این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
در اخیر داستان در اینستاگراممارک زاکربرگ، بنیانگذار متا، ویژگی جستجوی جدیدی را برای نقشههای خود ارائه کرد که به کاربران کمک میکند تا مشاغل محلی را در منطقه دقیقاً در برنامه کشف کنند.
هنگام نگاه کردن به بالا در بخشی از نقشه، کاربران اکنون میتوانند مکانهای برچسبگذاری شده محبوب در منطقه اطراف را کاوش کنند و حتی میتوانند کسبوکارها را بر اساس دستههایی از جمله رستورانها، کافهها، سالنهای زیبایی و پارکها فیلتر کنند.
جستجوی پویا عملکرد زمانی که به دنبال کسبوکارهای نزدیک آنها میگردند، تجربهای متناسبتر و همهجانبهتر را به کاربران ارائه میدهد، به این معنی که مکان مناسب برای یک روز بیرون از خانه تنها با یک ضربه از طریق پستهای برچسبگذاری شده، داستانها، راهنماها یا حتی هشتگهای مرتبط فاصله دارد.

مانند پتاپیکسل نکته ها حرکت متا برای تبدیل اینستاگرام به فروشگاهی یکپارچه برای همه نیازهای کاربرانش مطابق با آنچه پرابهاکا راگاوان، معاون ارشد گوگل در یک توضیح داده بود، است. سخنرانی اخیر. رغوان خاطرنشان کرد که به دلیل ترجیح کاربران در استفاده از رسانه های اجتماعی برای کشف مکان ها، ایده ها و فعالیت های جدید، خدمات موتور جستجو دیگر چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
با 40 درصد از افراد 18 تا 24 ساله نشان می دهند که به طور مرتب از اینستاگرام یا رقیب آن، TikTok، بازدید می کنند تا برای ناهار الهام بگیرند، شاید این برنامه ها به زودی به نقشه های بعدی گوگل تبدیل شوند.
[via Social Media Today and PetaPixel, cover image via Dimarik16 | Dreamstime.com]