• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تولید سرنخ -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 27, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از اینستاگرام برای ایجاد سرنخ بیشتر استفاده کنید؟ این راهنمای دقیق را برای کسب سرنخ های بیشتر در این پلتفرم بررسی کنید.

اکثر مشاغل در اینستاگرام یک هدف مشترک دارند که تولید سرنخ های با کیفیت است که به فروش تبدیل می شود. اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه یکی از برترین شبکه های اجتماعی است.

کسب‌وکارهایی که قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را درک می‌کنند، همیشه به دنبال نحوه استفاده از این پلتفرم برای تولید سرنخ هستند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ شما باید در کنار آن بمانید زیرا در این راهنما به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را انجام دهید.

تولید سرنخ اینستاگرام چیست؟

این به معنای استفاده از انواع مختلف محتوای ارزشمند و سایر فعالیت‌ها در اینستاگرام برای برانگیختن علاقه کاربران به یک برند و تبدیل آنها به سرنخ با هدف فروش است.

چرا باید در اینستاگرام سرنخ ایجاد کنید؟

اگرچه اینستاگرام کاربران فعال زیادی دارد، اما جذب مشتریان بالقوه ای که ممکن است به محصولات و خدمات شما علاقه مند باشند کار سختی است. به همین دلیل است که باید سرنخ ایجاد کنید.

کاربرانی که به دنبال برندهایی هستند که در اینستاگرام از آنها حمایت کنند، از شما انتظار دارند که آنها را با محتوای ارزشمند گرم کنید و در این فرآیند به آنها دلیلی بدهید تا آنچه را که ارائه می دهید بیشتر از رقبای خود انتخاب کنند.

بیایید ببینیم چگونه می توانید از اینستاگرام برای تولید سرنخ استفاده کنید

1. اکانت تجاری اینستاگرام خود را بهینه کنید

بر اساس گزارشی از جعبه داده30٪ از مشاغل موافق هستند که پروفایل تجاری اینستاگرام برای تلاش های بازاریابی آنها بسیار مهم است.

اما همه چیز به داشتن یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام ختم نمی شود. بهینه سازی آن برای انعکاس کارهایی که انجام می دهید از همه مهمتر است. نمایه شما اولین نقطه تماس برای هر کاربری است که به برند شما علاقه دارد. کسب و کار خود را در بخش بیو با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود شرح دهید.

این کلمات کلیدی نیز باید بخشی از نام کاربری شما را تشکیل دهند. یک پیوند به وب سایت کسب و کار خود یا صفحه با تبدیل بالا اضافه کنید. این برای متقاعد کردن مخاطبان هدف شما است که در مکان مناسبی هستند.

یک لوگوی تجاری با طراحی خوب را به عنوان عکس نمایه خود آپلود کنید تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی با برند شما شناسایی شوند.

به نمایه تجاری IG Dermae نگاهی بیندازید.

نمایه تجاری IG Dermae

2. یک استراتژی محتوا ایجاد کنید و محتوای ارزشمند را همیشه به اشتراک بگذارید

محتوای ارزشمند در اینستاگرام پادشاه است. هنگامی که به طور مداوم محتوایی را ارسال می کنید که به کاربران کمک می کند مشکلات خود را حل کنند، اعتماد و اعتباری ایجاد می کنید که می تواند یک فالوور را به یک رهبر تبدیل کند.

اما ابتدا باید یک استراتژی محتوا ایجاد کنید.

چه مفهومی داره؟

هدفی که می خواهید با محتوایی که در اینستاگرام ارسال می کنید به دست آورید که در این مورد تولید سرنخ است.

موضوعاتی را مطرح کنید که به مخاطبان خود علاقه مند هستند و پتانسیل ایجاد سرنخ را دارند. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و روند آنها را مهندسی معکوس کنید.

بیایید فرض کنیم شما یک آژانس تولید ویدیو را اداره می کنید و می خواهید رقبای خود را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید. می‌توانید کلمات کلیدی مانند #خدمات تولید ویدئو و #شرکت تولید ویدئو را تایپ کنید و پست‌های زیر آن هشتگ را ببینید.

هشتگ اینستاگرام

روی آن کلیک کنید و نتایج برتر را انتخاب کنید. یک پست را انتخاب کنید، نمایه آنها و نوع محتوای پست را بررسی کنید. هر یک از آنها را از جمله نحوه تعامل کاربران با آنها تجزیه و تحلیل کنید. این به شما ایده می دهد که چگونه یک استراتژی محتوا ایجاد کنید.

بعدی این است که محتوا و برنامه خود را ایجاد کنید.

عکس‌ها، ویدیوها و اینفوگرافیک‌ها انواع رایج محتوا هستند که در IG به فروش می‌رسند.

