• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

راهنماهای اینستاگرام: پتانسیل جدیدی را از محتوای خود آزاد کنید -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 18, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا کاربران دیگری را دیده اید که راهنمای اینستاگرام را به اشتراک می گذارند و به این فکر کرده اید که وارد عمل شوید؟ راهنماها فرصت هایی را برای تازه کردن محتوای شما و ارائه ارزش جدید با جمع آوری مجموعه ای از مکان ها، محصولات یا پست هایی که ممکن است برای مخاطبان شما جالب باشد، به ارمغان می آورند.

از آنجایی که راهنماها یک ویژگی نسبتاً جدید اینستاگرام هستند، ممکن است به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ایجاد آنها و اهداف آنها باشید. اگر چنین است، شما خوش شانس هستید! برای آشنایی عمیق با راهنمای اینستاگرام و نحوه استفاده از آنها برای کسب و کار خود به خواندن ادامه دهید.

و اگر می خواهید در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی بیشتر بدانید، راهنمای PDF رایگان ما را بررسی کنید!

در مورد استراتژی های بازاریابی دیجیتال از کارشناسان WebFX بیاموزید.

کتابخانه ما از رایگان راهنماها می توانند به شما کمک کنند کمپین بازاریابی دیجیتال بعدی خود را به راحتی برنامه ریزی کنید.

دانلود راهنمای رایگان arrow right

cta10 img

راهنمای اینستاگرام چیست؟

راهنماهای اینستاگرام راهی برای کاربران است تا محتوایی را که قبلاً در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده اند را مدیریت کنند. وقتی یک راهنما ایجاد می‌کنید، پست‌ها یا محصولات را با هم گروه‌بندی می‌کنید تا ارزش تازه‌ای برای فالوورهای خود به ارمغان بیاورید. فالوورهای شما سپس می توانند با یک ضربه در هر پست یا محصول راهنمای شما حرکت کنند.

شما موضوع یا هدف مجموعه خود را با عنوان و تصویر جلد به خوانندگان خواهید گفت. شما همچنین می توانید نظرات خود را در مورد مجموعه و هر پست در راهنما ارائه دهید.

راهنمای اینستاگرام عینک آمریکا

می‌توانید محتوا را از نمایه خود یا سایر صفحات عمومی و فروشگاه‌ها به اشتراک بگذارید، و اینستاگرام همه راهنماها را در زیر یک برگه در نمایه شما قرار می‌دهد.

کجا می توان راهنماها را در نمایه IG پیدا کرد

چگونه کسب و کار شما می تواند از راهنمای اینستاگرام استفاده کند؟

آیا به دنبال راهی برای جذب خوانندگان خود به فروشگاه اینستاگرام خود هستید؟ یا شاید بخواهید نتایج بیشتری را از محتوای قدیمی که پست کرده اید به دست آورید. راهنماهای اینستاگرام ممکن است جواب دهند! کسب و کار شما می تواند از راهنماهای اینستاگرام برای موارد زیر استفاده کند:

راهنمای اینستاگرام از 3 برند برتر

برای نشان دادن اینکه این کاربردها در عمل چگونه به نظر می رسند، این نمونه های راهنمای اینستاگرام را از Mailchimp، Bed Bath & Beyond، و ASOS بررسی کنید:

Mailchimp

راهنمای Mailchimp

در این راهنما، Mailchimp چندین پست از نمایه خود را گرد هم می آورد که یک سری را تشکیل می دهند. اگر کاربران بخواهند به سرعت همه پست‌های گزارش سالانه 2020 را ببینند، لازم نیست در فید Mailchimp اسکرول کنند. در عوض، آنها می توانند برای یک مجموعه کاربر پسند به راهنمای مراجعه کنند!

در راهنمای Mailchimp پست کنید

این راهنما پیمایش یک سری پست های مرتبط را برای دنبال کنندگان Mailchimp آسان تر می کند. پیمایش در یک راهنما بسیار سریعتر از یافتن هر پست در فید Mailchimp است!

Bed Bath & Beyond

راهنمای Bed Bath & Beyond

Bed Bath & Beyond از یک راهنما برای برجسته کردن محصولاتی استفاده می کند که به خوبی با هم هماهنگی دارند. در این مورد، آنها محصولات را برای سازماندهی اتاق لباسشویی شما گروه بندی کرده اند.

پست در راهنمای Bed Bath & Beyond

این نوع راهنما با برآورده کردن یک نیاز خاص در یک مکان برای پیروان خود ارزش به ارمغان می آورد و در عین حال محصولاتی را که ممکن است مخاطبان آنها متوجه مکمل یکدیگر نشده باشند برجسته می کند. به این ترتیب، راهنما می تواند بینندگان را تشویق به خرید محصولاتی کند که ممکن است در غیر این صورت فکر نمی کردند.

