این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
فرقی نمی کند که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید یا یک برند معتبر داشته باشید. تبلیغات محصولات اینستاگرام برای همه است.
از آوریل 2021، اینستاگرام ضبط شد 1.29 میلیون کاربر در سراسر جهان. کاربران بیش از روزانه 53 دقیقه در اینستاگرام، بیشتر از فیس بوک یا توییتر. علاوه بر این، بالاترین نرخ تعامل را در بین سایر پلتفرمهای اجتماعی دارد.
کارآفرینان نوظهور که از ایده های کسب و کار آنلاین سودآور استفاده می کنند، اغلب تبلیغ محصول خود را در پلتفرم های اجتماعی آغاز می کنند. برندها در ابتدا کمی مردد هستند، اما زودتر استراتژیهای مختلف تبلیغ محصول را برای گسترش دامنه برند اتخاذ میکنند.
بنابراین، همه نوع کسب و کار – چه یک استارتاپ و چه یک برند معتبر – باید استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را برای حضور برند قدرتمند برای جذب و تعامل با مشتریان بالقوه ارتقا دهند.
با این حال، جلب توجه اکثر کاربران، به خصوص زمانی که یک تکه کیک نیست 100 میلیون ویدیو و تصویر هر روز در اینستاگرام پست می شوند. کسب و کارها باید به طور مستمر استراتژی های اینستاگرام خود را ارزیابی و تنظیم کنند تا برجسته شوند. لیست شده در زیر هک های برتر برای تبلیغ محصولات شما در اینستاگرام هستند.
1. فیلترهای AR اینستاگرام را بپذیرید
برنامه جدید فیلترهای AR داخلی – Spark AR Studio توسط فیس بوک – یک راه عالی برای ایجاد است جلوه های واقعیت افزوده اصلی برای استوری های اینستاگرام.
فیلترهای AR با دوربین کاربر کار می کنند و به آنها اجازه می دهند لایه ای از تصاویر را در پیش زمینه یا پس زمینه تصویر خود اضافه کنند.
در اینجا برخی از کارهایی که می توانید با فیلترهای AR برای جذب مخاطبان در اینستاگرام انجام دهید آورده شده است:
- فیلترهایی را ایجاد کنید که کاربران بتوانند روی تصاویر خود استفاده کنند تا تجربه ای از ظاهر آنها با محصول شما داشته باشند.
- از بهترین ردیابی چهره در کلاس برای ایجاد جلوه های واقعی استفاده کنید.
- به کاربران اجازه دهید با استفاده از حرکات لمسی با آنچه می بینند تعامل داشته باشند.
- محتوای خود را روی اشیاء و مکانهای واقعی قرار دهید یا افراد را به مکانهای جدید منتقل کنید.
هنگامی که یک عنصر سرگرم کننده را به تبلیغات محصولات اینستاگرام خود اضافه می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم با برند شما درگیر شوند.
به عنوان مثال، لوازم آرایشی NARS از فیلترهای AR استفاده می کند تا کاربران را قادر سازد تا به صورت مجازی رنگ رژ لب انتخابی خود را امتحان کنند. این ایده عالی بود و زنان در هر سنی را جذب کرد تا رنگ رژ لب مورد علاقه خود را امتحان کنند.
تلاش منجر به خرید می شود. استفاده از فیلترهای واقعیت افزوده را برای تشویق کاربران به امتحان کردن محصولاتتان شروع کنید و مشتریان بیشتری به دست آورید.
2. حلقه های اینستاگرام را در آغوش بگیرید
اینستاگرام به شما امکان می دهد ویدیوهای چند کلیپ 30 ثانیه ای را در نسخه جدید خود آپلود کنید ویژگی قرقره ها، با الهام از TikTok بسیار محبوب. این یک راه شگفت انگیز برای تبلیغ محصولات یا افزایش آگاهی از برند است.
می توانید از ابزارهای ویرایش خلاقانه اینستاگرام برای ایجاد محتوای کوتاه، مرتبط و جذاب برای مخاطبان خود استفاده کنید.
شما می توانید استفاده کنید یک ویرایشگر ویدیو مانند Beatleap برای ایجاد کلیپ های ویدیویی کوتاه. این برنامه به شما امکان می دهد محتوای خود را به راحتی انتخاب کنید و بدون زحمت به آن موسیقی اضافه کنید. شما میتوانید ویدیوهای باورنکردنی را تنها با چند ضربه ایجاد کنید – این برنامه از اتوماسیون هوشمند برای همگامسازی موسیقی با فیلمی که به آن میدهید استفاده میکند.