از خود استفاده کنید آی پد یا لپ تاپ برای طراحی عکس ها و اینفوگرافیک های خود بر روی ابزارهای طراحی گرافیکی. ابزارهای ویدئویی مانند Invideo می توانند به شما در ایجاد هر نوع ویدئویی برای IG کمک کنند.

هنگام ارسال محتوا، از 2200 کاراکتر استفاده کنید که ویژگی “Write a Caption” به شما ارائه می دهد تا توجه را به محتوای خود جلب کنید.

اگر نمی دانید چه بنویسید، از هر کدام از آنها استفاده کنید ابزارهای کپی رایتینگ هوش مصنوعی که دارای قالب هایی برای کپشن اینستاگرام هستند.

پایان را اضافه کنید، یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید که می تواند “روی پیوند در بیو من کلیک کنید، ثبت نام کنید و کتاب الکترونیکی رایگان من را دریافت کنید”. هر کاربری که ثبت نام می کند احتمالاً به کاری که شما انجام می دهید علاقه مند است و می توانید آن را از آنجا بگیرید.

3. صفحه فرود جذابی داشته باشید

دلیل طراحی شما الف صفحه فرود تولید سرنخ است. جذاب کردن آن برای کاربرانی که روی آن فرود می آیند مهم است. بنابراین آنها را از کلیک کردن روی پیوند موجود در بیو پشیمان نکنید. یک تجربه بصری یکپارچه ارائه دهید و اجازه دهید محتوای صفحه فرود انتظارات آنها را برآورده کند.

تمام آنچه را که دکمه تماس به اقدام شما وعده می دهد ارائه دهید. برخی از برندها حتی از ابزارهای بازاریابی برای تبدیل پست های خود به صفحات فرود قابل کلیک استفاده می کنند. به عنوان مثال، Madewell، یک برند محبوب پوشاک است.

مادول

اگر به هر پستی در فید آنها درباره محصولاتشان علاقه دارید، با کلیک بر روی آن پیوندی به شما نشان داده می شود که شما را به صفحه فرود می برد که در آنجا جزئیات مربوط به آن را می بینید.

4. از ویژگی Swipe-up در استوری اینستاگرام استفاده کنید

استوری های اینستاگرام می تواند معدن طلایی برای تولید سرنخ باشد. بسیاری از کاربران روزانه ساعت ها را صرف تماشای داستان های برندهای مورد علاقه خود می کنند. می توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن محتوای ارزشمند استفاده کنید که طنین انداز می شود و آنها را در زمان نیازشان برآورده می کند.

قابلیت Swipe-up در استوری اینستاگرام

برندهایی که بازاریابی محصول را انجام می دهند اینستاگرام برای تولید سرنخ، توصیفات مشتریان را در داستان های IG خود به اشتراک بگذارید. اگر حداکثر 10 هزار دنبال کننده دارید، از ویژگی Swipe-up استفاده کنید که به شما امکان می دهد پیوندهایی به داستان های IG خود اضافه کنید.

این مانند یک جذابیت عمل می کند زیرا سایر مشتریان بالقوه که از محتوای شما لذت می برند اما هنوز تصمیم خود را برای خرید تصمیم نگرفته اند، حداقل آن را امتحان می کنند. در صورت وجود می تواند برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

5. مخاطبان خود را درگیر کنید

اگر اجتماعی نیستید، به سختی می توانید در اینستاگرام سرنخ ایجاد کنید. مخاطبان شما از شما انتظار دارند که با پاسخ دادن به نظرات آنها، آنها را درگیر کنید.

این باعث می شود آنها احساس قدردانی کنند و آنها را تشویق می کند تا محصولات و خدمات شما را امتحان کنند و بدانند که شما همیشه در آنجا خواهید بود تا در صورت بروز هر مشکلی پاسخ دهید.

هر زمان که فالوورهایتان شما را تگ کردند، نظرات روشنگری بگذارید. از ایموجی‌ها، گیف‌ها و هشتگ‌ها استفاده کنید تا به نظرات خود یک حس انسانی بدهید.

6. با اینفلوئنسرها در صنعت خود کار کنید

همکاری با اینفلوئنسرها در جایگاه شما باعث ایجاد آگاهی بیشتر در مورد برند شما، افزایش نرخ تعامل، افزایش فالوورها و ایجاد سرنخ های بیشتر می شود.

کاربران شبکه های اجتماعی اغلب به قضاوت اینفلوئنسرها اعتماد دارند. برخی حتی نظر آنها را در مورد برندها جویا می شوند.

تصور کنید اینفلوئنسر محبوب در جایگاه شما، محصولات و خدمات شما را تایید می کند. این یک مدرک اجتماعی است که شما می توانید به مشتریان بالقوه نشان دهید تا آنها را متقاعد کنید که محصول شما را امتحان کنند.

