این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
آیا می خواهید بدانید چگونه در سال 2022 فالوور اینستاگرام را بدست آوریم؟ راهنمای گام به گام ما را بخوانید تا یک سبد رسانه اجتماعی قوی برای برند خود بسازید و فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.
اینستاگرام یک پلتفرم بازاریابی محتوا و اشتراک گذاری رسانه عالی است که می تواند تلاش های ما را افزایش دهد. این یکی از سریعترین شبکههای اجتماعی در حال رشد در کنار فیسبوک و یوتیوب است که ماهانه 1 میلیارد کاربر فعال روزانه میلیونها تصویر را به اشتراک میگذارند.
سایت اشتراک عکس روشی منحصر به فرد برای بازاریابی دارد. برخلاف دیگر سایتهای رسانههای اجتماعی، بر ایجاد آگاهی در مورد برندها و محصولات تمرکز دارد. فیس بوک به شما امکان می دهد پیوندهای خارجی را در پروفایل ها، صفحات و گروه ها درست مانند یک تابلوی تبلیغاتی به اشتراک بگذارید. شما می توانید همین کار را در پروفایل های توییتر نیز انجام دهید. اما در اینستاگرام باید تبلیغات را به صورت پست عکس و ویدیو انجام دهید.
یک تصویر یا ویدیو از محصول خود بسازید و آن را با توضیح مختصری به اشتراک بگذارید. پستهای اینستاگرام عالی به نظر میرسند و در مدت کوتاهی به حداکثر مخاطب میرسند، بنابراین به شما امکان میدهند ترافیک و فروش را بهبود ببخشید. این پلتفرم قدرت پنهانی دارد تا پستهای شما را ویروسی کند و احتمالات بیشتری از آنچه تصور میکنید را آشکار کند. اما این نکته به یک عامل بستگی دارد،
فالوورهای اینستاگرام شما
پس از قرار گرفتن در معرض و تعامل شما با تعداد فالوورهایی که در اینستاگرام دارید افزایش می یابد. امروز 11 روش مختلف برای جذب فالوورهای بیشتر اینستاگرام در سال 2022 و بعد از آن را به اشتراک می گذاریم.
در اینجا ما می رویم.
1. پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی کنید
بازدیدکنندگان خود را از همان نگاه اول تحت تاثیر قرار دهید. یک پروفایل اینستاگرام با کیفیت حرفه ای ایجاد کنید تا آنها را به طرفداران و فالوورهای خود تبدیل کنید.
اینها بخش های کلیدی پروفایل اینستاگرام شما هستند،
1. عکس پروفایل شما
2. آدرس سایت
3. بیوگرافی کوتاه
ابتدا یک عکس نمایه زیبا اضافه کنید که باید کسب و کار یا لوگوی شما را به نمایش بگذارد. آدرس وب سایت خود را وارد کنید و توضیح کوتاهی از محل سکونت خود داشته باشید. فراموش نکنید که حداکثر 2 تا 3 هشتگ مرتبط را در بیو خود قرار دهید تا دیگران به سرعت نمایه و پست های شما را پیدا کنند.
قبل از زدن دکمه «دنبال کردن»، افراد تمام این موارد و پستهایی را که شما ایجاد کردهاید بررسی میکنند. عکس ها و ویدیوهای با کیفیت بالا را در اینستاگرام آپلود کنید و استوری های جذاب ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان خود را تشویق کنید تا شما را دنبال کنند.
2. از قالب های استوری اینستاگرام استفاده کنید
ساخت استوری اینستاگرام بهترین روش برای تبلیغ محصولات شماست. اما ممکن است زمان و تلاش زیادی را برای ساختن داستان های جذابی که مخاطب دوست داشته باشد، صرف کند. میتوانید با استفاده از قالبهای استوری اینستاگرام که بهصورت حرفهای طراحی شدهاند، فرآیند را ساده کنید.
