این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
اینستاگرام یک ابزار بازاریابی غیرقابل انکار قدرتمند است، اما بیش از آن 200 میلیون حساب تجاری امروز در پلتفرم، بسیار مهم است که برای ایجاد پست های اینستاگرام با طراحی خوب و متفکرانه وقت بگذارید و متمایز شوید. شما باید یک برنامه طراحی استراتژیک در اینستاگرام کسب و کار خود اعمال کنید تا فالوورهای وفادار خود را جذب کنید و در طولانی مدت در برنامه موفقیت کسب کنید.
با این حال، ایجاد یک فید اینستاگرام تمیز و منسجم به مهارتهای طراحی و تعهد زمانی نیاز دارد که ممکن است فاقد آن باشید، و با الگوریتمی که به نفع شماست. مارک هایی که حداقل یک بار در روز پست می کنند، این می تواند بر استرس شما بیفزاید.
اگر اینطور است، شما خوش شانس هستید – در این پست ما در مورد نحوه ایجاد قالب های از پیش ساخته شده پست اینستاگرام بحث خواهیم کرد تا ذخیره ای آماده داشته باشید. به علاوه، با اطمینان از استفاده از الگوهای یکسان برای پستهای مختلف، زمان آسانتری برای ایجاد یک خوراک منسجم و زیباییشناختی خواهید داشت.
قالب های پست اینستاگرام
قالبهای اینستاگرام را میتوان برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار داد، و ما لیستی از خودمان داریم که میتوانید ایدهها و ایدهها را به صورت رایگان سفارشی کنید.
قالب پنل
برای کسانی که سعی در انتشار این خبر در یک پنل مجازی یا حضوری آینده دارند، میتوانید آن را با استفاده از الگوی پانل ما تبلیغ کنید.
با افزودن عکسهای نمایه سخنرانان و نامهای کاربری، آن را سفارشی کنید تا تبلیغات ایجاد کنید و به دنبالکنندگان این فرصت را بدهید تا ایدهای از آنچه میتوانند منتظر آن باشند، پیدا کنند.
آنچه ما دوست داریم: فالوورهای شما مجبور نخواهند بود برای اطلاعات پانل به شما پیامک ارسال کنند، زیرا مثال ارائه شده در الگو تمام زمینه لازم را برای برنامه ریزی برای حضور در آن ها فراهم می کند.
الگوی نقل قول
گاهی اوقات میخواهید با الگوریتم همراه باشید، و پست کردن مداوم با استفاده از نقل قولها در بین اعلامیهها میتواند به دیده شدن کسبوکارهای مرتبط کمک کند.
با اعضای تیم بصیرت مصاحبه کنید، یا حتی از نقل قول های الهام بخش استفاده کنید که دنبال کنندگان شما از دیدن آنها در هنگام حرکت در فید خود لذت می برند.
آنچه ما دوست داریم: تطبیق پذیری این الگو به شما امکان می دهد تصویر پس زمینه را متناسب با آهنگ نقل قولی که به اشتراک می گذارید تغییر دهید.
قالب آگهی فروش
من در مورد شما نمی دانم، اما وقتی آگهی فروش را می بینم هیجان زده می شوم تا آنچه را که در دسترس است بررسی کنم.
هنگامی که به دنبال فروش موجودی موجود یا به اشتراک گذاری یک پیشنهاد فصلی هستید، این الگوی اعلام فروش مستقیماً به نقطه ای می رسد که توجه را به خود جلب کند. تصویر پس زمینه را متناسب با موقعیت تغییر دهید و این پست را در عرض چند دقیقه آماده خواهید کرد.
آنچه ما دوست داریم: این الگو درهم و برهم نیست. کسانی که از قبل طرفدار محصول شما هستند، می خواهند برای استفاده از این فرصت به سایت شما مراجعه کنند.
الگوی نکته سریع
گاهی اوقات ممکن است فالوورهای شما به مشاوره نیاز داشته باشند، در اینجاست که الگوی راهنمایی سریع ما می تواند این نیاز را برآورده کند.
اگر به حرفه ای ها یا علاقه مندان نوظهور غذا می دهید، می توانید به آنها کمک کنید تا در مهارتی که می خواهند توسعه دهند مهارت بیشتری پیدا کنند. تصویر را تغییر دهید تا نکته انتخابی شما را منعکس کند و آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.