برای شروع، اینفلوئنسرهای اینستاگرام را در جایگاه خود جستجو کنید یا به گروه های فیس بوک بپیوندید تا از افراد بخواهید که اینفلوئنسرهای برتر در جایگاه شما را معرفی کنند.

قبل از اینکه با هر یک از آنها ارتباط برقرار کنید، دنبال کننده های اجتماعی، اعتبار و سطح تعامل آنها برای هر پست را بررسی کنید. به این ترتیب مطمئناً با مناسب ترین اینفلوئنسر کار خواهید کرد.

7. هدایا میزبانی کنید

بسیاری از کاربران در اینستاگرام چیزهای رایگان را دوست دارند و اجرای یک هدیه اینستاگرامی تاکتیکی برای جذب آنها به عنوان سرنخ است. بسیاری از دنبال کنندگان شما که خوش شانس هستند محصولات و خدمات شما را به صورت رایگان دریافت می کنند، خبرهای خوب را در مورد آن منتشر می کنند، به خصوص اگر مفید و با کیفیت باشد.

برخی با محصولی که برنده شده اند در اینستاگرام پست می گذارند و حتی شما را تگ می کنند. فالوورهای آنها که آن را در فید خود می بینند ممکن است بخواهند آن را بررسی کنند و در این فرآیند به رهبری تبدیل شوند.

چگونه در مورد آن عمل می کنید؟

برای شرکت و برنده شدن، محصول را آپلود کنید و روی کپشن فرآیند را بنویسید.

یک مثال می تواند این باشد:

5 دنبال کننده خوش شانس شانس برنده شدن هر یک از آخرین محصولات ما را دارند (محصول را نام ببرید)

آیا می خواهید شرکت کنید و شانس برنده شدن داشته باشید؟ با این قوانین ساده بازی کنید:

  • ما را در اینستاگرام دنبال کنید
  • این پست را با لایک و اشتراک گذاری آن جذب کنید
  • نظر خود را در مورد آنچه در مورد برند ما دوست دارید با استفاده از هشتگ (نام محصول) بنویسید.
  • ما و سه نفر از دنبال کنندگان خود را که ممکن است به محصولات ما علاقه مند باشند را تگ کنید

ما به صورت تصادفی 5 برنده خوش شانس را انتخاب کرده و در 3 روز آینده آنها را اعلام خواهیم کرد

به اسکرین شات زیر نگاه کنید تا ببینید که چگونه @Dermae، یک تجارت کوچک که در زمینه مراقبت از پوست فعالیت می کند، هدیه خود را برای مجموعه بازیابی پوست خود میزبانی می کند.

صفحه اینستاگرام dermae

8. تبلیغ پولی را امتحان کنید

اگر برای ایجاد سرنخ در اینستاگرام عجله دارید، تبلیغ پولی شرط مطمئن شماست. اگرچه ممکن است گران باشد، اما مارک های بزرگ با جیب عمیق اهمیتی نمی دهند. شما می توانید به مخاطب خاصی دسترسی پیدا کنید که ممکن است صرف نظر از موقعیت مکانی به آنچه ارائه می دهید علاقه مند باشد.

بر خلاف فیسبوک، اجرای کمپین در اینستاگرام ساده است. می توانید با بیان هدف خود که در این مورد تولید سرنخ است، شروع کنید.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید و معیارهای مناسب برای قرار دادن تبلیغات را انتخاب کنید.

افزودن پولی در اینستاگرام را امتحان کنید

سپس از یک پیشنهاد انتخاب با ارزش استفاده کنید که مخاطبان هدف را تشویق می کند تا اطلاعات تماس خود مانند نام و آدرس ایمیل را به شما ارائه دهند. اینستاگرام می‌داند که چگونه تبلیغات شما را به گونه‌ای که آزاردهنده نباشد، روی فید مخاطبان هدفتان پخش کند.

فکر نهایی

تولید سرنخ باید در اولویت استراتژی فروش شما باشد، زیرا بدون آن، فروش نخواهید داشت. من در این راهنما به شما نشان داده ام که چگونه به آن عمل کنید.

با بهینه سازی پروفایل کسب و کار اینستاگرام خود و ارسال محتوای ارزشمندی که باعث ایجاد اعتماد می شود، شروع کنید.

صفحه فرود خود را بهینه سازی کنید، آن را قانع کننده کنید و تمام آنچه را که وعده می دهد را انجام دهید.

در نهایت، اگر برای ایجاد سرنخ عجله دارید، یک کمپین اینستاگرامی راه اندازی کنید.

در به روز رسانی های هفتگی مشترک شوید

همچنین برخی از بهترین پست های امروز ما را دریافت خواهید کرد

صندوق پستی

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

[WATCH] NFT ها به اینستاگرام و فیس بوک می آیند – BitcoinKE -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
چگونه فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و تیک تاک خود را حذف کنیم

چگونه فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و تیک تاک خود را حذف کنیم -پنل اینستاگرام

تیر 7, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.