این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
پس از جذب موجی از انتقادات در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام تصمیم گرفته است برای تغییرات برنامه ریزی شده در طراحی خود ترمز کند – حداقل در حال حاضر. مدیر ارشد پلت فرم رسانه های اجتماعی، آدام موسری، گفت آستانه نسخه آزمایشی فید ویدیوگرا و مشابه TikTok اینستاگرام «طی یک تا دو هفته آینده حذف خواهد شد».
تنها زیرمجموعه کوچکی از کاربران اینستاگرام به فید جدید دسترسی داشتند، و در حالی که پلتفرم متعلق به متا هنوز میخواهد نحوه مصرف محتوای خود را دوباره تصور کند، این طرح متوقف خواهد شد. هنگامی که اینستاگرام در ابتدا طراحی مجدد خود را ارائه کرد، با واکنش شدید افراد مشهوری روبرو شد کایلی جنر و کیم کارداشیان، که طوماری را به اشتراک گذاشت که امیدوار بود «اینستاگرام دوباره اینستاگرام بسازد».
در اعلام تصمیم برای کنار گذاشتن طراحی مجدد، موسری از زبانی استفاده کرد که انواع دره سیلیکون اغلب برای بهانهگیری از دست دادن خود استفاده میکنند. “خوشحالم که ریسک کردیم” او گفت آستانه. “اگر هر چند وقت یکبار شکست نخوریم، به اندازه کافی بزرگ یا جسورانه فکر نمی کنیم.” در همان مصاحبه، او اعتراف کرد که “داده های استفاده عالی نیست.” بسیاری از آزمودنی های اینستاگرام تنفر خود را نسبت به نسخه جدید این اپلیکیشن ابراز کردند.
برای اخبار روزانه Tubefilter مشترک شوید
بسیاری از ناظران تصمیم اخیر اینستاگرام را به انتقاداتی که از سوی کارداشیانهای با نفوذ دریافت کرد مرتبط میدانند، اما موسری مدعی شد که شرکت او قبلاً قبل از اینکه این شکایات مطرح شود، طراحی مجدد آن را ارزیابی میکرد. با اشاره به الف کلیپ توییتری که او در 26 ژوئیه منتشر کردرئیس اینستاگرام گفت که «در واقع این ویدیو را قبل از اینکه بازپستهای کارداشیان را ببینیم، ضبط کرده است».
را گزارش درآمد سه ماهه دوم 2022 برای شرکت مادر اینستاگرام نیز ممکن است این برنامه به سمت یک روش جدید اقدام کند. متا در گزارش خود از کاهش بی سابقه درآمد نسبت به سال گذشته خبر داد. اقتصاد خشن به سود غول فناوری لطمه می زند و مدیران ارشد آن نشان داده اند که تمایل دارند به اعداد نوسان با محورهای گسترده پاسخ دهند.
در این مورد، اینستاگرام همچنان امیدوار است که در آینده ای فید خود را تغییر دهد. موسری بارها تاکید کرده است که رفتار کاربر به سمت ویدئو جذاب است، چه پلتفرم این روند را تقویت کند یا نه. او ادعا کرد که اشتراکگذاری مستقیم با دوستان، که زمانی هسته اصلی فید اینستاگرام بود، «به استوریها منتقل شده و به DM و چتهای گروهی منتقل شده است». رئیس موسری، مارک زاکربرگ، دارد علنی اعلام کرد او می خواهد تا سال 2023 30 درصد فیدها از محتوای توصیه شده با هوش مصنوعی تشکیل شود.
موسری همچنین تصریح کرد که شکایات اخیر در چهار موضوع متمایز منتشر شده است. اینستاگرامرها در مورد طراحی جدید، تکثیر محتوای ویدیویی، محتوای توصیه شده به سبک TikTok و کاهش دسترسی به عکسها به شدت ابراز نگرانی کردهاند. همه این مشکلات راهحلهای خاص خود را میطلبند و اگر اینستاگرام کند باشد، میتواند به کاربران سراسر پلتفرم آسیب برساند.
موسری گفت: «ما نمیتوانیم سعی کنیم پیشنهاد ویدیوی خود را به خوبی پیشنهاد عکس خود یا به خوبی پیشنهاد ویدیوی مسابقه ارائه کنیم. اما من فکر می کنم که این یک اشتباه است. و من فکر می کنم که با گذشت زمان، این بدان معناست که مردم کمتر از اینستاگرام استفاده می کنند. بدیهی است که برای تجارت ما بد است، اما برای سازندگان نیز بد است. زیرا در این صورت سازندگان دسترسی کمتری خواهند داشت – اگر کل پای کوچک شود، میانگین دسترسی برای خالق متوسط نیز همراه با آن کاهش می یابد.
اشاره موسری به “مسابقه” نزدیکترین چیزی بود که او به TikTok در تمام نظرات خود که توسط او به اشتراک گذاشته بود اشاره کرد. آستانه. با وجود اینکه این رسانه فناوری یک مصاحبه 2000 کلمه ای با رئیس اینستاگرام منتشر کرد، موسری به برنامه ای که منشأ بسیاری از ویژگی هایی است که اینستاگرام در حال حاضر کپی می کند، اشاره ای نکرد. کوین سیستروم، یکی از بنیانگذاران اینستاگرام، مایل بود این را اعتراف کند شرکت او Stories را از اسنپ چت حذف کردپس چرا موسری نمی تواند در مورد انگیزه ایجاد این جدیدترین طراحی مجدد صادق باشد؟
برای اینکه موسری اذعان کند که اینستاگرام جدید شبیه TikTok است، باید تفاوت های قابل توجه بین این دو برنامه را تصدیق کند. اینستاگرام یک شرکت رسانههای اجتماعی است که در کنار آن محتوا دارد و تلاشها برای متمرکز کردن برنامهها – مانند IGTV بدبخت – شکست خورده است. در همین حال، TikTok ابتدا یک شرکت تولید محتوا است و حتی خود را یک پلت فرم رسانه اجتماعی نمی داند. شاید این شکاف اساسی باعث شود که این طراحی مجدد به یک فروش سخت تبدیل شود. در پایان، کاربران اینستاگرام نمیخواهند این پلتفرم به TikTok تبدیل شود و خواه موسری آن را بپذیرد یا نه، این چیزی است که تیم او در تلاش است تا به آن دست یابد.