• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

با این ایده های منحصربفرد برای کاور هایلایت اینستاگرام متمایز شوید -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 20, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

سال 2022 است، بنابراین احتمالاً برای شما خبری نیست که رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای ارتباط با مشتریان جدید و رشد برند شما هستند. اما آیا می دانستید که حلقه های هایلایت اینستاگرام راهی عالی برای نمایش کسب و کار شماست؟ فید و نمایه Insta شما اغلب اولین برداشت شما از مشتریان بالقوه در اینستاگرام است، بنابراین ثبت اولین برداشت بسیار مهم است.

وقتی صحبت از اینستاگرام به میان می آید، این جزئیات کوچک است که افراد تازه کار را از حرفه ای های واقعی رسانه های اجتماعی جدا می کند. کاور های هایلایت اینستاگرام با جذاب و جذاب کردن اکانت اینستاگرام شما بیشترین بهره را می برند.

ذخیره استوری‌های Insta خود به‌صورت برجسته با پوشش زیبایی به شما این فرصت را می‌دهد تا محتوای با عملکرد برتر، سؤالات متداول، نظرات مشتریان، به‌روزرسانی‌های تیم و موارد دیگر را به نمایش بگذارید. حتی می توان از آنها برای برجسته کردن پیشنهادات یا تبلیغات ویژه استفاده کرد و فالوورهای شما را به مشتریان وفادار تبدیل کرد. با استفاده از هایلایت های اینستاگرام، می توانید به فالوورها درک بهتری از کارهایی که انجام می دهید و آنچه را که طرفدار آن هستید بدهید و پروفایل اینستاگرام خود را تازه و به روز نگه دارید.

به ما اعتماد کنید: هایلایت اینستاگرام قابلیتی است که نباید نادیده گرفته شود. برخلاف استوری های اینستاگرام که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، هایلایت های شما برای همیشه در پروفایل شما باقی می مانند. این بدان معناست که مشتریان بالقوه می‌توانند در هر زمانی درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، حتی اگر شما را دنبال نکنند.

در زیر، ایده‌های مورد علاقه خود را برای کاور هایلایت اینستاگرام به اشتراک می‌گذاریم، و بهترین نکات و ترفندها را برای ایجاد پوشش‌های هایلایت که فید اینستاگرام شما را بالا می‌برد، مرور می‌کنیم. حتی اگر یک مبتدی در طراحی گرافیک هستید، استرس نداشته باشید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

نکاتی سریع برای ایجاد کاورهای جذاب برای هایلایت اینستاگرام

1. آن را ساده نگه دارید

وقتی صحبت از پوشش هایلایت اینستاگرام به میان می آید، قطعاً کمتر است. شما می خواهید پوشش شما چشم نواز باشد و در یک نگاه به راحتی قابل درک باشد. این بدان معناست که هیچ الگوی شلوغ یا طرح های بیش از حد پیچیده ای وجود ندارد.

2. از تصاویر قوی استفاده کنید

از آنجایی که کاور هایلایت اینستاگرام شما اساساً تبلیغی برای هایلایت شما است، می خواهید از تصاویری استفاده کنید که توجه را به خود جلب کند. رنگ‌های روشن، فونت‌های جالب و عکس‌های جذاب همه گزینه‌های عالی هستند (نمونه‌هایی در زیر!)

3. آنچه شما را منحصر به فرد می کند برجسته کنید

چه چیزی کسب و کار شما را از بقیه متمایز می کند؟ کاورهای هایلایت استوری اینستاگرام شما باید آنچه را که شما را منحصر به فرد می کند ارتباط برقرار کند، خواه این محصولات شگفت انگیز، خدمات استثنایی به مشتریان یا چیزهای دیگر باشد.

4. ثابت قدم باشید

آیکون های هایلایت اینستاگرام شما باید با زیبایی فید و پالت رنگ شما مطابقت داشته باشد و ظاهر و احساس مشابهی داشته باشد. این به ایجاد یک زیبایی شناسی منسجم برای حساب تجاری شما کمک می کند و شناسایی برند شما را برای افراد آسان تر می کند.

