• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

پادهای اینستاگرام: آیا پادهای تعامل می توانند الگوریتم را شکست دهند؟ -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 26, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

تصویر هدر میوه و آیفون در پس‌زمینه سفید

اگر از سال 2016 در اینستاگرام بوده اید، احتمالاً می دانید که به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام واقعاً همه چیز را وارونه کرده است. بدون فید زمانی، اکنون در دنیایی که در آن پست‌های اینستاگرام با بیشترین تعامل برنده می‌شوند، برای جلب توجه فریاد می‌زنید.

به همین دلیل است که پادهای اینستاگرام، که ادعا می کنند به راحتی تعامل و رشد فالوور را افزایش می دهند، می توانند بسیار وسوسه انگیز باشند!

آیا آنها می توانند راز بازی کردن سیستم باشند – و آیا ارزش ریسک کردن را دارند؟

ما می خواستیم با تحقیق عملی پاسخ این سؤالات را بدانیم – بنابراین از کارآموز بازاریابی خود کمک گرفتیم!

کالا به طور مخفیانه وارد چندین پاد اینستاگرام شد تا از نحوه عملکرد آن‌ها، کارهایی که پادهای تعامل انجام می‌دهند و اینکه آیا تعامل واقعاً انجام می‌شود یا خیر، آگاه شود. این همه عالی.

کنجکاو هستید ببینید تحقیقات ما چه چیزی را کشف کرد؟ خودتان نگاهی بیندازید!

آیا می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را سریعتر افزایش دهید؟ این چک لیست رایگان را برای 16 برد سریع و آسان دریافت کنید که می توانید بلافاصله از آنها برای ایجاد مخاطب استفاده کنید.

پاد در اینستاگرام چیست؟

پادهای تعامل اینستاگرام هستند گروه هایی که لایک ها و کامنت های پست های اینستاگرام را مبادله می کنند.

اعضا باید در ازای مشارکت در پست های خود با سایر پست ها تعامل داشته باشند.

بسته به پلتفرم میزبان، پادها از تعداد انگشت شماری تا هزاران عضو متغیر است.

اسکرین شات از پاد نامزدی در اینستاگرام

پادهای تعامل برای اینستاگرام چه می کنند؟

در نتیجه تغییر الگوریتم، پادهای اینستاگرام از اوایل سال 2016 در میان اینفلوئنسرها ظاهر شدند.

ایده این است که لایک ها و کامنت های فالو را در محتوای اینستاگرام معامله کنید تا سیگنالی به اینستاگرام ارسال شود که پست دارای تعامل بالایی است.

سپس الگوریتم پست را به دنبال کنندگان بیشتری نشان می دهد و احتمالاً آن را در یک صفحه کاوش قرار می دهد. این به طور ناگهانی به پست ها می رسد و به پست کمک می کند تا بهتر و بهتر عمل کند!

به هر حال در تئوری.

چگونه پادهای اینستاگرام را پیدا کنیم

تعداد زیادی سبک پاد اینستاگرام در بسیاری از پلتفرم‌های مختلف مانند واتس‌اپ، تلگرام، گروه‌های فیسبوک و موارد دیگر وجود دارد! معمولاً جستجوی «Instagram engagement»، «Engagement Group» یا عبارت‌های مشابه گروه‌هایی را در هر یک از این پلتفرم‌ها نشان می‌دهد.

برخی از پادهای کوچکتر به خوبی پنهان هستند، و ممکن است مجبور شوید فردی را بشناسید که در یکی از آنها دخیل است یا با احتیاط از اطراف بخواهید که به یک گروه تعامل اینستاگرام بپیوندد.

انواع پادهای نامزدی اینستاگرام

برخی از انواع متداول غلاف های نامزدی که در طول تحقیق خود دیدیم عبارتند از:

  • غلاف طاقچه، که در آن همه اعضا بخشی از یک صنعت یا جایگاه مشخص هستند
  • مانند غلاف، که در آن همه اعضا با لایک کردن پست‌ها با هم ارتباط برقرار می‌کنند (از زمانی که اینستاگرام لایک‌ها را حذف کرد، محبوبیت لایک‌ها کاهش یافته است!)
  • غلاف نظرات – جایی که همه اعضا با گذاشتن نظرات به جای لایک کردن پست ها با یکدیگر تعامل دارند.

بسته به پلتفرم، اندازه و هدف گروه تعامل، هر پاد اینستاگرام ممکن است کمی متفاوت عمل کند.

به عنوان مثال، بسیاری از پادهای تعامل کوچکتر در دی‌ام‌های گروه اینستاگرام مدیریت می‌شوند!

10-15 کاربر هنگامی که یک پست جدید ارسال می کنند، نظر می دهند و هر عضو چت گروهی با پست ارتباط برقرار می کند.

