این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
این هفته اینستاگرام ویژگی های نقشه برداری جدیدی را اعلام کرد که در iOS و اندروید برای کاربران عرضه می شود. این تجربه جدید به کاربران این امکان را میدهد تا مکانهای بیشتری را در این نزدیکی کشف کنند و همچنین ببینند که سایر کاربران چه چیزهایی را بهعنوان این مکانها به اشتراک میگذارند.
در حال حاضر اینستاگرام قابلیتی دارد که به کاربران امکان می دهد پست های دیگران را روی نقشه بررسی کنند. اکنون پلتفرم متا در حال اضافه کردن عملکردهای بیشتری به ویژگی ها است. این شامل راهی برای کاربر برای یافتن رستورانها، کافهها و پارکهای جدید است. ویژگیهای جدید بر این اساس است که کاربران برچسبهای جغرافیایی را به پستها و استوریهای خود اضافه میکنند.
اینستاگرام ویژگی های جدید نقشه برداری را اضافه می کند
کاربران همچنین میتوانند مکان خاصی را در برگه کاوش جستجو کنند یا روی برچسب موقعیت مکانی روی یک پست یا داستان ضربه بزنند تا ببینند چه چیزی در این نزدیکی است. اینستاگرام همچنین مکان های دیگری را روی نقشه نشان می دهد تا بتوانید پست ها و استوری های دیگر را از این مکان ها مشاهده کنید.
اینستاگرام همچنین جستجوی خود را شهودی تر کرده است و اکنون گزینه های فیلتر سریع مانند رستوران ها، بارها، کافه ها، رویدادها و هتل ها را ارائه می دهد. هنگامی که کاربر مکانی را که دوست دارد پیدا کرد، میتواند آن را برای بعداً ذخیره کند، آن را به صورت پیام مستقیم ارسال کند، آن را با شخصی به اشتراک بگذارد یا نمایه اینستاگرام خود را دنبال کند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت در استوری اینستاگرام گفت که نقشه جدید به کاربران کمک می کند تا کسب و کارهای محلی را دوباره کشف کنند.
نگاه کردن به نقشه ها
از نظر عملکرد، ویژگیهای جدید اینستاگرام یادآور روزهای اولیه FourSquare است. زمانی که Foursquare ارائه شد خدمات چک این که به کاربر این امکان را می دهد تا لیستی از مکان هایی که بوده است نگه دارد و ببیند دوستانش در ارتباط با آنها کجا هستند.
در سال 2014، Foursquare برنامه را به دو دسته جداگانه تقسیم کرد. ویژگی های چک-این FourSquare به برنامه ای به نام Swarm منتقل شد، در حالی که Foursquare جدید شد بیشتر یک رقیب برای Yelp است.
برای اینستاگرام، این شرکت سخت کار کرده است تا با رقیب اصلی خود یعنی TikTok رقابت کند که به رشد خود ادامه داده است. در ابتدای ماه، اینستاگرام یک ویژگی اشتراک را راهاندازی کرد که به سازندگان اجازه میدهد از محتوای خود کسب درآمد کنند.
علاوه بر این، در ماه مارس، اینستاگرام دو ویژگی جدید را نیز اضافه کرد که به کاربران اجازه میدهد آنچه را که شبکه اجتماعی در فیدهایشان نمایش میدهد کنترل کنند. علاوه بر تنظیمات پیشفرض، کاربران همچنین میتوانند موارد دلخواه و موارد زیر را نمایش دهند.
نظر شما در مورد ویژگی های جدید اینستاگرام چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.