5. آزمایش و آزمایش کنید

تغییر همیشه چیز بدی نیست! از ویرایش آیکون های هایلایت روی جلد نترسید تا جایی که می خواهید بهترین کار را پیدا کنید. بین تصاویر جلد یا طرح های ساده مینیمالیستی جابه جا شوید و سعی کنید از شکلک ها در عنوان های خود استفاده کنید! هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید ایجاد کنید وجود ندارد – تا زمانی که با لحن و سبک برند شما مطابقت داشته باشد.

بهترین ابزار برای طراحی جلد هایلایت استوری اینستاگرام

حتی اگر طراحی نقطه قوت شما نباشد، ابزارهای زیادی وجود دارد که به مبتدیان کمک می کند تا کاورهای هایلایت زیبای اینستاگرام ایجاد کنند. کانوا، Adobe Creative Cloud Express (Adobe Spark سابق) و Visme سه پلتفرم محبوب هستند که انواع قالب ها و گزینه های طراحی را برای آیکون های هایلایت اینستاگرام شما ارائه می دهند.

کانوا

ایجاد کاور هایلایت اینستاگرام با Canva آسان است، حتی اگر متخصص طراحی گرافیکی نباشید. Canva یک ابزار طراحی کاربرپسند با کتابخانه گسترده ای از قالب های جلد برای انواع پست های اینستاگرام است. کافی است “جلد برجسته اینستاگرام” را در نوار جستجو قرار دهید و با صدها الگوی از پیش تعیین شده برای جلد استوری روبرو خواهید شد. به علاوه، قالب‌های آن‌ها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را کاملاً متناسب با نام تجاری خود تنظیم کنید.

Adobe Creative Cloud Express

Adobe به دلیل مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه شگفت انگیز مشهور است. با انتخاب گسترده ای از قالب ها، می توانید فوراً طراحی جلد هایلایت اینستاگرام را برای کسب و کار خود بیابید.
گزینه استوری اینستاگرام آن‌ها در منوی تغییر اندازه، ایجاد کاورهایی با اندازه مناسب برای برجسته‌سازی‌های شما را آسان می‌کند. Adobe Creative Cloud Express همچنین یک سازنده پست اینستاگرام مفید ارائه می دهد تا بتوانید نکات برجسته خود را به راحتی با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

Visme

Visme یکی دیگر از پلتفرم های ساده و آسان برای ایجاد پوشش هایلایت اینستاگرام است. آنها قالب‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که شامل تصاویر با کیفیت بالا برای استفاده در پست‌های وبلاگ، کاورهای برجسته اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است، Plus، Visme چندین ویدیو و آموزش ارائه می‌دهد که به شما نحوه استفاده کامل از این پلتفرم را ارائه می‌کند. .

بهترین ایده ها و نمونه های کاور هایلایت اینستاگرام

اگر به دنبال چند کاور جدید و شیک برای هایلایت اینستاگرام هستید، به دنبال این شش برند نباشید. از Sephora گرفته تا Dollar Shave Club، این کسب‌وکارها می‌دانند که چگونه با نکات برجسته خود تأثیر بگذارند.

1. از نمادها و ایموجی ها استفاده کنید

آیکون‌ها و شکلک‌ها روشی عالی برای افزودن جذابیت بصری به پوشش‌های هایلایت شما و کمک به برقراری ارتباط با نکات برجسته شما هستند. به عنوان مثال، اگر یک حلقه برجسته از محصول خود دارید، می توانید از نماد یا شکلک دوربین برای نشان دادن آن استفاده کنید.

مکان های زیادی برای یافتن نمادهای رایگان در اینترنت وجود دارد، از جمله برنامه هایی که قبلاً در بالا ذکر کردیم.