ASOS

راهنمای اینفلوئنسر ASOS

ASOS از انواع بسیاری از راهنماها در اینستاگرام استفاده می‌کند، اما من این مثال را انتخاب کردم زیرا هدف مشخصی را که راهنمای اینستاگرام می‌تواند انجام دهد، برجسته می‌کند – تعامل با اعضای انجمن و برجسته کردن پست‌های دیگران.

در این راهنما، ASOS پست‌هایی را از اینفلوئنسرهایی که با آنها همکاری کرده‌اند گرد هم آورده تا کمپین را در یک مکان به نمایش بگذارند.

در راهنمای تأثیرگذار ASOS پست کنید

دنبال‌کنندگان ASOS ممکن است از دیدن این پست‌ها قدردانی کنند، و در حالی که ASOS می‌توانست – و احتمالاً انجام می‌داد – آنها را در استوری‌های خود به اشتراک می‌گذاشت، یک راهنما مکانی را برای دنبال کنندگان آنها فراهم می‌کند تا همه آنها را مرور کنند. انتخاب راهنما همچنین به ASOS اجازه می دهد تا نظرات خود را به هر پست اضافه کند.

آیا راهنمای اینستاگرام ارزش وقت گذاشتن را دارد؟

ایجاد راهنماهای اینستاگرام ارزشش را دارد زیرا راهنماها به شما این امکان را می دهند که به راحتی محتوای رسانه های اجتماعی خود را تغییر دهید تا ارزش جدیدی برای کاربران خود به ارمغان بیاورید.

https://www.youtube.com/watch?v=vtrSITa9cgM

استفاده مجدد از محتوا دارای مزایای زیر است:

  • باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود
  • برای خوانندگان مختلفی که ممکن است از رسانه جدید قدردانی کنند جذاب است
  • با بسته بندی مجدد و ارسال مجدد محتوای خود، نگاه های جدیدی به آن جلب می کند
  • چرخش تازه ای را ارائه می دهد که می تواند ارزش بیشتری ایجاد کند
  • اطلاعات حیاتی را به خانه هدایت می کند

سوالات زیر را از خود بپرسید تا مطمئن شوید که از راهنمای اینستاگرام خود بیشترین بهره را می برید:

  • آیا پست های موجودی دارم که به عنوان مجموعه یا تلفیقی بهترین کار را داشته باشند؟
  • پست‌ها یا محصولات من چه اهدافی را برآورده می‌کنند و آیا می‌توانم آن اهداف را با گروه‌بندی پست‌ها یا محصولات خاص با هم برجسته کنم؟
  • کدام پست ها یا محصولات بیشتر به این راهنما کمک می کنند؟
  • آیا پست‌های انجمن یا محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) وجود دارد که در صورت مدیریت، گروه‌بندی و تکمیل نظرات من، برای مخاطبان من ارزش ایجاد کند؟
  • چگونه می توانم هدف راهنما را از طریق عنوان و تصویر جلد به شیوه ای جذاب بیان کنم؟

اگر از راهنماهای اینستاگرام به عنوان یک بخش استراتژیک از بازاریابی رسانه های اجتماعی و استراتژی کلی محتوای خود استفاده می کنید، می توانید از ارزش بالایی از این ویژگی بهره ببرید.

نحوه ساخت راهنما در اینستاگرام

آیا آماده اید تا دست خود را در انتشار راهنمای اینستاگرام امتحان کنید؟ برای تسلط بر نحوه ساخت راهنما در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به نمایه خود بروید و روی نماد مثبت در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

کجا می توان از نمایه IG راهنما ایجاد کرد

  1. “راهنما” را از لیست انتخاب کنید.
  2. نوع راهنمای مورد نظر برای ایجاد را انتخاب کنید.
  3. محتوایی را که می خواهید در راهنمای خود قرار دهید انتخاب کنید.
  4. عنوان، عکس روی جلد و توضیحات خود را اضافه کنید.
  5. به هر پست یک عنوان بدهید و در صورت تمایل نظر اضافه کنید.
  6. راهنمای خود را در نمایه خود به اشتراک بگذارید

ممکن است متوجه شده باشید که مرحله سه به شما می‌گوید که نوع راهنما را که می‌خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید، و انتخاب شما بر نحوه انتخاب محتوایی که می‌خواهید شامل شود تأثیر می‌گذارد. شما می توانید سه نوع راهنمای اینستاگرام ایجاد کنید:

1. راهنمای پست ها

اگر می خواهید مجموعه ای از پست ها را به اشتراک بگذارید، یک راهنمای پست ایجاد کنید!

