• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه محتوای خود را به صفحه کاوش اینستاگرام برسانیم -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 18, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

امروزه پلتفرم های رسانه های اجتماعی بیشتر از طریق تبلیغات کسب درآمد می کنند. با این حال، صفحه کاوش اینستاگرام همچنان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در مورد دسترسی ارگانیک است.
برای اینکه فید Explore وجود داشته باشد، اینستاگرام الگوریتم خود را به گونه‌ای تنظیم کرد که فقط محتوایی را به افراد نشان دهد که ممکن است بر اساس پست‌هایی که دوست دارند و حساب‌هایی که دنبال می‌کنند به آن‌ها علاقه داشته باشند.

به‌عنوان یک برند، اگر اغلب موفق می‌شوید در برگه کاوش ظاهر شوید، به تعامل بیشتر، دسترسی گسترده‌تر و تأثیرگذاری بیشتر منجر می‌شود. اگر می‌خواهید دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی و حضور آنلاین خود را افزایش دهید، این مکانی است که باید به آن دسترسی پیدا کنید.

به همین دلیل است که این پست وبلاگ بر آخرین به‌روزرسانی‌های الگوریتم و مراحلی که باید طی کنید تا محتوای شما در صفحه کاوش اینستاگرام قرار بگیرد، متمرکز خواهد شد.

صفحه کاوش اینستاگرام چیست؟

بیایید از اصول اولیه شروع کنیم. صفحه کاوش اینستاگرام در اصل مجموعه‌ای از عکس‌ها، فیلم‌ها و حلقه‌هایی است که برای هر کاربر به صورت جداگانه و بر اساس فعالیت او در پلتفرم انتخاب می‌شود. ایده پشت این برگه این است که محتوایی را به کاربران توصیه کند که برای آنها جالب باشد.

با این حال، الگوریتم پشت صفحه کاوش به لطف یادگیری ماشینی به طور مداوم در حال تغییر و توسعه است، زیرا در انتخاب محتوای مناسب برای هر کاربر بسیار بهتر است.

صفحه کاوش اینستاگرام به راحتی برای هر شخصی قابل دسترسی است. با ضربه زدن روی نماد ذره بین در پایین منو می توانید آن را پیدا کنید. سپس، در بالا، یک نوار جستجو وجود دارد که به شما امکان می دهد حساب ها، هشتگ ها و مکان ها را جستجو کنید. هر زمان که چیزی را جستجو می کنید، الگوریتم مورد توجه قرار می گیرد و به زودی احتمالاً شروع به یافتن پست های مشابه در صفحه کاوش خود خواهید کرد. علاوه بر این، وقتی یک عکس یا ویدیو را در صفحه انتخاب می‌کنید، اگر به پایین اسکرول کنید، محتوای بیشتر و بیشتری در رابطه با اولین عکسی که باز کرده‌اید به شما داده می‌شود. به این ترتیب صفحه کاوش به پورتالی برای فید و محتوای بیشتر تبدیل می شود.

بیشتر از 200 میلیون اکانت طبق آمار، هر روز به برگه کاوش بروید.

الگوریتم صفحه کاوش اینستاگرام چگونه کار می کند؟

اگر شما و دوستتان به طور همزمان صفحه کاوش اینستاگرام را باز کنید، دو صفحه کاملا متفاوت خواهید دید. این کاملاً طبیعی است زیرا تب کاوش برای هر کاربر شخصی سازی شده است، به لطف چیزی که اینستاگرام از آن به عنوان سیستم رتبه بندی فید کاوش خود یاد می کند.

این سیستم بیشتر با نام الگوریتم اینستاگرام شناخته می شود و از یادگیری ماشینی برای ایجاد تنظیماتی در محتوای نمایش داده شده در گوشی هر کاربر استفاده می کند. برخلاف فید خانگی، که در آن کاربران پست‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنند، می‌بینند، افراد پشت صفحه کاوش آن را به عنوان «سیستم غیرمرتبط» دسته‌بندی می‌کنند، به این معنی که پست‌ها در آنجا بر اساس فعالیت کاربر انتخاب می‌شوند و با استفاده از آن داده‌ها رتبه‌بندی می‌شوند.

برای توضیح ساده تر، تب Explore برای هر کاربر اینستاگرام بر اساس آن است

  • پست هایی با تعامل بالا
  • حساب هایی که کسی دنبال می کند
  • اکانت هایی که شخصی دنبال می کند چگونه است.
  • انواع پست هایی که کاربر اغلب با آنها درگیر می شود.

