این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
چرا صاحب کسب و کار کوچک به نکات بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک در سال 2022 نیاز دارد. زیرا اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلت فرم های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان است. این یک کاربر گسترده است و یک پلت فرم ایده آل برای تبلیغ کنندگان است تا محصولات خود را برای جمعیت زیادی تبلیغ کنند. اگر تصمیم دارید از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات تجاری خود، چه محصولات کسب و کار بزرگ و چه کوچک، استفاده کنید، مطمئناً از آن سود خواهید برد.
اگر به دنبال نکات بازاریابی اینستاگرام برای تقویت رشد کسب و کار کوچک خود هستید، این اطلاعات برای شما مناسب است. دیگر زمانی وجود ندارد که کارآفرینان مشاغل کوچک و کوچک برای بازاریابی محصولات خود برای عموم مردم مشکل داشته باشند.
برخلاف خانههای تجاری بزرگ با بودجههای هنگفت، صاحبان مشاغل کوچک آنقدر پول برای تبلیغ محصولات خود در تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات YouTube یا احتکارهای هنگفت در کنار جاده نداشتهاند.
به همین دلیل است که می توانند در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام تبلیغ کنند. کسب مزایای بازاریابی از طریق اینستاگرام برای مشاغل کوچک بسیار امکان پذیر است زیرا هزینه کمتری دارد و بدون کار زیاد به مشتریان دسترسی پیدا می کند. بیایید مزایای تبلیغات در اینستاگرام را مرور کنیم:
مزایای بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک
آگاهی از برند را افزایش می دهد
اینستاگرام به دلیل پایگاه کاربران بزرگ خود راهی ارزان و کارآمد برای ایجاد آگاهی از برند است. به علاوه، ماهیت تصویر محور بودن اینستاگرام می تواند به ایجاد حسی از نام و نشان برند شما در ذهن مشتریان و مشتریان و مشتریان بالقوه کمک کند.
اما، ایجاد ارتباطات و افزایش آگاهی از برند با حضور فعال در پلت فرم رسانه های اجتماعی زمان می برد. علاوه بر این، می توانید فالوورهای اینستاگرام را خریداری کنید تا مطمئن شوید تعداد قابل توجهی از فالوورها بخشی از تصویر شرکت شما خواهند بود.
این یک پلت فرم برای به اشتراک گذاری محتوا برای به دست آوردن فالوور است، اما محتوا از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، برای خرید فالوور و لایک اینستاگرام از این لینک، به برخی از سایتها نگاه کنید و به شما کمک میکند.
افزایش ترافیک وب سایت و بهبود رتبه بالاتر در سئو
حدود 88 درصد از بازاریابان می گویند که به دلیل فعالیت روزافزون، ترافیک وب سایت خود را افزایش داده اند. این نباید تعجب آور باشد زیرا 73٪ از بزرگسالان آنلاین حداقل یک بار در روز زمان زیادی را صرف استفاده از رسانه های اجتماعی می کنند.
با توجه به اینکه بیش از 80 درصد از کاربران اینستاگرام بیش از یک سایت تجاری را دنبال می کنند، جذب بازدیدکنندگان به سایت شما برای دوست داشتن موتور جستجوی شرکت شما بسیار مهم است.
خدمات مشابه را بخرید تا با ارائه بهترین خدمات بازاریابی، بهترین شانس را برای آوردن آن در صدر فهرست داشته باشید. فالوورهای با کیفیت بالا بخرید تا مطمئن شوید که برند شما شناخته شده است.
در وقت شما صرفه جویی می کند
چندین حساب در حال حاضر پایه و اساس کسب و کار کوچک خود را در بازار رقابتی راه اندازی کرده اند. هر برندی در تلاش است تا وجهه خود را ارتقا دهد و راه اندازی یک کسب و کار کوچک مستلزم تحقیقات زیادی در مورد داده ها و پیروان ثابت شده است.
