• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

حلقه های اینستاگرام: تاثیر واقعی بر کسب و کارهای کوچک چیست؟ -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

امروزه غیرممکن است که در فید اینستاگرام خود پیمایش کنید بدون اینکه حداقل یک – اگر نه چند – ویدیوی جلب توجه به نام Reels را ببینید. دوبله شد کلون TikTokقرقره های اینستاگرام در سال 2020 منتشر شد و شامل ویدیوهای کوتاه تا یک دقیقه است. این ویژگی از فلسفه اول عکس برنامه پیشی گرفته است 91 درصد از کاربران فعال اینستاگرام می گویند که به صورت هفتگی با محتوای ویدیویی درگیر می شوند. و آیا تو میتوانی آنها رو سرزنش کنی؟ آسان است که به سرعت در یک حلقه به ظاهر بی پایان از محتوای جذاب غوطه ور شوید.

Reels علاوه بر محبوبیت بسیار زیاد، یک استراتژی تجاری خوب برای سازندگان محتوا و کسب‌وکارها به‌طور یکسان ثابت شده است. مقاله اخیر نیویورک تایمز توضیح داد که چگونه جدیدترین الگوریتم اینستاگرام به حساب هایی که حلقه ها را پست می کنند، ترجیح می دهد. برای بسیاری، این خبر به این معنی است که استراتژی‌های بازاریابی خود را به‌منظور گنجاندن Reels به‌عنوان راهی برای اطمینان از بالا نگه‌داشتن نرخ تعامل آن‌ها، بچرخانند. بنابراین، اگر به دنبال تغییر به محتوای ویدیویی بودید، قطعاً اکنون زمان مناسبی است!

حلقه‌های اینستاگرام می‌توانند به برند شما کمک کنند مرتبط باقی بماند و در عین حال خلاقیت بیشتری در نحوه نمایش محصول یا خدمات خود ایجاد کنید. به جای تکیه بر تصاویر ثابت، ویدیوها به شما این امکان را می‌دهند که مستقیماً با مشتریان صحبت کنید، بازاریابی محصول عمیق انجام دهید و پست‌های خود را با موسیقی مرسوم و تکنیک‌های ویرایش پوشانده و آن‌ها را برای فالوورهایتان جذاب‌تر کند. در اینجا نحوه استفاده موفقیت آمیز سه کسب و کار کوچک از حلقه های اینستاگرام آورده شده است:

کارت‌های شایری: قرقره‌ها به معاملات برند منتهی شد

شایری آرورو یک کسب و کار کوچک را اداره می کند که کارت های تبریک دست ساز ایجاد می کند – در میان صنایع دستی دیگری مانند صنایع دستی مورد علاقه او جعبه های هدیه انفجاری – و کل فرآیند را از طریق اینستاگرام مستند می کند. او اولین سفارش سفارشی خود را برای یک مشتری در سال 2017 انجام داد و از آن زمان تاکنون به همراه تعداد فالوورهای خود، کار خود را افزایش داده است. او در حال حاضر بیش از 50000 دنبال کننده دارد و ده ها حلقه ارسال کرده است که موفقیت خود را مدیون آنها می داند. در پاسخ به یک سوال کاربر که از او پرسیده بود چگونه این همه فالوور دارد، شایری پاسخ داد“برای دنبال کنندگان، قرقره بسازید.”

شایری اولین Reel در سال 2020 ارسال شد و در حال حاضر 17000 بازدید دارد که در مقایسه با اعدادی که قرقره های اخیر او در آن دیده اند بسیار ناچیز است. ویدئویی از Shairy که سنگ تمام گذاشت روی یکی از محصولاتش بیش از 88000 بار مشاهده شده است. قرقره دیگری که در آن صنایع دستی می کند پوموم های صورتی داغ دو میلیون بازدید چشمگیر به دست آورد. اینفلوئنسر رشد کسب‌وکار خود را به علاقه‌اش به کاردستی همراه با مستندسازی فرآیند آنلاین خود نسبت داده است. این فقط یک سرگرمی بود و من برای انجام کاری که همیشه دوستش داشتم وقت گذراندم احساس خوبی داشتم… من به پست کردن کارهایم ادامه دادم و مردم متوجه شدند.» او در استوری اینستاگرام خود گفت.

و همین اشتیاق فرصت‌های تجاری جدیدی را برای او فراهم کرده است، نه تنها با رشد پایگاه مشتریانش، بلکه از طریق معاملات برند. امسال، شایری با فروشگاه صنایع دستی همکاری کرد کاغذی هند برای ایجاد یک سری قرقره در ابزار فیوز. این مجموعه با محدوده‌ای صحبت می‌کند که حلقه‌های اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا و کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد. شایری به جای اینکه فقط عکس‌های ثابت پروژه‌هایش را پست کند، وقتی شروع به پست کردن حلقه‌هایی کرد که تمام جزئیات و پیچیدگی‌های کار او را برجسته می‌کرد، توانست با بینندگان بیشتری درگیر شود، مانند این ویدیو که در آن او یکی از پروژه های صنایع دستی خود را از جعبه باز می کند.

