• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

24 آمار حلقه های اینستاگرام که ممکن است شما را شگفت زده کند -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام مدت‌هاست که کانال اجتماعی برای اشتراک‌گذاری محتوای عکس با مخاطبان اختصاصی بوده است. چه کسی به یاد دارد که فیلتر Amaro را به معنای واقعی کلمه به تمام محتوای عکس اولیه خود اضافه کند؟ ما انجام می دهیم و شما را می بینیم.

با این حال، در سال 2021، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد این پلتفرم تمرکز خود را از صرفاً یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس تغییر می‌دهد و به سمت ایجاد «تجربه‌های جدید» در چهار حوزه کلیدی می‌رود: سازندگان، تجارت اجتماعی، پیام رسانی و (موضوعی که برای آن اینجا هستید!) ویدیو.

این اعلامیه در همان ماه منتشر شد که اینستاگرام حداکثر طول اجرا را دوبرابر کرد و نشان دهنده تعهد قابل توجه این شرکت به ویدیو بود.

از آن زمان، متا بر روی Reels و حتی معرفی شده است فرمت ویدئویی کوتاه و سریع به پلتفرم خواهر IG، فیس بوک.

ایمان مستمر متا به پلتفرم نشان می دهد که Reels اینجاست تا بماند. برای کشف برخی از آمارهای ضروری Reels اینستاگرام که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را در سال 2022 اطلاع رسانی می کند، ادامه مطلب را بخوانید.

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

آمار کلی حلقه های اینستاگرام

1. حلقه های اینستاگرام 2 ساله می شود قدیمی در آگوست 2022

با اينكه اولین بار در برزیل معرفی شد در سال 2019 با نام «Cenas»، حلقه‌های اینستاگرام در اوج چند ماه اول همه‌گیری جهانی COVID-19 برای رقابت با محبوبیت انفجاری TikTok به طور گسترده در جهان راه‌اندازی شدند.

2. قرقره ها حداکثر طول دویدن 90 ثانیه دارند

در ابتدا تنها 15 ثانیه، اینستاگرام حداکثر مدت زمان اجرا را برای Reels دو برابر کرد و به 30 ثانیه در ماه پس از انتشار این ویژگی قبل از دو برابر شدن مجدد آن در جولای 2021. این حرکت تنها چند هفته پس از آن انجام شد که TikTok حداکثر طول ویدیوهای خود را از یک دقیقه به سه برابر کرد. سه. در سال 2022، اینستاگرام کمی به رقیب خود نزدیک شد – از ماه می 2022، برخی از کاربران به حلقه‌های 90 ثانیه‌ای دسترسی اولیه دارند.

3. تبلیغات قرقره دارای یک حداکثر طول دویدن 60 ثانیه

تبلیغات تولید شده برای Reels تجربه مشابهی را با Reels ارگانیک ارائه می‌کند و به مخاطبان اجازه می‌دهد تا از طریق نظرات، لایک‌ها، بازدیدها و اشتراک‌گذاری با محتوا درگیر شوند. تبلیغات Reels در میان محبوب‌ترین مکان‌ها برای دسترسی به محتوای Reels یافت می‌شوند، به عنوان مثال، فید کاربر، داستان‌ها، کاوش یا برگه‌های Reels.

4. فیلم های قرقره دارای یک حداکثر حجم فایل 4 گیگابایت

با توجه به اینکه Reels حداکثر 60 ثانیه طول دارد، 4 گیگابایت ظرفیت کافی برای آپلود ویدیوی شما با بالاترین کیفیت ممکن است و مشتریان بالقوه شما را خیره می کند.

توصیه می‌کنیم با کیفیت 1080p فیلم‌برداری کنید، که اکثر دستگاه‌های تلفن همراه از آن پشتیبانی می‌کنند، و حتی اگر می‌خواهید لایه‌ای از کیفیت را به حلقه‌های خود اضافه کنید، حتی برخی با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کنند.

5. اینستاگرام الف را توصیه می کند نسبت 9:16 برای ویدیوهای Reels

نه، 9:16 یک آیه کتاب مقدس نیست، اما در واقع نسبت ابعاد استاندارد برای ویدیوهای عمودی است. برای اینکه Reels واقعاً پاپ شود، بازاریابان باید در این نسبت ضبط کنند تا محتوای خود را در Reels بارگذاری کنند. IG همچنین اندازه 1080 در 1920 پیکسل را توصیه می کند.

مهم است که به یاد داشته باشید که حلقه‌های اینستاگرام یک فرمت اول برای موبایل است، بنابراین بازاریابان باید خروجی خود را طوری تنظیم کنند که برای کاربرانی که اول از همه استفاده می‌کنند (نکته راهنمایی، ویدیو را در 16:9 ضبط نکنید، که جنبه اندازه تلویزیون است). نسبت).