گروه‌های بزرگ با هزاران عضو در پلتفرم‌های دیگری مانند واتس‌اپ و تلگرام وجود دارند. این گروه ها با قوانین متفاوتی کار می کنند. و اغلب آنها تعدیل می شوند

معمولاً خواهید یافت:

  • گروه های 5X، قبل از پرتاب کردن پیوند خود به چت، باید با پنج پست آخر تعامل داشته باشید.
  • گروه های 10X، قبل از ارسال مطالب خود باید با ده پست آخر تعامل داشته باشید.
  • گروه های 24H، باید با هر پستی که در 24 ساعت گذشته لینک شده است قبل از پیوند پست خود تعامل داشته باشید.

اگر یک بار نامزدی را از دست بدهید، یک هشدار دریافت خواهید کرد. اگر چندین بار اخطار دریافت کنید، از گروه بوت می شوید!

هشدار یک ربات از یک گروه بزرگ نامزدی در اینستاگرام

صحبت از بوت شدن شد – آیا می‌دانستید اینستاگرام می‌تواند حساب شما را به دلیل نقض آن مسدود کند؟ شرایط استفاده از خدمات اگر آنها شما را با استفاده از غلاف دستگیر کنند؟

خطرات استفاده از پادهای تعامل اینستاگرام

در سال 2018، اینستاگرام تعهد خود را به کاهش اعلام کرد فعالیت غیر معتبر در اینستاگرام با سرکوب هرزنامه ها، ربات ها، حساب های جعلی و تعامل مصنوعی.

و اگر فکر می کنید که آنها جدی نیستند، فیس بوک جامعه پاد اینستاگرام را در جریان قرار داد تعلیق 10 گروه تعامل اینستاگرام.

هیچ راهی برای دور زدن وجود ندارد… پادهای اینستاگرام=ممنوع شدند. و اگر از پادهای تعامل استفاده کنید، در معرض خطر واقعی ممنوعیت ورود به پلتفرم هستید.

به هر حال، نامزدی جعلی علیه اینستاگرام است دستورالعمل های جامعه.

خطرات برند با پادهای تعامل اینستاگرام

در اینجا برخی از دیگر خطرات و ناراحتی‌های مهم ما وجود دارد که باعث می‌شود پادهای اینستاگرام به نوعی برای ما فروش سختی داشته باشند:

  • برای ارسال لینک خود باید پست های گروه را لایک کنید و روی آنها نظر بدهید. صرف نظر از اینکه محتوا با برند شما مطابقت دارد یا خیر یا دیدگاه ها
  • یافتن غلاف ها چالش برانگیز است و می تواند باشد پر از مطالب هرزنامه و محتوای ناامن است. شما در معرض خطر هک شدن هستید.
  • در بیشتر گروه ها، شما مجاز به چت یا شبکه سازی معنادار در چت نیستید.

استفاده از پادهای اینستاگرام برای جمع‌آوری لایک‌ها و کامنت‌های غیر معتبر نیز بر استراتژی بلندمدت بازاریابی اینستاگرام شما تأثیر منفی می‌گذارد.

برای نمونه، لایک‌ها و نظرات جعلی تعامل ارگانیک شما را تغییر می‌دهند، که تشخیص اینکه چه محتوایی واقعاً با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز می‌شود را دشوار می‌کند. 📊

برای دیگری، تعامل جعلی هیچ کمکی به فروش محصولات یا خدمات شما نمی کند. البته این برای سود نهایی شما بد است، اما می‌تواند برای همکاری‌ها، تصاحب یا معاملات برند فاجعه‌بار باشد!

توانایی شما در اجرای وعده هایتان سنجیده می شود. و این شامل ایجاد تعامل، افزایش ترافیک یا افزایش فروش است

و همچنین ممکن است تعیین کند که آیا به دریافت آن فرصت ها ادامه می دهید یا خیر! آخرین چیزی که می خواهید ضربه زدن به شهرت و اعتبار ارزشمند خود است که به سختی به دست آورده اید. 🏅

و اگر هر نظر در پست‌های شما با اشتباهات املایی و تکراری پر شده است، ما را باور کنید: “فید خوب!” نظرات، مردم متوجه خواهند شد. 🤥

اما هنوز هزاران کاربر اینستاگرام به آنها قسم می خورند! بنابراین آیا شانسی وجود دارد که ارزش ریسک را داشته باشند؟

این چیزی است که ما برخی را برای خودمان در زیر آزمایش کردیم! 👇

آزمایش پاد اینستاگرام شماره 1

کارآموز ما، کالا، شجاعانه به نام علم اینستاگرام مخفیانه رفت تا گروه های تعامل را بررسی کند و بفهمد:

  1. اگر استفاده از آنها برای کاربران عادی اینستاگرام به اندازه کافی آسان باشد
  2. اگر واقعاً کار می کنند!

