این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
دلیل جدیدی برای ورود به DM در اینستاگرام وجود دارد.
این برنامه با در دسترس قرار دادن پرداختها از طریق چت، خرید مستقیم از مشاغل کوچک را برای کاربران آسانتر کرد.
مشتریان بالقوه می توانند با یک صفحه کسب و کار کوچک گفتگو را آغاز کنند. آنها می توانند سؤال بپرسند، سفارش خود را سفارشی کنند و بدون ترک چت، پرداخت را انجام دهند. در همین تاپیک، خریداران نیز می توانند سفارشات خود را پیگیری کنند و هرگونه سوال بعدی را از کسب و کار بپرسند.
در حالی که این ویژگی در حال حاضر فقط در برخی کشورها در دسترس است، این یک فرصت فروش بزرگ برای مشاغل کوچک است که واجد شرایط هستند. همچنین فصل جدیدی در تعهد اینستاگرام به تجارت الکترونیک است.
تاریخچه تجارت الکترونیک اینستاگرام
سال گذشته، رئیس اینستاگرام آدام موسری گفت این بیماری همه گیر چند سالی تغییر تجارت از آنلاین به آفلاین را تسریع کرد. این روندی بود که اینستاگرام «سعی میکرد به آن متمایل شود»، اما این برنامه قبلاً سابقه خوبی در ترویج تجارت الکترونیک داشت.
اینستاگرام برای اولین بار در سال 2018 «برچسب های خرید» و دکمه «اکنون خرید کنید» را در زیر پست ها معرفی کرد و سپس آنها را به داستان ها گسترش داد کمی بعد در همان سال.
نسخه خرید صفحه کاوش نیز در همان زمان ظاهر شد. این پستها را از برندهایی که کاربران دنبال میکردند، به همراه پستهایی که الگوریتم پیشنهاد میکرد بر اساس فعالیت آنها گروهبندی میکرد.
اینستاگرام تجربه خرید خود را منجنیق کرد در مارس 2019 زمانی که خرید و فروش درون برنامه ای را فعال کرد.
تعامل کاربر با مشاغل کوچک در برنامه های متا زیاد است
به گفته این شرکت، تصمیم برای گسترش قابلیتهای خرید به چت در حالی است که یک میلیارد نفر هر هفته در حال پیامرسانی به یک کسبوکار در مجموعه برنامههای متا هستند.
کاربران با برندها چت می کنند، محصولات را مرور می کنند، درخواست پشتیبانی می کنند یا با داستان ها تعامل دارند.
این راهاندازی همچنین به دنبال تغییر نام فیسبوک پی به متا پی در ماه گذشته صورت میگیرد که میتواند برای خریدهای درون چت اینستاگرام استفاده شود.
اسکرین شات های متا نشان می دهد که چگونه مشاغل کوچک می توانند درخواست های پرداخت را در چت ارسال کنند. سپس کاربران می توانند قیمت، روش پرداخت و جزئیات ارسال را بررسی کنند و روی پرداخت ضربه بزنند.
مال شرکت اعلامیه میگوید کاربران میتوانند با «اطمینان» خرید کنند زیرا میدانند پرداختها به کسبوکارهای کوچک واجد شرایط «بهطور ایمن پردازش میشوند» و «خریدها محافظت میشوند».