6. پربازدیدترین حلقه اینستاگرام 289 میلیون بازدید دارد

Khaby Lame، شخصیت رسانه اجتماعی سنگالی، عنوان پربیننده ترین را به خود اختصاص داده است حلقه اینستاگرام. این ویدیو که لم را چندین بار به اتوی خود باز می‌گرداند تا مطمئن شود که خاموش است، بدون دیالوگ یا روایت پست شده است.

این حلقه اینستاگرام به عنوان یادآوری به بازاریابان رسانه‌های اجتماعی است که گاهی اوقات ساده‌ترین ایده‌ها مؤثرترین هستند و در قالب ویدیو به عنوان برقراری ارتباط یک ایده یا تمرین بدون استفاده از هیچ کلمه‌ای صحبت می‌کند.

7. بیشترین دنبال‌کننده‌ترین اکانت اینستاگرام با تولید Reel خود اینستاگرام است

این پلتفرم با 458.3 میلیون دنبال کننده، بیشترین اشتراک اینستاگرام را دارد و حداقل یک حلقه برای مشاهده در صفحه این شرکت در دسترس است. پس از آن، کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال و کایلی جنر، مدل و شخصیت تلویزیونی واقعیت، به ترتیب با 387.5 میلیون و 298.1 میلیون دنبال کننده، پس از آن قرار دارند.

آمار کاربران اینستاگرام Reels

8. کاربران در هند Reels را به TikTok ترجیح دهید

هند تنها کشوری است که درصد بیشتری از جستجوهای گوگل برای حلقه های اینستاگرام را نسبت به رقیب بسیار محبوب خود یعنی TikTok دارد. طبق Google Search Trends، جستجوهای Reels اینستاگرام 54 درصد از جستجوها را در مقایسه با 46 درصد برای TikTok به دست می‌آورند.


منبع: Google Trends

9. در سال 2022، کاربران اینستاگرام در پلتفرم برای 30 دقیقه در روز

کاربران بزرگسال اینستاگرام چه در حال پیمایش و تعامل با Reels باشند، چه خرید کنند و از تجارت اجتماعی بهره ببرند، چه با برندها ارتباط برقرار کنند و درگیر شوند، کاربران بزرگسال اینستاگرام به طور متوسط ​​حدود 30 دقیقه در روز در برنامه هستند.

آمار استفاده از حلقه های اینستاگرام

10. پس از انتشار Reels، استفاده از اینستاگرام در برزیل افزایش یافت 4.3 درصد

به یاد داشته باشید که برزیل اولین کشوری بود که به Reels دسترسی پیدا کرد، بنابراین این رشد کاملاً منطقی است. آنچه در اینجا جالب است این است که این رقم به ما بینشی از میزان پذیرش ویژگی‌های جدید پس از راه‌اندازی توسط پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌دهد.

برای قرار دادن آمار رشد در یک زمینه گسترده تر، استفاده از اینستاگرام در برزیل معمولاً ماهانه حدود 1٪ افزایش می یابد، اما بین اکتبر و نوامبر 2019، زمانی که “Cenas” (اکنون Reels) در iOS و Android راه اندازی شد، استفاده بیش از چهار برابر افزایش یافت. آن مقدار

معیارهای تعامل اینستاگرام ژانویه 2022

منبع: گزارش روندهای دیجیتال Hootsuite

11. 9 از 10 کاربر ویدیوهای اینستاگرام را به صورت هفتگی تماشا کنید

در آگوست 2021، اینستاگرام برای کسب و کار گزارش داد که 91 درصد از کاربران فعال اینستاگرام که اخیراً مورد بررسی قرار گرفته‌اند، گفته‌اند که حداقل هفته‌ای یک بار ویدیوها را در اینستاگرام تماشا می‌کنند. برای بازاریابان، این نشان می‌دهد که ویدیوها به طور فعال به مخاطبان می‌رسند و در پلتفرم محبوب‌تر می‌شوند.

12. 50 درصد از کاربران هر ماه از صفحه کاوش استفاده کنید

قرقره های موفق بیشتر در صفحه کاوش نمایش داده می شوند. اگر حلقه شما در این صفحه نشان داده شود، شانس قابل توجهی دارید که نام تجاری خود را در معرض فالوورهای جدید قرار دهید.