ابتدا، کالا یک گروه تعامل 10 برابری در تلگرام پیدا کرد. این یک برنامه پیام‌رسانی محبوب برای مدیریت گروه‌های تعامل است، اما چیزهای بسیار واضحی در آن وجود دارد.

او قوانین پاد اینستاگرام را دنبال کرد و قبل از ارسال لینک خود، با ده پست آخر درگیر شد. نتایج او در اینجا بود:

  • دوست دارد: همان طیف لایک های معمولی
  • نظرات: 10 نظر، به طور قابل توجهی بیشتر از حد معمول!

قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، باید بدانید که کیفیت نظرات بسیار وحشتناک بود.

بسیاری از اعضای پاد و بدون توجه به موضوع محتوا همان نظر را کپی و جایگذاری می کنند.

و بله، این شامل اشتباهات تایپی است!

نمونه کامنت های گروه نامزدی اینستاگرام

تعداد کل لایک ها و کامنت های کالا برای اولین آزمایش پاد اینستاگرامش؟ 37 لایک و 10 نظر. 😕

آزمایش پاد اینستاگرام شماره 2

ما از نتایج اولین آزمایش خود بسیار غرق شدیم. بنابراین، در مرحله بعد به یک کانال 24 ساعته گروهی در اینستاگرام پرداختیم. (به یاد داشته باشید، اینجا جایی است که باید با هر پست قبل از پست خود در 24 ساعت گذشته تعامل داشته باشید). ⏱

کالا قبل از پست کردن لینک خودش، همه 51 لینک اینستاگرام را لایک کرده و روی آنها کامنت گذاشت. نزدیک به یک ساعت کار برای مقابله با همه آنها طول کشید!

و چه نوع بازدهی از سرمایه گذاری زمانی خود دریافت کرد؟ 17 لایک و 5 نظر از پاد. 😑

خبر خوب این است که فالوورهای دائمی او 44 لایک دادند – بیش از آن عدد را دو برابر کنید او از غلاف نامزدی گرفت! 👍

ما ریسک پیوستن به پادهای اینستاگرام و گروه‌های تعامل را پذیرفتیم و واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتیم.

همه نشانه ها نشان می دهد که این یک راه حل ارزان برای الگوریتم است، اما حتی آسان نیست!

مثل اینکه بهتر است این زمان و تلاش را برای افزایش دسترسی و دنبال کردن خود صرف کنید با الگوریتم، نه در برابر آی تی.

راه های ایمن برای افزایش تعامل در اینستاگرام

آیا می‌خواهید تعامل خود را بدون به خطر انداختن حساب خود برای تعداد انگشت شماری لایک و نظرات بسیار آزاردهنده افزایش دهید؟ در اینجا توصیه های ما هستند!

1. استراتژی هشتگ خود را کامل کنید

هشتگ های مرتبط هنوز هم یکی از قوی ترین راه ها برای دیده شدن محتوای شما توسط مخاطبان جدید هستند.

انتخاب دقیق هشتگ های خود بر اساس آنچه در تصویر یا ویدیو و زیرنویس ها وجود دارد، راهی مطمئن برای جلب توجه از صفحه کاوش است. تحقیق کنید و یک استراتژی هشتگ پر از هشتگ های خاص، خوب و رقابتی برای بهترین شرط بندی خود ایجاد کنید.

آیا می خواهید تحقیق در مورد موثرترین هشتگ ها برای محتوا و سبک خود را آسان کنید؟ از Tailwind’s Hashtag Finder استفاده کنید! این ابزار مفید ترکیبی از هشتگ‌های مرتبط را برای شما در زمان واقعی هنگام تایپ کپشن خود پر می‌کند.

هنگامی که ترکیب کامل خود را پیدا کردید، حتی می توانید تمام هشتگ های جدید خود را در یک لیست مفید ذخیره کنید تا در آینده به محتوای خود اضافه کنید. در مورد یک صرفه جویی در زمان صحبت کنید!

برو جلو، آن را برای چرخش آزمایشی ببر! چنگ زدن a آزمایشی رایگان Tailwind برای اینستاگرام امروز – نیازی به کارت اعتباری نیست.

آیا می خواهید لایک ها و کامنت های اینستاگرام خود را 2.5 برابر کنید؟ استراتژی هشتگ خود را با این راهنمای رایگان کامل کنید. اکنون آن را دریافت کنید!

