این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
روزی روزگاری، مفهوم رسانه های اجتماعی فقط راهی برای افراد برای به اشتراک گذاشتن علایق و تبدیل شدن به دوستان مجازی آنلاین بود. به امروز بروید، و این صنعت چند میلیارد دلاری است که تقریباً برای هر تجارت و برندی در جهان لازم است.
با وجود پلتفرمهای رسانههای اجتماعی بیشتر از هر زمان دیگری، مهم است که مطمئن شوید زمان، پول و تلاش مناسب را روی هر کدام متمرکز میکنید – اما همچنین مطمئن شوید که بیشترین زمان خود را در شبکههای بزرگتر صرف میکنید.
این به ویژه در مورد اینستاگرام صادق است، زیرا یکی از پرکاربردترین پلتفرمها در دستگاههای دسکتاپ و موبایل در سراسر جهان است. و وقتی این معادله را در نظر بگیرید که این فیسبوک اداره میشود و متعلق به آن است، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که برای مدتی طولانی در دسترس باشد.
با در نظر گرفتن همه این موارد، مهم نیست که برای چه کاری از اینستاگرام استفاده می کنید، مهم است که مطمئن شوید پروفایل شما همیشه برای شما کار می کند و محتوای شما روزانه توجه مخاطبان جدید را به خود جلب می کند.
برای اطمینان از اینکه تمام تلاشهای شما بهترین بازگشت سرمایه ممکن را به دست میآورد، حتماً فهرست هفت راه عالی ما را برای ایجاد نمایه و محتوای اینستاگرام خود دنبال کنید!

دانلود رایگان
راهنمای نهایی بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک
1. عکس های ثابت را با انیمیشن های شگفت انگیز زنده کنید
میدانید ضربالمثل چگونه میگوید… «یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد» – اما چه میشد اگر بتوانید همان تصویر را میلیونها کلمه ارزش داشته باشد و حتی بیشتر از محتوای بصری دیگری که در هر ثانیه به IG اضافه میشود تعاملیتر و جذابتر بسازید؟
این دقیقاً همان چیزی است که با Lightricks امکان پذیر است Motionleap برنامه (که قبلاً Pixaloop نامیده می شد) که از هوش مصنوعی برای زنده کردن تصاویر در عرض چند ثانیه استفاده می کند.
این یک چیز است که به شما در مورد چگونگی کارکرد یک چیز بگوییم، و این یک چیز دیگر است که آن را در عمل ببینید. در واقع، من مطمئن هستم که ما حتی نیازی به برجسته کردن آنچه از طریق قدرت این برنامه امکان پذیر است نداشتیم، و تصویر زیر احتمالاً بلافاصله توجه شما را جلب می کند.
قدرت این اپلیکیشن در سفارشی سازی و تنظیمات شگفت انگیز آن نهفته است. یکی از عکس های ثابت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، سپس با انتخاب نواحی مختلف برای ثابت کردن یا اضافه کردن حرکت، به آن زنده ببخشید، در حالی که کنترل کاملی بر سرعت، حلقه زدن و موارد دیگر دارید.
2. همه عاشق یک نقل قول خوب هستند
آخرین باری که به اینستاگرام رفتید و محتوای خود را مرور کردید و ندیدید که جملات انگیزشی و الهامبخش توسط دوستان و خانوادهتان لایک شده و به اشتراک گذاشته شوند، چه زمانی است؟
نقل قول ها در رسانه های اجتماعی بسیار خوب کار می کنند، اما به ویژه در اینستا. این بیشتر به این دلیل است که همه دوست دارند یک نقل قول خوب را “لایک” کنند، و اگر آن را روی عکس افراد مشهور (هر کسی که آن را گفته است) یا با یک عکس استوک خوب قرار دهید، مردم آن را حتی بیشتر دوست خواهند داشت.
نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که نیازی نیست نقل قول از ورزشکاران مشهور و کارآفرینان مشهور باشد. آنها همچنین می توانند فقط نقل قول های تصادفی باشند که شما یا هرکسی با آنها می آید… و وقتی آنها را به آپدیت کامل عکس IG اضافه می کنید، حتی قدرتمندتر می شود.

