این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
پس از آن که این شبکه اجتماعی مجموعه ای از تغییرات را انجام داد تا بیشتر شبیه به رقیب اصلی خود یعنی TikTok شود، رئیس اینستاگرام از این برنامه در برابر واکنش منفی کاربران دفاع کرد.
این تغییرات، که شامل یک فید اصلی بسیار الگوریتمی، فشار برای ویدیوهای «قرقرهای» به سبک TikTok و تبلیغ شدید ویژگی «ریمیکس» به سبک TikTok است، باعث شده تا کاربران برای یافتن محتوای دوستان و خانواده خود با مشکل مواجه شوند. زمانی نان و کره شبکه اجتماعی.
آدام موسری در ویدئویی گفت: “ما نگرانی های زیادی از همه شما می شنویم.” به توییتر ارسال کرد. من نگرانیهای زیادی در مورد عکسها میشنوم، و اینکه چگونه به سمت ویدیو روی میآوریم. ما به پشتیبانی از عکسها ادامه میدهیم، اما باید صادق باشم: اینستاگرام بیشتر و بیشتر به مرور زمان تبدیل به ویدیو میشود. ما مجبوریم در حالی که به پشتیبانی از عکسها ادامه میدهیم، به این تغییر متمایل شویم.»
رئیس اینستاگرام همچنین از ویژگی جدید «توصیهها» این پلتفرم، که محتوای افرادی را که کاربران فید خود را دنبال نمیکنند، قرار میدهد، دفاع کرد.
او گفت: “ایده این است که به شما کمک کند چیزهای جدید و جالبی را در اینستاگرام کشف کنید که ممکن است حتی از وجود آنها ندانید.” «شما میتوانید همه توصیهها را تا یک ماه به تعویق بیندازید، اما ما سعی میکنیم در توصیهها بهتر شویم، زیرا فکر میکنیم این یکی از بهترین راهها برای کمک به سازندگان برای دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش دنبالکنندگان آنها است.
وی افزود: ما باید تکامل پیدا کنیم، زیرا جهان به سرعت در حال تغییر است و ما باید با آن تغییر کنیم.
واکنش شدید علیه این تغییرات توسط کایلی جنر، یکی از اعضای قبیله کارداشیان و کاربر قدرتمند رسانه های اجتماعی، مشخص شد که یک داستان به طور گسترده به اشتراک گذاشته شده در سایت منتشر کرد. تماس با سرویس برای «بازسازی اینستاگرام اینستاگرام» پست او توسط خواهر بزرگترش کیم کارداشیان دوباره به اشتراک گذاشته شد.
در اولین نسخه، خبرنامه روزانه رایگان ما ثبت نام کنید – هر روز صبح در ساعت 7 صبح به وقت محلی
جنر با امضای پست “ارادتمندانه، همه” اضافه کرد: تلاش برای TikTok بودن را متوقف کنید، من فقط می خواهم عکس های زیبای دوستانم را ببینم.
این مداخله ممکن است ساده باشد، اما در دنیای اینفلوئنسرها، جنر به معنای تجارت جدی است. در سال 2018، تنها یک توییت از یک شبکه اجتماعی با این سوال که “آیا کسی دیگر اسنپ چت را باز نمی کند” 1.3 میلیارد دلار از ارزش بازار این شبکه اجتماعی پاک کرد و این تصور را تقویت کرد که طراحی مجدد بسیار تحسین شده موفق نشد و شرکت را مجبور کرد چند هفته بعد به عقب برگرد
تغییر اینستاگرام به طور گسترده به عنوان پاسخی به رشد مداوم TikTok، به ویژه در میان کاربران جوان آمریکایی تلقی می شود. طبق آمار آفکام از سپتامبر 2021، اینستاگرام همچنان سومین شبکه اجتماعی پربازدید در بریتانیا است، اما به نظر میرسد در سطح جهانی TikTok با تعداد دانلودهای بیشتری نسبت به هر برنامه دیگری پیشتاز است. به گفته شرکت تحلیلی Sensor Tower.
اینستاگرام با تقویت توصیههای الگوریتمی، امکان «ریمیکس» پستها (مشابه ویژگی «دوئت» TikTok) و تبلیغ ویدیوی تمامصفحه عمودی بالای عکسها، در تلاش است تا تجربه برنامه اصلی خود را به چیزی شبیه به چینیها تبدیل کند. متعلق به ابتدایی
اپلیکیشن خواهرش، فیسبوک، در حال تولد دوباره ای مشابه است. هفته گذشته، مارک زاکربرگ از احیای «فید زمانی» در برنامه اصلی فیس بوک، در کنار تب جدید الگوریتمی «خانه» خبر داد که دوباره تلاشی برای تقلید از صفحه محبوب TikTok «برای شما» است.
زاکربرگ در پستی که این تغییر را اعلام کرد، گفت: «موتور اکتشاف ما محتوایی را توصیه میکند که فکر میکنیم بیشتر به آن اهمیت میدهید».