این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
شما شایعات را شنیده اید و اکنون ما تایید رسمی داریم: اینستاگرام در حال آزمایش فید هوم تمام صفحه است.
این چشمگیرترین تغییر در تجربه فید اینستاگرام است که تا به امروز دیده ایم. از پشت سایر تغییرات الگوریتم اخیر، از جمله اولویت دادن به محتوای اصلی و بازگشت از فید تقویمی نمادین اینستاگرام.
ما اولین بار در آوریل اخبار مربوط به تجربه فید خانگی تمام صفحه اینستاگرام را پوشش داد زمانی که ما برای اولین بار زمزمه تغییرات را شنیدیم. اما اکنون، تاییدیه ای از خود اینستاگرام داریم که آزمایشی در حال انجام است که می تواند نحوه تعامل شما با اینستاگرام را برای همیشه تغییر دهد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.
چه چیزی با فرمت فید اینستاگرام تغییر کرده است؟
ابتدا، اجازه دهید شما را از طریق آخرین تغییر اجرا کنیم. این هفته آدام موسری (رئیس اینستاگرام) این موضوع را تایید کرد اینستاگرام در حال اجرای آزمایشی از یک تجربه فید همهجانبه جدید است.
آدام به اشتراک میگذارد که اینستاگرام معتقد است ویدیو همچنان نقش مهمی در تجربه اینستاگرام بازی میکند، به همین دلیل است که آنها در حال آزمایش یک قالب فید تمام صفحه جدید هستند که به فیلمها و عکسها اجازه میدهد بیشتر از صفحه نمایش شما را اشغال کنند.
هدف این است که همه محتوا (عکسها، ویدیوها و حتی استوریهای اینستاگرام) را در یک فید همهجانبه، مشابه طرحبندی فید Reels، ادغام کنیم. این منطقی است، به خصوص با توجه به محبوبیت فرمت Reels.
در واقع متا این را فاش کرده است قرقره ها اکنون بیش از 20 درصد از زمانی را که کاربران در اینستاگرام می گذرانند تشکیل می دهند، تعجبی ندارد که آنها مایل به آزمایش بیشتر با یک تجربه فید همه جانبه در تمام صفحه هستند.
اگر به این قالب فید جدید دسترسی ندارید، نگران نباشید. اینستاگرام تأیید می کند که هنوز در مرحله آزمایشی است و این به روز رسانی را در چند هفته آینده منتشر خواهد کرد. هدف آنها این است که قبل از گسترش این فید جدید در سطح جهانی، ابتدا بازخورد کاربر (چه خوب و چه بد) را به دست آورند.
این تغییر چه معنایی برای استراتژی اینستاگرام کسب و کار شما دارد؟
بنابراین، این طرح فید جدید چه معنایی برای کسب و کار شما دارد؟ خوب، اگر قبلاً محتوای ویدیویی ایجاد و به اشتراک نمی گذارید، اکنون زمان شروع است.
با این قالب فید جدید، محتوای ویدیویی عمودی با کیفیت بالا همان چیزی است که در الگوریتم اولویت بندی می شود (و به شما کمک می کند بهترین نتایج را ایجاد کنید). وقت آن رسیده است که روی ایجاد محتوایی با اندازه 9:16 تمرکز کنید تا فضای صفحه نمایش را به حداکثر برسانید و به مخاطبان دلیلی برای یادآوری شما ارائه دهید.
به علاوه، Reels همچنان یک قالب محتوای غیرقابل مذاکره برای برندها و مشاغل در اینستاگرام است. این ویدیوهای کوتاه و کوچک راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن نکات، آموزش مخاطبان و حتی مزاحمت برای محصولات یا خدمات آینده شما هستند.
همچنین میدانیم که اینستاگرام قصد دارد گزینههای جدیدی برای کسب درآمد برای Reels ارائه کند، به این معنی که اکنون زمان آزمایش این قالب محتوا و یافتن راههایی برای ایجاد این پستها در استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما است.
مطمئن نیستید که با Reels از کجا شروع کنید؟ کنار هم کشیده ایم 10 ایده درجه یک Reels که می توانید از همین الان شروع به ارسال کنید. به علاوه، چرا که نه به چالش رایگان 9 روزه Reels ما بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه بدون خرج کردن یک سنت به بیش از 10 هزار دنبال کننده به صورت ارگانیک برسید!
دو سنت ما در آخرین تغییرات فید اینستاگرام
در اینجا در Plann، ما شاهد این آخرین تغییرات فید اینستاگرام به عنوان راهی برای رقابت با بزرگترین رقیب خود، TikTok هستیم.
TikTok مترادف با این تجربه ویدیویی تمام صفحه و همهجانبه است و محبوبیت سرسام آور آن به این معنی است که قالبی برنده برای برندها، مشاغل، سازندگان و کاربران به طور یکسان است. این فرمت نه تنها بینندگان را برای مدت طولانیتری درگیر میکند و در میان محتوا پیمایش میکند، بلکه محتوای ویدیویی باکیفیت و باریک را نیز ترجیح میدهد و در اولویت قرار میدهد.
برای کسبوکارها و بازاریابان، این قالب فید جدید فرصتهای جدید و هیجانانگیزی را برای خلاقیت و یافتن راههای جدید برای تبلیغ پیشنهادات، آموزش مشتریان و افزایش تعامل مخاطبان ارائه میدهد. روزهای گرافیک ثابت پشت سر ماست، زیرا TikTok و اکنون اینستاگرام همچنان برندها و مشاغل را تشویق می کنند تا فیلمبرداری کنند و محتوای ویدیویی همهجانبه را در پلتفرم های خود منتشر کنند.
به علاوه، برای عکاسان، این آخرین بهروزرسانی فید به این معنی است که اندازه پرتره مهمتر از همیشه است. با تغییر اندازه همه تصاویر خود به اندازه 9:16، می توانید از این تجربه تمام صفحه استفاده کنید و حتی بیشتر از پست های خود درگیر شوید.
با Plann حضور خود را در رسانه های اجتماعی در سال 2022 افزایش دهید
اکنون شما جدیدترین بینش ها را در مورد آنچه در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد به دست آورده اید، زمان آن رسیده است که دانش خود را عملی کنید. و چه راهی برای انجام این کار بهتر از مجموعه رسانه های اجتماعی یکپارچه نهایی خود، Plann!
آیا آمادهاید با Plann دسترسی خود را در رسانههای اجتماعی گسترش دهید؟ ادامه دادن، از نسخه آزمایشی رایگان 7 روزه Plann Plus استفاده کنید. اگر آن را دوست ندارید، به استفاده رایگان از Plann ادامه دهید!