این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
اینستاگرام پس از واکنش شدید افراد مشهور به تغییرات، از جمله کارداشیان، کایلی جنر و کریسی تیگن، به طور موقت عرضه ویژگی های اصلاح شده خود را متوقف کرده است. این شرکت متا که توسط برخی از منتقدان تلاشی برای تقلید از TikTok بود، ویژگی های آزمایشی جدیدی را برنامه ریزی کرد. از جمله فید تمام صفحه متمرکز بر ویدیوهای کوتاه در Reels و محتوای توصیه شده بیشتر از حسابهایی که کاربران آنها را دنبال نمیکنند. اینستاگرام طی چند هفته گذشته این ویژگیها را برای گروهی از کاربران عرضه کرد.
افزودههای جدید پس از اشتراکگذاری مورد انتقاد سازندگانی مانند جنر و کیم کارداشیان قرار گرفته است یک پست از عکاس تاتی برونینگ (@illumitati) در استوریهای اینستاگرام، با خواندن “دوباره اینستاگرام اینستاگرام بسازید. تلاش نکنید که TikTok باشید. من فقط میخواهم عکسهای زیبای دوستانم را ببینم. با احترام، همه.”
جنر همچنین در 29 ژوئیه سرویس شبکه اجتماعی را تحقیر کرد ویدیوی TikTok جایی که او در مورد برنامه ویدئویی هجوم آورد و گفت: “من تازه فیلمبرداری ام را تمام کردم. داشتم آرایشم را پاک می کردم و سپس تصمیم گرفتم از یک TikTok سه دقیقه ای فیلمبرداری کنم زیرا TikTok مکان مورد علاقه من است.”
او پس از گفتن “TikTok is…”، قبل از اینکه جمله خود را با “… مکان مورد علاقه من برای بودن” تمام کند، قبل از اینکه موضوع را به “مگس غول پیکر” در اتاقش تغییر دهد، به طور خلاصه مکث کرد. کارداشیان و جنر دو نفر هستند. از برجسته ترین کاربران اینستاگرام در جهان. در سال 2019، کارداشیان درآمد کسب کرد تا 500 هزار دلار در هر پست مارک دار بر روی پلت فرم. خواهر ناتنی جنر 360 میلیون فالوور دارد و پس از 470 میلیون نفر، کریستیانو رونالدو، در رتبه دوم قرار دارد. در هر پست تا یک میلیون دلار درآمد کسب کرد در سال 2018
به گفته CNBC، آنها همچنین به طور مداوم قدرت خود را بر رسانه های اجتماعی نشان داده اند سهام اسنپ چت تا 8 درصد سقوط کرد پس از اینکه جنر برنامه را به دلیل طراحی مجدد رها کرد. در نتیجه، اسنپ چت بیش از یک میلیارد دلار درآمد از دست داد.
به گفته سخنگوی متا، ویژگیهای جدید اکنون متوقف یا کاهش مییابند، اگرچه هیچ صحبتی در مورد زمان بازگرداندن آنها وجود ندارد.» بر اساس یافتههای ما و بازخوردهای جامعه، ما آزمایش تمام صفحه در اینستاگرام را متوقف میکنیم، بنابراین یکی از سخنگویان متا گفت: میتوانیم گزینههای دیگر را بررسی کنیم، و ما به طور موقت تعداد توصیههایی را که در فید خود میبینید کاهش میدهیم تا بتوانیم کیفیت تجربه شما را بهبود ببخشیم. هالیوود ریپورتر.ما می دانیم که تغییرات در برنامه می تواند یک تعدیل باشد، و در حالی که معتقدیم اینستاگرام باید با تغییر جهان تکامل یابد، می خواهیم زمان بگذاریم تا مطمئن شویم که این کار را درست انجام می دهیم.
این برنامه در حال حاضر بر حفظ نفوذ خود در بین نسلهای جوان تمرکز میکند تا با جذابیت و مخاطبان TikTok که به سرعت در حال رشد است، سازگار شود. TikTok 656 میلیون کاربر دارد و درآمد تبلیغات آن سال گذشته از Snapchat گذشت و انتظار میرود تا سال 2024 از YouTube پیشی بگیرد.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، با به اشتراک گذاشتن ویدئویی در روز سهشنبه به واکنشهای اخیر واکنش نشان داد که در آن آینده اینستاگرام با تمرکز بر ویدیوها در حالی که همچنان «به پشتیبانی از عکسها ادامه میدهد» را توصیف میکند. تیگن به ویدیو پاسخ داد در توییتر با گفتن اینکه کاربران نمی خواهند ویدیو بسازند.
موسری در 28 جولای اذعان کرد که کاربران “ناامید” هستند و اینستاگرام باید “گام بزرگی به عقب” بردارد. او به خبرنگار کیسی نیوتن برای خود گفت پلتفرمر خبرنامه، “خوشحالم که ریسک کردیم – اگر هر چند وقت یک بار شکست نمی خوریم، به اندازه کافی بزرگ فکر نمی کنیم یا به اندازه کافی جسورانه فکر نمی کنیم”، “اما قطعا باید یک گام بزرگ به عقب برداریم و دوباره جمع شویم. [When] ما چیزهای زیادی یاد گرفته ایم، سپس با نوعی ایده یا تکرار جدید برمی گردیم. بنابراین ما به دنبال آن هستیم.”