شما می توانید فالوورهای اینستاگرام را خریداری کنید تا در زمان کوتاه تری کسب و کار خود را به بسیاری از کاربران فعال معرفی کنید و زمان خود را کاهش دهید.
تولید سرب را می توان با هزینه ای مقرون به صرفه به دست آورد
80 درصد هزینه تولید سرنخ را میتوان از طریق بازاریابی رسانههای اجتماعی کاهش داد، زیرا در مقایسه با روشهای سنتی مانند رادیو، تجاری و روزنامهها، تنها کمتر از یک دهم هزینه هر سرنخ است.
علاوه بر این، پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به کسبوکارها اجازه میدهند با استفاده از سرنخهای کمهزینه خود رشد کنند، که مهمترین مزیت برای شرکتهای کوچک است. مطمئن شوید که محتوای شما برای افراد مناسبی که احتمالاً به کسب و کار کوچک شما علاقه مند هستند، هدف قرار می گیرد.
بازاریابی محتوا تقویت می شود
برای جلب علاقه و توجه مشتریان، باید مطمئن شوید که محتوای اجتماعی شما با اهداف شرکت همسو باشد.
به اشتراک گذاری محتوای رسانه ای نسبتاً سریع و ساده تر است. با این حال، یافتن بهترین استراتژی برای دستیابی به جامعه هدف ضروری است.
فروش افزایش می یابد
فرصت های فروش به دلیل درگیری فزاینده مشتریان شما با نام تجاری شما افزایش می یابد. بسیاری از فالوورها یک جنبه اساسی را بازی می کنند که کسب و کار شما را معنادارتر و قابل اعتمادتر می کند.
با هدف کسب و کارهای کوچک برای افزایش فروش، خرید فالوور جنبه مهمی دارد. بنابراین، بسیاری از مشتریان خود را جذب می کنند و اگر محصول شما را جذاب بدانند، ممکن است تصمیم به خرید آن بگیرند و احتمالاً آن را به افراد دیگر توصیه کنند.
به شما درک بهتری از مخاطبانتان می دهد.
تماس با مشتریان و درک افرادی که با آنها در تعامل هستند در ارتقای کسب و کار شما ضروری است. به راحتی می توان از ترجیحات مشتریان و زبان غالب استفاده شده و همچنین ترجیحات، جنسیت، سن و غیره مطلع شد.
این می تواند به شما در هنگام طراحی کمپین ها و ارائه های خود کمک زیادی کند، که به شما کمک می کند بازده سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید.
نام تجاری شما به طور قانونی نمایندگی می شود.
مشتریان اغلب نتایج جستجوی آنلاین را برای برندهای مورد علاقه خود انجام می دهند. اگر اطلاعات مشابهی از طریق سایت های رسانه های اجتماعی در دسترس قرار گیرد، این امر می تواند پذیرش خدمات و محصولات برند را توسط مشتریان افزایش دهد و در نتیجه مشروعیت آن را تثبیت کند.
زمانی که مبلغ زیر قابل توجه باشد، حساب شما نیز قابل اعتماد تلقی می شود. با استفاده از وب سایت های قانونی مانند خدمات خرید لایک می توانید فالوورهای اینستاگرام را به دست آورید.
نکات بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک در سال 2022
آیا شما یک کسب و کار کوچک هستید که نمی دانید چگونه بازاریابی اینستاگرام را انجام دهید؟ اگر چنین است، پس با ما همراه باشید زیرا ما این نکات بازاریابی اینستاگرام را برای مشاغل کوچک شما ارائه می دهیم که می توانند در سال 2022 اعمال شوند.
1. پروفایل تجاری اینستاگرام خود را ایجاد کنید
پروفایل اینستاگرام شما صفحه اصلی شما در پلتفرم اینستاگرام است و به کاربران اطلاع می دهد که چه کسی هستید و چرا در آنجا هستید.