چند مکان دیگر که می توانید نمادهای رایگان پیدا کنید عبارتند از:

  • فلاتیکون
  • فری پیک
  • IconArchive

برندهای بزرگی مانند Sephora و Dollar Shave Club هر دو نمونه های خوبی از نحوه استفاده از نمادها و ایموجی ها برای پوشش هایلایت اینستاگرام شما هستند.

صفورا

نکات برجسته Sephora همیشه مورد توجه است، خواه آنها محصولات جدید را برجسته می کنند یا به دنبال کنندگان نگاهی از پشت صحنه به آنچه در ساخت محصولات آنها می پردازند.

طرح‌های برجسته‌ی جلد آن‌ها محتوای داستان‌های برجسته‌شان را با نمادها و شکلک‌های زیبا روی رنگ‌های پاستلی برای ظاهری مد روز و چشم‌گیر منعکس می‌کند.

باشگاه اصلاح دلار
uxFnrjgV GnJNCQa2mv9PNs6vgtnrQNxOalCnJufpNTl UJcFQcBYQVg 3veZpHyBvrMEMb TIupDKVt zzdFiVqn0hzzMnakuw91FZCjCETqbuw6LsWc10rf Kd V 6U N9V5Mu

نکات برجسته Dollar Shave Club همه در مورد هویت برند آنهاست – از استفاده هوشمندانه آنها از طنز گرفته تا تمرکز آنها بر محصولات با کیفیت.

همانند Sephora، Dollar Shave Club نیز از آیکون‌ها برای پوشش‌های برجسته خود استفاده می‌کند، اما با استفاده از نقاشی‌های خطی و رنگ پس‌زمینه یکسان برای هر نماد، طراحی مینیمالیستی‌تری را انتخاب کرده‌اند. توجه کنید که چگونه رنگ های خاکی آنها به خوبی با پالت رنگ برند آنها مطابقت دارد!

2. تصاویر محصول را به نمایش بگذارید

اگر محصول خاصی را در صفحه اینستاگرام خود هایلایت می کنید، تصاویر آن محصول را روی جلدهای هایلایت خود به نمایش بگذارید. این به افراد کمک می‌کند تا به سرعت تشخیص دهند که به تماشای کدام نکات برجسته علاقه دارند.

اصلاحات
8zabB5R5ExzO2RwlKAfaez4pzItXFG8jX4U4b1xOX8 j YvcZ8DhIeUkw2obUn7td6b3vnj5FgovH9SsFzcVFwiIQ6uCcrR14vj576I2WD7CVNHs5Qfz2HX3eqCJPiQqu8tIWLbI

Reformation بازی را در شبکه های اجتماعی می کشد. چه از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ هوشمندانه باشد و چه از طریق زیرنویس‌های شوخ، آن‌ها برندی عالی هستند که می‌توان برای الهام گرفتن از اینستا به آنها نگاه کرد. جای تعجب نیست که حلقه برجسته آنها در نقطه نقطه قرار دارد.

Reformation با استفاده از عکاسی به جای آیکون های گرافیکی، آن را از نمونه های قبلی تغییر می دهد. همانطور که در بالا مشاهده شد، آنها محصولات خود را با استفاده از آن به نمایش می گذارند تصاویر واقعی محصول برای تصویر بند انگشتی بر روی نکات برجسته IG خود.

ما این رویکرد را دوست داریم زیرا هر بار که محصول جدیدی را راه اندازی می کنید، می توانید نکات برجسته خود را ویرایش کنید. این باعث می‌شود تا نکات برجسته جدید در راه باشد و به دنبال‌کنندگان شما محتوای تازه و ثابتی را می‌دهد تا در میان آنها حرکت کنند.

3. از پالت های رنگ روشن استفاده کنید

رنگ های روشن چشم نواز هستند و پوشش هایلایت شما را از بقیه متمایز می کنند. پالت رنگی را انتخاب کنید که لحن هایلایت شما را منعکس کند. به عنوان مثال، اگر آنها خوش قلب و سرگرم کننده هستند، به سراغ رنگ های روشن تر بروید. اگر آنها جدی تر یا آموزنده هستند، پالت ظریف تری را انتخاب کنید.