برای مثال، برند مد H&M این حلقه را به اشتراک گذاشت تا شانزده لباس را در سی ثانیه به نمایش بگذارد تا آخرین مجموعه خود را تبلیغ کند. ویدئو مرتبط است و محصولات را به شیوه ای منحصر به فرد نمایش می دهد.
همچنین می توانید از Facebook Creator Studio برای ایجاد و ویرایش حلقه های خود استفاده کنید. گزینه دیگر دوربین اینستاگرام برای ایجاد حلقه در حال حرکت است.
اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم محتوا را از حساب تجاری اینستاگرام خود ارسال می کنید. چه کسی می داند کدام یک از قرقره های شما ممکن است ویروسی شود و ترافیک زیادی را به فروشگاه اینستاگرام شما هدایت کند؟
3. از زیرنویسهای ویدیویی اینستاگرام و زیرنویسهای بسته استفاده کنید
تقریبا 30 درصد از کاربران اینستاگرام مشاهده داستان ها بدون صدا زیرنویس و زیرنویس را به ویدیوهای خود اضافه کنید تا هر پیام بازاریابی مهمی در تبلیغات محصولات اینستاگرام شما شنیده نشود.
به این ویدیوی آدیداس که در ژوئن 2021 در اینستاگرام منتشر شده است نگاه کنید. این ویدیو مربوط به بازی یورو 2020 است. نشان دادن قدرت اتحاد و تجلیل از ورزش به عنوان رابطی از افراد، ایده ها و خلاقیت. با زیرنویسها، ویدیو حتی بدون صدا برای بینندگان معنیدارتر و قابل درکتر شد.
فیس بوک این امکان را دارد که در حین آپلود یک ویدیو با شرح خودکار ایجاد کند که می توانید آن را ذخیره کرده و سپس در اینستاگرام پست کنید.
با این حال، باید عنوان را برای وجود خطا بررسی کنید. از طرف دیگر، می توانید فایل زیرنویس اختصاصی خود را نیز ایجاد کنید.
اطمینان حاصل کنید که برای هر ویدیویی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، زیرنویس اضافه کنید تا دامنه پیام های بازاریابی خود را افزایش دهید.
4. فروشگاه اینستاگرام خود را برای تبلیغات محصولات راه اندازی کنید
خرید اینستاگرام یک ویژگی رایگان برای استفاده است که به شما امکان می دهد ویترین سفارشی خود را برای اولین بار در تلفن همراه خود بسازید.
اگر محصولاتی را به صورت آنلاین می فروشید، باید به ویژگی خرید اینستاگرام برای کسب و کار خود نگاهی بیندازید. با کمک این ویژگی، کاربران می توانند محصولات شما را مستقیماً از طریق نمایه کسب و کار، داستان ها یا پست های شما خریداری کنند.
کاربران میتوانند روی برچسبهای محصول ضربه بزنند، موارد را در لیست علاقه مندیها ذخیره کنند یا مستقیماً با FacebookPay خرید کنند. با ضربه زدن روی برچسب محصول، جزئیاتی مانند نام و قیمت مشخص می شود. کاربران میتوانند هنگام مرور، موارد را در لیست علاقهمندیهای خود ذخیره کنند و با فیسبوک Pay برای خرید یکپارچه، آنها را بررسی کنند.
برای اینکه افراد بتوانند محصولات شما را مستقیماً از اینستاگرام بخرند، مجموعه هایی را در فروشگاه های اینستاگرام مشابه فروشگاه تجارت الکترونیک خود ایجاد کنید. برای کمک به کاربران برای دسترسی سریع به صفحه محصول و خرید، به محصولات در یک جریان زنده یا داستان پیوند دهید.
در تصویر سمت راست، لولوس فروشگاه اینستاگرام خود را راه اندازی کرده است. هنگامی که کاربر روی تصویر ضربه می زند، در مغازه فرود می آید که از آنجا می تواند محصول را خریداری کند.
5. از ویژگی مسنجر اینستاگرام استفاده کنید
مسنجر اینستاگرام مشابه مسنجر فیسبوک عمل می کند. این دو پلتفرم پیام رسان ادغام شده اند تا به راحتی موضوعات گفتگو را ضبط کرده و در ارتباط باقی بمانند.
استفاده از این ویژگی را برای مدیریت ارتباطات مشتری در فیسبوک و اینستاگرام شروع کنید. پیام رسان اینستاگرام به صرفه جویی در وقت شما و فعال بودن در هر دو پلتفرم کمک می کند.