13. قرقره ها تبدیل به اینستاگرام شده اند سریع ترین ویژگی در حال رشد در سراسر جهان

در طول سال گذشته، علاقه جستجوی حلقه‌های اینستاگرام نسبت به استوری‌های اینستاگرام از بین رفته است و در هفته اول سال 2022 به اوج محبوبیت رسیده است. با توجه به اینکه مخاطبان فعالانه به دنبال حلقه‌ها هستند و می‌خواهند خود را در مورد ویژگی‌ها آموزش دهند، این یک سیگنال مطمئن برای بازاریابان است که آنها باید در اسرع وقت Reels را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بپذیرند.

روند جستجوی گوگل برای استوری های اینستاگرام در مقابل حلقه های اینستاگرام در مقابل فروشگاه اینستاگرام

منبع: Google Trends

14. از هر سه نوجوان بیش از یک نفر برای دیدن چالش های رقص بیشتر در سال 2022 هیجان زده هستم

اگر به دنبال استفاده از Gen-Z یا حتی جمعیت جوان‌تر هستید، این آماری است که باید به آن توجه کنید زیرا مهم است که برندها با مخاطبان با محتوایی که دوست دارند ببینند و با آن تعامل داشته باشند ملاقات کنند.

علاوه بر این، صدا و موسیقی در این چالش‌های اجتماعی همه چیز هستند و می‌توانند از طریق ویدیوهای کوتاه در Reels در شروع روندها مؤثر باشند.

15. ارسال حلقه ها ممکن است تعامل کلی شما در اینستاگرام را بهبود بخشد

در سال 2021، Hootsuite مطالعه‌ای را انجام داد که تأثیرات ارسال Reels را بر تعامل کلی حساب ما آزمایش کرد. ما متوجه شدیم که در روزهای پس از انتشار یک Reel، حساب اینستاگرام Hootsuite شاهد افزایش قابل توجهی در فالوورها و افزایش تعامل بود.

با این حال، طبق گفته هایدن کوهن، استراتژیست بازاریابی اجتماعی Hootsuite، نرخ فالو و آنفالو Hootsuite تغییر چندانی نکرده است:

ما معمولاً هر هفته بین 1000 تا 1400 فالوور جدید و تقریباً 400 تا 650 آنفالو در هفته می‌بینیم (این طبیعی است). من می گویم نرخ فالو و آنفالو ما از زمان ارسال Reels ثابت مانده است.

نمودار تعامل هفتگی اینستاگرام Hootsuite

منبع: Hoosuite’s Instagram Insights

آمار کسب و کار ریلز اینستاگرام

16. اینستاگرام دارای یک نرخ تعامل 1.50 درصد برای پست های ویدئویی

1.5٪ ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما اکثر کارشناسان بازاریابی رسانه های اجتماعی موافقند که بین 1-5٪ نرخ تعامل خوبی است. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید، به احتمال زیاد دستیابی به نرخ تعامل مناسب دشوارتر است. و برای مرجع، تیم رسانه اجتماعی Hootsuite میانگین نرخ تعامل اینستاگرام را 4.59٪ در سال 2020 گزارش کرده است.

اگر می‌خواهید در مورد نرخ تعامل بیشتر بدانید، نحوه افزایش تعامل رسانه‌های اجتماعی: راهنمای بازاریابان را بررسی کنید.

17. 71 درصد مردم اینستاگرام را با افراد مشهور مرتبط کنید

در یک نظرسنجی از بیش از 25000 نفر که توسط متا انجام شد، 71 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به شدت اینستاگرام را با اینفلوئنسرها و افراد مشهور دنبال می کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از پربازدیدترین حلقه‌ها در اینستاگرام از افراد مشهور و حساب‌های تایید شده می‌آیند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که از اینفلوئنسر مارکتینگ در استراتژی اینستاگرام خود استفاده کنید.

18. 86 درصد از مصرف کنندگان می گویند که خرید می کنندزمانی که محتوای اینستاگرام به‌عنوان «قابل اشتراک‌گذاری» رتبه‌بندی می‌شود، محصولی را امتحان کنید یا توصیه کنید

چشم‌انداز ایجادکننده در اینستاگرام بسیار جذاب است و بازاریابان رسانه‌های اجتماعی احمقانه خواهند بود که با سازندگان درگیر نشوند تا به آنها کمک کنند مخاطبان خود را بسازند، تعامل بیشتری ایجاد کنند و محتوای قابل اشتراک‌گذاری برای کمک به افزایش فروش ایجاد کنند.

19. نایک میانگین می دهد 4.6 میلیون بازدید در هر حلقه

بهترین اجرای نایک Reel بیش از 6.7 میلیون بازدید داشته است که بدترین عملکرد آن تاکنون 3.4 میلیون بازدید (هنوز بسیار چشمگیر) داشته است.