شایری گفته است که او دائماً روی سفارشات مشتری کار می کند، و حتی اخیراً یک دستیار برای کمک به صنایع دستی خود استخدام کرده است زیرا تجارت او در حال گسترش و رونق است.

Jessica Ngyuen: محصول مورد علاقه فرقه ای که از طریق Reels ساخته شده است

جسیکا نگوین روغن چیلی امضا شده – روغن فلفل قرمز روی همه چیز – نمونه کاملی از محصولی است که از طریق اینستاگرام متولد شده است. جسیکا پس از اخراج از شغل شرکتی خود در اوایل سال 2020، تصمیم گرفت برای امتحان کردن دستور العمل های جدید، برای اینستاگرام خود وقت بگذارد. این اینفلوئنسر به زودی با ویدیوهای غذایی منحط خود نامی برای خود دست و پا کرد، در حالی که به بینندگان راهنمایی هایی در مورد نحوه میزبانی ارائه داد. مهمانی شام کامل. قرقره های او از دیگر تأثیرگذاران مواد غذایی به دلیل تولید و استایل بسیار متمایز هستند، مانند این، جایی که او به بینندگان می آموزد که چگونه زیراندازها را زیبا بچینند.

او بلافاصله شروع به جذب فالوور کرد و متوجه شد که یکی از دستور العمل های او – روغن چیلی او – بسیار محبوب ترین است. در آگوست 2020، او یک دسته کوچک را به عنوان یک لطف برای رقابت تجاری یک دوست ایجاد کرد و آن را در اینستاگرام خود تبلیغ کرد، اولین حلقه او را نشان می دهد. اگرچه او به صراحت گفت که این محصول برای فروش نیست، او شروع به دریافت سوالات آنلاین از ده ها دنبال کننده کرد که از آنها می پرسیدند آیا می توانند آن را خریداری کنند یا خیر. این باعث شد جسیکا از فرصت استفاده کند و روغن فلفل قرمز خود را به طور رسمی بفروشد.

جسیکا پس از کشف برخی تدارکات، شروع به تولید روغن کرد و کمتر از یک سال پس از اخراج اولین دسته را رها کرد. و درست مانند آن، تجارت کوچک او متولد شد. در عرض یک ماه بیش از 1000 دستگاه فروخته شد. افت محصولات بعدی او همگی موفقیت آمیز بوده است، و دسته چهارم این کارآفرین در سال 2022 منتشر خواهد شد. با قضاوت بر اساس نظراتی که دنبال کنندگان او گذاشته اند، آنها سیر نمی شوند. “وو هو!!! 6 شیشه‌ام را خریدم،» یکی از نظرات می‌خواند. یکی دیگر می‌گوید: «سفارش دسته شماره 3 من تمام می‌شود، امیدوارم کاهش فوریه 2022 خیلی دور نباشد.»

اینکه جسیکا به‌عنوان یک تأثیرگذار مواد غذایی و بدون برنامه‌های مشخص برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود شروع به کار کرد، تنها نشان دهنده قدرت اینستاگرام Reels به عنوان یک رسانه تبلیغاتی بالقوه قوی برای کارآفرینان است. همانطور که خودش می گوید:آنچه به عنوان یک دستور غذای ساده شروع شد در اینستاگرام من به اشتراک گذاشته شد اکنون یک محصول و چاشنی مذهبی است که بسیاری از آنها سیر نمی شوند!»

RachaelsGoodEats: یک تجارت تناسب اندام که از طریق Reels ساخته شده است

راشل دووکس اینفلوئنسر قدیمی اینستاگرام، متخصص تغذیه و مربی است که از سال 2015 در مورد دستور العمل های سالم و تناسب اندام پست می گذارد. با این حال، در طول سال 2020، صفحه اینستاگرام اینفلوئنسر به لطف قدرت حلقه های اینستاگرام گسترش یافت و در نهایت منجر به تاسیس او شد. کسب و کار تناسب اندام خود

وقتی همه‌گیری برای اولین بار شیوع پیدا کرد و افراد دیگر در باشگاه‌ها ورزش نمی‌کردند، راشل شروع به انجام تمرینات خانگی در زمان واقعی در لایو اینستاگرام خود کرد و متوجه افزایش شدید بینندگان شد. IG Lives او چنان محبوب شد که چندین بار در طول هفته میزبان آنها بود و حتی آن را جشن گرفت سالگرد یک سالگی. هنگامی که اینستاگرام Reels را در آگوست 2020 منتشر کرد، ریچل شروع به انتشار ویدیوهای تناسب اندام به عنوان راهی برای تکمیل تمرینات زنده خود کرد. او اولین حلقه تمرینی خود را پست کرد – گرم کردن گلوت نواری – در 18 آگوست 2020. The Reel بیش از 400,000 بازدید و 10,000 لایک دریافت کرد. مشابه قرقره تمرینی از دسامبر همان سال بیش از 250000 بار بازدید شده است.

