنیدو انتظار می رود به روز رسانی ها ادامه یابد.

طبق گفته اینستاگرام، Reels سریع‌ترین فرمت محتوا در اینستاگرام و فیسبوک است و کاربران در هر دو پلتفرم هزینه می‌کنند. بیش از نیمی از زمان خود تماشای فیلم ها

در حالی که Reels، مانند ویدیوهای رقیب در TikTok با ویدیوهای کوتاه و سریع شروع شد، به تدریج بر طول آن افزوده شد. برای مثال، در ماه ژوئیه، TikTok از ویدیوهای 60 ثانیه ای به سه دقیقه رسید و اخیراً گسترش یافته است تا به کاربران امکان آپلود ویدیوها را بدهد. طول تا 10 دقیقه. به نظر می‌رسد اینستاگرام در افزایش طول ویدیوها از TikTok پیروی می‌کند.

به غیر از Reels، کاربران می‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری از طریق آن ایجاد کنند ویدیوهای فید اینستاگرام و لایو اینستاگرام، که به ترتیب تا 60 دقیقه و چهار ساعت می رسد.



منبع

نوشته‌ی بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توصیه شده

اخبار منتخب.