پیدا کردن عکس کامل یک چیز است. داشتن یک نقل قول عالی برای همراهی با آن یکی دیگر از موارد است. برای کمک به این فرآیند، شاترفلای فهرستی از نقل قول های عالی دارد که می تواند برای هر نوع عکس، به روز رسانی، محصول یا خدماتی که فکرش را بکنید استفاده شود.
مهم نیست که برای چه چیزی از IG استفاده می کنید، مطمئن شوید که با افزودن چند نقل قول سرگرم کننده و الهام بخش به پست های خود، همه چیز را در فید اجتماعی خود مخلوط کنید. و هنگامی که این کار را انجام می دهید، فراموش نکنید که نقل قول را در قسمت متن خود بنویسید، در حالی که از هشتگ های مربوط به نقل قول نیز استفاده می کنید.
3. از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید
ممکن است این مورد بیمعنا به نظر برسد، اما هشتگها هنوز یکی از مهمترین عواملی هستند که میخواهید ویروسی شوید یا دسترسی خود را در اینستاگرام افزایش دهید.
هر زمانی هشتگ های پرطرفدار شاید ایده خوبی به نظر برسد که دنبال هشتگهای رایج و پرطرفدار مانند «انگیزه»، «hustle» یا «blessed» بروید، این هشتگهای محدوده پایین و متوسط هستند که مرتبطتر هستند.
دلیل این امر این است که آنها کمتر اشباع می شوند، بیشتر مخاطبان خاص را هدف قرار می دهند، و رتبه بندی و ترند برای این هشتگ ها در مقابل هر یک از هشتگ های اصلی که احتمالاً در نتایج جستجوی هشتگ مدفون می شوند، بسیار آسان تر است.
همچنین فراموش نکنید که همه چیز را با هم مخلوط کنید. هشتگهایی را که استفاده میکنید تغییر دهید و سعی کنید در برخی از جدیدترین موضوعات پرطرفدار و بازارهای کوچک که ممکن است بیشتر بر برند شما یا هر چیزی که ارائه میدهید تمرکز داشته باشند، ترکیب کنید.
4. از بازاریابی رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسرها استفاده کنید
ما قبلاً به اهمیت استفاده از تصاویر، هشتگ ها و نقل قول های عالی در محتوای شما اشاره کرده ایم. اکنون، بیایید همچنین درباره قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ و چگونگی استفاده از آن در تلاشهای رسانههای اجتماعی خود صحبت کنیم.
نمونه کامل آن را می توان با گری واینرچوک دید. محتوای او تقریباً در همه جا وجود دارد – اما همچنین توسط دیگران نیز بازسازی و به اشتراک گذاشته می شود. این به ویژه برای هر کسی که باید با گری عکس بگیرد، با او مصاحبه کند یا حتی در برنامه یا پادکست خودش مصاحبه کند، صادق است.

یک مثال کامل از این را می توان با @ReezyResells، که یک مصاحبه (و ویدئو) با گری وی انجام داد. در نتیجه، Reezy میتواند دائماً به این محتوا ارجاع داده، برچسبگذاری کند و به اشتراک بگذارد – در حالی که احتمالاً هر بار طرفداران و دنبالکنندگان جدیدی از @GaryVee پیدا میکند – بنابراین، برند و دنبالکنندگان اجتماعی خود را نیز افزایش میدهد.
خبر خوب این است که میلیونها تأثیرگذار در بازارهای بزرگ و کوچک وجود دارند. و اگر می خواهید شروع به استفاده از چنین فرصت هایی مانند این کنید، فقط نگاهی به آن بیندازید برخی از بسیاری از اینفلوئنسرهای IG می توانید شروع به برچسب گذاری و ایجاد محتوا در اطراف کنید.
5. حسابرسی اینستاگرام را اجرا کنید و تعداد فالوورهای خود را پاکسازی کنید
با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام، مهم است که بدانید تعداد فالوورهای واقعی و تعداد تعامل شما چقدر است. به هر حال، آیا همه آن سلبریتی ها با میلیون ها میلیون دنبال کننده واقعاً به همان اندازه تأثیرگذار هستند که ما فکر می کنیم؟ احتمالا نه…
یکی از راههای درک بهتر وضعیت و سلامت نمایه و حساب IG خود، اجرای an است حسابرسی اینستاگرام. با انجام این کار، می توانید آمار واقعی پروفایل اجتماعی خود را کشف کنید، در حالی که تصویر بسیار واضح تری از برداشت های حساب، کیفیت فالوور و موارد دیگر دریافت می کنید.