2. نام تجاری خود را ایجاد کنید
کسب و کار شما با نام تجاری خود، از طریق لوگو یا نام شناسایی می شود. این همان چیزی است که مخاطب هدف شما برای یافتن کسب و کار شما از آن استفاده می کند.
برای ایجاد تصاویری که قصد دارید در اینستاگرام پست کنید، از رنگ هایی استفاده کنید که طرح رنگ شرکت شما را نشان می دهد. لوگوی خود را در عکس ها و فیلم های خود قرار دهید تا بینندگان بتوانند به راحتی آن را تشخیص دهند.
همچنین، شما می خواهید صدای یکپارچه ای را برای برند خود حفظ کنید که خوانندگان شما آن را در پست ها و پست های شما و نحوه پاسخگویی شما به نظرات آنها تشخیص دهند.
3. رقابت خود را بررسی کنید
رقبای شما در تلاش است تا شرکت شما را در همه زمینه ها شکست دهد، از جمله اینکه به مشتریان خود دلایلی بدهید تا کالاها و خدمات شما را به نفع خودشان کنار بگذارند. چگونه جلو می مانید؟
یکی از راه های انجام این کار جاسوسی از فعالیت های آنهاست. از کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات خود برای تعیین رقبای بالقوه در صنعت خود استفاده کنید. به محتوایی که با استفاده از هشتگ ها به اشتراک می گذارند و صدای آن ها به عنوان یک برند و فرکانس انتشار آن ها توجه کنید. همچنین، از نوع مخاطبانی که به آنها دسترسی پیدا میکنند و میزان تعاملی که دریافت میکنند، آگاه باشید.
این به شما درک استراتژی های بازاریابی آنها را می دهد و می توانید بازی خود را بهبود بخشید.
4. اصیل باشید، نه زورگو
توجه داشته باشید که این یک مقاله وبلاگ است، نه یک تبلیغ. باید چیزی باشد که مردم به خواندن آن علاقه دارند. این می تواند مورد شما باشد، اما می تواند کلی تر باشد، به عنوان مقاله ای توسط یک دندانپزشک در مورد تکنیک های مناسب برای مسواک زدن.
5. بدانید چه زمانی و چه چیزی را منتشر کنید
ممکن است محتوای شما جذاب ترین نباشد. هر پستی در اینستاگرام عملکرد خوبی نخواهد داشت. این مسئولیت شماست که ریشه مشکل را تعیین کنید و تغییرات لازم را ایجاد کنید.
این می تواند یک موضوع از نوع محتوا یا حتی زمان بندی باشد. انواع خاصی از محتوا می توانند در زمان های خاصی از روز موفق باشند.
آخرین محتوایی که در اینستاگرام ارسال کرده اید را مرور کنید و زمان و نوع محتوا را یادداشت کنید. این به شما زمان های ایده آل برای انتشار محتوا برای مخاطبان هدف خود را نشان می دهد.
6. فالوورهای خود را افزایش دهید
برای گسترش کسب و کار خود به دنبال کنندگانی نیاز دارید که با پست های شما در اینستاگرام تعامل داشته باشند. افزایش تعداد دنبال کنندگان بدون متخصص در بازاریابی رسانه های اجتماعی چالش برانگیز است.
در حالی که به اشتراک گذاری محتوای خوب می تواند کمک کند، افزایش مخاطبان شما زمان می برد.
به دست آوردن یک اکانت اینستاگرام با فالوورهای زیاد در یک زمینه خاص راه آسانی برای شروع است.
شرکتهای قابل اعتمادی مانند Socialtradia به شما امکان میدهند در هر زمینهای یک اکانت تجاری اینستاگرامی با اخلاقیات ساخته شده خریداری کنید.
7. دسترسی خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید
خرید فالوور اینستاگرام ممکن است برای افزایش تعداد شما وسوسه انگیز باشد، اما بعید است که هیچ تفاوتی در گسترش کسب و کار شما ایجاد کند.