آنچه ما دوست داریم: اگرچه این یک الگوی ساده است، اما راهی آسان برای تعامل با دنبالکنندگان در بین کمپینها است، و اگر میخواهید از آن حداکثر استفاده را ببرید، نظردهندگان را تشویق کنید تا نکات یا توصیههایی را که برایشان مفید است به اشتراک بگذارند.
ما در حال استخدام الگو هستیم
بله، شما فقط میتوانید فرصتهای شغلی را در وبسایتهایی مانند لینکدین ارسال کنید، اما میتوانید دقیقاً به کسانی که به دنبال آن هستید در کانالهای رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام نیز برسید.
این الگو را سفارشی کنید تا موقعیتهای مختلفی را که باز کردهاید به نمایش بگذارد، یا برای موقعیت خاصی که میتوانید آن را در توضیحات پست خود گسترش دهید.
آنچه ما دوست داریم: می توانید با استفاده از این الگو و با استفاده از قابلیت post-boost به مخاطبان بیشتری با اینستاگرام دسترسی پیدا کنید تا شخصیت مورد نظر خود را بهتر مورد هدف قرار دهید.
الگوی پیشنهاد
با استفاده از الگوی پیشنهاد ما، مواردی مانند کتابهای الکترونیکی یا راهنماها را تبلیغ کنید.
با دادن نگاهی اجمالی به پیشنهادات جدیدتر خود به دنبال کنندگان، می توانید از توضیحات پست برای ایجاد دعوت به عمل و دانلود انواع مختلف منابع استفاده کنید. آن را سفارشی کنید تا طرح رنگ و پیشنهادات برند شما را منعکس کند.
آنچه ما دوست داریم: این الگوی شیک مقدار مناسبی از رویکرد حرفهای و مینیمالیستی است که بینندگان میخواهند آن را بررسی کنند، برخلاف اعلانهای طولانی پر از متن بیش از حد در تصاویر.
قالب محصول جدید
هنگامی که آماده عرضه یک محصول جدید هستید، باید مخاطبان هدف خود را دقیقاً در همان جایی که در اینستاگرام هستند ملاقات کنید، روزی که این محصول به صورت زنده منتشر شود.
با استفاده از الگوی محصول جدید ما، میتوانید به دنبالکنندگان خود ایدهای بدهید که با این نوآوری جدید چه انتظاراتی دارند. همچنین می توانید تصاویر را تغییر دهید تا راه حل محصول را منعکس کنید.
آنچه ما دوست داریم: بدون استفاده از کلمات، فالوورهای شما می توانند ایده واضح تری از اینکه محصول جدید شما در صورت خرید محصول جدید شما می تواند برای آنها انجام دهد، دریافت کنند.
بررسی قالب
چه داخلی و چه خارجی، به اشتراک گذاشتن نظرات مثبت درباره برند یا محصول شما می تواند راهی عالی برای مشروعیت بخشیدن به تجارت شما باشد.
از الگوی بررسی ما برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت مشتریان یا کارمندان خود از کسب و کارتان استفاده کنید، این می تواند مشتریان و استعدادها را به شرکت جذب کند.
آنچه ما دوست داریم: اشتراک گذاری نظرات می تواند به مشتریان در ایجاد اعتماد کمک کند و افزودن پست هایی مانند این به نمایه شما می تواند به این روند کمک کند.
قالب پادکست
پادکست ها در حال افزایش هستند، بنابراین برای کمک به اطلاع رسانی، باید در اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
این قالب ساده راهی عالی برای اعلام ایجاد پادکست شماست. میتوانید از توضیحات پست استفاده کنید تا به دنبالکنندگان خود ایدهای در مورد آیندهتان بدهید و آنها را تشویق کنید که این خبر را منتشر کنند.
آنچه ما دوست داریم: در صورت انتخاب یا قاب کردن آن به عنوان غافلگیر کننده، می توانید نوع پادکست را در تصویر تشخیص دهید. امکانات بی پایان هستند.
اینها تنها الگوهای موجود در پیشنهاد ما نیستند، بنابراین بسته را دانلود کنید تا ایدههای بیشتری را برای پستهای آینده خود مطرح کنید.
نحوه استفاده از قالب های پست اینستاگرام
- دانلود قالب های پست اینستاگرام.