بهترین از همه، استفاده از آن رایگان است و همچنین می توانید افراد مشهور تصادفی یا رقبای نام تجاری خود را جستجو کنید!
و اگر میپرسید که آیا یک ممیزی IG ارزش وقت شما را دارد، فقط اسکرین شات بالا را بررسی کنید. توجه داشته باشید که @TheRock بیش از 215 میلیون دنبال کننده دارد، اما فقط 0.035٪ تعامل دارد.
این یک راه سریع برای دیدن اینکه چه تعداد از دنبال کنندگان شما ممکن است واقعی، ربات باشند یا به سادگی به نوع محتوایی که پست می کنید علاقه مند نباشند است. هرچه بیشتر در مورد مخاطبان خود بدانید، محتوای بهتری می توانید ایجاد کنید.
6. محتوای بصری خود را مانند یک حرفه ای برنامه ریزی کنید
یکی از بزرگترین موانع در تلاش برای دستیابی به موفقیت با رسانه های اجتماعی، تلاش برای رسیدن به تمام زمانی است که برای پست کردن محتوا، مشارکت و رشد برند شما نیاز است.
خوشبختانه، ابزارهای برنامهریزی رسانههای اجتماعی بیشتر و بیشتر همیشه در دسترس هستند. و حتی هیجان انگیزتر این است که آنها فقط برای اینستاگرام نیستند. می توانید برنامه ریزی محتوای خود را در مواردی مانند توییتر و فیس بوک نیز شروع کنید (بسته به اینکه در نهایت از چه راه حلی استفاده می کنید).

مزیت اینجا این است که میتوانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر تلاشهای تولید محتوا کنید و سپس برای چند روز، هفته و ماههای قبل برای عکسها و پستهای خود برنامهریزی کنید.
بسیاری از این راهحلهای زمانبندی همچنین میتوانند گزارشهای دقیقی در مورد برداشتها، کلیکها و تعامل ارائه دهند – که بیشتر به درک اینکه چه نوع محتوایی بهترین کار را انجام میدهد و زمانی که بهتر است محتوای جدید را در حسابهای خود پست کنید، کمک میکند.
7. یک صفحه فرود بصری دلپذیر برای نمایه IG خود ایجاد کنید
بیایید با آن روبرو شویم، یکی از با ارزش ترین اجزای اینستاگرام این است که یک لینک واحد را می توان به حساب پروفایل شما ارسال کرد. این واقعاً تنها قسمتی در نمایه شماست که میتواند روی آن کلیک کند تا از پلتفرم IG دور شود.
این بدان معناست که هر آنچه را که پیوند میدهید، بهتر است ارزش آن را داشته باشد!
در حالی که اکثر کاربران در اینستاگرام اصول اولیه بازاریابی یا صفحه فرود را نمی دانند، راه اندازی آن از طریق استفاده از صفحه فرود برای آنها بسیار ساده است. linktr.ee.

روش کار بسیار ساده است. می توانید برای یک حساب کاربری رایگان با linktree ثبت نام کنید و سپس یک URL برای صفحه نمایه خود به شما داده می شود. از اینجا، سپس می توانید پیوندهایی به سایر ویژگی های سایت خروجی از یک صفحه فرود ساده ایجاد کنید.
مزیت اینجا این است که میتوانید لینک نمایه IG خود را اکنون یک صفحه فرود جذاب برای همه دنبالکنندگان خود نمایش دهید، بدون اینکه نیازی به ایجاد سایتی از خودتان داشته باشید. همچنین یک نسخه پریمیوم از برنامه وجود دارد که امکان بهبود آمار ردیابی لینک و سفارشی سازی صفحه فرود را فراهم می کند.
چگونه از تلاش های اینستاگرام خود بیشترین بهره را ببرید
در هر زمان، میلیونها نفر به طور فعال در میان میلیاردها بهروزرسانی وضعیت، تصاویر، ویدیوهای کوتاه و موارد دیگر پیمایش میکنند. چند نفر از آنها واقعاً توجهی را که شایسته آن است به خود جلب می کنند؟ چه تعداد لایک می گیرند و بین دیگران به اشتراک گذاشته می شوند؟
با تعداد بسیار زیادی از کاربران در یک پلتفرم، همه چیز به این بستگی دارد که بدانید چگونه بهترین محتوا را برای مخاطبان خود ایجاد کنید، و آن را به گونه ای ارائه دهید که باعث شود مردم از پیمایش خودداری کنند. با اجرای هر یک از مثالها، راهحلها و توصیههای برنده بالا، باید اعداد تعامل بهتری را از تلاشهای ایجاد محتوای اینستاگرام و بازاریابی خود مشاهده کنید.
نویسنده مهمان: زک جانسون یک وبلاگ نویس و کارآفرین مشهور جهان با نزدیک به 20 سال تجربه در فضای بازاریابی آنلاین است و به خوانندگان خود کمک کرده است تا میلیون ها دلار به صورت آنلاین درآمد داشته باشند. او داستان و راهنمایی های خود را در ZacJohnson.com