این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
به گفته مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این تجارت در حال راه اندازی یک تجربه نقشه قابل جستجو و پویا در اینستاگرام است. کاربران میتوانند مکانهای دارای برچسب محبوب را در این نزدیکی مرور کنند و نتایج مکان را بر اساس دستههای خاصی مانند رستورانها، کافهها و سالنهای زیبایی با استفاده از تجربه نقشه پیشرفته فیلتر کنند. تجربه نقشه اینستاگرام قبلاً منحصراً شامل پستها بود.
همچنین ببینید: اینستاگرام ممکن است به زودی به سازندگان اجازه دهد از طریق این ویژگی اشتراک از محتوای خود درآمد کسب کنند
کاربران اکنون می توانند نقشه را جستجو کنند، از گزینه های فیلتر استفاده کنند، و نقشه را به اطراف حرکت دهند تا به لطف آخرین به روز رسانی، ببینند چه چیزی در اطراف است. به گفته متا، نقشه اصلاح شده در حال حاضر در اینستاگرام قابل دسترسی است.
گزارش شده است، نقشه قابل جستجوی جدید در هنگام کشف نقاط و مکان های شناخته شده در نزدیکی از طریق پست ها، مقاله ها و راهنماهای برچسب گذاری شده، تجربه همه جانبه تری را به مصرف کنندگان می دهد. وقتی به دنبال هشتگ های خاصی روی نقشه می گردید، ممکن است مکان های مربوطه را نیز شناسایی کنید. زاکربرگ در یک پست اینستاگرامی درباره این خبر نوشت: «امروز در حال رونمایی از یک نقشه جدید قابل جستجو در IG هستیم.
نقشه جدید، این کیست؟ 🌐🗺️
اکنون میتوانید مکانهای محبوب اطراف خود را پیدا کنید یا براساس دستههایی مانند کافهها یا سالنهای زیبایی فیلتر کنید. pic.twitter.com/asQR4MfljC
— اینستاگرام ([email protected]) 19 جولای 2022
اکنون، میتوانید شرکتهای محلی محبوب اطراف را بر اساس دسته جستجو و پیدا کنید. با فشار دادن برچسبهای مکان در پستهای فید یا داستانها، ممکن است مکان جدیدی پیدا کنید. در صفحه کاوش، همچنین می توانید یک جستجوی مبتنی بر نام برای یک شهر، محله یا مکان انجام دهید. علاوه بر این، اینستاگرام بیان می کند که هشتگ های محلی ممکن است از طریق جستجوی هشتگ پیدا شوند.
معاون ارشد گوگل، پرابهاکار راغاوان، مشاهدات نسبتاً غیرمجاز این را بیان کرد که جوانان به طور فزایندهای از برنامههایی مانند اینستاگرام و تیک تاک به جای جستجوی گوگل یا نقشهها برای اهداف اکتشافی استفاده میکنند.
همچنین ببینید: اینستاگرام به کاربران iOS اجازه می دهد تا حساب کاربری خود را از خود برنامه حذف کنند
او اشاره کرد که مصرفکنندگان جوان به جای وارد کردن کلمات کلیدی، میخواهند مطالب را به روشهای تازه و جذاب کاوش کنند. اینستاگرام ممکن است بتواند با ارائه یک تجربه نقشه کاربرپسندتر و پویاتر با تسهیل کشف مکان در برنامه خود، پیشنهادات اصلی گوگل را بیشتر از بین ببرد.