آنها زیبا، قابل ویرایش هستند و به شما امکان می دهند در عرض چند دقیقه استوری های درجه یک اینستاگرام را تهیه کنید. از آنجایی که استفاده از آن آسان است، هر کسی می تواند محتویات را در صورت نیاز ویرایش و سفارشی کند. علاوه بر این، میتوانید با استفاده از قالبها، نگاهی ثابت و منحصربهفرد به تمام پستهای اینستاگرام خود داشته باشید.
هشتگ کردن یک روش مدرن برای تبلیغ برندهای شما و افزایش فالوور اینستاگرام است. هشتگ هایی با نام تجاری خود مانند #آدیداس، #فیس بوک و غیره ایجاد کنید که باعث گسترش آگاهی در مورد کسب و کار شما می شود. از آن در وب سایت، تبلیغات، مواد تبلیغاتی و پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.
از فالوورهای شبکه های اجتماعی خود بخواهید هنگام ارسال پست در مورد شما همین کار را انجام دهند. هشتگهای مارکدار به شرکتها کمک میکنند تا همه پستهایی را که به آنها اشاره میکنند زیر یک سقف بیاورند و به سرعت به سوالات شما رسیدگی کنند.
کاربران را با هشتگ های مرتبط هدف قرار دهید. قرار دادن کلمات کلیدی نقش مهمی در بازاریابی اینستاگرام دارد. از آنها به درستی برای دستیابی به مخاطبان گسترده و دریافت فالوورهای رایگان اینستاگرام بیشتر استفاده کنید.
پرطرفدارترین ها را بیابید هشتگ های اینستاگرام در جایگاه خود یا آنچه رقبای شما انجام می دهند را تجزیه و تحلیل کنید. برای آگاهی از هشتگ ها، کلمات کلیدی و استراتژی هایی که دنبال می کنند، کمپین های بازاریابی آنها را زیر نظر داشته باشید. پیشرفت آنها را دنبال کنید تا تکنیک های مناسب را در پست های خود بکار ببرید و شبکه را گسترش دهید.
5. با سایر اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید
با اینفلوئنسرهای اصلی اینستاگرام در صنعت خود ارتباط برقرار کنید. پست های آنها را دنبال کنید و به طور منظم برای ایجاد یک رابطه قوی با هم تعامل داشته باشید. هنگامی که به کتاب خوب آنها برسید، از بسیاری جهات به شما کمک خواهد کرد.
از لیست فالوورهای آنها دیدن کنید و آنها را دنبال کنید و با حساب های جالب در آنجا ارتباط برقرار کنید. اگر آنها مایل به گسترش شبکه هستند، به احتمال زیاد، شما را دنبال خواهند کرد. بنابراین می توانید در عرض چند هفته فالوورهای اینستاگرام را از 0 به هزاران افزایش دهید.
6. برنامه های ویرایش عکس
اینستاگرام به جای کاربران دسکتاپ به کاربران گوشی های هوشمند توجه می کند. به گفته محققان، سلفیها و عکسهای دارای چهره ۴۰ درصد لایک بیشتر و ۳۶ درصد کامنت در سایت اشتراکگذاری عکس دریافت میکنند.
گاهی اوقات، ممکن است آنطور که انتظار می رود عکس نگیریم. در غیر این صورت، ممکن است بخواهید موارد جدیدی را به آنها ویرایش یا اضافه کنید. یک برنامه ویرایش عکس با رتبه برتر به شما امکان می دهد عکس ها را ویرایش و زیبا کنید تا لمسی منحصر به فرد در پست های اینستاگرام خود اعمال کنید. برای نشان دادن مهارت های طراحی خود و انتقال پیام به طرفداران، متون، برچسب ها و موارد دیگر را اضافه کنید.
7. پست های اینستاگرام خود را در پلتفرم های دیگر به نمایش بگذارید
فید عکس یکی دیگر از روش های اثبات شده برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام است. یک فید اینستاگرام زیبا به سایت خود اضافه کنید تا مردم از حساب کاربری مطلع شوند و شما را دنبال کنند. آخرین عکس های اینستاگرام شما را با دکمه فالو در نوار کناری وب سایت نمایش می دهد. بنابراین بازدیدکنندگان می توانند حساب اینستاگرام شما را به راحتی با یک کلیک دنبال کنند.