اگرچه راشل قبلاً محتوای تمرینی منتشر کرده بود، اما این اولین باری بود که او این کار را از طریق ویدیوهای سریع و دقیق انجام می داد که در اینستاگرام به محبوبیت تبدیل شد. قرقره های او به قدری محبوب بودند که راشل تعداد فالوورهای خود را افزایش داد 400000 در اواخر سال 2019 به بیش از 620000 دنبال کننده امروز.

برند اینفلوئنسر به اندازه کافی گسترش یافته بود که او کسب و کار تجهیزات تناسب اندام خود را در اواسط سال 2021 راه اندازی کرد. تفریح ​​عرق. راشل در یک پست، ایجاد این شرکت را به فالوورهای خود نسبت داد، “در شروع قرنطینه هدف من این بود که تمام تمرینات رایگان + دستور العمل های سالمی را که برای شادترین زندگی در خانه به آن نیاز دارید ارائه دهم. بسیار مفتخرم که به من به عنوان مربی خود اعتماد کردید و هر هفته تمرینات زنده خود را انجام دادیم.

در مارس 2022 راشل کالا برای Recreation Sweat منتشر شد و گفت که افت کالا سریعتر از آنچه او پیش بینی می کرد فروخته شد، و ثابت کرد که کسب و کار او با پایگاه مشتریانی که از طریق حلقه های اینستاگرام ایجاد کرده است، شکوفا شده است.

تفاوت بین TikTok و Reels اینستاگرام چیست؟

حلقه های اینستاگرام به عنوان پاسخ متا به TikToks در نظر گرفته می شود، بنابراین جای تعجب نیست که این دو برنامه تا این حد آشنا باشند. در واقع، از آنجایی که آنها بسیار شبیه هستند، ممکن است تعجب کنید که باید زمان خود را در کدام پلتفرم سرمایه گذاری کنید. پاسخ بستگی دارد. اگر شما یا تیمتان از پهنای باندی برخوردار باشید که با چندین سایت رسانه اجتماعی همراه شوید، پست کردن در هر دو پلتفرم ضرری ندارد. از این گذشته، برای شروع در TikTok هرگز دیر نیست. اما، اگر شما فردی هستید که زمان زیادی برای وقت گذاشتن ندارید و در حال حاضر در اینستاگرام هستید، در اینجا چند دلیل وجود دارد که احتمالاً بهتر است از حلقه‌های اینستاگرام استفاده کنید.

حضار

به جای شروع از صفر در TikTok، شاید بهتر باشد روی رشد حساب اینستاگرام خود تمرکز کنید. در حالی که هر دو برنامه روزانه توسط میلیون ها نفر استفاده می شود، شما باید مخاطبان هدف خود را نیز در نظر بگیرید و از خود بپرسید که مشتریان شما بیشتر وقت خود را در کدام برنامه صرف می کنند. بر فراز 43 درصد از مخاطبان جهانی Tiktok بین 18 تا 24 سال است، در حالی که اینستاگرام جمعیتی اصلی در 25 تا 34 سالگی کمی بزرگتر می شود.

ویرایش

رئال‌های اینستاگرام تنها می‌توانند تا یک دقیقه طول بکشند، با این حال، کاربران می‌توانند تا 10 دقیقه TikToks ایجاد کنند. این مدت طولانی‌تر می‌تواند به خلاقیت بیشتری اجازه دهد، اما همچنین به معنای کار بیشتر برای سازندگان محتوا و صاحبان مشاغل کوچک برای برنامه‌ریزی و ویرایش این ویدیوها است. از سوی دیگر، قرقره ها به اندازه لقمه هستند و تولید آنها دردسرساز نخواهد بود.

خريد كردن

اگرچه TikTok بسیار محبوب است، اما رابط این پلتفرم هیچ زیرساختی برای تشویق تماشاگران به خرید محصولات ندارد. با اینستاگرام، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از پیوندها و برگه خرید استفاده کنند تا نه تنها محصولات خود را تبلیغ کنند، بلکه به بینندگان اجازه می‌دهند تا بدون خروج از برنامه، کالاها را خریداری کنند. به گزارش اینستاگرام، بیش از 130 میلیون کاربر با پست های خرید به صورت ماهانه تعامل داشته باشید، و آن را به کانالی عالی برای افزایش فروش تبدیل کنید.

در نهایت، خوشحالیم که اینستاگرام Reels فرصت‌های جدیدی را برای برندها ایجاد کرده است تا محصولات خود را به روش‌های خلاقانه تبلیغ کنند و بفروشند. سوال دیگری در مورد اینستاگرام دارید؟ برای ما DM ارسال کنید!



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

50 عامیانه اینستاگرام که باید بدانید – تنبلی صبحگاهی -پنل اینستاگرام

خرداد 1, 1401
لوگو و فونت جدید اینستاگرام در حال تقسیم اینترنت است

لوگو و فونت جدید اینستاگرام در حال تقسیم اینترنت است -پنل اینستاگرام

خرداد 3, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.