از ادغام این چنینی مزایای متعددی خواهید داشت. به عنوان مثال، میتوانید به پیامهای خاصی پاسخ دهید، استیکرها، پیامهای متحرک و واکنشهای ایموجی سفارشی ارسال کنید. همچنین دارای حالت ناپدید شدن است که با استفاده از آن می توانید پیام هایی ارسال کنید که پس از خواندن پیام یا بسته شدن چت ناپدید می شوند و از این رو حریم خصوصی بیشتری را ارائه می دهند.
از این ویژگی برای حفظ ارتباط بیشتر با مخاطبان یا طرفداران خود استفاده کنید.
6. ترکیب عکاسی حرفه ای و محتوای تولید شده توسط کاربر
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) دارای یک 4.5٪ نرخ تبدیل بالاتر نسبت به پست های غیر UGC شروع به استفاده از قدرت محتوای UGC برای افزایش دسترسی برند خود در اینستاگرام کنید.
بزرگترین مزیت ارسال UGC این است که مشتریان می توانند خود را با محصول در صفحه Insta شما ببینند، که باعث اشتراک گذاری و لایک بیشتر می شود.
با حمایت مالی از یک مسابقه، مشتریان خود را تشویق کنید تا تصاویر خود را با محصول شما ارسال کنند. پس از آن، میتوانید این پستها را با تصاویر تولید شده حرفهای ترکیب کنید تا دسترسی برند را افزایش دهید.
به عنوان مثال Teva را در نظر بگیرید که صندل های ورزشی تولید می کند. این برند هم از عکاسی حرفه ای و هم از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کرد. این به برند کمک کرد تا پیامی مستقیم را منتقل کند: “صندل های Teva برای همه هستند.”
7. تصاویر مدل های حرفه ای با عکس های محصول مدل دار
بسیاری از برندها از تصاویر مدل های حرفه ای در پروفایل اینستاگرام خود استفاده می کنند، اما شما می توانید با ترکیب آن با عکس های مدل دار محصول، تغییری در آن ایجاد کنید.
بهترین زاویه محصولات خود را بگیرید تا نشان دهید که چقدر شیک به نظر می رسند. به ارسال این تصاویر با تصاویر مدل های حرفه ای ادامه دهید تا هم کیفیت و هم ظاهر آنها را ارتقا دهید.
Beardbrand، خط تولید محصولات آرایش باکیفیت، از اینستاگرام هوشمندانه استفاده کرد تا سبک زندگی پیچیده بازار هدف خود را ایجاد و به اشتراک بگذارد. آنها از عکسهای محصولی استفاده کردند که نه تنها برای مخاطبانشان جذاب بود، بلکه تفکر آرایش مردانه را به طور کلی تقویت کرد.
8. استفاده از مشتریان واقعی به عنوان مدل
شاید هیچ راهی بهتر از ارسال تصاویر مشتری در رسانه های اجتماعی برای معتبر بودن و ارتباط با مخاطب وجود نداشته باشد. وقتی تصاویر مشتری را پست می کنید، ارتباط مخاطب با برند بسیار آسان می شود.
شروع به جمع آوری تصاویر مستقیم از مشتریان کنید یا به طور معمول از مشتریان با استفاده از محصولات یا خدمات خود عکس بگیرید. تصاویر لزوماً نباید کیفیت حرفه ای داشته باشند. یک عکس فوری تصادفی یا طبیعی می تواند برای استراتژی شما معجزه کند. با این حال، هرگز فراموش نکنید که قبل از استفاده از عکس های آنها در حساب تجاری اینستاگرام خود، اجازه مشتری را دریافت کنید.
برخی از برندها مانند Chubbies از این ایده استفاده کردند و تعداد زیادی فالوور به دست آوردند. تنوع در تصاویر زیر احساسات مختلفی مانند طنز، خاطرات سبک و تجربیات را به اشتراک می گذارد. آنها با موفقیت با مخاطبان هدف خود یعنی مردان 18 تا 40 ساله درگیر می شوند و در عین حال دامنه برند خود را بهبود می بخشند.
چند نکته نهایی در مورد تبلیغات محصولات اینستاگرام
اینستاگرام در سالهای اخیر بسیار رشد کرده است و همچنان به عنوان یک پلتفرم برتر برای برندها برای اجرای کمپینهای بازاریابی است.
عجله برای بازاریابی در این کانال رسانه اجتماعی و تغییرات منظم در الگوریتم آن، ماندن در صدر ترند اینستاگرام را برای مشاغل سخت می کند.
اگر برند شما در تلاش برای جلب توجه مخاطبان است، یک یا چند استراتژی بالا را برای تبلیغ محصول اینستاگرام امتحان کنید.