همانطور که گفته شد، اینستاگرام به طور مداوم در حال کار برای بهبود نحوه عملکرد الگوریتم است، بنابراین هر چیزی که امروز اعمال می شود ممکن است فردا تغییر کند.

آیا داشتن یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام بر رتبه بندی فید صفحه کاوش تأثیر می گذارد؟

در حال حاضر، الگوریتم نوع حساب شما را در نظر نمی گیرد. رتبه‌بندی آن تنها به نفع حساب‌هایی است که مردم اغلب با آن‌ها تعامل دارند، صرف نظر از اینکه حساب‌های شخصی، تجاری یا سازنده هستند.

با این حال، کسب‌وکارها هنوز هم می‌توانند تا حد زیادی از ورود به صفحه کاوش سود ببرند، زیرا این کار باعث می‌شود آنها به راحتی برای مخاطبان وسیع‌تری قابل کشف باشند.

مزایای ورود به صفحه کاوش اینستاگرام

وقتی محتوای شما در صفحات کاوش افراد نمایش داده می شود، به این معنی است که محتوای شما در معرض دید بیشتری قرار می گیرد. اما این تنها فایده ای نیست که از فرود در آن صفحه به دست می آورید.

اگر حساب شما بتواند در صفحات کاوش افراد ظاهر شود، ممکن است منجر به این شود

  • تعامل بیشتر برای پست شما (خواه این یک ویدیو باشد، یک حلقه یا یک عکس ساده).
  • افزایش فالوورهای جدید (اگر پست شما به مخاطبان گسترده ای برسد، برخی از آن افراد احتمالاً به حساب شما علاقه مند می شوند و تصمیم می گیرند آن را دنبال کنند).
  • افزایش تعامل در پست های آینده (به دلیل افزایش فالوورها).
  • تبدیل های بیشتر (اگر از فراخوان مناسب استفاده می کنید، احتمالاً متوجه افزایش نرخ تبدیل نیز خواهید شد).
  • افزایش فروش به لطف ابزارهای خرید اینستاگرام و برچسب های محصول.

اکنون که می‌دانید ورود به صفحه کاوش چگونه ممکن است برای حضور شما در رسانه‌های اجتماعی مفید باشد، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید.

9 نکته برای ورود به صفحه کاوش اینستاگرام

اگر می‌خواهید پست‌های شما بخشی از پیشنهادات اینستاگرام برای مخاطبان هدف شما باشد، در اینجا 9 نکته آسان وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا محتوای شما را در صفحه کاوش قرار دهد.

بازار هدف خود را بشناسید

اگر مدتی است که در اینستاگرام بوده‌اید، احتمالاً مخاطبان شما قبلاً شما را دنبال کرده‌اند. با این حال، برای قرار گرفتن در صفحه کاوش، باید همه چیز را یک قدم جلوتر ببرید. دموگرافیک اینستاگرام خود را بررسی کنید و با رفتن به تب کاوش، به دنبال مخاطبین هدفی باشید که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید. سپس سعی کنید یاد بگیرید که این اکانت ها چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارند.

یک مکان عالی برای شروع تحقیق، فید کاوش خودتان است. در تمام پست‌ها، دسته‌ها و فیدهایی که می‌بینید، به عمق نگاه کنید. به چیزهایی نگاه کنید که ممکن است بتوانید از آنها تقلید کنید. برای اینکه این تمرین کمی برای شما آسان تر شود، سعی کنید به این سوالات پاسخ دهید:

  • چه لحنی بیشتر در بین کاربران طنین انداز می شود؟
  • آیا زیبایی بصری وجود دارد که بهترین عملکرد را داشته باشد؟
  • آیا زیرنویس‌های خاصی وجود دارند که بیشترین پاسخ را دریافت کنند؟

محتوای جذاب داشته باشید

هنگامی که درک بهتری از آنچه مخاطبان هدف خود را جذاب می‌دانند، پیدا کردید، می‌توانید به دنبال جلب مشارکت اینستاگرام نیز باشید. اولین قدم این است که دانشی را که در تحقیقات خود به دست آورده اید در استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی برند خود به کار ببرید.

معمولاً، ویدیوها با پخش خودکار در برگه «کاوش» تعامل بیشتری پیدا می‌کنند و اغلب در قالب بزرگ‌تر در فید صفحه نمایش داده می‌شوند. با این حال، تصاویر با برچسب های محصول، فرمت های چرخ فلک، یا فقط زیبایی شناسی فوق العاده نیز می توانند جذاب باشند. فراموش نکنید – زیرنویس ها نیز مهم هستند.