همکاران پست
LCEf7IGxXmB3gvwHFPj3d29zvpqvf1eal51Hq68y

Postmates یک سرویس تحویل غذا و مواد غذایی است، بنابراین آنها لزوماً هیچ محصولی برای نمایش روی جلدهای برجسته خود ندارند. در عوض چه می کنند؟ آنها به سمت یک رویکرد رنگارنگ و ساده می روند، با رنگ های روشن که چشم را جلب می کند و عنوان برجسته با فونت ساده نوشته شده است.

اگر می خواهید زمان مورد نیاز برای طراحی یک نماد یا پیدا کردن یک تصویر مناسب را رد کنید، این یک گزینه عالی است.

آنها همچنین از ایموجی ها برای عناوین برجسته در زیر نماد استفاده می کنند که یکی دیگر از جنبه های سرگرم کننده این انتخاب جلد است.

4. آن را ساده نگه دارید

گاهی اوقات، کمتر، بیشتر است. سعی نکنید اطلاعات زیادی را در جلدهای برجسته خود جمع کنید – آنها را تمیز و ساده نگه دارید. اجازه دهید محتوای برجسته شما حرف بزند!

بسیاری از برندها از جمله TenTree برای پوشش های برجسته خود به طراحی مینیمالیستی روی می آورند.

TenTree

برند پوشاک پایدار TenTree تصمیم گرفت کاورهای هایلایت مینیمالیستی را در نمایه خود در اینستا به سطح جدیدی برساند. آنها ترجیح داده‌اند از عکس‌ها یا نمادهای صفر استفاده کنند و در عوض از رنگ‌های برندشان به عنوان نمادهای برجسته روی جلد استفاده کنند تا ظاهری به راحتی قابل تشخیص باشد و حال و هوای زمینی را القا کند.

5. به طنز روی آورید

کمی طنز می تواند کمک زیادی به جذاب تر کردن پوشش هایلایت شما کند. اگر بتوانید مردم را بخندانید، آنها به احتمال زیاد به تماشای نکات برجسته شما خواهند پرداخت. فقط مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید – شما نمی خواهید پوشش های شما غیرحرفه ای یا غیرحرفه ای ظاهر شوند.

حالا نوبت شماست!

آیا آماده‌اید بیرون بروید و کاورهای هایلایت اینستاگرام خود را آزمایش کنید؟ به یاد داشته باشید، خلاق باشید اما در طراحی زیاده روی نکنید – اغلب اوقات سادگی یک کمال است. و در نهایت سعی کنید با آن کمی سرگرم شوید. پس از همه، رسانه های اجتماعی باید لذت بخش باشند!

با ابزاری مانند Sked Social ظاهری خیره کننده و منسجم برای حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید. با استفاده از پلتفرم آسان ما، می‌توانید با برنامه‌ریزی پست‌های خود از هفته‌ها قبل، از رقبا پیشی بگیرید. بعلاوه، برنامه ریز فید اینستاگرام بصری ما به شما این امکان را می دهد که ببینید پست های شما قبل از انتشار آنها چگونه به نظر می رسند.

برای شروع آماده اید؟ برای شروع آزمایشی رایگان 7 روزه Sked Social ثبت نام کنید تا از همین امروز از برنامه ریز فید اینستاگرام بصری استفاده کنید!

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اینستاگرام برای ادغام NFT ها از بلاک چین های برتر

اینستاگرام برای ادغام NFT ها از بلاک چین های برتر -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

8 ابزار برتر جستجوی اینفلوئنسر اینستاگرام برای بازاریاب آگاه

8 ابزار برتر جستجوی اینفلوئنسر اینستاگرام برای بازاریاب آگاه -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 26, 1401
چگونه از رایانه شخصی خود در اینستاگرام پست کنید - 5 ابزار جایزه

چگونه از رایانه شخصی خود در اینستاگرام پست کنید – 5 ابزار جایزه -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 22, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.