هنگامی که تصمیم به ایجاد یک راهنمای پست ها می کنید، می توانید از بین هر پستی که به اشتراک گذاشته اید یا از سایر حساب های عمومی ذخیره کرده اید، انتخاب کنید.

انتخاب پست ها برای راهنمای پست ها

2. راهنمای مکان ها

اگر می‌خواهید دنبال‌کنندگان خود را به گروهی از مکان‌ها راهنمایی کنید، سعی کنید یک راهنمای مکان‌ها ایجاد کنید.

هنگامی که این نوع راهنمای اینستاگرام را ایجاد می‌کنید، پست‌هایی را جستجو می‌کنید که مکان خاصی را برچسب‌گذاری می‌کنند و پست‌هایی را که می‌خواهید برای نمایش آن مکان استفاده کنید، انتخاب می‌کنید.

جستجوی مکان برای ایجاد راهنمای مکان‌ها

3. راهنمای محصولات

اگر می‌خواهید محصولات را برجسته کنید، یک راهنمای محصولات ایجاد کنید.

هنگام ایجاد این نوع راهنمای اینستاگرام، محصولاتی را که می خواهید از فروشگاه خود به نمایش بگذارید، انتخاب می کنید. هنگامی که یک محصول را انتخاب می کنید، اینستاگرام از شما می خواهد که یک یا چند پست را انتخاب کنید تا در راهنمای خود در کنار آن محصول قرار دهید.

انتخاب محصول برای ایجاد راهنمای محصولات

برای برجسته کردن محصولات خود، باید یک فروشگاه اینستاگرام با پیشنهادات خود راه اندازی کنید.

چگونه دید راهنمای اینستاگرام خود را افزایش دهیم

در این مرحله، ممکن است متوجه شده باشید که راهنمای اینستاگرام مستقیماً در نمایه شما منتشر می شود. چگونه می‌توانید دید آن‌ها را افزایش دهید تا نتایج بیشتری کسب کنید؟ این نکات را در نظر بگیرید:

  • راهنمای داستان های خود را به اشتراک بگذارید
  • به راهنمای خود یک قلاب جلب توجه بدهید تا آن را به اشتراک بگذارد
  • اطمینان حاصل کنید که راهنمای شما در خدمت هدفی است
  • با دیگران همکاری کنید

همکاری با دیگران می تواند شامل موارد زیر باشد:

وقتی با دیگران همکاری می کنید، می توانید آنها را در راهنمای خود برچسب گذاری کنید. سپس، اگر همه طرف‌ها راهنما را به اشتراک بگذارند، همه شما دسترسی خود را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهید.

رشد حضور اجتماعی خود با WebFX پیاده روی در پارک است.

“WebFX به شما اجازه می دهد تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را بدون استرس رشد دهید! آنها آگاه هستند و با نیازهای شرکت شما سازگار هستند!»

درباره خدمات رسانه های اجتماعی ما بیشتر بیاموزید arrow right

cta53 img

استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را با WebFX تقویت کنید

راهنمای اینستاگرام نوعی محتوای کم استفاده اما با ارزش از محتوای رسانه های اجتماعی است که می توانید از آن برای بهبود استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. اما ما می دانیم که فریبکاری در تمام پلتفرم های اجتماعی و ماندن در بالای ویژگی های جدید و انواع محتوا چقدر می تواند پیچیده باشد.

به یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی مبتنی بر نتایج مراجعه کنید تا بار را از روی دوش خود بردارید. هنگامی که به متخصصان اینستاگرام ما برای مدیریت استراتژی رسانه های اجتماعی خود اعتماد دارید، می توانید تمرکز بیشتری روی اداره کسب و کار خود و فروش کامل داشته باشید.

تیم ما متشکل از بیش از 450 متخصص بازاریابی دیجیتال، 165000 پست اجتماعی ایجاد کرده و 7.8 میلیون سرنخ برای مشتریان خود در چندین استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کرده است. بیاموزید که چگونه از طریق خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی ما همین کار را برای تجارت شما انجام خواهیم داد!

و اگر می خواهید با یک متخصص صحبت کنید، با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا درخواست یک پیشنهاد رایگان آنلاین امروز!

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
چگونه محتوای خود را به صفحه کاوش اینستاگرام برسانیم

چگونه محتوای خود را به صفحه کاوش اینستاگرام برسانیم -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Shopping Booms

Meta ابزارهای ویرایش جدیدی را به Reels در اینستاگرام و فیس بوک اضافه می کند – Shopping Booms -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

چگونه با استفاده از اینستاگرام ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود وارد کنیم؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.