بهترین شیوه هایی که باید همیشه دنبال کنید این است

  • دارای تصاویری با کیفیت بالا
  • چیزی ارزشمند ارائه دهید – داستان سرایی عالی یا زیبایی شناسی زیبا.

به یاد داشته باشید که تعامل فقط لایک و کامنت نیست. می‌خواهید پست‌هایی ایجاد کنید که افراد بخواهند با دوستانشان به اشتراک بگذارند یا برای بعداً ذخیره کنند.

از فرمت های محتوای جدید استفاده کنید

Reels جدیدترین فرمت اضافه شده به اینستاگرام است و این پلتفرم به شدت خواهان موفقیت آن است. به همین دلیل است که قرقره ها هم در فید Explore و هم در برگه اختصاصی خود جای خود را دارند. در واقع، به منظور قرار دادن برگه قرقره ها، کل صفحه اصلی دوباره طراحی شد.

این بدان معناست که کشف شدن در برگه Reels همچنین می‌تواند منجر به دسترسی شما به صفحه کاوش شود. با این حال، در مورد ارسال مجدد ویدیوهای TikTok مراقب باشید – ظاهراً اینستاگرام تمایل دارد ویدیوهایی را که حاوی واترمارک TikTok هستند علامت گذاری کند.

به یاد داشته باشید که اینستاگرام اغلب فرمت های مورد علاقه خود را تغییر می دهد. مطمئن شوید که از به‌روزرسانی‌های پلتفرم مطلع هستید تا همیشه بدانید چه نوع محتوایی را ایجاد کنید.

یک دنبال کننده فعال دریافت کنید

یکی از اهداف اصلی صفحه کاوش اینستاگرام، اتصال کاربران به جوامع بزرگتری است که در برنامه وجود دارد. اینستاگرام به ایجاد جامعه به عنوان کلید اصلی موفقیت اشاره می کند، به این معنی که شما باید آن را بخش مهمی از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود نیز در نظر بگیرید.

داشتن دنبال کننده فعال در اینستاگرام بهترین راه برای دریافت الگوریتم اینستاگرام برای پیشنهاد پست های شما به مخاطبان مشابه از طریق صفحه کاوش است.
سعی کنید مخاطبان خود را تشویق کنید تا با حساب شما درگیر شوند. مکالمه را از قسمت نظرات شروع کنید و تا حد امکان به DM پاسخ دهید. علاوه بر این، از دنبال کنندگان خود بخواهید اعلان های خود را برای همه پست های شما فعال کنند تا بتوانند به سرعت تعامل شما را افزایش دهند.

یک برنامه زمانبندی ارسال داشته باشید

الگوریتم اینستاگرام به زمانی که پست‌های شما زنده می‌شوند توجه می‌کند. این به این معنی است که وقتی پست شما کاملاً جدید است، به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما نشان داده می شود، بنابراین به شما کمک می کند تا تعامل بیشتری داشته باشید (تا زمانی که آنها در همان زمان فعال هستند).

برای اینکه بدانید چه زمانی مخاطبان هدف شما فعال ترین هستند، باید تجزیه و تحلیل و آماری را که برای صنعت شما وجود دارد بررسی کنید. هنگامی که یک جدول زمانی خاص در ذهن دارید، می توانید اولویت بندی پست را در آن بازه زمانی شروع کنید.

از برچسب های مرتبط استفاده کنید

اگر می خواهید دامنه دسترسی به محتوای خود را افزایش دهید، یک راه عالی برای انجام آن از طریق هشتگ ها، برچسب های جغرافیایی و تگ های حساب کاربری است. به یاد داشته باشید که افراد از نوار جستجوی اینستاگرام برای جستجوی هشتگ ها و مکان های خاص نیز استفاده می کنند. با برخی از به‌روزرسانی‌های جدیدتر، کاربران حتی می‌توانند هشتگ‌های خاصی را دنبال کنند که به آن‌ها علاقه دارند.

راه دیگری برای نمایش محتوای خود به مخاطبان جدید از طریق تگ های حساب کاربری است. مطمئن شوید که اکانت‌هایی را که به پست شما مرتبط هستند – اعم از اعضای تیم شرکت، شرکای برند یا تأثیرگذاران، برچسب‌گذاری کنید. عکاس و تصویرگر نیز گزینه های خوبی هستند.

تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید

تجزیه و تحلیل های خود را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام پست های شما قبلاً مخاطبان شما را جذب کرده است. با دانستن آن، متوجه خواهید شد که چه نوع پست هایی را باید ایجاد کنید.

ممکن است متوجه شوید که قرقره های شما را بهتر از چرخ فلک های شما دوست دارند یا اینکه در پست های الهام بخش خود در مقایسه با پست های خنده دار پاسخ های بیشتری دریافت می کنید.

اجرای یک تبلیغ در صفحه کاوش را در نظر بگیرید

اگر مایلید مقداری پول برای تبلیغات خرج کنید، باید در صفحه کاوش یک تبلیغ را اجرا کنید. با این حال، باید بدانید که این تبلیغات شما را مستقیماً در فید Explore قرار نمی دهند. در عوض، آنها فقط شما را در بهترین موقعیت بعدی قرار می دهند – فید قابل پیمایش که وقتی شخصی روی یک پست خاص در فید کلیک می کند نشان داده می شود.

با این حال، این نوع تبلیغات تنها در صورتی کار خواهد کرد که محتوای شما در ابتدا برای مخاطب فوق العاده جذاب باشد.

به هک های الگوریتم اعتماد نکنید

انجام کارهایی مانند پرداخت هزینه برای فالوورهای اینستاگرام یا ایجاد پادهای اینستاگرام ممکن است سودهای کوتاه مدتی برای شما به همراه داشته باشد، اما در درازمدت واقعا جواب نمی دهند.

دلیل آن این است که رتبه‌بندی فید اینستاگرام بر اساس یادگیری ماشینی است که از داده‌ها استفاده می‌کند و با الگوهایی که پیدا می‌کند تطبیق می‌دهد تا بتواند فعالیت‌های غیراصولی را متوجه شود و چنین حساب‌هایی را علامت‌گذاری کند.

اگر آنچه را که می بینید دوست ندارید، چگونه صفحه کاوش اینستاگرام را بازنشانی کنید

اگر پست هایی که در صفحه کاوش اینستاگرام می بینید مورد پسند شما نیستند، می توانید به سادگی با پایین کشیدن و تازه کردن فید، آنچه را که می بینید، به سرعت تغییر دهید. با این حال، این فقط یک راه حل کوتاه مدت است.

اگر می‌خواهید در درازمدت آنچه را که می‌بینید تغییر دهید، می‌توانید الگوریتمی را نشان دهید که کدام پست‌ها را دوست ندارید.

  • باز کردن پستی که دوست ندارید،
  • با کلیک بر روی سه نقطه بالای آن، و
  • انتخاب «علاقه‌مند نیستم».

اگر این کار را برای مدت معینی و با انواع مختلف پست‌هایی که نمی‌خواهید در فید کاوش خود ببینید، انجام دهید، الگوریتم اینستاگرام متوجه می‌شود و محتوای مشابه را به شما نشان نمی‌دهد.

نتیجه

رسیدن به صفحه کاوش اینستاگرام بهترین راه برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر، تعامل بیشتر و ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی است. این همچنین یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای دسترسی ارگانیک است، زیرا نمی‌توانید به راحتی خرید کنید، زیرا الگوریتم محتوای شما را تنها در صورتی قرار می‌دهد که در وهله اول به اندازه کافی جذاب باشد.

اگر فقط یک چیز از این پست برداشت می‌کنید، بگذارید این باشد: اگر می‌خواهید واقعاً وفاداری به برند را القا کنید و به طور مداوم در پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود مشارکت بالایی داشته باشید، تنها راه برای دستیابی به آن محتوای با کیفیت بالا است که هدف شماست. مخاطبان را جذاب، آموزنده یا خنده دار می دانند.

بنابراین، زمان زیادی را صرف این فکر نکنید که چه ترفندهایی را می توانید انجام دهید تا الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را انتخاب کند و در عوض بر روی معنی دار کردن، زیبایی شناختی و متناسب با علایق مخاطب هدف خود، تمرکز کنید.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
img

حلقه های اینستاگرام: cos'è e come funziona | ایتالیا آنلاین -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

[Tiny Hacks] از توضیحات محصول برای افزایش تبدیل تجارت الکترونیکی استفاده کنید -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
اینستاگرام ابزارهای جدید طول حلقه و ویرایش را برای سازندگان معرفی می کند |  بعد

اینستاگرام ابزارهای جدید طول حلقه و ویرایش را برای سازندگان معرفی می کند | بعد -پنل اینستاگرام

خرداد 20, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.