• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

Rich Drees توسط Rich Drees
تیر 6, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

به قلم رسانه پنل اینستا

NFT ها هر روز که می گذرد محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. هر کسی که از اینترنت استفاده می کند حداقل یک بار در مورد آن شنیده است. این به ویژه در حال حاضر صادق است که شرکت های رسانه های اجتماعی NFT ها را در پلتفرم های خود ادغام می کنند.

مارک زاکربرگ تایید کرد که اینستاگرام قصد دارد تراشه‌های غیرقابل تعویض را اضافه کند (NFT) به زودی روی پلت فرم. روز سه شنبه، مدیر عامل شرکت متا پلتفرم. این را در کنفرانس South by Southwest در آستین، تگزاس تایید کرد.

زاکربرگ گفت: “ما در تلاش هستیم تا NFT ها را در کوتاه مدت به اینستاگرام بیاوریم.”

اگرچه زاکربرگ جزئیات بیشتری ارائه نکرد، اما افزود که تراشه‌های غیرقابل تعویض را در برنامه اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوی شرکت ادغام خواهند کرد. این در صورتی است که تیم اینستاگرام بتواند برخی از مشکلات فنی را حل کند.

مدیر عامل اینستاگرام آدام موسری گفت که شرکت او به طور فعال در حال مطالعه NFT است.

به گفته کیسی نیوتن از خبرنامه The Verge’s Platformer، زاکربرگ همچنین گفت که کاربران اینستاگرام می‌توانند در داخل این اپلیکیشن، خود (NFT) را شکست دهند. این ظرفیت “امیدوارم” در ماه های آینده خواهد بود.

“NFTs lie” در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

فایننشال تایمز گزارش می دهد که فیس بوک و اینستاگرام در آستانه اجرای آزمایشی یک عملکرد هستند. گفته می شود که پلتفرم های متا در حال «آماده شدن» برای قابلیتی هستند که به کاربران اجازه می دهد از NFT ها به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند. علاوه بر این، آنها در حال آماده شدن برای کار بر روی یک نمونه اولیه هستند که به کاربران اجازه می دهد NFT های تازه ایجاد کنند. سایر کارمندان متا درباره «راه اندازی بازاری برای خرید و تجارت NFTها» برای مشتریان بحث می کنند.

NFT های اینستاگرام با رهبر بازار در تجارت رقابت می کنند.

در همین حال، این اعلامیه بحث‌هایی را در مورد اینکه NFT‌های بلاکچین چه کسی پیاده‌سازی خواهد شد، برانگیخت. آنها همچنین در مورد مکانیسم پرداخت برای خرید آنها بحث می کنند. و صحبت هایی در مورد اینکه آیا اینستاگرام به عنوان یک بازار جدید NFT با Opensea، Rarity و Nifty Gateway رقابت خواهد کرد یا خیر، وجود دارد.

توانایی متا برای کسب درآمد از هر عکس در صفحه اینستاگرام کاربر به عنوان NFT یک اختلال بزرگ در بازار خواهد بود. بازار در حال حاضر تحت سلطه OpenSea است که از بلاک چین اتریوم (ETH-USD) استفاده می کند.

مایک دیکنز، مدیر ارشد اجرایی: “معلوم نیست اینستاگرام پروژه NFT خود را بر روی کدام بلاک چین بسازد.” Blockasset.coاو در پاسخ به افشاگری های جدید گفت.

او افزود: «با این حال، برای پذیرش بیشتر و پذیرش انبوه، آنها به یک بلاکچین کم هزینه برای تجربه کاربری بهتر نیاز دارند».

NFT در Metavers

NFT یک دارایی دیجیتالی است که جنبه های دنیای واقعی مانند هنر، موسیقی، کالاهای بازی و فیلم را در خود دارد. اساسا، این دارایی های دیجیتال مانند اشیاء فیزیکی قابل جمع آوری به شکل دیجیتال هستند. آنها به صورت آنلاین خریداری و معامله می شوند، اغلب با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده، و معمولاً با نرم افزار مشابه بسیاری از ارزهای دیجیتال رمزگذاری می شوند.

اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

هنرمندان و سازندگان محتوا راه منحصر به فردی برای کسب درآمد از کار خود از طریق فناوری NFT و بلاک چین دارند. به عنوان مثال، هنرمندان دیگر مجبور نیستند آثار خود را از طریق خانه های حراج بفروشند. در عوض، هنرمند می‌تواند آن را به‌عنوان NFT مستقیماً به مشتری ارائه دهد و به آنها اجازه دهد حاشیه سود بالاتری را حفظ کنند.

هنرمندان همچنین می توانند حق چاپ را در نرم افزار خود لحاظ کنند تا زمانی که اثرشان به صاحب جدید فروخته می شود، درصدی از فروش را دریافت کنند. از آنجایی که بیشتر هنرمندان درآمد بعدی را بیش از اولین فروش خود دریافت نمی کنند، این یک ویژگی مفید است.

سازگاری NFT از ردیابی متاورس META پشتیبانی می کند

پس از اعلام شراکت NFT، فیس بوک در اکتبر 2021 نام خود را به Meta تغییر داد. این نشان دهنده تعهد این شرکت به توسعه نسخه متاورس خود است. ویشال شاه، رئیس محصولات متاورس این شرکت، گفت که متا NFT ها را فعال خواهد کرد.

شاه می گوید: «این کار فروش اقلام دیجیتالی نسخه محدود مانند NFT را برای مردم آسان تر می کند. شاه می افزاید که افراد همچنین می توانند NFT ها را در فضاهای دیجیتالی خود نمایش دهند و حتی می توانند آنها را با خیال راحت به شخص بعدی بفروشند.

علاوه بر این، متا کیف پول دیجیتال خود را به نام Novi ایجاد کرده است. این امکان را به کاربران می دهد تا با استفاده از فناوری بلاک چین امن، پول را به صورت بین المللی، فوری، ایمن و رایگان ارسال و دریافت کنند.

به گزارش بلومبرگ، متا قصد دارد کیف پول دیجیتال Novi خود را در پلتفرم اینستاگرام برای آزمایش خرید و فروش NFT ادغام کند. مدیر مالی فیس بوک، دیوید مارکوس، گفت که این شرکت “مطمئناً به حمایت از تراشه های ناپایدار با کیف پول دیجیتال Novi (NFT) خود فکر می کند.

فشار کسب درآمد می تواند همزمان با راه اندازی کیف پول رمزنگاری Novi این شرکت باشد. این موضوع با انتقاد قانونگذاران آمریکایی در آزمایشی در اوایل ماه جاری مواجه شد. دیم، از پروژه استیبل کویندر حال حاضر برای استفاده در دسترس نیست.

روز پنجشنبه، دیوید مارکوس، رئیس پرداخت و خدمات مالی فیس بوک، در توییتر درباره طراحی مجدد پستی منتشر کرد. تمام پرداخت‌ها و محصولات تجاری و مالی شرکت، از جمله فیس‌بوک Pay را یکسان می‌کند.

در نشانه دیگری از اشتیاق فیس بوک به متافورز، سهام این شرکت در 1 دسامبر با نام MVRS ticker شروع به معامله کرد.

NFT ها در میان غول های رسانه های اجتماعی محبوبیت پیدا می کنند

سایر پلتفرم های شبکه های اجتماعی نیز شروع به ترکیب NFT کرده اند. توییتر، شرکت (TWTR) به مشترکین iOS ممتاز اجازه می دهد تا عکس پروفایل NFT را در ژانویه آپلود کنند. همچنین این ویژگی را به برنامه و وب سایت اندروید این شرکت اضافه می کند.

به دنبال مثال توییتر، سایت شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرد که آواتارهای NFT چند هفته بعد در وب سایت آنها آزمایش شدند.

در همین حال، پورتال پرداخت به ازای مشاهده، OnlyFans در ماه فوریه اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا می توانند از عکس های پروفایل NFT بر اساس بلاک چین اتریوم استفاده کنند. با محبوبیت بیشتر ارزهای دیجیتال و محصولات دیجیتال، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از متاورس هستند.

