• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

پاسخ اینستاگرام به انتقادات کیم کارداشیان و کایلی جنر “از تلاش برای تیک تاک بودن دست بردارید” -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 6, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

کیم کارداشیان به عنوان بخشی از هفته مد پاریس در تاریخ 6 ژوئیه 2022 در پاریس، فرانسه، در نمایشگاه ژان پل گوتیه اوت کوتور پاییز زمستان 2022 2023 شرکت می کند. کایلی جنر در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد 2022 در MGM Grand Garden Arena در 15 می 2022 در لاس وگاس، نوادا شرکت می کند.

رئیس اینستاگرام درباره انتقادات کاربران و افراد مشهور از تلاش‌های اخیرش برای انتشار بیشتر ویدیوها و محتوای توصیه شده صحبت می‌کند.

در یک قرقره مدیر عامل شرکت آدام مورسی در روز سه‌شنبه (26 ژوئیه) در پلتفرم پست کرد، او تأیید کرد که این پلتفرم همچنان متعهد به پشتیبانی از عکس‌ها در این برنامه است، اگرچه آنها «به مرور زمان بیشتر و بیشتر به ویدیوها تغییر خواهند کرد».

او در این کلیپ گفت: “باید صادق باشم – من معتقدم که بیشتر و بیشتر اینستاگرام با گذشت زمان تبدیل به ویدئو می شود.” ما این را می بینیم حتی اگر چیزی را تغییر دهیم. ما این را می بینیم حتی اگر فقط به فید زمانی نگاه کنید.

نظرات موسری یک روز پس از آن منتشر شد که کیم کارداشیان (326 میلیون فالوور) و کایلی جنر (361 میلیون دنبال کننده) پستی ویروسی در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند که از پلتفرم خواسته بود “تلاش برای TikTok بودن را متوقف کند” زیرا برنامه رقیبش همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد. مجله ی وال استریت گزارش شده است.

در این پست که توسط کاربر اینستاگرام Illumitati ایجاد شده است، با حروف درشت نوشته شده است: «Instagram Instagram دوباره بسازید» و در پرانتز زیر آن اضافه می‌کند: «از تلاش برای TikTok بودن دست بردارید، فقط می‌خواهم عکس‌های زیبای دوستانم را ببینم. با احترام، همه.»

کارداشیان، 41 ساله، این پست را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: “خیلی لطفا”، در حالی که جنر، 24 ساله، “PLEASEEEEEEE” را به استوری اینستاگرام خود اضافه کرد.

در ویدیوی مدیر عامل اینستاگرام، او نگرانی‌های کاربران اینستاگرام را تایید کرد و گفت که اینستاگرام با هدف بهبود تجربه کاربری، «تغییرات مختلف زیادی را آزمایش می‌کند». او گفت: “اکنون، من می خواهم واضح بگویم: ما به حمایت از عکس ها ادامه خواهیم داد.” “این بخشی از میراث ما است، می دانید، من عکس ها را دوست دارم و می دانم که بسیاری از شما نیز عاشق عکس هستند.”

اما تبلیغ ویدیوها همچنان جزو اولویت‌های پلتفرم است، زیرا این همان چیزی است که کاربران بیشتر پست می‌کنند و مصرف می‌کنند. موسری گفت که اینستاگرام به تغییر به سمت محتوای ویدیویی ادامه خواهد داد، اگرچه بسیاری از برنامه‌ها به همان شکل باقی خواهند ماند.

راه هایی وجود دارد که کاربران می توانند از تغییرات اخیر اینستاگرام مانند خلاص شدن از شر پست های توصیه شده اجتناب کنند. می‌توانید «x» را از پست توصیه‌شده در گوشه سمت راست بالای یک پست خارج کنید و همه توصیه‌ها را تا یک ماه به تعویق بیندازید.

موسری در ویدیوی خود ادعا می‌کند که دلیل پست‌های توصیه‌شده کمک به سازندگان آن است تا محتوای آن‌ها به عنوان یک رویکرد «موثر» و «مهم‌تر» به افراد بیشتری برسد.

10 راه برای ساختن برند خود در رسانه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد یک کسب و کار و ایجاد یک شخصیت آنلاین که ارزش ها و خدمات یک برند را به نمایش می گذارد، مزایای زیادی دارد. یک استراتژی تعریف‌شده رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا سودآورتر شوند، اعتبار ایجاد کنند و برتری استراتژیک نسبت به رقابت به دست آورند. رسانه‌های اجتماعی به ابزاری قدرتمند در بازاریابی تبدیل شده‌اند، زیرا در هر زمان و هر مکان در دسترس هستند و راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای اشتراک‌گذاری و جمع‌آوری اطلاعات هستند.

با توجه به جدیدترین داده ها از Statista، از سال 2021، 82 درصد از جمعیت ایالات متحده در رسانه های اجتماعی پروفایل دارند که محبوب ترین پلت فرم فیس بوک است. در سال 2021، تقریبا 92 درصد از بازاریابان ایالات متحده انتظار می رفت از رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی استفاده کنند.

پلانولی از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی، مدیران برند و آژانس های بازاریابی برای گردآوری 10 مورد از بهترین راه ها برای شروع ساختن برند خود در رسانه های اجتماعی، با تحقیق مشورت کرد.

استراتژی های مختلفی برای شرکت ها و برندها وجود دارد تا بازی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهند. این می تواند چیزی به سادگی صرف زمان بیشتر برای شناخت مخاطبان و ایجاد محتوا بر اساس آن، یا دنبال کردن و تعامل با حساب هایی باشد که ممکن است مشابه و مرتبط با برند شما باشد. همچنین به گنجاندن هشتگ‌های مرتبط کمک می‌کند – اگرچه در پست‌ها از آنها زیاده روی نمی‌کنید. حتماً هشتگ‌هایی را اضافه کنید که برای مخاطبان هدف شما جالب باشد.

رویکرد کپی و چسباندن ممکن است هنگام ارسال محتوا در پلتفرم‌های اجتماعی مختلف ایده‌آل به نظر برسد، اما گاهی اوقات به صرف زمان برای تنظیم و تمایز محتوا برای هر پلتفرم مربوطه کمک می‌کند. آنچه در فیس بوک جلب توجه می کند ممکن است به اتر در توییتر سقوط کند و بالعکس. دادن حس معتبرتر به حساب‌های اجتماعی خود ممکن است به روشی منحصر به فرد ارسال پست بر اساس مخاطبان هدف شما نیاز داشته باشد.

به خواندن 10 استراتژی که می توانید برای ایجاد برند خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید، ادامه دهید.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
مدیر اینستاگرام سالیو پاسخ دهنده به انتقادات از افراد تأثیرگذار: cuál es el futuro de la red social

مدیر اینستاگرام سالیو پاسخ دهنده به انتقادات از افراد تأثیرگذار: cuál es el futuro de la red social -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

15 Instagram Hacks for Creators, Artists and Professionals

19 هک اینستاگرام برای تجارت که به شما کمک می کند تجارت بیشتری داشته باشید -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
Instagram vs Pinterest for Business: Which One is Right For You?

اینستاگرام در مقابل پینترست برای تجارت: کدام یک برای شما مناسب است؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 6, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.