فالوورهایی که خریداری می کنید با شما ارتباط برقرار نمی کنند. و اگر آنها متوجه شوند که شما فالوور خریداری کرده اید، کمتر به شما اعتماد خواهند کرد و ممکن است تمایلی به ارائه تجارت نداشته باشند.
در عوض، اگر مشتریان جدیدی را با محتوای باکیفیت جذب کنید، به شما کمک خواهد کرد. با قرار دادن دسته اینستاگرام خود در پایین صفحه ایمیل یا در پایین ثبت نام بانک، از مشتریان فعلی دعوت کنید تا به حساب کاربری شما در اینستاگرام بپیوندند.
8. از هشتگ ها استفاده کنید
هشتگ ها می توانند به کاربران کمک کنند تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. لطفاً آنها را در کپشن اینستاگرام قرار دهید تا پستهای شما توسط افراد بیشتری دیده شود و فالوورهای خود را افزایش دهید.
9. یک استراتژی برای محتوا ایجاد کنید
آنچه را که می خواهید در یک بازه زمانی مشخص انجام دهید در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای مطابقت با ترجیحات مخاطبان شما سفارشی شده است. این نوع محتوایی را که می نویسید تعیین می کند.
به عنوان مثال، اگر در زمینه مواد غذایی فعالیت می کنید و دوره ای برای تهیه آبمیوه خود در خانه ایجاد کرده اید، برنامه این است که آن را برای افرادی که آن را به آنها می فروشید بازاریابی کنید، می دانید؟
محتوای شما باید بخشی از تبلیغ دوره باشد. بنابراین، میتوانید به محض راهاندازی، خرید آن را برای مشتریانتان ضروری جلوه دهید.
10. مخاطبان خود را درگیر کنید
اگر محتوایی را به اشتراک بگذارید، مخاطب از طریق نظر دادن، لایک کردن و اشتراک گذاری با آن ارتباط برقرار می کند. با پاسخ دادن به نظرات آنها به چنین اقداماتی پاداش دهید.
همچنین می توانید به آنها مراجعه کرده و آنها را تگ کنید. مردم این را دوست دارند که احساس ویژهای داشته باشند، که میتواند دلیلی باشد تا آنها را وادار به پذیرش پیشنهاد شما، بدون توجه به هزینهها، کند.
همچنین از انتقاد ابایی نداشته باشید. برخی از اشتباهات رخ می دهد و برخی از مشتریان ممکن است از کسب و کار شما انتقاد کنند. در مورد آن صادق باشید و در بخش نظرات یا در یک پیام واضح و مستقیم قول بدهید که در آینده خواهید توانست آن را دریافت کنید.
11. سنجش موفقیت اینستاگرام
بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که تلاش های بازاریابی شما نتیجه می دهد. ایجاد یک فالوور زمان می برد و ممکن است در ابتدا میزان فالوور و میزان تعامل شما پایین باشد. ناامید نشو!
به دنبال کردن فالوورها و سطوح تعامل خود ادامه دهید تا مطمئن شوید که در بلندمدت در حال رشد هستید. مطمئن شوید که می دانید دنبال کنندگان شما دوست دارند به چه چیزی برسند.
با خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی در زمان خود صرفه جویی کنید
گنجاندن بازاریابی اینستاگرام در برنامه بازاریابی آنلاین شما کار آسانی نیست، به خصوص برای صاحبان مشاغل کوچک. به عنوان یک کارآفرین، پروژه های متعددی دارید که در حال حاضر باید از آنها مراقبت کنید.
با استفاده از سرویس بازاریابی رسانه های اجتماعی Submitcube در زمان صرفه جویی کنید.
شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی ما بهترین روش ها را برای تبلیغ موثر کسب و کار شما در اینستاگرام گردآوری کرده است. این نکات بازاریابی اینستاگرام را برای کسب و کار کوچک خود از مشاوران متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی سابمیت کیوب دنبال کنید.