- قالب پست خود را انتخاب کنید
- یک تصویر را انتخاب کنید.
- عناصر طراحی را اضافه کنید
- عکس را ذخیره کنید.
- در اینستاگرام آپلود کنید.
1. قالب های پست اینستاگرام را دانلود کنید.
بیایید با آن روبرو شویم – شما همیشه زمان، منابع یا پرسنلی برای طراحی پست های قابل توجه اینستاگرام ندارید. به همین دلیل استفاده از آن را توصیه می کنیم قالب های پست اینستاگرام برای تجارت که می توانید از آن بسازید و سفارشی کنید.
در اینجا چند گزینه برای ایجاد و ذخیره قالب های پست اینستاگرام وجود دارد، بنابراین می توانید هر زمان که آماده انتشار هستید، پست های خیره کننده ای داشته باشید.
منبع ویژه: 22 قالب رایگان پست اینستاگرام برای تجارت
برای شروع به قالب نیاز دارید؟ قالبهای رایگان پست اینستاگرام HubSpot را هم برای پستهای سنتی و هم برای استوریها دانلود کنید، که میتوانید آنها را به دلخواه در مورد برندتان تنظیم کنید. میتوانید هر قسمت از الگو را تغییر دهید – تصویر، کپی و عناصر طراحی – تا مطمئن شوید که پستهایی را منتشر میکنید تا رشد کنید و پایه فالوور خود را درگیر کنید.
2. قالب پست خود را انتخاب کنید.
در حالی که پستهای سنتی اینستاگرام در تایم لاین دائمی شما ماندگارتر هستند و اجازه نظرات و لایکها را میدهند، نباید قدرت استوریهای اینستاگرام را دست کم بگیرید، زیرا میتوان از آن برای نیازها و موقعیتهای فوریتر استفاده کرد.
در حقیقت، 500 میلیون اکانت روزانه از ویژگی استوری اینستاگرام استفاده کنید. بنابراین، هنگامی که پست خود را ایجاد می کنید، از خود بپرسید که آیا انتشار آن به عنوان یک داستان ضروری است یا به عنوان یک پست سنتی.
3. یک تصویر را انتخاب کنید.
شاید به این نتیجه رسیده باشید که پست شما نیازی به عکس ندارد و آن همپوشانی متن روی پسزمینه تک رنگ برای شما مناسب باشد. اگر اینطور است، به مرحله بعدی بروید.
اگر تصمیم گرفته اید که می خواهید از یک عکس استفاده کنید – به خصوص اگر می خواهید از آن به عنوان پس زمینه برای پوشش متن استفاده کنید – چند گزینه دارید.
- با گوشی یا دوربین عکاسی کنید. نیازی نیست برای پست های اینستاگرام خود یک عکاس حرفه ای باشید – می توانید در اینجا یاد بگیرید که چگونه با گوشی خود عکس های عالی بگیرید.
- از یک عکس از فایل های شرکت خود استفاده کنید. اگر نیاز به استفاده از عکس های تیمی یا عکاسی محصول داشته باشید که ممکن است کیفیت بهتری داشته باشد، این به خوبی کار می کند.
- از یک عکس استوک که مربوط به کسب و کار شما است استفاده کنید (فقط مطمئن شوید که از یک عکس چندین بار استفاده نکنید!).
هر عکسی که تصمیم به استفاده از آن دارید، به سادگی آن را به عنوان پسزمینه الگوی مورد استفاده در آن جایگزین کنید مجموعه قالب پست اینستاگرام HubSpot و اندازه عکس را تغییر دهید تا مطابق میل شما باشد (و کیفیت خوبی داشته باشد).
4. عناصر طراحی را اضافه کنید.
قالبهای پست اینستاگرام دارای مکانهایی برای طراحی متن با فونتهای خاص و عناصر دیگر هستند. گام بعدی شما تغییر، افزودن یا حذف هر عنصری است که مناسب میدانید.
این شامل بهروزرسانی نسخه برای منعکس کردن اطلاعاتی است که میخواهید دنبالکنندگان بدانند و/یا اقدامی که میخواهید انجام دهند.
5. عکس را ذخیره کنید.