آماده سازی NFT اینستاگرام در پس زمینه بحران ارزهای دیجیتال در حال شکل گیری است

استفاده از NFT ها همچنین می تواند به Meta کمک کند تا در متاورها برجسته تر شود. متاورس، برای کسانی که نمی دانند، اصطلاحی است که این شرکت به عنوان مفهومی مبهم از دنیای مجازی به هم پیوسته ابداع کرد. این شبیه به وعده های جهان های VR از دهه 1990 به بعد است. این می تواند ارزش و اهمیت NFT ها را افزایش دهد و همچنین کنترل دارایی را متمرکز کند.

اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

NFT ها اغلب به دلیل ارزش حدس و گمان آنها مورد انتقاد قرار می گیرند. قیمت آنها نوسان است، بنابراین آنها به شدت در نوسان هستند. علاوه بر این، در مورد NFT کمبود امنیت وجود دارد. آنها معمولاً به سرقت می روند، علیرغم ادعای برخی از آنها مبنی بر تضمین مالکیت. با این حال، اگر فناوری موجود برای حمایت از آنها انتخاب کند، این دارایی ها ارزشمندتر خواهند شد.

آیا NFT های همکاری را با اینستاگرام خریداری خواهید کرد؟

به نظر می رسد که همه شرکت های روی زمین در حال برنامه ریزی هستند تا بالاخره NFT ها را در استراتژی شرکت خود بگنجانند و این سرگرم کننده تر است زیرا کل صنعت در طول و پس از اعلامیه های بزرگ مانند این به سقوط ادامه می دهد. روند افزایش قیمت مشارکت‌های شرکت‌های بزرگ در ارزهای دیجیتال بوده است و بسیاری گمان می‌کنند که اطلاعات داخلی اغلب برای کسب سود خصوصی در حین و پس از انتشار اخباری مانند این مورد استفاده قرار گرفته است. برخی بر این باورند که سقوط دلار در این دوره پر فراز و نشیب، نیروی نزولی بسیار زیادی بر ارزش همه ارزهای رمزپایه وارد می کند، به خصوص که نقش دلار به عنوان یک ارز ذخیره جهانی به طور فزاینده ای مشکوک می شود.

شاید این دلیل بیشتری برای سرمایه گذاری در این NFT ها باشد، زیرا شما سود خواهید برد یا ریسک خود را پوشش خواهید داد، زیرا ارزش و قدرت خرید دلار هر روز بیشتر و بیشتر کاهش می یابد. ارزهای دیجیتال همیشه به عنوان نوعی پوشش مالی در برابر دلار دیده می‌شوند، اما در حالی که هر دو در حال سقوط هستند، مطمئناً با نرخ‌های متفاوتی سقوط می‌کنند.

خرید NFT در اینستاگرام، فالوورهای بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد یا شما را تبدیل به یک میلیونر می کند؟ در این مرحله، هر دو ایده مضحک به نظر می رسند، اما اگر به اخبار اجتناب ناپذیر برای 10 سال آینده فکر کنید، واقعاً نباید تعجب کنید. بله، یک نفر آنجا، جایی هر دو به دلیل NFT های احمقانه اتفاق می افتد! واقعاً اجتناب ناپذیر است. البته، این کاملاً نوعی قمار است و باید پولی را که همیشه می توانید از دست بدهید به عنوان یک نقطه مرجع برای شروع در نظر بگیرید.

تاریخ: 26 ژوئن 2022 / دسته بندی ها: اخبار، / نویسنده: ریچ دریس



منبع

Rich Drees

Rich Drees

نوشته‌ی بعدی
Bookmark and Share

اینستاگرام: اسکن صورت از کودکان محافظت می کند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

اینستاگرام چگونه به آینده تجارت الکترونیک تبدیل می شود؟

اینستاگرام چگونه به آینده تجارت الکترونیک تبدیل می شود؟ -پنل اینستاگرام

تیر 6, 1401
How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 3, 1401

اخبار منتخب.

Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

تیر 6, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

تیر 6, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

تیر 6, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

تیر 6, 1401
Activity Status Not Showing Featured

چرا وضعیت فعالیت در اینستاگرام نمایش داده نمی شود؟ – فناوری را آسان تر کنید -پنل اینستاگرام

تیر 6, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.