پست های خود را در سایر حساب های رسانه های اجتماعی از جمله صفحات و گروه های فیس بوک تبلیغ کنید تا دنبال کننده های جدید در اینستاگرام به دست آورید.
8. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید
مخاطب نقطه قوت کسب و کار آنلاین شماست. با تعامل و پاسخ به موقع به سؤالات آنها به آنها احترام بگذارید. از طریق رویکردی دوستانه و نگرش مثبت، طرفداران خود را به مشتریان عادی تبدیل کنید.
شما می توانید چندین وب سایت برای خرید فالوور اینستاگرام پیدا کنید. آنها به شما اجازه می دهند با اضافه کردن هزاران دنبال کننده جعلی به لیست، شبکه را به سرعت گسترش دهید. آیا فکر می کنید آنها ارزش بیشتری به کمپین های بازاریابی اینستاگرام شما می دهند؟
فالوورهای فیک اینستاگرام در افزایش انتشار پست، تعاملات و فروش به شما کمکی نخواهد کرد. اگر به طور کلی تعداد فالوورهای شما غیرفعال باشند، نشان دادن تعداد زیادی در لیست فالوورها چه فایده ای دارد؟
در عوض، سعی کنید یک مخاطب فعال در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که با تعاملات و پست های مکرر شما ظاهر شود.
9. به طور منظم پست کنید
فعال باشید و به طور مرتب در اینستاگرام پست بگذارید. هیچ کس دوست ندارد حسابی را دنبال کند که یک یا دو بار در ماه به روز می شود. اگر دنبال کننده های موجود شما را با آخرین تغییرات به روز نکنید، ممکن است شما را لغو فالو کنند و ممکن است برای کشف چیزهای تازه به رقبای شما مراجعه کنند.
هنگامی که شخصی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کند، بررسی می کند که چقدر فید را به روز می کنید. اگر کمتر پست کنید، به حسابهای فعالتر میروند. ارسال مکرر یک روش اثبات شده برای بهبود حضور شما در رسانه های اجتماعی و به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است.
10. مسابقات و هدایا را اجرا کنید
مسابقات و هدایای اختصاصی را برای فالوورهای اینستاگرام خود برگزار کنید. از آنها بخواهید دستور العمل های جالب یا توصیفات محصول را منتشر کنند.
به برندگانی که جذابترین پستها را ایجاد میکنند، مطالب مارک، کتابهای الکترونیکی، کارتهای هدیه، کوپنهای تخفیف یا نسخههای نرمافزاری را ارائه دهید. این استراتژی برای ایجاد آگاهی از برند و افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام مفید است.
11. تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید
اگر پولی برای سرمایه گذاری دارید، تبلیغات اینستاگرام را در آن اجرا کنید حساب کاربری و پست های خود را تبلیغ کنید. در این مرحله میتوانید با استوریها، عکسها، ویدیوهای اینستاگرام تبلیغات ایجاد کنید و حتی از تبلیغات موجود در فیسبوک خود استفاده کنید. با نمایش محصولات، ویژگیها و برچسبهای قیمت خود، داستانهای اعتیادآور بگویید تا به مخاطبانتان اجازه دهید محصولات را با چند کلیک بخرند.
تبلیغات رسانه های اجتماعی در تبدیل کلیک ها به سرنخ و فروش بسیار موثر هستند. کاربران را بر اساس مکان، جمعیت شناسی، علایق و سایرین هدف قرار دهید تا مطمئن شوید که تبلیغات شما به مخاطبان مناسب می رسد. خودتان تبلیغات طراحی کنید یا یک متخصص تبلیغات استخدام کنید تا ترافیک پست های شما را افزایش دهد و فالوورهای جدید اینستاگرام را به دست آورید.
خواندن چگونه برای کسب و کار خود بیو برنده اینستاگرام بنویسیم