وقتی تمام کارهایی که می توانید در قالب ساز انتخابی خود انجام دادید، عکس خود را ذخیره کنید تا در اینستاگرام پست شود. تنها کاری که در اینجا باید انجام دهید این است که روی File > Download > PNG Image یا JPEG Image کلیک کنید. سپس، فقط نام فایل عکس، ایمیل، یا پیام آن را برای خودتان بگذارید و آن را در گوشی خود ذخیره کنید تا بتوانید آن را پست کنید.
6. در اینستاگرام آپلود کنید.
هنگامی که عکس خود را ذخیره کردید، وقت آن است که آن را آپلود کنید تا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. برای یک پست سنتی، اینستاگرام را باز کنید، روی دکمه + در مرکز پایین کلیک کنید، عکس خود را انتخاب کنید، هر فیلتر، توضیح یا هشتگ را اضافه کنید و روی Share کلیک کنید. (اگر هنوز مطمئن نیستید، نگاهی به نحوه ارسال در اینستاگرام بیندازید: راهنمای گام به گام.)
برای پست استوری اینستاگرام، روی نماد دوربین در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید، به رول دوربین خود در پایین سمت چپ صفحه دسترسی داشته باشید، تصویر خود را انتخاب کنید، تاریخ نمایش داده شده را تا جایی که نمیتواند نمایش داده شود کوچک کنید. مشاهده کنید، و هر عنصر طراحی اضافی – مانند یک GIF یا یک کپی اضافی – را به تصویر اضافه کنید. از آنجا، روی داستان شما در پایین سمت چپ کلیک کنید.
روش های دیگر برای طراحی پست های اینستاگرام
در اینجا چند گزینه دیگر برای ایجاد و ذخیره قالب های پست اینستاگرام وجود دارد، بنابراین می توانید هر زمان که آماده انتشار هستید، پست های خیره کننده ای در اختیار داشته باشید.
1. HubSpot
همانطور که قبلاً ذکر شد، HubSpot چندین قالب برای پست ها و استوری های اینستاگرام شما دارد.
میتوانید از طریق اسلایدهای Google به قالبهای کاملاً قابل تنظیم دسترسی داشته باشید، جایی که میتوانید طرحهای رنگی، تصاویر و هدف هر الگو را بسته به موضوعی که در مورد آن پست میکنید تغییر دهید – که بسیاری از آنها قبلاً برای تبلیغ رویدادهای تجاری یا انتشار محصولات ساخته شدهاند.
2. فوتور
اگر به دنبال مجموعه ای رایگان از قالب ها برای انتخاب هستید، Fotor بیش از سه هزار قالب را برای هر موضوع یا مناسبتی در اختیار شما قرار می دهد.
با Fotor، میتوانید پست خود را به گونهای تهیه کنید که تصویر برند خود را منعکس کند، در حالی که طرحهای فصلی یا فروش ویژه یا قالبهای تخفیف را برای کسب و کار خود در نظر میگیرید.
3. کرلو
Crello یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین است که برای افزایش محتوای شما برای بسیاری از کانالهای رسانههای اجتماعی ساخته شده است – به کاربران قالبهای زیادی برای پر کردن شبکه اینستاگرام شما ارائه میکند.
4. بازار خلاق
اگر مایل به پرداخت پول نقد هستید، ممکن است به خرید یکی از بستههای قالب اینستاگرام Creative Market فکر کنید.
به عنوان مثال، شما می توانید این را خریداری کنید بسته رسانه های اجتماعی 1053 نقل قول.
از طرف دیگر، می توانید یک بسته نرم افزاری با محتوای استوری اینستاگرام مانند این خریداری کنید مجموعه داستان های متحرک.
در نهایت، ممکن است خرید یک بسته نرم افزاری را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند یک تم منسجم برای فید اینستاگرام خود بسازید، مانند این قالب Grid.
پست های اینستاگرام خود را به راحتی مدیریت کنید
امیدواریم هنگام آماده شدن برای ایجاد یک فید اینستاگرامی سبک، راهنمای و الگوهای ما برای شما مفید بوده باشد. با استفاده از این ابزارها، میتوانید قالبهای از پیش ساخته شده اینستاگرام را ایجاد و ذخیره کنید، بنابراین میتوانید بدون طراحی خستهکننده هر روز یک پست از ابتدا، روی جذب فالوور وفادار تمرکز کنید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در اکتبر 2018 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.