این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
(سی ان ان) – اینستاگرام روز چهارشنبه شروع به استفاده از ویژگی Amber Alert در پلتفرم خود کرد تا کاربران را از گم شدن کودکان در منطقه خود مطلع کند.
این هشدارها که در ایالات متحده و 20 کشور دیگر در دسترس خواهند بود، شامل جزئیات مربوط به کودک گم شده، مانند عکس، توضیحات و محل ربوده شدن مشکوک خواهند بود. این طراحی شده است تا با دوستان در پلتفرم به اشتراک گذاشته شود تا آگاهی بیشتر گسترش یابد.
امیلی واچر، مدیر اعتماد و ایمنی شرکت مادر اینستاگرام متا، در مصاحبه ای گفت: «ما می دانیم که وقتی افراد بیشتری در حال مراقبت هستند، شانس پیدا کردن کودک گمشده افزایش می یابد، به خصوص در ساعات اول. پست وبلاگ اعلام ویژگی جدید با این بهروزرسانی، اگر یک Amber Alert توسط مجریان قانون فعال شود و شما در قسمت جستجوی تعیینشده باشید، اکنون هشدار در فید اینستاگرام شما ظاهر میشود.
ویچر افزود، این هشدارها «نادر و مختص منطقه جستجو هستند»، و گفت که اگر کاربر یکی را دریافت کند، «به این معنی است که جستجوی فعال برای یک کودک گمشده در این نزدیکی وجود دارد».
فیس بوک در سال 2015 هشدارهای Amber را در پلتفرم همنام خود راه اندازی کرد. رقیب آن، گوگل، همچنین شروع به صدور هشدارهای آمبر کرد به کاربران ابزارهای جستجو و نقشه آن در سال 2012.
برای هدف قرار دادن هشدارها، اینستاگرام اعلام کرد که از شهر فهرست شده در نمایه کاربر و همچنین آدرس IP و خدمات موقعیت مکانی کاربر (اگر کاربر این ویژگی را روشن کرده باشد) استفاده خواهد کرد. به گفته Vacher، این بهروزرسانی با مشارکت سازمانهایی از جمله مرکز ملی کودکان گمشده و استثمار شده توسعه یافته است.
میشل دلون، رئیس و مدیر عامل این شرکت: «ما میدانیم که عکسها ابزاری حیاتی در جستجوی کودکان گمشده هستند و با گسترش دسترسی به مخاطبان اینستاگرام، میتوانیم عکسهای کودکان گمشده را با افراد بیشتری به اشتراک بگذاریم.» مرکز ملی کودکان مفقود شده و مورد استثمار، در بیانیه ای همراه با اطلاعیه متا گفت.
The-CNN-Wire™ & © 2022 Cable News Network, Inc.، یک شرکت Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است.