2. فالوورهای خود را به صحبت برسانید

اگر می‌خواهید تعامل با فالوورهای خود را افزایش دهید و لایک‌ها و کامنت‌هایی را که انگار از مد می‌افتند به دست آورید، به دنبال‌کنندگان خود چیزی برای تعامل بدهید! 🗣 در اینجا نمونه های مورد علاقه ما هستند!

مسابقات اینستاگرام

همه دوست دارند چیزهای رایگان برنده شوند، و بسیاری از مردم نیز دوست دارند در مورد برنده شدن چیزهای رایگان صحبت کنند!

هدایا و مسابقات اینستاگرام راهی سریع برای دریافت لایک و کامنت است، به خصوص اگر در قوانین مسابقه گنجانده شده باشد.

CTA های قوی در زیرنویس های شما

Call to Action (CTA) همیشه نباید فروش فوق العاده باشد. Call to Action همچنین می‌تواند سؤالی بپرسد یا حاوی درخواستی باشد که دنبال کنندگان شما در نظرات پاسخ دهند.

اگر زمانی را برای تعامل با نظر دهندگان خود اختصاص دهید و به آنها پاسخ دهید، افراد بیشتری را تشویق می کند تا نظر دهند و با شما تعامل کنند.

به علاوه، سرگرم کننده است! فقط نگاه کن هلن سولاپست زیر او با یک سوال شروع می کند و داستانی را تعریف می کند که دنبال کنندگانش می توانند با آن ارتباط برقرار کنند!

یک نظر با CTA برای تعامل در اینستاگرام

3. پست های اینستاگرام خود را برای زمان اوج برنامه ریزی کنید 🕑

اگر می‌خواهید تعامل خود را افزایش دهید، باید محتوای جدید خود را زمانی منتشر کنید که اکثر فالوورهای شما آنلاین هستند و در فیدهای آنها جستجو می‌کنند!

زمان‌هایی را پیش‌بینی کنید که فالوورهای شما در اینستاگرام (تعطیلات ناهار، درست قبل از خواب) پیمایش کنند و در آن زمان‌ها پست بگذارند! دنبال کنندگان شما بیشتر احتمال دارد که پست شما را ببینند و درگیر شوند.

یا، ما می توانیم با SmartSchedule Tailwind آن را برای شما انجام دهیم!

وقتی پست خود را پیش‌نویس می‌کنید و آن را در Tailwind بارگذاری می‌کنید، به‌طور خودکار بهترین زمان‌ها را در طول روز برای پست کردن شما بر اساس دنبال‌کنندگانتان پر می‌کنیم.

شما حتی می توانید این پنجره ها را بسته به اینکه چند بار در روز می خواهید پست کنید، تنظیم کنید! بسیار آسان است، و زمان بندی پست های شما را از حدس و گمان خارج می کند، که به شما زمان بیشتری برای تعامل با فالوورهای خود می دهد.

یک آزمایش رایگان از Tailwind برای اینستاگرام شروع کنید!

با اینستاگرام ثبت نام کنید

کارت اعتباری لازم نیست

آیا پادهای اینستاگرام می توانند به شما در شکست الگوریتم کمک کنند؟ – نتیجه گیری ما

از هر نظر که به آن نگاه کنید، پادهای اینستاگرام ارزش زمان و تلاش لازم برای ایجاد تعامل در اینستاگرام را ندارند.

به جای صرف انبوهی از زمان برای لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پست‌های تصادفی به امید جلب مشارکتی که در نهایت بازده معنی‌داری ارائه نمی‌دهد، چرا روش دیگری را امتحان نکنید؟

با برنامه‌ریزی فید، انتخاب دقیق هشتگ‌ها، شروع مکالمه تعاملی با فالوورها و برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام در زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، عضلات استراتژی اینستاگرام خود را منعطف کنید 💪🏻!

پین برای بعد: 📌

از الگوریتم اینستاگرام ناامید شده اید؟  پادهای اینستاگرام یک راه حل وسوسه انگیز هستند، اما آیا واقعا کمک می کنند؟  ما غلاف ها را آزمایش می کنیم تا خودمان نتیجه گیری کنیم!

اشتراک گذاری مراقبت است!



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اولین NFT در اینستاگرام اکنون زنده است

اولین NFT در اینستاگرام اکنون زنده است -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

4 هک جالب بیو اینستاگرام برای متمایز شدن |  فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید

داستان موفقیت اینستاگرام – بنیانگذاران، مدل کسب و کار، مدل درآمد و موارد دیگر -پنل اینستاگرام

تیر 13, 1401
طول ویدیوی اینستاگرام: ویدیوهای اینستاگرام چقدر می توانند برای بازاریابی مفید باشند

طول ویدیوی اینستاگرام: ویدیوهای اینستاگرام چقدر می توانند برای بازاریابی مفید باشند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 26, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 3, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 29, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 28, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 26, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.