نایک تنها یکی از بسیاری از برندهای مد خانگی است که از حلقه‌های اینستاگرام برای جذب بینندگان استفاده می‌کند و لویی ویتون، گوچی و شنل نیز بیش از 1 میلیون بازدید از ویدیوهای خود داشته‌اند.

20. تیم های 30/30 NBA از قرقره ها استفاده می کنند

درست خواندید از زمان عرضه این ویژگی در آگوست 2020، هر فرنچایز در NBA حداقل یک حلقه را در صفحه خود پست کرده است و از قدرت Reels برای جذب مخاطبان استفاده کرده است.

وقتی به اکانت های برتر NBA دنبال شده در اینستاگرام (The Warriors، Lakers و Cavaliers) نگاهی بیندازید، می بینید که آنها به طور مداوم بیش از 1 میلیون بازدید در حلقه های خود دارند و به آنها کمک می کند تا تعامل عظیم و آگاهی از برند را افزایش دهند.

21. تیم های لیگ برتر 20/20 از قرقره ها استفاده می کنند

و این روند فقط به بسکتبال ایالات متحده محدود نمی شود. هر تیمی در لیگ برتر فوتبال به پتانسیل بازاریابی اینستاگرام Reels پی برده است و محتوایی از مصاحبه با بازیکنان تا نکات برجسته مسابقه تولید می کند.

با بررسی پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر در اینستاگرام (منچستریونایتد، لیورپول، چلسی)، خواهید دید که تعداد تیم‌های آن‌ها حتی بیشتر از NBA است و برخی از پست‌ها 20 میلیون بازدید را به خود اختصاص داده‌اند.

برای بازاریابان، این نشان می‌دهد که طیف وسیعی از برندها و کسب‌وکارها از قدرت Reels برای افزایش تعامل و آگاهی از برند استفاده می‌کنند و خود را به‌عنوان یک برند آینده‌نگر که پتانسیل و قدرت ویدیوی کوتاه‌مدت را درک می‌کند، قرار می‌دهند.

آمار تبلیغات Reels اینستاگرام

22. متا گزارش می دهد که 53.9 درصد از مخاطبان تبلیغات Reels اینستاگرام سهم مرد است و 46.1 درصد زن هستند

تعداد مردان از نظر تعداد مخاطبان تبلیغات Reels تقریباً از زنان بیشتر است، اما برای درک آرایش مخاطبان اینستاگرام خاص برند خود باید تحقیقات خود را انجام دهید. همچنین لازم به یادآوری است که متا هیچ جنسیت دیگری را به جز مرد و زن گزارش نمی کند.

نمای کلی مخاطبان حلقه های اینستاگرام ژانویه 2022
منبع: گزارش روندهای دیجیتال Hootsuite

23. تبلیغات Reels اینستاگرام به 10.9٪ رسید از کل جمعیت (سن 13+)

همانطور که برای استفاده از Reels در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود نیاز به متقاعد کردن بیشتری دارید، تبلیغات ارسال شده در حلقه های اینستاگرام این پتانسیل را دارد که به 10.9٪ از کل جمعیت افراد بالای 13 سال برسد.

24. متا گزارش می دهد که تا 675.3 میلیون کاربر با تبلیغات در حلقه های اینستاگرام قابل دسترسی است

نیازی نیست به شما گفته شود که اینستاگرام چقدر محبوب است، در کل برنامه جمع آوری 1.22 میلیارد کاربران هر ماه با این حال، ممکن است شما را متعجب کنید اگر بدانید که دسترسی بالقوه تبلیغات اینستاگرام Reels بیش از نصف آن است، یعنی بیش از 675 میلیون.

با استفاده از Hootsuite به راحتی صفحه اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک پلتفرم واحد، می‌توانید محتوا را از یک پلتفرم واحد، از جمله ویدیو، برنامه‌ریزی و به اشتراک بگذارید، شبکه خود را درگیر کنید و محتوای با کارایی بالا را تقویت کنید.

آزمایشی 30 روزه رایگان خود را شروع کنید

guide icon

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و زمان بندی پست ها و استوری های اینستاگرام با Hootsuite. در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
7 Tested Ways to Grow Your Email List with Instagram

7 روش آزمایش شده برای افزایش لیست ایمیل خود با اینستاگرام -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

چگونه در اینستاگرام از خانه درآمد کسب کنیم

چگونه در اینستاگرام از خانه درآمد کسب کنیم -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
کن در حالی که اینستاگرام حامی جشنواره TikTok را می گیرد، متا می شود (انحصاری)

کن در حالی که اینستاگرام حامی جشنواره TikTok را می گیرد، متا می شود (انحصاری) -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 29, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.